Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-05-2013, 12:20   #1
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
[CP/Blue Planet] Z głębin



Jest rok 22XX. Niepowstrzymany rozwój ludzkości stworzył Ziemię zniszczoną, zanieczyszczoną, zatrutą i wyeksploatowaną do cna. Niemal wszystkie dzikie zwierzęta wyginęły, a to, co zostało na Ziemi, zagarnęły na własność potężne korporacje. Jednak rozwój technologii, genetyki i biotechnologii przyniósł wspaniałe rezultaty: stworzono pierwsze uplifty, cybernetyka i biomodyfikacje ciała stały się czymś powszechnym i dostępnym dla każdego, możliwe stały się loty w kosmos. Ludzkość szybko sięgnęła w swoich podróżach krańców Układu Słonecznego.

I tam właśnie odkryto tajemniczy obiekt, który okazał się rodzajem tunelu czasoprzestrzennego, prowadzącego w odległy rejon Wszechświata, do układu Lambda Serpentis, oddalonej od Ziemi o 39 lat świetlnych. Druga planeta odkrytego układu okazała się zdatna do życia...

Ze względu na to, że powierzchnię planety, kilkakrotnie większej od Ziemi, w 99% pokrywał ocean, nadano jej nazwę Posejdon. Woli rządów i finansów starczyło tylko na wysłanie jednej większej ekspedycji badawczo-kolonizacyjnej. Chwilę później na Ziemi wybuchła Plaga, epidemia nieznanego pochodzenia, która uśmierciła niemal wszystkie rośliny uprawne, powodując trwającą ponad siedem dekad klęskę głodu, i w rezultacie upadek dotychczasowego świata. Koloniści zostali porzuceni i zostawieni sami sobie....

Po 75 latach od wybuchu Plagi, sytuacja na Ziemi powoli wraca do normy. Epidemia i wyniszczające wojny o surowce, wpływy i władzę osłabiły każdego z globalnych graczy, uszkadzając planetę jeszcze bardziej i dziesiątkując pozostałych przy życiu ludzi. W tej sytuacji władzę nad planetą przejęła (nie bez pewnych trudności) GEO (Globalna Organizacja Ekologiczna), daleki spadkobierca UN i EU. Pod jej rządami priorytetem stała się walka o ustabilizowanie globalnej ekonomi (co się w miarę udało) i próba zachowania tych resztek życia, jakie jeszcze pozostały na Ziemi.

I wtedy ktoś przypomniał sobie o Posejdonie.

Początkowo kolonizacja szła opornie; dodatkowym problemem okazał się fakt, że pierwsi, zapomniani koloniści, porzucając zdobycze techniki zdążyli zadomowić się na Posejdonie i wcale nie zamierzają witać z otwartymi rękami przybyszów.

Potem przyszły kolejne odkrycia. Co prawda lądowe rejony Posejdona nie były zbyt interesujące (może prócz licznej fauny i flory, w większości wrogiej człowiekowi...), lecz ocean skrywał nieprzebrane pokłady surowców, których tak drastycznie brakowało na Ziemi.

A przede wszystkim odkryto xenosilikat. Minerał, który po odpowiednim przetworzeniu pozwalał na manipulację DNA i RNA prościej, niż składanie klocków Lego.

Od tego czasu na Posejdona przeniosły się niemal wszystkie potężne korporacje, wraz z całym "dobrodziejstwem inwentarza". I miliony zwykłych ludzi, szukających na tym "nowym froncie ludzkości" szansy dla siebie. Zapewne sprzyjał temu fakt, że mimo formalnej władzy GEO nad planetą, Posejdon pozostał w dużej mierze swoistym Dzikim Zachodem, gdzie prawa stanowione są przez silniejszych, a jeśli komuś to nie pasuje, może zawsze przenieść się gdzieś dalej i ustanowić własne...


---

Szukam:

3-4 (max. 5) graczy do sesji luźno opartej na CP i Blue Planet.

Sesja w klimatach akcja/zagadka, gracze wcielają się w rolę zatrudnionych przez jedną z korporacji specjalistów, którzy mają za zadanie wyjaśnić tajemnicze zdarzenie na jednej z podmorskich stacji.

Rekrutacja trwa do 09.06. W przypadku większej ilości zgłoszeń, niż miejsc, zostaną wybrane najlepsze karty, wg. widzimisię MG . W przypadku mniejszej, zostanie przedłużona.

Wymagania:

* aktywność
* zaangażowanie w sesję
* odgrywanie i immersja
* pewna doza kreatywności (gracze będą mieli możliwość kreowania pewnych elemntów świata)
* staranność (choćby podstawy ortografi i gramatyki)

Nie trzeba:

* znać systemu/settingu
* pisać postów na stronę (albo dwie) A4
* być doświadczonym graczem

Forma prowadzenia:

Gra przez forum, dialogi via gdoc. Być może (jak będzie taka wola graczy i potrzeba), zaeksperymentujemy z jakimś Virtual Tabletop.

Komunikacja z MG via mail/pw.

Odpisy MG po zakończeniu pisania wszystkich postów graczy. Nie będzie ścisłego harmonogramu, ale myślę, że 7 dni na to, żeby kazdy odpisał, to wystarczająco dużo czasu. Choć oczywiście będę się strała robić to szybciej i Was do tego też zachęcam.

Mechanika:

Bezkostkowy storytelling.

Co to oznacza? Otóż każdy z graczy będzie miał swoją KP (o czym niżej), a na niej umiejętności. Przy sytuacji konfliktowej (czyli takie, w której porażka lub wygrana jest istotna dla dalszej gry), MG ustala poziom trudności, patrzy w kartę gracza i porównuje wartości. Jeśli gracz ma skilla większego lub równego PT, wygrywa. Jeśli nie - przegrywa. Różnica 4 punktów to przebicie czyli wygrana lub porażka jest "epicka", ponadprzeciętna.

Jak widać, nie ma turlania. Oczywiście a) sytuacji takich nie bedzie dużo b) jeśli zajdzie taka potrzeba, mechanikę będzie można rozbudować lub całkiem usunąć.

Atuty

"Pożyczone" z FATE, są to cechy niemiarzalne, które w pewien sposób definują/opisują postać gracza. Na przykład "Twardy łeb", "Zimny jak stal", "Pracownik miesiąca" etc. Mogą też być to oczywiście przedmioty ("Rodowa katana") czy ludzie/interkacje ("Mój własny wróg", "Dług u mafii" czy "Miłość z liceum").

Atuty:

a) wynikają z historii/charakteru postaci
b) są to cechy/rzeczy niezwyczajne, odróżniające naszą postać od innych. Jeśli chcemy mieć w ekwipunku np. karabin, to nie musi być to nasz Atut, tak długo, jak to jest zwykły karabin. Jeśli jednak jest to jedyny w swoim rodzaju model "Rozpiedatator 9000+", idealnie dopasowany do naszego wzrostu, wagi i seksualnych preferencji, mający EKG, ABS, DSL, GSM oraz otwieracz do piwa, to jest to już Atut.
c) nie są to supermoce! Dobry Atut jest zarówno czymś wspomagającym gracza, ale z drugiej strony, ma też dać MG'owi pogląd na to, jaka postać jest i umożliwić mu wciągniecie jej w rozgrywkę. Na przykład atut "Zimny jak stal" z jednej strony sprawia, że gracz się niczego nie boi, a z drugiej, jeśli jest dobrze odgrywany, spowoduje, że wszyscy będa uważali PC za psychola bez uczuć.

Mechanicznie, Atuty mogą zostać użyte do:

a) Podniesienia jakiegoś skilla o 2 pkt na okres sceny (np. "Twardy łeb" wzmacnia 0 2 pkt. umiejętność "odporność na alkohol" na okres sceny)
b) Użycia jak skill/przedmiot (np. mając "Twardy łeb" można komuś wyrżnąć z bańki, jeśli nie ma się innej broni)
c) Użycia do wprowadzenia/negacji jakiegoś elementu świata (np. postać z "Sokolim Wzrokiem" może wypatrzeć kryjówkę, która "akurat" się przyda graczom, którzy dostali się pod ostrzał)

Oczywiście wszystko zależy od kreatywności graczy.

Póki co przyjmuję, że Atutu można użyć raz na turę (czyli 1 w poście). Co oczywiście jest do negocjacji.

Skille:

Właściwie są dowolne. Można wpisać, co się chce, ale z zachowaniem rozsądnych granic i umotywowaniem historią postaci. Skille powinny być w miarę ogólne (np.: pilotowanie, wysportowanie), choć można się specjalizować (wtedy dostajemy +1 pkt. do tej szczególnej czynności). Czyli "pilotowanie 4, specjalizacja smigłowce" daje nam 5 pkt przy pilotowaniu tego typu maszyn.

W skille wliczają się nie tylko umiejętności czy wiedza, ale także cechy fizyczne. Czyli można np. mieć skilla "dobry wygląd" czy "zręczność" obok takich jak "prowadzenie" czy "walka na pięści".

Skille są elastyczne. Niekoniecznie trzeba dokładnie mieć ten skill, jaki jest potrzebny, by czegoś użyć. Np. walcząc na pięści możemy użyć "walki na pięści" ale też "zręczności" czy "siły". Oczywiście, im prezyzyjniejszy skill, tym jego działanie jest lepsze.

Skala trudności:

Od 0 do 9. Gdzie 0 = nie znam się/banalny, a 6 = wybitny (wybitnie trudny, wybitnie uzdolniony). 9 to niemożliwy, ale z takimi poziomami raczej się nie spotkamy. Interesuje nas przedział od 0 do 6.

Karta postaci

Powinna zawierać (kolejność przypadkowa):

a) historię postaci (w rozsądnych ilościach)
b) imię/ksywkę postaci
c) krótki opis wyglądu
d) profesję postaci (ogólną, typu żołnierz, pilot etc.)
d) avatara
e) rasę (patrz niżej). UWAGA! Ze względów "logistycznych" jest tylko jedno wolne miejsce delfina lub orki. Decyduje jakość zgłoszeń!
d) 5 Atutów z opisem (mniej-więcej) działania. Sama nazwa nie wystarczy! 3 aspekty mają wynikać z historii bohatera a 2 - z jego rasy.
e) krótki opis charakteru/motywacji. Opis ten powinnien zawierać 1 Skazę (jakąś ułomność bohatera, czy to fizyczną, czy psychiczną np.: kulawy, alkoholik, erotoman etc.) i jedną Cnotę (jedną jego wyjatkow dobrą cechę np.: przystojny, szczodry, dobry kontakt z dziećmi etc.). UWAGA! W/w rzeczy mają znaczennie fabularne, a nie mechaniczne.
f) Listę umiejętności (patrz "Skille" wyżej), wg. następujących zasad:

1 skill wybitny (wartość 6)
2 skille zaawanoswane (wartość 5)
3 skille dobre (wartość 4)
4 skille przeciętne (wartość 3)
5 skilli słabych (wartość 2)
6 skilli bardzo słabych (wartość 1)

Niewpisane skille liczą się jako 0. Można mieć 3 specjalizacje.

PS: Nie przejmujcie się mechanika, to w końcu ma być storytelling. Te cyferki są po to, żeby było łatwiej MG


Szare jest nieaktualne!
Do rekrutacji wystarczy:

*Imię postaci
*Rasa
*Jej zawód/konecpt
*Historia
*Charakter/motywacja
* opcjonalnie avatar i opis wyglądu

Całość nie musi przekraczać A4.

Dopiero z tych KP, które zaakceptuję, będziemy "przerabiać" postacie na mechanikę. Mam nadzieję, że ułatwi Wam to zgłaszanie się i wysyłanie KP.

Uff...jeśli doczytałeś/doczytałaś aż tutaj, to chyba poważnie myślisz nad zagraniem u mnie!

Świat:

Technika:

Poziom znany z szeroko pojętego CP: cybernetyka, technologia, komputery, wszczepki etc. Są możliwe podróże kosmiczne, ale na ograniczoną skalę. Modyfikacje ciała są powszechne, tylko niewielki proceny populacji jest "czysty" tj. bez wszczepów czy zmian. Dobrze rozwinięta jest biotyka i biomechanika oraz zmiany w DNA: droższa od "okablowania", ale mniej zawodna, no i bardziej dopasowana do użytkownika. AI występuje w szczątkowej formie, nie ma "myślących komputerów", czy andoroidów. Broń nadal strzela kulami, choć bojowe lasery, EMP czy działka soniczne są w użyciu. Trzeba też pamiętać o tym, że przez Plagę postęp techniczny mocno zwolnił; większość rozwiązań czy produktów jest "stara", tylko niektóre gałęzie nauki poszły szybko do przodu.

Polityka, społeczeństwo

Na Ziemi rządzi GEO: coś jak ONZ, ale działające. Skupia pod sobą większość państw i organizacji, dysponuje najlepszą techniką i zasobami. To jednak potężna biurokratyczna machina, powolna, zacinająca się i mało elefektywna tam, gdzie trzeba podejmować szybkie decyzje. Ma też teoretyczną władzę na Posejdonie, ale tam królują głównie różne korporacje, zajmujące się niemal wszystkim: od produkcji żywności po egzekwowanie prawa. Na Ziemi społeczeństwo jest podzielone na ubogie masy i bogatą elitę, choć GEO stara się zlikwidować nierówności. Na Ziemi religia, wygląd, płeć, rasa etc. nie ma właściwie znaczenia, większość kulturowych tabu dawno upadła; na Posejdonie jednak różne dziwne ideologie znalazły żyzny grunt dla siebie. Posejdon ma strukturę Dzikiego Zachodu: niewielkie grupki posiadaczy i mnóstwo freelnacerów. Oraz "tubylcy", którzy, choć są potomkami kolonistów z Ziemi, niechętnie patrzą na przybyszów, czasem posuwając się do aktów przemocy czy terroryzmu.

Fauna i flora

Ziemia to jałowa pustynia. Poza szklarniami nic nie rośnie, dzikie zwierzęta można oglądać tylko na filmach, a posiadanie sklonowanego kota czy kwiatka w doniczce to szczyt luksusu i dekadencji. Posejdon....no cóż, jeśli spojrzysz pod swoje nogi, to odkryjesz tysiąc gatunków, w tym 90% nieopisanych przez naukę; a w oceanie jest jeszcze lepiej. To po prostu raj dla wszelkiego życia. I choć atmosfera Posejdona jest idealna dla ludzi, a warunki są podobne do ziemskich (grawitacja, cykl dzień-noc), tamtejsza fauna i flora w niczym nie przypomina ziemskiej. Na planecie nie odkryto jednak żadnych śladów działań istot inteligentnych, czy to obecnie, czy w przeszłości.

Rasy:

Ludzie:

Ludzie stanowią większość populacji Ziemi i Posejdona. "Czyści" ludzie, bez żadnych bio czy cyber modyfikacji, są garstką, którzy wybrali tą drogę najczęściej z powodu jakiś osobistych przekonań. Większość z ludzi jest w jakiś sposób zmodyfkiowana, czy to pod kątem ulepszenia jakiejś cechy, czy z powodów czysto estetycznych.

Hybrydy:

Hybrda to człowiek, którego geny zostały połączone z genami innego zwierzęcia, by podnieść jakieś określone zdolności. Hybrydy wyglądają mniej-więcej jak ludzie, jednak wpływ ich "zwierzęcych" genów jest dość widoczny, czy to wyglądzie, czy zachowaniu. Najczęsciej spotykane hybrydy to:

* hybryda małpia: goryl (zwiększona wytrzymałość i siła) i organutan (długie ręce i nogi, chwytne dłonie i stopy, większa zręczność);
* hybryda kocia (widzenie w ciemności, wyczulony dotyk, zręczność);
* hybrydy wodne: człowiek-ryba (błony pławne, skrzela; prawie nie do odróżnienia od "zwyklego" człowieka, przystosowana do pływania na niedużych głębokościach) i tzw. ryfter (całkowita przemiana organizmu do wodnego trybu życia; może schodzić na olbrzymie głębokości).

Uplifty:

Uplift to zwierzę, w którym udało się "obudzić" świadomość na poziomie dorównującym ludzkiemu. Nie są to ludzie; mimo tego, że komunikują się i działają jak ludzie, mają zupełnie inne umysły, odziedziczone po swoich zwierzęcych przodkach. Uplifty to obecnie 3 główne rodzaje:

* delfiny - Najliczniejsza grupa upliftów, najlepiej komunikująca się z ludźmi. Cenione za swoją wysoką inteligencję i przyjacielskie podejście. Razem z orkami tworzą swoją, odrębną kulturę.
* orki [chodzi o orkę - walenia, a nie o orka z WH ;p] - Naturalni drapieżcy, nie tak błyskotliwe jak delfiny, ale idealnie przystowane do wielkich oceanów. Trudniej dogadują się z ludźmi, a ich gwałtowa natura drapieżników często jest przyczyną różnych nieporozumeń.
* szympansy - właściwie tak jak ludzie, choć są bardziej kreatywne. Najmniej liczne, właściwie nie spotyka ich się na Posejdonie, choć zaskakująco dużo żyje na różnych koloniach w Układzie Słonecznym.

Tubylcy

"Rdzenni" mieszkańcy Posejdona, czyli potomkowie pierwszej, nieudanej ekspedycji kolonizacyjnej. Nie są właściwie osobną rasą, ale wyróżniają się na tyle, ze warto o nich napisać. Nie używają praktycznie nowoczesnej technologii, choć wiele wiedzą o Posejdonie. Wszyscy mają skrzela i błony pławne. Do tubylców zaliczają się też "dzikie uplifty" : inteligentne orki i delfiny, które przybyły razem z ludzkimi kolonistami i rozmnożyły się na planecie.

Ok, nadal czytasz? Naprawdę ? Nie bój się, za chwilę kończymy!

Gracze

Tworząc postać, pamiętajcie o tym, że:

a) urodziliście się na Ziemi/kolonii
b) nie byliście wcześniej na Posejdonie i znacie go na tyle, ile wiecie z mediów/badań/materiałów etc. (ale jest tego całkiem sporo)
c) jesteście specjalistami - cenionymi fachowcami w swojej dziedzinie. Macie w ręku konkretny, przydatny fach i wykonujecie go dobrze (dlatego wybrano właśnie Was).
d) zostaliście zatrudnieni do wykonania zadania jako team. Nawet jeśli mieliście swoje osobiste powody, by przyjąć ofertę korporacji, to zdajecie sobie sprawę, że jawny bunt przeciw kontraktowi skończy się szybciej, niż się zaczął...
e) jeśli chodzi o ekwipunek, wszystko zapewnia korporacja. Możecie mieć własne, osobiste rzeczy w niewielkiej ilości (i to rozsądne!). Jeśli chcecie mieć coś nadzwyczajnego, wpisujęcie to w Atut (patrz: Atuty).

Miłej zabawy!

Kontakt/karty na PW lub na zimowydeszcz[at]gmail.com . Pytania, uwagi, sugestie, niejasnosci -> poniżej

Jeśli się zgłaszacie, dajcie znać na dole przynajmniej imię postaci i profesję; ułatwi to życie kolejnym graczom.

PS: Dzięki za doczytanie do końca!

 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!

Ostatnio edytowane przez Autumm : 03-06-2013 o 15:39. Powód: Zmiany w wymaganiach rekrutacyjnych
Autumm jest offline  
Stary 27-05-2013, 21:41   #2
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Well... ja bym się zapisał, ale... cóż, przed chwilą rozpoczęły się dwie inne sesje w których biorę udział, a i zaraz zacznie mi się sesja na studiach -.-"
Więc ogólnie repka za pomysł co mi się spodobał i życzenia udanej gry : ]
 
Arvelus jest offline  
Stary 27-05-2013, 21:59   #3
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Arvelus, w takim razie powodzenia w tej ostatniej sesji. Słyszałam, że panuje na niej duża śmiertelność graczy, więc się nie daj :>
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!
Autumm jest offline  
Stary 27-05-2013, 22:09   #4
 
Aves's Avatar
 
Reputacja: 1 Aves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie coś
Chętnie zagram postać zrobię w wolnym czasie i po zagłębieniu sie bardziej w klimat. Mam wielką chęć na cyberpunka. Zapowiada się ciekawa sesja .

KP Prześlę na PW
 
Aves jest offline  
Stary 27-05-2013, 22:30   #5
 
Luphinera's Avatar
 
Reputacja: 1 Luphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodze
Hmm... zastanawiam się nad tą opcją...

Szczególnie kusi mnie ta kicia hybryda XD *mrau* uh...
Może powiedziałabyś mi coś więcej o tej hybrydzie? to są mechaniczne wszczepy czy mogę mieć typowo ogonek i kocie uszka ?
 
__________________
"Wszyscy mamy swoje anioły, naszych opiekunów. Nie wiemy jaki przybiorą kształt. Jednego dnia mogą być starcem, innego małą dziewczynką. Ale nie dajcie się zwieść pozorom- mogą być groźne jak smok. Jednak nie walczą za nas, przypominają nam tylko, że to nasze zadanie.Każdego kto tworzy własne światy."
Luphinera jest offline  
Stary 27-05-2013, 23:33   #6
Konto usunięte
 
Lucifer oO's Avatar
 
Reputacja: 1 Lucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwu
Aleksander Darunov

Najemnik i "kozak" z dawnych terenów Rosji :P

Pomysł omówiony, avatar znaleziony, kartę zaczynam robić
 
__________________
...
Lucifer oO jest offline  
Stary 27-05-2013, 23:37   #7
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Hybrydy mogą mieć cybernetykę, ale zwykle nie jest im potrzebna (albo traktują ją jako coś "obcego") i mało która ma wszczepy.

Hybrydy "rodzą się" (a raczej są produkowane) jako wynik syntezy DNA człowieka i jakiegoś zwierzęcia. Oznacza to, że wszystkie ich "usprawnienia" są niejako naturalne, wrodzone. Jednak wynik manipulacji DNA nie jest zawsze pewny, skutkiem czego hybrydy nawet z tej samej linii genetycznej mogą się od siebie mocno różnić - w przypadku kotohybryd jest to skala od smukłych ludzi z ostrymi uszami i kocimi źrenicami (coś jak Na'vi z Avatara) aż po tak dominujące kocie geny, że są bardziej podobni do Khajitów z Elder Scrolls.

Część z hybryd przechodzi np. operacje plastyczne, żeby bardziej upodobnić się do ludzi; najczęściej spotykaną formą jest istota podobna do człowieka, ale pokryta krótkim futerkiem, z kocimi uszami i oczami oraz kocim nosem; mniejsza, szczuplejsza i zwinniejsza niż przeciętny człowiek; część z nich zachowuje chowane pazury, i ogony, choć wiele hybryd usuwa je (bo to średnio wygodne).

Zasada jest taka, że im bardziej hybryda przypomina człowieka, tym jej cechy zwierzęce są słabsze i na odwrót.
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!
Autumm jest offline  
Stary 27-05-2013, 23:43   #8
 
Luphinera's Avatar
 
Reputacja: 1 Luphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodzeLuphinera jest na bardzo dobrej drodze
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź

Do środy powinnam dać znać czy zagram kotowatą, czy jednak nie ;]

*choć kicia... *_* *

Wiedziałaś czym mnie skusić
 
__________________
"Wszyscy mamy swoje anioły, naszych opiekunów. Nie wiemy jaki przybiorą kształt. Jednego dnia mogą być starcem, innego małą dziewczynką. Ale nie dajcie się zwieść pozorom- mogą być groźne jak smok. Jednak nie walczą za nas, przypominają nam tylko, że to nasze zadanie.Każdego kto tworzy własne światy."
Luphinera jest offline  
Stary 28-05-2013, 00:31   #9
Konto usunięte
 
Lucifer oO's Avatar
 
Reputacja: 1 Lucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwuLucifer oO jest godny podziwu
Ja tworzę postać trochę skrytobójcy, może assassina, będzie umiał się skradać i mordować nożem, a przede wszystkim walczyć wręcz i wszystko będę raczej inwestował w postać do walczenia.

Piszę by reszta miała pojęcie co się już tworzy w razie czego
 
__________________
...
Lucifer oO jest offline  
Stary 28-05-2013, 08:47   #10
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
Lucifer to będzie nas dwóch, rekrutka mnie wgniotła w fotel, a że od dawna szukałem fajnego CP to grzechem będzie się nie zgłosić . Pomysł na postać w skrócie?

First Person vs Third Person (Splinter Cell: Blacklist) - YouTube
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!
Sierak jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:12.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172