Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Toplisty > Raporty z sesji
Zarejestruj się Użytkownicy


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-11-2015, 20:17   #1
Opiekunka Inności
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 24176 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
[Raport] Mafia: Atlantyda

Typ Sesji: Mafia
Dosyć charakterystyczny typ (ciężko mi nazwać to systemem), w którym naprzeciw siebie stają dobrzy bohaterowie (miasto) oraz źli (mafia). Zadaniem obydwu jest wyeliminowanie tych drugich. Dochodzą jeszcze postacie neutralne, działające samodzielnie tj. Błazen i Seryjny Zabójca. Początkowo miasto ma przewagę liczebną, jednakże nie znają niczyjej tożsamości. Członkowie mafii zaś znają siebie nawzajem.
Do sesji dołączone zostały umiejętności charakterystyczne dla każdej roli, mające pomóc miastu w wykryciu złoczyńców oraz ewentualnie chronić swoich ludzi.

Do sesji dodałam uniwersum, by nie było tak szaro i zwyczajnie.
W tej wersji ponownie zagościł Disney, a akcja rozgrywała się na Atlantydzie.

Długość sesji: 21.10.2015 - 08.11.2015

Link do sesji: http://lastinn.info/sesje-rpg-inne/1...atlantyda.html

Link do komentarzy: http://lastinn.info/komentarze-do-se...lantydzie.html

Zwycięzca: Miasto / Mafia / Seryjny Zabójca / Błazen
Dodatkowe zwycięstwo: Dnc (Helga Sinclair)


Spis ról i ich umiejętności:


Złoczyńcy czyli czarne charaktery:


Kapitan Lyle Rourke – Jedyne, na czym mu zależy, to skarby Atlantydy. Gotów byłby poświęcić wszystko, w tym swoich żołnierzy i współpracowników. Dzięki temu raz na całą grę może przyczynić się do linczu na kimś, poprzez dodanie do puli głosów swoich żołnierzy. Dzięki temu w przypadku, gdy do linczu brakuje 1 głosu, Kapitan może nasłać swoich żołnierzy i wtedy dochodzi do linczu.
Ponieważ od samego początku udaje dobrą i niewinną osobę, dla Basila widziany jest jako niewinny.


Yzma – Paskudna, zarówno z wyglądy jak i charakteru, czarownica. Przyłączyła się do walki o Atlantydę tylko dlatego, że zawsze chciała być Królową i rządzić jakimś królestwem, a tutaj zostało jej to obiecane. Ma dużo przeróżnych fiolek, które potrafią sprowadzić na wybraną osobę klęskę… Na przykład zamienić ją w słodkiego kotka, który nie będzie potrafił nic zrobić. W dodatku osoba, która została „zatruta” przez Yzmę, w tej samej Fazie Nocy widziana będzie przez Basila jako złoczyńca!


Randall Boggs – Podstępny kameleon, który doskonale potrafi zlać się z tłem. Dzięki swej zdolności jest doskonałym zabójcą. Jaszczur, mający dosyć bycia wyśmiewanym, zapragnął udowodnić na co go stać, jednakże obserwowany przez Ariel czuje się na tyle niepewnie, że jego kamuflaż znika. Dlatego Randall tylko raz podczas całej gry potrafi ukryć fakt, że kogoś odwiedził i przestraszył na śmierć. Dlatego przyłapany przez Ariel po raz pierwszy, ucieka z miejsca zbrdoni, a syrena nie dostrzega żadnych odwiedzin.

Pozytywni Bohaterowie:


Elsa - Królowa Arendelle, znana ze swej mrożącej krew w żyłach mocy. Dzięki magii lodu, w fazie nocy może zamrozić jedną, wybraną osobę, dzięki czemu jej cel nie będzie mógł wykonać żadnej czynności. Elsa zamieni go w nieruchomą kostkę lodu, blokując wszelakie akcje. Jeśli Elsa będzie próbowała zablokować moc Syndroma, ten zabije ją, zamiast wybrany przez siebie cel.


Ariel – ciekawska, młoda syrena, która musi wszystko wiedzieć i widzieć. Nic nie umknie jej uwadze i chociaż wydaje się być na co dzień bardzo ekscentryczna i rozpieszczona przez swego ojca, może być pomocna. W nocy Ariel wymyka się z domu by wyjrzeć na ląd i sprawdzić, kto kogo odwiedza, jednakże nie będzie znała celu tychże odwiedzin. Do swojej pomocy ma Florka i Sebastiana. Jeśli u osoby obserwowanej przez Ariel, pojawi się Yzma, wiedźma zamiast otruć swój cel, rzuci fiolką w Ariel, a ta pozna jej tożsamość. Tej nocy Ariel będzie widziana przez Basila jako złoczyńca.


Milo Thatch – Naukowiec i lingwista. Potrafi przeczytać język umarły, którego nikt inny już nie zna, a ponadto ma niezwykłą wiedzę na temat Atlantydy. Ze względu na swoje zdolności, może on sprawdzać role innych osób. Jednakże nic nie jest łatwe, a Milo nie jest perfekcjonistą. Podczas sprawdzania danej osoby nie otrzyma konkretnej odpowiedzi na temat jej tożsamości, będzie miał dylemat, ponieważ nie będzie miał 100% pewności. W końcu nie jedna osoba jest posiadaczem broni, ani nie jedna ma magiczną moc.


Helga Sinclair – Na początku pomagała Kapitanowi Lyle, jednak ten ją oszukał i wyrzucił z pojazdu. Wściekła na Kapitana, dołączyła do ludzi broniących Atlantydy. Helga ma 2 naboje, których może użyć w Fazie Nocy, jednakże jeśli popełni błąd i zamiast w złego, trafi w swoich, następnej nocy popełnia samobójstwo z poczucia winy. Dlatego musi ona rozważnie liczyć kule i nie strzelać w byle kogo. Ponieważ najbardziej zależy jej na śmierci Kapitana, by mogła mieć choć cień pewności, tylko raz na całą grę, zamiast w nocy używać strzału, może sprawdzić jedną osobę. Jeśli będzie to Lyle Rourke, Helga będzie tego pewna. Na temat innych osób nie dostanie żadnych informacji.


Baymax – Stworzony przez Tadashiego Hamadę robot, który ma wysoce rozwinięty system leczenia. Co noc Baymax wybiera jedną osobę, przy której tej nocy będzie czuwał. Jeśli pilnowana przez niego osoba, zostanie zaatakowana, robot szybko ruszy jej na pomoc ratując ją od śmierci.


Bestia – Bestia jest silny i niezwyciężony. Ma potężną budowę ciała oraz dobre serce. Bestia w nocy chroni swój cel. Jeśli ten zostanie zaatakowany, Bestia rzuci się w jego obronie oddając życie, w zamian za życie osoby, którą obronił, ale ponadto zabija osobę, która zaatakowała.


Pocahontas – Indianka żyjąca w zgodzie z przyrodą, potrafiąca wsłuchać się w głos wiatru. Może rozmawiać z babcią drzewem co pozwala jej się kontaktować z duchami. Dlatego w fazie nocy może zadać pytanie do zmarłego, pozytywnego gracza, a ten podzieli się z nią informacjami. Pośrednikiem jednak będą tutaj duchy przodków (krótko mówiąc PW do mnie z pytaniem i ja przekazuję konkretnej osobie). Może też zamiast tego poprosić duchy, by daną informację przekazały innej żyjącej osobie.


Woody - figurka kowboja, z kółeczkiem na plecach, jest ulubioną zabawką Andy’ego. Podczas Fazy Nocy wybiera jedną osobę, którą zamyka w swym pudełkowym więzieniu. Taka osoba pozbawiona jest wtedy nocnej akcji, a dodatkowo musi odpowiedzieć na pytanie Woodiego, który ma prawo przesłuchać swojego więźnia (dostaję PW z informacją, kogo wsadza do pierdla + pytanie do tej osoby, a ja przekazuję dalej). Jeśli uwięzi Syndroma i nie wykona na nim egzekucji, ten go zabija.


Mysz Basil – Tylko słynny super detektyw Bazyl z Baker Street może rozwikłać zagadkę. Ta mysz jest typowym Sherlockiem Holmsem, któremu niemalże nic nie umknie. Basil potrafi sprawdzać w nocy frakcję danej osoby i widzi, kto jest podejrzanym zabójcą, a kto niewinną osobą. Jedynie gdy sprawdza samego Kapitana, nie może dostrzec w nim złego mafioza.


NEUTRALNI:



Szalony Kapelusznik – Jest na tyle szalony, że sam nie wie, co robi. Chce być zauważony przez cały świat i dostał już świra od ciągłego robienia kapeluszy. Jego zadaniem jest doprowadzenie do publicznej egzekucji na samym sobie. Musi tak zmanipulować miastem, by zechcieli go wykończyć na oczach wszystkich.
Wygrywa, jeśli zostanie zlinczowany.


Syndrom – Od dziecka chciał być superbohaterem, jednak zawsze był wyśmiewany. Od życia nie dostał żadnej, nadnaturalnej mocy, dlatego postanowił sam je sobie podarować. Skonstruował wiele wynalazków, którymi mści się na wszystkich za to, że odtrącili go ze względu na brak mocy. Nienawidzi każdego, kto posiada jakąś umiejętność. Chce zabić wszystkich. Syndrom nocą jest nietykalny, jedynie za dnia można go zabić poprzez lincz. Dodatkowo jest podstępny i bezlitosny, dlatego zabije każdego, kto spróbuje mu przeszkodzić. Jeśli zostanie zaatakowany przez Elsę, zamiast wybranego nocą celu, zabija ją. Jeśli Woody zamknie go w więzieniu i nie dokona na nim egzekucji, Syndrom w zemście pozbawi go życia. Moc Izmy jednakże po prostu na niego nie działa.
Wygrywa, jeśli zabije wszystkich.



Skrót ułatwiający zrozumienie umiejętności:


Pozytywni bohaterowie:

Mysz Basil
1. W nocy sprawdza wybraną osobę i widzi jej frakcję
2. W przypadku sprawdzenia Syndroma, ma pewność, że to on.
3. Jeśli sprawdzi osobę wrobioną przez Yzmę, będzie myślał, że jest to członek mafii.

Baymax
1. w nocy wybiera jedną osobę i leczy ją w przypadku ataku, dzięki czemu ta osoba nie umiera. Dostaje zwrotną informacje, jeśli uda mu się kogoś uratować.

Milo Thatch
1. Sprawdza rolę wybranej osoby.
2. Nigdy nie ma 100% pewności, co do sprawdzanej osoby.
3. W przypadku sprawdzania osoby wrobionej przez Yzmę oraz sprawdzania samej Yzmy, otrzyma informacje: "Osoba przez Ciebie sprawdzana jest Yzmą lub została przez nią wrobiona"

Woody
1. W Fazie Nocy przetrzymuje wybraną osobę w więzieniu.
2. Ma wtedy prawo zadać jej dowolne dwa pytania. Skazany może, ale nie musi na nie odpowiadać zgodnie z prawdą. Tutaj swoboda jest nieograniczona.
3. Osoba będąca w więzieniu, nie może wykonywać nocnych akcji.
4. Jeśli Woody uwięzi Syndroma i nie wykona na nim egzekucji - zostaje przez niego zabity.
5. Jeśli Woody wykona egzekucję na pozytywnym bohaterze, już do końca gry nie będzie mógł wykonywać egzekucji.
6. Osoba trzymana przez Woody'ego w więzieniu, ma nocny immunitet!!

Pocahontas
1. Raz na całą grę może skontaktować się ze światem zmarłych by porozumieć się z zamordowaną osobą.
2. Raz na całą grę, jeśli umrze, może nawiązać kontakt z żywą osobą i przekazać jej informacje. Osoba, z którą skontaktowała się Pocahontas, może przekazać innym toćka w toćkę to, co przekazała mu Pocahontas i przyznać się, że ta się z nim skontaktowała.

Elsa
1. Co noc blokuje Nocną Akcję wybranej przez siebie osoby.
2. Jeśli spróbuje zablokować Syndroma, ten ją zabija, zamiast wybranego przez siebie celu.

Ariel
1. Nocą obserwuje wybraną osobę i widzi, kto ją odwiedzał.
2. Jeśli obserwowana osoba odwiedzana jest przez Yzmę (jeśli używa ona umiejki, a nie zabija), wtedy to Yzma rzuca fiolką w Ariel. Syrena nie dość, że zostaje tej nocy "wrobiona" (widziana jest jako mafia), to jeszcze nie dostrzega odwiedzin nikogo innego prócz Yzmy. Plusem jest to, że ma pewność, kto nią jest.

Bestia
1. W nocy wybiera osobę, którą ochrania.
2. Jeśli ta osoba jest atakowana, Bestia ją obroni.
3. Bestia ginie i jednocześnie zabija morderce.
4. Może zabić Syndroma.

Helga Sinclair
1. Ma 2 kule na całą grę.
2. Jeśli zabije pozytywnego bohatera, następnej nocy popełnia samobójstwo.
3. Raz na całą grę może sprawdzić rolę jednej osoby. Jeśli będzie to Kapitan, dostanie informacje o jego roli. Jeśli sprawdzi kogokolwiek innego, nie będzie wiedziała nic na temat roli sprawdzanej osoby.


Czarne Charaktery:

Kapitan Lyle
1. Kiedy Mysz Basil go sprawdza, widziany jest jako zielony.
2. Podczas linczu, jeśli zechce, jego głos liczy się jako dwa głosy. Nie wiecie jednak, którym z głosujących był Kapitan.

Yzma
1. Co noc odwiedza jedną osobę i rzuca w nią fiolką
a) osoba ta, tej nocy widziana jest jako członek mafii.
b) osoba ta, tej nocy zostaje zablokowana i nie może używać swoich umiejętności.
c) umiejętność Yzmy nie działa na Syndroma.
2. Jeśli Yzma zostanie przyłapana przez Ariel, zamiast wybranego nocą celu, wrabia Syrenę i blokuje jej umiejętność, przez co Ariel nie dostrzega nikogo innego prócz Yzmy.

Randal
1. Raz na całą grę nie jest widziany przez Ariel, ale i nie dochodzi do zabójstwa
2. Jeśli chce użyć swojej umiejętności, musi odpisać mi na PW. Podam informację, że osoba, którą próbuje zabić, jest obserwowana przez Ariel. Wtedy Randall mi odpowiada czy używa umiejki, czy też nie.



Bohaterowie Niezależni:

Szalony Kapelusznik
1. Wszystkie chwyty dozwolone.
2. Nie posiada nocnych akcji.


Syndrom
1. Może zabić każdego.
2. Jeśli zostanie zablokowany przez Woody'ego lub Elsę, zamiast wybranego celu, zabija blokerów.
3. Umiejętność Yzmy na niego nie działa.
4. Nie można go zabić w nocy. Jedynie Bestia i Woody mają taką możliwość.




Zasady ogólne rozgrywki:


1. Lincz może odbyć się w Fazie Dnia, w wyznaczonym czasie lub natychmiast, gdy tylko dany kandydat będzie miał na sobie wystarczającą liczbę głosów.
2. Gdy MG ogłosi lincz, gracze mają 12 godzin na zgłoszenie związanych z daną godziną czy dniem niedogodności, i jeśli będzie to 1/4 graczy MG ustala nową datę linczu, w miarę możliwości z uwzględnieniem potrzeb graczy.
3. Nie wolno ujawniać swojej roli czy dawać do zrozumienia, że posiada się jakąś rolę, moc.
4. Lurkowanie psuje grę, dlatego każdy jest zobligowany w ciągu 24 godzin napisać przynajmniej jeden post . Usprawiedliwić swoją nieobecność można tylko poprzez poinformowanie o chorobie lub wcześniejszym wyjeździe, tudzież wyjaśnić MG, że miał miejsce nagły wypadek losowy, którego gracz nie mógł przewidzieć. W przypadku braku postu po upływie 36h, dana osoba dostaje MODKILLA i faza dnia dobiega końca.
5. O wszelkich nieobecnościach (wyliczając nagłe wypadki) informujemy tylko i wyłącznie w Komentarzach, tak by każdy gracz o tym wiedział.
6. Umiejki i przynależność do frakcji są całkowicie losowe. Przysięgam wam, że nikomu nie wybierałam.
7. Celowe psucie gry czy jej olewanie podlega bardzo surowej karze.
8. Zabronione jest porozumiewanie się drogami prywatnymi
9. W przypadku linczu dopuszczam głosowanie: Każdy na PW, GG, SMS wysyła mi info w postaci: Winny lub Niewinny. Od tego będzie zależało, czy dojdzie do linczu. Głosy ujawnię RAZEM Z WYNIKIEM LINCZU. Wcześniejsze pisanie kto jak głosuje jest słabe, bo mafia się podpasuje pod większość głosów, a tak to może ktoś się wkopie. To wydłuży nam nieco rozgrywkę, bo będę czekała na te głosy, ale może unikniemy dziwnych linczów.
10. Gdy Kapitan użyje swojej umiejętności manipulacji linczem, punkt 9 nie obowiązuje, a lincz jest natychmiastowy i nieodwołalny.
11. Swoje nocne akcje wysyłacie do mnie na PW, oczywiście. Nie można wykonywać danej akcji, jeśli wylosowana postać nie posiada tejże umiejętności (czyli na przykład: Pocahontas nie będzie obserwować, czy ktoś kogoś odwiedza d; )

W sesji udział wzięli:

1. Warlock - Gandalf- Syndrom
2. Pan Elf - Sailor Venus - Baymax
3. Hazard - Abraham Lincoln - Woody
4. traveller - Ron Burgundy - Milo Thatch

5. Fyrskar - Thomas "Stonewall" Jackson - Randall
6. mr T - mr. T - Bestia
7. Kolejny - Bigby - Ariel
8. Anonim - Karol - Mysz Bazyl
9. Matemaru -Kubuś Puchatek - Kapitan Lyle
10. Dnc - Michael Jordan - Helga Sinclair
11. piotrek.ghost - Ewok - Elsa
12. Mike -Puszek Okruszek - Szalony Kapelusznik
13. Aveane -Hulk - Yzma
14. Zuzu - Halinka Kiepska - Pocahontas


Anonim – Mysz Basil - Karol
Pan Elf – Baymax – Sailor Venus
traveller – Milo Thatch - Ron Burgundy
Hazard – Woody – Abraham Lincoln
Zuzu - Pocahontas - Halinka Kiepska
piotrek.ghost - Elsa - Ewok
Kolejny - Ariel - Bigby
Mr T – Bestia – mr. T
Dnc - Helga Sinclair - Michael Jordan

Matemaru – Kapitan Lyle – Kubuś Puchatek
Aveane – Yzma - Hulk
Fyrskar - Randall - Thomas "Stonewall" Jackson

Warlock - Syndrom - Gandalf
Mike – Szalony Kapelusznik – Puszek Okruszek


Faza Nocy 1


Anonim (Mysz Basil) – Sprawdza Lincolna (Woody) – w więzieniu
Pan Elf (Baymax) – Leczy Sailor Venus (Baymax)
traveller (Milo Thatch) – Sprawdza Stonewalla (Randall)
Hazard (Woody) – Więzi Karola (Mysz Basil)
Zuzu (Pocahontas) – Bezczynna
piotrek.ghost (Elsa) – Blokuje Stonwell’a (Randall)
Kolejny (Ariel) – Obserwuje mr T (Bestia)
Mr T (Bestia) – Ochrania Bigby’ego (Ariel)
Dnc (Helga Sinclair) - Bezczynna
Matemaru (Kapitan Lyle) - Bezczynny
Aveane (Yzma) - Blokuje Lincolna (Woody)
Fyrskar (Randall) – Atakuje Bigby’ego (Ariel)
Warlock (Syndrom) – Zabija Hulka (Yzma)
Mike (Szalony Kapelusznik) - Bezczynny

Pytanie do więźnia:
- Kim jesteś?
- Kogo chciałeś odwiedzić tej nocy?

Odpowiedź:
- Mysz Basil
- Lincolna, dzięki za pomoc w sprawdzeniu go, super żeś wybrał - następnym razem skup się na podejrzanych takich jak Ewok, Michael Jordan, czy Sailor Venus. Lincolna sprawdzałem, bo mogłem na niego losowo zagłosować w komediowym stylu, a następnego dnia bym wycofał głos lub utrzymał i jakbym zginął to ludzie by wiedzieli czemu więcej na niego nie głosował lub czemu dalej na niego głosowałem. No, ale zamiast tego w ogóle nikogo nie sprawdzę tej nocy, bo postanowiłeś użyć blokady na mnie zupełnie bez powodu. Chyba że to ty jesteś Lincoln to napisz w ciągu dnia, że zbierasz suchy chleb dla swojego konia to przynajmniej następnej nocy nie będę marnował na ciebie sprawdzania. A jak nie jesteś Lincolnem to i tak napisz o tym suchym chlebie, bo nie jestem z mafii. Ani zabójcą, czy jaka tam jeszcze dodatkowa rola jest

Skrótowiec: Mysz Bazyl i Woody bardzo się lubią, dlatego obydwoje chcieli wykonać akcje na siebie nawzajem Niestety, Woody był pierwszy i wsadził Bazyla do więzienia, uniemożliwiając mu sprawdzenie... Samego siebie! Tymczasem mafia najwyraźniej ma pecha – nie dość, że Elsa zablokowała Randalla, uniemożliwiając mu wykonanie ruchu (morderstwa) to jeszcze Syndrom postanowił upolować biedną Yzmę, zabijając ją. Mafia straciła jednego członka i nie dokonała zabójstwa. Ale mogło być gorzej, ponieważ Bestia chronił Mafijną Ofiarę, Bigby’ego, jednak dzięki blokadzie Elsy, Randall nie pojawił się na miejscu przestępstwa.


Faza Nocy 2


Anonim (Mysz Basil) – Sprawdza Sailor Venus (Baymax)
Pan Elf (Baymax) – Leczy Sailor Venus (Baymax)
traveller (Milo Thatch) – Sprawdza Michael’a Jordan’a (Helga)
Hazard (Woody) – Więzi Puszka Okruszka (Szalony Kapelusznik)
Zuzu (Pocahontas) - Bezczynna
piotrek.ghost (Elsa) – Blokuje Stonewall’a (Randall)
Kolejny (Ariel) – Obserwuje Sailor Venus (Baymax)
Mr T (Bestia) – Ochrania Gandalfa (Syndrom)
Dnc (Helga Sinclair) - Bezczynny
Matemaru (Kapitan Lyle) - Bezczynny
Fyrskar (Randall) – Atakuje Michael’a Jordan’a (Helga)
Warlock (Syndrom) – Zabija Ewok’a (Elsa)
Mike (Szalony Kapelusznik) – W więzieniu.

W więzieniu:
Pytania:
- Jaką rolę posiadasz?
- Co zdążyłeś do tej pory zrobić/ustalić?
Odpowiedzi:
- Nie wiem czy uwierzysz, ale widzę duchy.
- Jeszcze nic, bo siedzę w więzieniu .
Oskarżenie Haliny miało na celu poznanie jej reakcji.

Skrótowiec: Randall ponownie atakuje, a Elsa ponownie go blokuje, uniemożliwiając mafii drugie zabójstwo. Syndrom zrobił mafii przysługę – może w końcu kogoś zabiją :P


Podsumowanie Dnia 3:

Karol - 5 głosów - Gandalf, Stonewall, Halinka Kiepeska, Sailor Venus, Michael Jordan
Gandalf - 2 głosy - Karol, Abraham Lincoln
Ron Burgundy - 3 głosy - Bigby, mr T, Kubuś Puchatek

Wstrzymali się od głosu: Puszek Okruszek, Ron Burgundy

Faza Nocy 3


Anonim (Mysz Basil) – Sprawdza Gandalfa (Syndrom)
Pan Elf (Baymax) – Leczy Sailor Venus (Baymax)
traveller (Milo Thatch) – Sprawdza Bigby’ego (Ariel)
Hazard (Woody) – Więzi Gandalfa (Syndrom)
Zuzu (Pocahontas) - Bezczynna
Kolejny (Ariel) – Obserwuje Gandalfa (Syndrom)
Mr T (Bestia) – Ochrania Kubusia Puchatka (Kapitan Lyle)
Dnc (Helga Sinclair) - Bezczynna
Matemaru (Kapitan Lyle) – Bezczynny
Fyrskar (Randall) – Zabija Bigby’ego (Ariel)
Warlock (Syndrom) – W więzieniu
Mike (Szalony Kapelusznik) - Bezczynny


W więzieniu:
Pytania:
- Jaką rolę posiadasz?
- Co zdążyłeś do tej pory zrobić/ustalić?
Odpowiedzi:
- Helga Sinclar
- Karol to:
a) Randall
b) Szalony Kapelusznik

Zastanawiam się nad Bigby, bo próbował odwrócić uwagę od linczu na Karolu. Standardowym działaniem Mafii jest zero kontaktów między sobą, nie oddają na siebie głosów, a gdy jeden z nich jest linczowany to starają się odwrócić uwagę właśnie w sposób jaki zaprezentował Bigby (wiem, bo sam byłem w Mafii z Anonimem w poprzedniej grze).
Miej na niego oko.
Nie udało mi się wykryć Kapitana Lyle jak dotąd, a tej nocy chciałem sprawdzić właśnie Bigby'ego.

Woody zabija Syndroma.

Skrótowiec: Mysz Bazyl sprawdza Gandalfa i dowiaduje się, że ten jest seryjnym zabójcą! Tymczasem Gandalf trafił do więzienia, czy Woody zdoła rozpoznać w nim Syndroma i w porę dokona egzekucji? Całe zdarzenie bacznie obserwuje Ariel, która tej nocy sprawdza, kto odwiedza Gandalfa. Tej nocy Baymax dalej leczy sam siebie :>
Bestia po raz kolejny postanowił bronić złego, a mafia za cel wybrała biedną Ariel, która mimo, iż zdobędzie tej nocy niezbite dowody przeciwko Syndromowi oraz pewność, kto jest tym dobrym, nie zdoła się nimi podzielić. Mafia oddaje przysługę Syndromowi, który zabił Elsę. Ach, te emocje.

Faza Nocy 4


Anonim (Mysz Basil) – Sprawdza Stonewall’a (Randall)
Pan Elf (Baymax) – Leczy Lincolna (Woody)
traveller (Milo Thatch) – Sprawdza Puszka Okruszka (Kapelusznik)
Hazard (Woody) – Więzi Kubusia Puchatka (Kapitan Lyle)
Zuzu (Pocahontas) - Bezczynna
Mr T (Bestia) – Ochrania Michael Jordan (Helga Sinclair)
Dnc (Helga Sinclair) - Bezczynny
Matemaru (Kapitan Lyle) – W więzieniu
Fyrskar (Randall) – atakuje Sailor Venus (Baymax)
Warlock (Syndrom) – Zastrzelony Przez Woody’ego Nocy 3
Mike (Szalony Kapelusznik) - Bezczynny

W więzieniu:
Pytania:
- Jaką rolę posiadasz?
- Co zdążyłeś do tej pory zrobić/ustalić?
Odpowiedzi:
Ad.1 Helga Sinclair
Ad.2 Sprawdziłem: Pan Elf vel Sailor Venus nie jest kapitanem.

Skrótowiec: Brawo dla Randalla, samodzielna akcja powiodła się. Być może lepiej mu się myśli, podczas nieobecności kolegi?
Tymczasem Woody podjął prawidłowy trop i mimo, iż korciło go, by oddać strzał, postanowił jeszcze poczekać. A było tak blisko!


Faza Nocy 5

Anonim (Mysz Basil) – Sprawdza Halinkę Kiepską (Pocahontas)
traveller (Milo Thatch) – Sprawdza Halinkę Kiepską (pocahontas)
Hazard (Woody) – Więzi Halinkę Kiepską (Pocahontas)
Zuzu (Pocahontas) – W więzieniu
Mr T (Bestia) – Ochrania Michaela Jordana (Helga Sinclair)
Dnc (Helga Sinclair) - Zabija Kubusia Puchatka (Kapitan Lyle)
Matemaru (Kapitan Lyle) – Zabija Lincolna (Woody)
Mike (Szalony Kapelusznik) - Bezczynny


W więzieniu:
Pytania:
- Jaką rolę posiadasz?
- Co zdążyłeś do tej pory zrobić/ustalić?
Odpowiedzi:
- Pozytywną. Nie wierzysz to mnie wykończ.
- Słucham i nie podejmuje pochopnych decyzji

Woody zabija Pocahontas.



Kilka słów od MG


Gratuluję miastu i dziękuję każdemu za grę. Tak, nie ma tutaj żadnych wyjątków, nawet jeśli mam kilka gorzkich słów do przekazania, to każdy wkład w sesje miał znaczenie.
Standardowo słów kilka dla każdego, czasami chciałabym pominąć, ale jak wszyscy to wszyscy. Nie obyło się bez słów negatywnych tym razem, dlatego mi ciężej niż w pierwszej mafii, która moim zdaniem była doskonała.
Nie spodziewałam się, że mogą powstać takie zgrzyty, zasady od samego początku były klarowne i oczywiste, gdyż widniały już w pierwszym poście rekrutacji, a nie dopiero po wystartowaniu rozgrywki, stąd dziwi mnie postawa niektórych osób No ale trudno.



1. Warlock – Gandalf - Syndrom
Świetna gra, wczucie się nie tylko w odgrywaną postać, ale i we własną rolę. Od początku dobre typy do zabicia i świetne bronienie się. Tak naprawdę zginąłeś tylko dlatego, że miasto miało ogromnego farta, ponieważ nikt z nich nie miał na Ciebie żadnych dowodów, uwalili Cię, dosłownie, w ciemno! Do samego końca nikt nie był pewien Twojej roli i przy większym farcie, mogłeś naprawdę długo pożyć i ich wesoło mordować Great job!

2. Pan Elf - Sailor Venus – Baymax
Z początku chyba dobrze się bawiłeś, jednak wg mnie, ta zabawa szybko Ci umknęła. Odniosłam wręcz wrażenie, że zgłosiłeś się dla reputacji, bo ponownie nie doświadczyłam z Twojej strony współpracy ze swoją frakcją. Cóż, być może rozgrywka nie jest dla Ciebie, być może nie potrafisz się w nią wpasować. Ogromny minus za to, co mi odpisałeś, gdy groził Ci modkill z powodu 48 godzinnej nieobecności! Jeśli uważasz, że oddanie głosu jest kwintesencją mafii, to gruby błąd, a jeśli wolisz dostać modkilla, zamiast coś napisać, to już w ogóle jakaś pomyłka. Mafia jest rozgrywką nastawioną na współpracę i analizę, bez tego gra nie ma większego sensu.

3. Hazard - Abraham Lincoln - Woody

Jeden z mych ulubieńców, oto on – Hazard! Jak zwykle perfekcyjne zagrania, dedukcja i manewrowanie wylosowaną rolą. Absolutnie nie kolidowała Ci odgrywana postać z posiadaną rolą. Szybko potrafiłeś stwierdzić, komu można ufać i płynąłeś tym prądem, co się opłaciło. Akcja z więzieniem Syndroma była bezbłędna, choć widziałam po Tobie, że „I have no idea what am I doing” Ode mnie ogromny plus, ocena 6 i przepustka do kolejnych sesji.

4. traveller - Ron Burgundy – Milo Thatch
No i kolejny jeden z lepszych, tym razem wcielił się w rolę miastowego i jak się okazało, szło mu tak samo świetnie, jak gdy był mafiozą! Jedyna różnica w tym, że wtedy nie brakowało mu tak mało do linczu Mimo wszystko, jego szybka dedukcja i oddzielenie błędnych od prawidłowych informacji pozwoliły mu na szybkie wykrycie dokładnej roli jednego z wrogów, przez co nawet bez zaufania innym, mógł oddać pewny głos. Postać, jaką wybrałeś do odgrywania, była na tyle charyzmatyczna i wiele mówiąca, że nie byłeś dobrym celem do zabicia Cię w nocy. Bardzo fajne operowanie słowami, odgrywanie postaci jak zawsze świetne, przy czym nie zapominałeś o swojej drugiej, ukrytej roli. Tak samo jak u Hazarda, jesteś na podium!

5. Fyrskar - Thomas "Stonewall" Jackson - Randall
A oto i nowo odkryta perełka, Fyrskar! Choć, wg mnie, ze swoją rolą odkrył się szybko, to nie przeszkodziło mu to w tym, by długo pożyć w sesji i nie zostać zlinczowanym. Nawet był blisko do kilkakrotnego doprowadzenia linczu na miastowym! Wywiązywał się z obowiązków, przestrzegał zasad, nie ukrywał się pod płaszczem nie pisania, jak to często mają niektórzy, a to mu się chwali i to bardzo! Cieszę się, że jako nowy gracz do nas dołączył i daję mu neonowo zielone światełko na inne mafię, z nadzieją zobaczenia go w nowej roli

6. mr T - mr. T - Bestia
Bardzo żałuję, że w tej edycji miałeś dla nas zdecydowanie mniej czasu, niż poprzednio. To jednak na szczęście nie odbiło się na rozgrywce, mimo iż dwa razy groził Ci modkill, Ty byłeś nie do zdarcia! Jak zwykle mnie nie zawiodłeś, starając się analizować wypowiedzi innych i odgadując ich rolę, sprawdzając komu można zaufać, a komu nie. Nie miałeś umiejki sprawdzającej, ponownie, a mimo to potrafiłeś coś zdziałać i bez tego. Dzięki, że ponownie zagrałeś, Twoje zaangażowanie w rozgrywkę, mimo braku czasu, jest naprawdę nieocenione! W sumie szkoda, że nie udało Ci się nikogo ochronić, ale byłeś blisko! Na tyle blisko, że już Nocy 2 mafia mogła zostać tylko z jedną osobą w swych szeregach Miałeś nosa.

7. Kolejny - Bigby – Ariel
Ponownie nowa osoba w naszych szeregach, która po raz pierwszy starała się „ugryźć” tę grę z którejkolwiek strony. Bardzo mnie cieszy, że się starałeś coś w tej mafii zdziałać i nie chodzi mi o używanie umiejki, bo to tylko dodatek. Pokazałeś, że potrafisz też analizować, niekoniecznie musiało Ci się to udawać, ale ważne, że przynajmniej cokolwiek robiłeś! Założę się, że gdyby nie dosyć szybki zgon, pokazałbyś jeszcze na co Cię stać, dlatego zdecydowanie nie mam żadnego „ale”, byś zagrał z nami ponownie Z największą przyjemnością!

8. Anonim – Karol – Mysz Bazyl

Ach, ten nasz Anonim! W tej mafii miałeś mały bunt, ale cieszę się, że nie odbił się on na grze. Bardzo mnie ucieszyło, kiedy napisałeś z grubej rury konkretny post, nie zdradzając przy tym swojej roli, czyli zachowując prawidłowy stosunek do reguł, jakie narzuciłam. Jesteś jednym z lepszych graczy, jak i masz już doświadczenie w mafii, dzięki czemu analiza idzie Ci chyba łatwiej. Zgrabnie sobie radzisz z każdą rolą, podbudowujesz frakcję, do której należysz. Trochę szkoda, że niektórzy patrzyli na Ciebie poprzez pryzmat roli, zamiast skupić się na faktach, ale jakoś z tego wybrnąłeś i pomogłeś w doprowadzeniu własnej frakcji do zwycięstwa! Chwali się

9. Matemaru -Kubuś Puchatek – Kapitan Lyle
Postać, którą wybrałeś, zdecydowanie ułatwiła Ci ukrywanie swej złej, mafijnej natury. Radziłeś sobie naprawdę dobrze, pewne strategiczne sytuacje w Fazie Dnia mnie mile zaskoczyły Świetnie oczyściłeś się z podejrzeń i gdyby nie fartowny strzał Dnc, który wcale nie miał pewności co do Twojej roli, prawdopodobnie szybko by Cię nie wykryli Mafijna maskotka! Dobra gra, gratuluję! Mnie się podobało

10. Dnc - Michael Jordan – Helga Sinclair

Rola, jaką dostałeś, była odpowiedzialna. Miałeś dwa strzały, którymi łatwo mogłeś zaszkodzić swojej frakcji. Na szczęście grałeś naprawdę mądrze i rozważnie, starając się nie rzucać pochopnie głosami i pomagać miastu najlepiej jak tylko się dało. Twoje zdystansowanie było tutaj bardzo na plus i nawet jeśli w początkowych fazach nie chciałeś pomóc w linczu, to przynajmniej też nie szkodziłeś poprzez dołączanie się do bezsensownych głosów. Twój ostatni, zwycięski strzał był tak fartowny, że aghr! Ja nie wiem, co to miało być Mafiozę żeś mi ubił! W tej grze, dzięki szczęściu lub analizie, wygrałeś podwójnie, ponieważ nie tylko grupowo, jako miasto, ale też udało Ci się wypełnić swój ukryty cel, o którym Ci nie powiedziałam, a było to zabicie Kapitana Genialnie! Gratuluję, podwójny zwycięzco :> Ostatni strzał był perfekcyjny <3

11. piotrek.ghost - Ewok – Elsa
Niewiele pisałeś, choć to mnie nie dziwi. Granie blokerem z początku jest dosyć instynktowne, gdyż nie dostajesz żadnych informacji a propos powodzenia swoich akcji. Mimo to, Twoje cele były świetne Bezbłędnie blokowałeś członka mafii, póki Syndrom nie postanowił Cię usunąć z rozgrywki. Mam nadzieję, że pomimo krótkiej gry, coś z tej mafii udało Ci się wynieść, jakieś nowe doświadczenie

12. Mike -Puszek Okruszek – Szalony Kapelusznik
Widać było, że nie masz pojęcia co zrobić ze swoją rolą i to Cię blokowało w działaniu. Cóż, przykro mi, że akurat na Ciebie padło, byłeś nowym graczem, sama rola też była nowa i faktycznie mogło to być zbyt trudne. Plus za to, że mimo wszystko starałeś się chociaż pisać zgodnie z regułami gry, gdzieś w środku rozgrywki byłeś nawet blisko linczu i jest duże prawdopodobieństwo, że gdyby nie celny strzał Dnc, tej Fazy Dnia zostałbyś już zlinczowany. Ponoć co się odwlecze to nie uciecze, ale tutaj to powiedzonko się nie sprawdziło

13. Aveane -Hulk – Yzma
Nie było Ci dane długo z nami pograć, gdyż rzutem na taśmę Syndrom zabił akurat Ciebie. Wielka to była strata i dla mafii i dla Ciebie. Mimo to bardzo się cieszę, że z nami zagrałeś, już w pierwszej fazie dnia dałeś więcej postów, niż wymagałam, a po swojej śmierci wciąż analizowałeś rozgrywkę i śledziłeś każdy ruch w sesji Bardzo cieszy, kiedy ktoś tak się wciąga w rozgrywkę i nawet po śmierci swojej postaci, wciąż jest w niej żywy!

14. Zuzu - Halinka Kiepska - Pocahontas
Odgrywanie postaci jak najbardziej na plus. Pękałam ze śmiechu wyobrażając sobie Halinkę wychodzącą zza krzaków z siatami zakupów, wprost na grunt Zaginionego, atlantyckiego lądu. Naprawdę było to zacne, plusik za to! Później jednak było widać, jak bardzo ta gra zaczyna Ci się nie podobać, kompletnie nie współpracowałaś ze swoją frakcją i nie starałaś się nawet jej pomóc, w moich oczach robiłaś wszystko byle jak, a żeby tylko zaliczyć wymaganą częstotliwość postów. Gdy Woody trzymał Cię w więzieniu, nawet nie chciałaś podać roli, mimo iż oczywistym było, że zdradzasz ją swojemu. To by mu wiele pomogło w analizie, ponieważ być może już ktoś inny wcześniej skłamał, deklarując, że ma Twoją rolę. Dziękuję Ci, że mimo iż rozgrywka nie przypadła Ci do gustu, bo miało prawo tak się stać, do samego końca starałaś się pisać, by sprostać zasadom/wymaganiom Mafii. To akurat wyszło na plus, liczebność w tej grze jest ważną kwestią Cieszę się, że z nami zagrałaś i że spróbowałaś swoich sił

Doc Trupków: https://docs.google.com/document/d/1...5GBAHvKy8/edit
Doc Mafii: https://docs.google.com/document/d/1...IHPiqz_QI/edit


Końcowy post sesji

Faza Dnia 6


Czy ta noc okażę się dla was szczęśliwa?
To było pierwsze, co mogło przyjść na myśl. Co prawda zadanie nie wydawało się być już trudne, gdyż na polu bitwy pozostała tylko jedna osoba - nieuchwytny Kapitan Lyle T. Rourke, najbardziej żądny bogactw Atlantydy z całej trójki. Był trudny do wykrycia, ponieważ od początku wyprawy zarzekał się, że jest dobrą osobą, jednak Helga Sinclair wiedziała jedno; łże jak pies.

Gdy wyszliście o poranku, zdziwiło was jedno. Na placu były ciała aż trzech osób! Tej nocy zginęła Halinka Kiepska, Lincoln oraz Kubuś Puchatek.
Kobieta przebrana za niezbyt seksowną pielęgniarkę, szybko okazała się być Pocahontas, czyli jedną z was. Wielka strata, gdy pozytywny bohater odchodzi, a jeszcze większa, gdy zabójcą okazuje się nie kto inny jak sam Woody!

Abraham Lincoln, który zarzekał się być dobrym, nie kłamał. Poległ z rąk mafijnego łotra, Lyle Rourke nie miał litości dla osób, które wchodziły mu w drogę, w dodatku był zdesperowany, bowiem został sam na polu walki, musiał szybko pozbyć się was wszystkich, by zwinąć złoto i spieprzyć z tego miejsca, wysadzając za sobą mosty. Prawdopodobnie dlatego czuł się tak mocno zagrożony ze strony Woody'ego.

Ku waszemu zdziwieniu, ostatnim ze strzelców okazał się nie kto inny jak sama Helga Sinclair! To ona oddała jeden ze swoich dwóch strzałów w kierunku Kubusia Puchatka, to ona pozbawiła tego słodkiego misia bez rozumku możliwości dalszej koegzystencji z wami. Cóż, Helga była kobietą twardą, wojskowym. Nie patyczkowała się z nikim, ale jej cel był jeden i właśnie go spełniła, bowiem pod przykrywką Puchatego krył się Kapitan Lyle.


Ostatni zbir zagrażający Atlantydzie został pokonany. Walka, jaką toczyliście, dobiegła końca. Kida, w ramach podziękowania, zrobiła dla was dwie rzeczy. Najpierw zabrała wszystkich do jaskini, w której biło to magiczne, błekitne światło. Z początku was przerażało, tym bardziej po tym, co ostatnio tutaj ujrzeliście, jednakże tym razem jego moc działała inaczej. Światło zabrało do swojego wnętrza każdego pozytywnego bohatera, który poległ podczas walki o wolność i dobro Zaginionego Lądu, po czym zwrócił go w pełni sił! Mogliście w końcu zdjąć swoje przebrania i cieszyć się będąc tym, kim byliście. A byliście bohaterami


Na odchodne mieszkańcy Atlantydy obsypali was złotem. To były skarby, których tak bardzo pożądał Lyle, a które na tym lądzie były bezwartościowe.
MIASTO WYGRYWA
HELGA SINCLAIR OSIĄGA SWÓJ UKRYTY CEL


Osoby, które przetrwały do końca: Ron Burgundy (Milo Thatch), mr. T (Bestia), Karol (Mysz Bazyl), Michael Jordan (Helga Sinclair), Puszek Okruszek (Szalony Kapelusznik)




Mam nadzieję, że sesja się podobała. Dla mnie z początku było wspaniale, jak zawsze zresztą, jednakże w środku zaczęło zgrzytać i od tego momentu już nie było mi miło. Stąd też, póki co, wynikać będzie przerwa w prowadzeniu przeze mnie dalszych mafii.
Dziękuję serdecznie każdemu za poświęcony czas, za chęci i zrozumienie. Chciałabym, by taka gra była po prostu zabawą, a nie przykrym obowiązkiem.

Najważniejsze, że udało się doprowadzić sesje do końca, nikt nie doczekał się nagłej śmierci, obyło się bez kar, co dla mnie też jest ważne. Dziękuję jeszcze raz i jeśli będziecie mieć takie chęci - do zobaczenia wkrótce
 

Ostatnio edytowane przez Nami : 08-11-2015 o 22:03.
Nami jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-11-2015, 00:17   #2
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 6494 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Tak jak zauważyłaś totalnie nie miałem pojęcia jak grać tą rolą. Odczuwałem brak jakichkolwiek narzędzi do sprowadzenia na siebie podejrzeń. Nawet próbowałem, wyżebrać możliwość łażenia po nocy po ludziach (tak by dać się zauważyć) :P
Jak ktoś ma jakieś przemyślenia na ten temat, chętnie usłyszę o tym.

Nie czułem tej gry, tak jak pisałem wcześniej w komentarzach, wg mnie to prawie czysta loteria kto wygra/przegra. Tym bardziej rola nie skłaniała do dedukcji. Raczej nie zgłoszę się do kolejnej mafii, przynajmniej na takich zasadach jak obecnie.

Ale i tak dzięki wszystkim za grę.


Uzupełnienie:
Powyższe chyba zabrzmiało złowrogo.
Żeby było jasne, nie mam żadnych negatywnych uwag do prowadzenia, wszystko było ok. Odpowiednio zgrane i spisane, mino przeciwnych wiatrów z komentarzy
Moja deklaracja nie zgłaszania się do kolejnej mafii wynika z moich preferencji, po prostu nie jestem targetem tego typu sesji i tyle.
 

Ostatnio edytowane przez Mike : 09-11-2015 o 10:57.
Mike jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-11-2015, 19:35   #3
Opiekunka Inności
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 24176 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
Bo ja wiem, dla mnie zabrzmiało dosyć normalnie
Doskonale rozumiem, że to wszystko wychodzi w praniu.
Dla mnie najważniejsze, że do samego końca grałeś wg zasad i to już jest bardzo fajne z Twojej strony
Jak będę miała więcej czasu to może pomyślę nad innymi rozwiązaniami, zamiast super-mocy
 
Nami jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167