lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Opowieści Bardów (http://lastinn.info/opowiesci-bardow/)
-   -   Pomysły na przygody w D&D (http://lastinn.info/opowiesci-bardow/8315-pomysly-na-przygody-w-d-and-d.html)

refi 27-11-2009 17:43

Pomysły na przygody w D&D
 
Jest taki temat w WFRP, to dlaczego nie tu?

Zacznę:

Forteca Władcy Podziemia(żeby nie było DM-a czyli Dewiant Mistrza :D)


Od razu wiadomo, gdzie rozegra się główna akcja: W Wielkiej Fortecy. Władcą Podziemia może być ktokolwiek. Może Władcą będzie grupa krasnoludów(tak! grupa!)?
Mogło by być tak: Gracze łażą po Fortecy, odkrywają Tron, i atakuje ich mnóstwo golemów. W końcu znajdą sposób na zniszczenie armii. Wtedy znów podchodzą do Tronu, i atakuje ich kolejna grupa. Golemy mogły by być tworzone właśnie przez Tych Kurdupli.
Aby zatrzymać golemy, trzeba by odnaleźć dźwignie poukrywane i strzeżone przez pułapki oraz mnóstwo potworów i smoki.
Nagroda: W [siek!] dużo PD, platyny, magicznego złomu, artefakty.
Ale jak się dowiedzą o Fortecy?
Gracze mogą otrzymać zadanie sprawdzenia jakiejś kopalni(zalęgną się tam jakieś śluzy lub potworki lubiące ciemność), i po długim łażeniuznajdą fortecę.

Aschaar 28-11-2009 11:01

Najpierw trochę organizacji:
- dlaczego nie? hmm. Do DDków napisano taką ilość przygódek, że coś nowego ciężko wymyślić. Każdy pomysł na przygodę może być zastosowany w dowolnym systemie - jak jest dobry prowadzący... Ale: dlaczego nie? Przecież nie wszyscy wszystko czytali...

Cytat:

Napisał refi
^&%

to dalej złamanie regulaminu.

===========

Do tematu zaś:

Podmiejska willa Gildii Kota.

Przygoda jest dla dowolnych postaci na początkowych poziomach (do 10). Do rozegrania w dowolnej okolicy.

Od starego schorowanego człowieka gracze dowiadują się o znajdującej się w pobliżu (czytaj: kilka mil) willi, w której oczywiście jest coś na czym postaciom zależy (nie wszyscy lecą na PDki czy złoto).
Willa faktycznie jest (duża, przypomina małą fortecę, ale to w końcu zrozumiałe - stoi na uboczu). Jest zniszczona przez długoletnie nieużywanie. Dość szybko okazuje się, że poza przeciwnikami w willi zabudowana jest masa pułapek, zagadek logicznych, przesuwnych ścian... Umieszczone są również strzępy informacji (na przyszłe scenariusze, dla zmylenia graczy, dowolne inne). Podczas "zwiedzania" willi postacie znajdują dużo zniszczonych rzeczy, niczego przydatnego...

W końcu postacie dostatecznie poszarpane i zmęczone szaradami docierają do komnaty z wielką skrzynią (chwila majstrowania przy trzech zamkach) i... wielkie otwarcie. W skrzyni jest tylko ozdobny napis: "Teraz jesteś jednym z nas" i zmurszałe resztki pergaminu na dnie.

UWAGA: w przypadku niektórych drużyn przy zakończeniu wymagana umiejętność "samoobrona" w realu. :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:39.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172