Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09-06-2013, 14:09   #1
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Abandon All Hope: ADAM I EVA „A32E93” - horror 18+

Abandon All Hope: ADAM I EVA „A32E93”



Cytat:
XXVII wiek. Po stuleciach wojen Terra w końcu wkroczyła w Złoty Wiek, a nowy rząd panterrańskiej merytokracji postanowił raz na zawsze wykorzenić zbrodnię. Zgromadzono wszystkich pozostałych jeszcze morderców, dilerów, dysydentów i anarchistów, a następnie załadowano ich na "Gehennę", gigantyczny statek więzienny, miejsce odbywania kary wygnania o nieokreślonej długości w najdalszych zakątkach kosmosu.

Pięć lat po rozpoczęciu podróży, "Gehenna" znikła z ekranów urządzeń namierzających oraz znajdujących się na Ziemi teleskopów. Wraz z dziewięcioma milionami dusz przeszła przez anomalię przestrzenną i trafiła do innego wymiaru. Na statku wybuchł chaos, wielu zginęło. Tysiącom więźniów udało się jednak wyrwać na wolność – mordercy, gwałciciele i inni zbrodniarze przemierzają ciemne korytarze, w których czają się jeszcze groźniejsze od nich potwory. Wymiar, do którego trafili, jest domem dla obcych form życia, przyciąganych przez nienawiść, strach i cierpienie tych na pokładzie statku.

W Abandon All Hope bohaterami są skazańcy na pokładzie zautomatyzowanego statku kosmicznego, który przekroczył granicę znanego wszechświata. Muszą zmierzyć się ze zbiegłymi szaleńcami, zrobotyzowanymi strażnikami i potwornymi obcymi, żywiącymi się ich strachem i cierpieniem. Niegdysiejsi zbrodniarze są teraz bohaterami, zaś każdy dzień to walka o przeżycie. Dla tych, którzy ją podejmą, czeka możliwość ucieczki, władzy, a być może również odkupienia.
Informacje pochodzą ze trony POLTERGEIST - Zrodzony z fantastyki z recenzji gry przygotowanej przez Pawła 'chimerę' Cybulę. Nawiasem mówiąc – bardzo zachęcającej recenzji.


[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=mT2MYUC3jmE[/MEDIA]


Wprowadzenie
Jackson spojrzał na kaszlącego mężczyznę. Beznamiętnie przyglądał się spoconej twarzy, obserwował wysiłki, z jakimi chory próbuje wypluć z siebie płuca. Kaszlący człowiek nie przestawał, aż w końcu z ust wylała mu się krwawa piana i spocony, wynędzniały chory legł na brudnej poduszce. Tylko spazmatyczny ruch wychudzonej klatki piersiowej zdradzał, że człowiek jeszcze żyje.
- Już po nim, Jackson – powiedział zimnym głosem drugi z mężczyzn stojący w wejściu do celi. – Dobij go i skróć jego męczarnie.
- Clay, kurwa, on jeszcze żyje.
- Niedługo – powiedział mężczyzna w wejściu nazwany Clayem. – Wiesz, jak to się skończy. Jak zawsze. Wyrzyga swoje płuca i wysra krwiste gówno i zdechnie. Jak każdy…
Mężczyzna przerwał wsłuchując się w dziwny, niosący się korytarzem szum.
- Kurwa … - w słowach Claya po raz pierwszy zagościły jakieś emocje. – Zrobili to, debile!

* * *

- Chuje zjebane! – wrzeszczał wysoki, czarnoskóry mężczyzna strzelając ze swojej zaimprowizowanej broni w głąb korytarza w nacierający tłum ubranych w pomarańczowe kombinezony więźniów.
Każdy strzał kończył się trafieniem, co nie było trudne, zważywszy na to, że korytarz zapchany był ludźmi z trzech sąsiednich sektorów. Biegnący potykali się o padających. Z tłumu ktoś posłał w kierunku strzelca bełt. Pocisk rozorał czarnoskóremu skórę na głowie i ucho, ale strzelec nie przestawał walki.
- Chuje zjebane! – wrzeszczał coraz głośniej, widząc, że nie da rady powstrzymać napierającego tłumu więźniów.
- Zamykać! – ryknął Murzyn dziko i puścił się pędem w stronę grodzi do własnej sekcji. Nie zdążył. Drugi bełt trafił go w plecy, prosto w kręgosłup i strzelec padł na ziemię. Po chwili pierwszy z szarżujących więźniów był już przy nim. Uderzeniem maczugi rozwalił murzynowi czaszkę w geście zemsty za zabitych przez niego znajomków i ruszy dalej.
Nagle korytarz wypełnił żywy strumień ognia. Pierwsi biegnący, oblani płonącą substancją, zawyli dziko i padli na ziemię lub wpadali na ściany, płonąc jak zapałki – szybko i gwałtownie.
Napór zdeterminowanych więźniów osłabł, szturm załamał się.
Wrota do sektora A-0676 zatrzasnęły się przed nosem tych, którzy przeszli nad zwęglonymi, spopielonymi ciałami niedawnych kompanów.

* * *


- Jest spawarka, szefie – niski mężczyzna pokazał przytachane ustrojstwo.
Wysoki, żylasty więzień o twarzy urodzonego psychopaty spojrzał na zamknięte drzwi oznaczone kodem kreskowym SENTINELA oraz z dopiskiem na dole zrobionym przez uwolnionych więźniów A-0677.
- Zaspawaj to, na głucho. Nie chcę tutaj zarazy. Sprawdzić wszystkie potencjalne drogi. Wyszukać tych, którzy mieli kontakty z tymi z A-0677 i zajebać. Nie chcę tutaj żadnego zdechlaka. Jasne.
- Jasne, szefie.
Niski mężczyzna skinął na kilku innych i wziął się do pracy.

* * *

Do tej pory niekwestionowany przywódca sektora A-0677 Karl - numer więzienny 0034569 – spoglądał na twarze swoich zastępców z trudnym do odczytania wyrazem twarzy.
- Wszystkie drogi? – upewnił się.
- Tak. Wszystkie. Odcięli nas w każdym możliwym sektorze. Chcą, byśmy wyzdychali. Nawet Gildia Zero się na nas wypięła.
- I chuj im wszystkim głęboko w obsraną dupę – powiedział Parszywy Joe, jak to miał w zwyczaju z przesadną dosadnością.
Karl spojrzał na prymitywnego, przypominającego orangutana zastępcę z nieskrywaną niechęcią.
- Zdechniemy tutaj, Joe – wycedził słowa przez zęby. – Wszyscy. Jeśli nawet nie zabije nas ta zaraza, to zabraknie nam wody i jedzenia. Tylko handel z sąsiednimi sektorami dostarczał nam odpowiednią ilość zapasów. My wytwarzaliśmy amunicję do samoróbek, oni dawali nam żarcie i wodę. Tak to, kurwa, działało.
- Widać wolą być zdrowi niż otrzymywać regularne zapasy amunicji – uśmiechnął się Clay. – Ale nie wszystkie drogi zostały przez nich odcięte. Jest jeszcze Kibel.
Spojrzeli na niego, jak na wariata.
- Kibel? – Karl nie krył zdziwienia. – Serio? Chcesz otworzyć właz do Kibla.
- To niegłupie. W sektorze A-0676 miałem kontakt – wtrącił się Otton poprawiając prymitywne WKP-gogle na twarzy. – Doktor Irmina Ratztan. Miała mi przekazać próbę szczepionki i potrzebne mi do pracy nad własnym lekarstwem rzeczy. Jeśli otworzymy po cichu Kibel i wyślemy kilku ludzi, a oni obejdą sektory i przyjdą niby z innego, jest szansa. Tylko trzeba wybrać takich, którzy jeszcze nie zdradzają symptomów choroby.
- I takich, co nie spierdolą w chuj, w pizdu, w poruchaną cipę, kiedy już przejdą przez Kibel – dodał Joe.
- No i takich, których gęby nie będą kojarzyły się z szefostwem naszego sektora. By mogli wtopić się w inny sektor. Udawać przyjezdnych z innej części Gehenny.
- Czyli, mamy zawierzyć lujom, którzy nie współpracowali do tej pory z gangami, chuj w gębę chorej na grzybicę starej raszpli? - Joe był sceptyczny. – Przecież, kurwa, oni nie przejdą przez obsrany demonami Kibel.
- Nie – Karl wstał i spojrzał twardo na Claya. – To fatycznie nasza jedyna szansa. Musimy wybrać kilku godnych zaufania ludzi, którzy się nie mieli okazji do tej pory sprawdzić. Musimy dać im wszystko, co będzie potrzebne i spuścić do Kibla. Przez zakazane korytarze powinni znaleźć jakąś niestrzeżoną drogę do innych zajętych przez więźniów sektorów Gehenny i nawiązać kontakt ze znajomą, naukową piczką, naszego Ottona.
- A jak wrócą? – zapytał Otton.
- Tą samą drogą, co wyjdą. Przez Kibel. Kurwa, przez Kibel.
W małej kantynie, teraz pełniącej rolę miejsca spotkania najważniejszych więźniów sektora A-0676, zapanowała pełna napięcia, wymowna cisza.

* * *




Witam Cię serdecznie.

Jeśli masz ochotę na połączenie survival horroru z ciężką atmosferą więzienia pełnego wykolejeńców i degeneratów, to jest rekrutacja dla Ciebie.

Na początek o samych zasadach gry, jeśli Ci nie będą odpowiadały, odpuść sobie dalsze czytanie.

1. Zapraszam TYLKO graczy zdyscyplinowanych, niezależnie od punktów reputacji, którzy nie porzucą mi sesji w połowie z innych powodów, niż ważne okoliczności życiowe. Jeśli masz słomiany zapał, wahasz się czy będziesz miał czas – odpuść sobie.

2. Posty piszemy w tempie 5-6 dni gracze i 1–2 dni ja (kolejka – tydzień). I teraz – jak na moje sesje nowość – maksymalnie starajmy się zamknąć swój post w formacie dwóch stron A4. Chciałbym bardziej dynamiczną zabawę. Nie dopuszczam w tej sesji jednolinijkowych lub kilkuzdaniowych odpowiedzi. Jestem ich wielkim wrogiem – szczególnie w sesjach horror, gdzie – moim prywatnym zdaniem – liczy się opisywanie emocji na równi z tym, co robi Wasz bohater.

3. Jestem MG, który Google DOCK traktuje, jako pełnowartościowe uzupełnienie sesji i wymaga działania na nim tak samo, jak na forum. Jeśli nie lubisz GG docka, nie chcesz się na nim udzielać – odpuść sobie. Ja udzielam się tam głównie wieczorami i w weekendy. Czasami – dość sporadycznie – pojawiam się w tygodniu, w godzinach pracy. Ale – z doświadczenia to wiem – nie przekłada się to na spowalnianie lub spłycenie sesji.

4. Nie napisanie posta w kolejce bez usprawiedliwienia skutkować będzie ŻÓŁTĄ KARTKĄ. Przy drugiej takiej sytuacji KARTKA ZMIENI SIĘ NA CZERWONĄ, czerwoną jak kolor krwi, a wiecie, co to oznacza. Oczywiście ważne powody i wcześniejsze uprzedzenie o ich zaistnieniu tychże pozwolą uniknąć tych nieprzyjemnych incydentów. W tej sesji będę bardzo mocno przestrzegał dyscypliny. Jeśli masz z tym problem – odpuść sobie.


TERAZ TROSZKĘ O SAMEJ „GEHENNIE” – STATKU KOSMICZNYM – WIĘZIENIU I ŻYCIU NA NIM


Statek więzienny „Gehenna” jest ogromny.



Ponad osiem kilometrów długości, kilkadziesiąt poziomów, setki kilometrów korytarzy, tysiące pomieszczeń od małych klitek, po wielkie hale. Po przejściu przez Anomalie część terenów jest niedostępna lub ... wypaczona. Prawa rzeczywistości zdają się tam nie istnieć i każdy rozsądny człowiek trzyma się od takich miejsc z daleka. Takim właśnie miejscem, jak zapewne się domyślacie, jest ów Kibel – właz przez który mają przejść gracze .

Z założenia okręt – więzienie miał być sterowany przez SI. I jest przez nią sterowany. Tylko, że po przejściu przez Anomalię STRAŻNIK jak go nazywają więźniowie ... nabrał świadomości, czy wręcz oszalał, jeśli to jest możliwe w przypadku maszyny. Stosuje niekiedy działania okrutne – ogranicza racje żywnościowe, podtruwa całe sektory gazem uspokajającym, zamyka grodzie, a czasami – chaotyczne. Niektórzy sądzą, ze system został opętany, inni, że oszalał.

Sekcje, w których żyją więźniowie to terytoria gangów oraz tereny niczyje, o które gangi toczą walki. Ze względu jednak na to, że wiele rejonów statku stało się ... piekłem, poważniejsze wojny pomiędzy gangami bywają niezbyt częste. Poza gangami mamy jeszcze kulty i religie. Mamy odszczepieńców i ... wynaturzenia oraz najprawdziwsze, straszliwe demony, które przyzywają czyny ludzkie.

Trzeba jednak pamiętać, że więźniowie kontrolują góra 20% GEHENNY. Pozostałe sektory statku są pod kontrolą STRAŻNIKA, demonów lub zwyczajnie wymarłe i opuszczone.




Poza tym wśród niektórych ludzi objawiły się moce psioniczne – telepatia, telekineza, prekognicja. Dla przykładu „Marco Pollo” szef gangu Makaroniarzy potrafi ponoć czytać ludziom w myślach i wszyscy słyszeli o „Papie Czesławie” - ześwirowanym uzdrowicielu, który zaszył się na pograniczy Terenów Niczyich i sektorów, w których manifestują się demony. Jednak postacie graczy – przynajmniej na początku – takich mocy mieć nie mogą.



Przejście do nieznanego wymiaru spowodowało, że pewnie nawet STRAŻNIK nie ma pojęcia, gdzie przebywa GEHENNA. A tym bardziej więźniowie.

Zatem, podsumowując.

Więźniowie są nie tylko w celach, ale również na obszarach niegdyś dla nich niedostępnych. Tworzą swoje gangi i próbują jakoś przetrwać koszmar, w jakim się znaleźli. Różne fragmenty statku ... zmieniły się i lepiej nie zapuszczać się w ich pobliże. A! I najważniejsze. Niektórzy podzielili demony na trzy kategorie. Na demony Gniewu, na demony Rozpaczy i demony Winy. Nie musisz wejść na zmienione korytarze, by się z nimi spotkać. Pamiętaj. Twoje czyny, przyzywają demony. Naprawdę! Jeśli twoja wściekłoś, twoja wina lub twoja rozpacz przekroczy pewien poziom, one się pojawią. A poprzedzą ich znaki.


Życie codzienne na „Gehennie” przypomina płonący burdel. Mogłoby się wydawać, że każdy robi, co mu się podoba. Nic bardziej mylnego. Owszem, panuje anarchia, ale są też regiony, gdzie szefowie gangów trzymają za mordy. Życie skupia się w tak zwanych „Strefach Wspólnych” – dawnych placach zbiórek, stołówce i miejscach, gdzie zmieści się więcej ludzi. Teraz przerobiono je na bazary, boczne korytarze na domy uciech i speluny, gdzie handluje się tanim destylatem. Żywność bierze się z magazynów, część dystrybuuje Strażnik, część uprawia się agrodomach.

Agrodomy to specjalna sekcja statku z wielkim szklanymi pojemnikami, gdzie hoduje się warzywa oraz destyluje wodę. Kto ma Agrodomy pod kontrolą, ten ma władzę nad jedzeniem. A to jeden z większych skarbów. Ważne są też obszary techniczne i systemy podtrzymywania życia. Mało kto pamięta, że na zewnątrz jest kosmos. Zero absolutne. Statek musi mieć system podtrzymywania życia inaczej wszyscy będą kaput. Prawie całą kontrolę nad nim ma Strażnik.







ZASADY TWORZENIA BOHATERA


[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=eJiB-gqPBPU[/MEDIA]


KROK PIERWSZY - ATRYBUTY


Będę starał się oddać klimat AAH więc gracz musi rozdysponować 36 punktów pomiędzy następujące cechy.

Jestem też MG, który bardzo dużą uwagę skupia na tym, jakie atrybuty posiada Wasz bohater. Będę to uwzględniał to skrupulatnie w powodzeniach Waszych działań. Jeśli ktoś chuderlawy rzuci się do walki „na rympał”, może liczyć na konsekwencje. Jeśli ktoś z niskimi akcjami społecznymi będzie chciał postawić się członkom gangu w bocznym korytarzu, może oczekiwać najgorszego.

Atrybuty są następujące:

Sprawność – określa siłę fizyczną, kondycję i zwinność bohatera.

Refleks – to czujność, szybkość reakcji, spostrzegawczość i oczywiście refleks bohatera, decyduje o inicjatywie w walce.

Spryt – zdolności przetrwania bohatera w nieprzyjaznym środowisku, wiedza o tym, co się wokół niego dzieje, zaradność życiowa.

Siła Woli – samokontrola, zimna krew, odwaga, odporność na zastraszanie i wpływy innych.

Interakcja Społeczna – to zdolności przekonywania innych do swoich racji oparte na łagodnej perswazji, charyzmie, argumentach.

Zastraszanie – zdolność przekonywania innych do swoich racji za pomocą twardych metod perswazji – gróźb, rękoczynów, brutalnych ataków werbalnych.

Atrybuty przyjmują wartość od 1 do 10, przy czym 5 to średnia wielkość, a 10 to prawie „przepak” (prawie, bo tak naprawdę mogą one osiągnąć wartości większe od 10, ale o tym dalej)


KROK DRUGI – UMIEJĘTNOŚCI

Tutaj zastosuję moją sprawdzoną z innych gier pbf metodę. Wybierzcie sobie jedną umiejętność, w której jesteście MISTRZEM, trzy umiejętności WYSZKOLONE, pięć NABYTYCH oraz dwa ANTYTALENTY.
Mechanicznie będzie działało to tak. Umiejętność Mistrzowska da Wam +5 do określonego Atrybutu podczas jego testu, WYSZKOLONA da wam +3, NABYTA +1, a ANTYTALENT -3

Oto lista przykładowych umiejętności:

1. z kopa i w ryj - walka przy użyciu pięści, kopniaków i głowy
2. mam giwerę - na pokładzie :Gehenny” jest bardzo mało broni palnej, a to jest właśnie umiejętność posługiwania się nią
3. nożownik - obejmuje walkę bronią w zwarciu),
4. felczer - leczenie ran, pierwsza pomoc, znajomość medycyny
5. szczur tunelowy - znajomość statku, rozmieszczenia pomieszczeń, dróg pomiędzy sekcjami
6. cień - skradanie się i ukrywanie
7. lepkie łapki – kradzieże, zarówno kieszonkowe jak i dokonywane „na widoku”
8. nic na siłę, wszystko młotkiem - znajomość mechaniki i urządzeń mechanicznych, ich obsługi i naprawy
9. kabelek i żaróweczka - znajomość elektroniki i urządzeń elektronicznych, takich jak komputery, serowniki
10. gładka gadka – umiejętność zagadywania, kręcenia, nawijania i kłamstewek
11. poker face – twarda gęba, niewzruszona, nieruchoma, jak u Stevena Segala, pomaga w oszukiwaniu i utrudnia stosowanie działań mających wyciągnąć informacje od bohatera
12. jaja ze stali – nie boisz się, potrafisz zapanować nad swoim strachem
13. za mną, dupki – zdolności przywódcze, do inspirowania działań innych
14. daj pan fajkę – zdolność żebrania, sprawiania łagodnego i niegroźnego wyglądu
15. drugi policzek – odporność na ból, zranienia, ciosy, zmęczenie, twardziel
16. łamacz kodów – taki haker, który zna się na programowaniu, łamaniu zabezpieczeń elektronicznych, komputerach i systemach informatycznych
17. kamera mnie nie widzi – znajomość zabezpieczeń, systemów monitorowania, obchodzenia ich i takie tam
18. więzienny rock – wie, co się dzieje na Gehennie, wie, jaka melodia jest grana, z kim trzymać sztamę, kto rządzi danym gangiem, danym sektorem,
19. wesoły chemik – znajomość substancji psychoaktywnych, środków medycznych, umiejętność przyrządzania odpowiednich używek
20. baletmistrz – akrobacje, zwinność ciała, szybkość ruchów, wysportowanie bohatera
21. as w rękawie – umiejętność kantowania w grach hazardowych, ale także zręczne paluszki umożliwiające wykonywanie na przykład sztuczek z monetą wyciąganą z ucha i takie tam,
22. króliczek w krzakach – czujność, wyczucie zagrożenia, oczy wokół głowy

Jeśli masz pomysły na inne umiejętności, a klimatach takich, jak powyżej – wal śmiało



KROK TRZECI - „ZA CO SIEDZISZ?”

Napiszcie tutaj, za co Wasz bohater trafił na GEHENNĘ. Pamiętajcie, że w świecie gry skazanym można zostać za samą "skłonność" do przestępstwa, o czym wspomniałem już wcześniej. Interesujący jest fakt, że w świecie panterrańskiej utopii dwudziestego siódmego wieku ludzie zostają skazani nie tylko za popełnione przestępstwa, ale też za same patologiczne skłonności, co badane jest przy użyciu tzw. Skali Ludovica. Mierzy ona poziom trzech głównych cech odpowiedzialnych rzekomo za aspołeczne zachowania (szczególnie przemoc): rozpaczy, poczucia winy i szaleństwa. Również wielu żołnierzy wcześniej walczących w szeregach armii wspierającej nowy reżim, trafiło najpierw do obozów reedukacyjnych, a potem na Gehennę, jako zagrożenie dla idealnego społeczeństwa. Zatem słynne słowa „jestem niewinny” nabierają tutaj nowego znaczenia. Na statek trafili również co bardziej „twardzi” policjanci, ale także rzeźnicy, masarze i ... lekarze, o co „szerszym” kręgosłupie moralnym.

Za to, za co Was posadzili, przydzielę specjalną premię do Atrybutów lub umiejętności. Ale to dopiero, jeśli dostaniecie się do sesji.

KROK CZWARTY – MOTYWACJA

Przedostatnią rzeczą, jaką musimy wykonać tworząc naszą postać, to zdecydowanie o jej Celu. Do wyboru macie:

Odkupienie – chcesz pokazać, że potrafisz być lepszym człowiekiem, że mimo otaczającego cię gówna potrafisz odpokutować za zło, jakiego dokonałeś. Bohater ze ścieżką Odkupienia lepiej radzi sobie w sytuacjach, które wymagają poświęcenia dla innej osoby, wyrzeczeń i tym podobnych akcji.

Władzę – liczy się tylko władza, i to, by inni ją respektowali, żyjesz by rządzić gangiem, ludźmi, nie ważne w jaki sposób – przemocą, szantażem, groźbą, czy swoja osobowością i dobrocią – ale liczy się tylko władza. Bohater z tym celem lepiej sobie radzi w sytuacjach, kiedy walczy o władzę lub jej utrzymanie.

Przetrwanie
– zrobisz wszystko, by przetrwać. Wszystko. Złamiesz każde słowo, uciekniesz lub zabijesz. Życie jest najważniejsze. I nie zaryzykujesz, by je utracić. Bohater z tym celem lepiej radzi sobie w działaniach wspierających jego ocalenie.

Ucieczkę – chcesz się wyrwać z tego piekła, w jakie zmieniło się więzienie, marzysz o szukaniu drogi ucieczki, snujesz fantastyczne plany, a w ostateczności również śmierć jest ucieczką, ale nie zawsze. Bohater lepiej radzi sobie w sytuacji ucieczek przed zagrożeniem i ogólnie w planach eskapistycznych.

Potępienie – zasłużyłeś na karę, na to, co się z tobą stało. To, że cierpisz to jedynie twoja i niczyja wina. I powinieneś cierpieć, powinieneś czuć się winny, gorszy, zasługujesz na wszystko, co się z tobą stało i stanie. Bohater otrzymuje premię w sytuacjach związanych z udręczaniem się, z otrzymywaniem bólu, z przeżywaniem cierpień.

Jeśli chcesz i masz pomysł na własną motywację - zaryzykuj i napisz ją w swojej KP, lub przedyskutuj ze mną.

Motywacja ma przełożenie na mechanikę. Po prostu, kiedy bohater robi coś związanego z jego motywacją, ma premię +1 do działania.
Poza tym popatrzcie na zarys przygody ze wstępniaka i pomyślcie, jakich ludzi poszukają gangi z zarażonego sektora, by wykonali dla nich to zadanie?



KROK PIĄTY – EKWIPUNEK


Każdy więzień posiada kilka podstawowych przedmiotów: kombinezon więzienny, zestaw higieniczny (ze specjalnym tabletkami niwelującymi zapach potu), buty oraz magnetyczną obręcz mogącą uratować życie w wypadku dekompresji.

Resztę przedmiotów musicie sobie wykupić i zapisać na KP.

Główną walutą używaną wśród więźniów są papierosy uzyskiwane z hodowanego w agrodomach tytoniu. Drugim najbardziej popularnym środkiem płatniczym są racje żywnościowe, składające się z takich przysmaków jak nutri-sludge, canned protein oraz dehydrated meal pills. Trzecią walutę stanowią narkotyki i lekarstwa.

Każdy z graczy zaczyna posiadając 200 fajek. (więcej o 100 fajek od poprzedniej rekrutacji, co oddaje ściepę na graczy przez resztę więźniów)

Poniżej macie przykładową listę przedmiotów i koszt w fajkach.


Broń laserowa przeciętnej jakości + zasobnik energii – 10 strzałów – 100 fajek
Broń palna dobrej jakości + 10 sztuk amunicji – 80 fajek
Broń palna samoróbka + 10 sztuk amunicji do niej – 60 fajek
Broń zasięgowa improwizowana (kusza) +10 sztuk amunicji – 40 fajek
Medpak – urządzenie pomagające w szybkim leczeniu ran – 50 fajek
Dobry, więzienny nóż – 25 fajek
Broń do walki w zwarciu (maczuga, topór, miecz) – 30 fajek
Broń energetyczna do walki wręcz (pałka elektryczna) – 50 fajek
Pistolet elektryczny z baterią – 70 fajek
Narkotyki (porcja) – 5 fajek
Amunicja (10 sztuk) – 30 fajek
Bateria do broni energetycznej lub laserowej (10 ładunków) – 40 fajek
Porcja żarcia więziennego – 3 fajki
Porcja dobrego jedzenia, nie zsyntezowanego – 15 fajek
WKP (mały naręczny komputer personalny) – 70 fajek
Elektroniczna gra VR – 30 fajek
Strój ochronny – lekki pancerz więzienny samorobny – 75 fajek
Strój klawisza – średni pancerz – 100 fajek
Pancerz ciężki – śmieciowy – zrobiony na bazie stroju strażnika i wzmocniony czym się da – potężnie chroni, ale jest dość niewygodny i nieporęczny – 150 fajek
Gwizdek obronny – ciekawa broń, której dźwięk zadaje ból systemowi nerwowemu – 50 fajek
Lekarstwa (witaminy wzmacniające) – porcja – 5 fajek


Listę można – rzecz jasna – po ustaleniu ze mną ceny, poszerzać o własne pomysły.


KROK SZÓSTY – GANG


Więzienie rządzi się swoimi prawami. Człowiek bez gangu zdechnie szybciej niż kurczak w kwaterach Desperados – meksykańców. Gracz może przynależeć do któregoś z gangów. Może, nie musi. Ale przynależność do więziennego gangu to prestiż, to szacunek, to możliwość poparcia w razie problemów. Ale też obowiązki.

Wśród gangów znajdują się zarówno te bardziej tradycyjne (np. skinheadzi czy Mafia (Yakuza, Triady i La Piovra - "Makaroniarze") – czerpiący interesy z handlu zasobami, z prostytucji, produkcji i rozprowadzania prochów, Czarne Pantery (czarni i metysi) – typowy gang, zajmujący się wymuszona ochroną, prochami i produkcją broni, Desperados – latynosi i meksykanie, robiący to co inne gangi, jak i te charakterystyczne wyłącznie dla Gehenny, na przykład:

Daughters Of Slaughter, hedonistyczne, zdeprawowane gotki, lubiące zadawać ból i kontrolujace znaczną część kasyn i domów uciech,
Embracers - psychopaci szukający porozumienia z zamieszkującymi statek demonami. Przypominają bardziej sektę religijną, niż więzienny gang.
Furies - gang rekrutujący i chroniący kobiety. Złożony z twardych dziewczyn, potrafią dowalić niejednemu facetowi.
Lion’s Army, "new-born Christians" zainteresowani zarówno odkupieniem, jak i władzą, skupieni wokół religii, zorganizowani jak dawna Inkwizycja
Rimshank Rippers, gang który początkowo działał jako coś w rodzaju ”podziemnego cyrku" dostarczającego rozrywki pozostałym więźniom, aby stać się zgrupowaniem najniebezpieczniejszych nożowników Gehenny.
Hieny – odrażający, okaleczający swoje ciała szaleńcy, którzy przemoc fizyczną traktują jako jedyną drogę sprawowania władzy. Pogardzani prawie przez wszystkich.
Gildia Zero – gang przypominający bardziej zbiorowisko ludzi z wiedzą – techników, inżynierów, producentów broni, która kontroluje to, czego nie kontroluje STRAŻNIK. Zajmują się naprawami i konstrukcją sprzętu.
The Punishers – gang najemników, byłych żołnierzy, byłych policjantów (tak, tak – również tacy ludzie trafili na „Gehennę”, wszak ich praca predysponowała do „bycia przestępcą”. Próbują utrzymywać porządek nad kontrolowanymi sektorami.

Masz prawo wybrać sobie gang. Nie musisz tego robić, ale za wybór gangu otrzymasz premię w punktach. Sam ją dodam. Jeśli chcesz, możesz sobie wymyślić własny. ‘Gehenna” jest naprawdę wielka. Obecnie „zamieszkuje” ją ponad milion ludzi. 10% liczby, która wyruszyła w drogę tym więziennym kolosem, nim przeleciał przez Anomalię..


KROK SIÓDMY – INFORMACJE

Tutaj podajesz mi swoje imię i nazwisko, ksywkę, znaki szczególne oraz krótką (maksymalnie pół strony A4) notkę biograficzną zawierającą informację, o tym jak bohater trafił na „GEHENNĘ”. Na koniec AVATAR do sesji. Nie chcę MANGI! Nie chcę ANIME! Postacie mają być klimatyczne. I to już wszystko.

Gotową postać słać mi JEDYNIE na PW.

W razie pytań GG jest w moim profilu, PW również mile widziana.


TECHNIKALIA


Wezmę do gry maksymalnie 6 osób. Sesja ma inne założenia, niż prowadzony przeze mnie wcześniej AAH: Krwawy Pakt.

Czas na rekrutację – 10 dni. Tyle powinno wystarczyć każdemu zainteresowanemu.

Koniec rekrutacji 19.06.2013 o godzinie 23.00.

Wyniki - dzień później.

Start sesji – odrobinę później.

Pytania - w komentarzach lub na PW.

Cytat:
Ostatnią stronę podręcznika zajmuje lista inspiracji. Z filmów na pierwszym miejscu widnieje Obcy (a zaraz potem Obcy 3 i Event Horizon), ale wymienione są też mniej znane obrazy, jak na przykład Leviathan z 1989 roku (tak na marginesie, bardzo słaby film). Z gier rpg mamy wymienione m. in. Zew Cthulhu oraz Paranoję (kontrolujący wszystko superkomputer), zaś z komputerowych Half Life i Quake.
Dla mnie także Metro i jego uniwersum (zamknięte przestrzenie, anomalie, mutanci, walczące ze sobą grupy ludzi, ograniczone zasoby i brak nadziei na ocalenie). Metro będzie miało spore znaczenie w budowaniu nastroju tej historii.


A jak będzie u mnie w sesji? Jak to u mnie.

Gracze wcielą się w więźniów z dotkniętego dziwną, śmiertelną zarazą sektora, których szefowie ich gangów wybiorą na prawie samobójczą misję „ratowania sektora”. Ale to okaże się jedynie wierzchołkiem paskudnych, krwawych wydarzeń.

W sesji będzie mrocznie. Będzie ciężko. Będzie terror zarówno psychiczny, jak i fizyczny. Będzie krwawo. Oj tak. Dlatego też sesja jest przeznaczona JEDYNIE dla ludzi dojrzałych (czytaj pełnoletnich).

W sesji mogę się też pojawić pewne elementy PvP – mogą, lecz nie muszą. To zależy w głównej mierze od samych graczy. Będzie to survival horror. Oj tak. Dlatego też przemyśl dobrze KP nim ją wyślesz. Zastanów się, czy będę oczekiwał Riddicków, czy będę oczekiwał Haniballi? Czy będę oczekiwał bohaterów będących skrzyżowaniem Rambo z Terminatorem? Czy też będę oczekiwał ludzi z krwi i kości? Ludzi, których łatwo zranić, skrzywdzić, zmotywować do walki o przetrwanie?

A jak potrafisz sobie odpowiedzieć na te pytania, pisz KP.

Wasi bohaterowie powinni mieć przynajmniej 25 lat życia. Postacie młodsze raczej miały marną szanse trafić na Gehennę.

No i na GEHENNIE nie ma dzieci. Wszyscy są bezpłodni. Przymusowy zabieg sterylizacji przeprowadzony przez służby więzienne nim więzień został zaokrętowany na GEHENNIE.

Czas trwania sesji – taki mój „standard” – coś między 20-30 kolejkami – wszystko zależy od inwencji i zaangażowania graczy.
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 09-06-2013 o 14:19.
Armiel jest offline  
Stary 09-06-2013, 16:15   #2
 
Szamexus's Avatar
 
Reputacja: 1 Szamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znany
Armielu! Chcesz żebym rzucił pracę !?

FAJOWE !
 
__________________
Pro 3:3 bt "(3) Niech miłość i wierność cię strzeże; przymocuj je sobie do szyi, na tablicy serca je zapisz"
Szamexus jest offline  
Stary 10-06-2013, 01:59   #3
 
Kitsu's Avatar
 
Reputacja: 1 Kitsu ma wspaniałą reputacjęKitsu ma wspaniałą reputacjęKitsu ma wspaniałą reputacjęKitsu ma wspaniałą reputacjęKitsu ma wspaniałą reputacjęKitsu ma wspaniałą reputacjęKitsu ma wspaniałą reputacjęKitsu ma wspaniałą reputacjęKitsu ma wspaniałą reputacjęKitsu ma wspaniałą reputacjęKitsu ma wspaniałą reputację
Mam nadzieję, że świeżaki też mogą wziąć udział w rekrutacji? Jeśli tak to z miłą przyjemnością zagram. Pomysł na postać już mam.
 
Kitsu jest offline  
Stary 10-06-2013, 09:08   #4
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Kitsu - każdy ma taką samą szansę, chociaż oczywiście - powiem to uczciwie - przy większej ilości zgłoszeń wolę opierać się na sprawdzonych już na LI graczach. Niemniej jednak na starcie każdy ma taką samą szansę.
 
Armiel jest offline  
Stary 10-06-2013, 09:31   #5
 
Sniei's Avatar
 
Reputacja: 1 Sniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znany
Zgłaszam zainteresowanie! Właśnie wróciłem z pracy nocą i jestem zbyt zmęczony aby stworzyć KP ale zrobię to pierwsza rzecz jak się obudzę. Mam nadzieję, że wszystkie miejsca do tego czasu nie będą zajęte
 
__________________
Jakość, nie prędkość.
Sniei jest offline  
Stary 10-06-2013, 10:28   #6
 
mataichi's Avatar
 
Reputacja: 1 mataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie cośmataichi ma w sobie coś
Pomysł na postać już mam! Albo w najbliższych kilku dniach ją doślę albo obejdę się i tym razem smakiem ze względu na czas.
 
mataichi jest offline  
Stary 10-06-2013, 14:09   #7
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 1 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
Witam! No i ja się zgłaszam. Pomysł na postać mam. Jak i wiele pytań, ale to pomarudzę na gg.
 
Nasty jest offline  
Stary 10-06-2013, 14:17   #8
Konto usunięte
 
Mira's Avatar
 
Reputacja: 1 Mira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputację
Napadła mnie wena na bardzo zuą osóbkę. Oficjanie zgłaszam się.
Karta jest już na ukończeniu
 
__________________
Konto zawieszone.
Mira jest offline  
Stary 10-06-2013, 17:44   #9
MTM
 
MTM's Avatar
 
Reputacja: 1 MTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputacjęMTM ma wspaniałą reputację
Cholerka, że też musiałem mieć tak dużo zajęć! No nic, mam nadzieję, że uda mi się jeszcze załapać.
Ogromnie spodobał mi się klimat zapowiadanej sesji. Choć mam w nim raczej niewielkie doświadczenie jako gracz, mimo to oglądałem takie filmy jak Pandorum, Prometheus czy Cube lub The Divide oraz miałem przyjemność zagłębić się w książkowe, i nie tylko, Metro 2033.

Pomysł na postać jest, jak najszybciej zabiorę się za pracę nad kartą.
Poza tym widzę, iż moja pani GM również pragnie wziąć w tym udział, więc będę miał okazję zmierzyć się z nią jak gracz z graczem : >.
 
__________________
"Pulvis et umbra sumus"

Ostatnio edytowane przez MTM : 10-06-2013 o 17:51.
MTM jest offline  
Stary 10-06-2013, 22:21   #10
 
Bebop's Avatar
 
Reputacja: 1 Bebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwuBebop jest godny podziwu
Również jestem zainteresowany, pomyślę nad postacią, choć przyznam, że po głowie chodzi mi ktoś z doświadczeniem medycznym
 
__________________
See You Space Cowboy...
Bebop jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:36.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172