Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-03-2018, 13:26   #1
Adr
RPG - Ogólnie
 
Adr's Avatar
 
Reputacja: 1 Adr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputację
[NOIR] Boom and Bust in New Orlean - rekrut

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=7bW75OwVXZI[/MEDIA]

Noir klimat - typowa konwencja noir jest umiejscowiona nieco później w latach 50, ale nam to nie przeszkadza; życie arystokracji nie jest osnute mrokiem, jest barwne dlatego nie wykluczam złamania nieco konwencji, a raczej wprowadzenia kontrastu bieda, przemysłowe i portowe dzielnice robotników i murzynów widzę jako miasto noir; rozświetlone zostaną blaskiem i ekstrawagancją życia bogaczy, wystawne imprezy, samoloty, drogie wozy, najlepsze ubrania i wykwintne jedzenie.

Czas i miejsce:

Nie chce oznaczać konkretnie czasu, nie jest to nam potrzebne. Zakładam, że akcja dzieje się gdzieś w przedziale od połowy lat 20 do połowy lat 40 na amerykańskim południu (Luiziana, Teksas, Nowy Orlean, Houston). Map, Texas & Pacific Railway & connections. / Texas and Pacific Railway / 1903 Główne medium to gazety, ale mamy już radio, a bogaci ludzie mają telefony.

Cytat:
Akcja przygody będzie się toczyć w Nowym Orleanie. Miasto nad Missisipi w wyniku meandrów historii, stał się bulgoczącym kotłem kulturowej zupy, zawierającej w sobie całą litanię komponentów pochodzących z różnych stron świata. Artystyczna mieszanina, bagienne usytuowanie oraz wszechobecna bieda, tworzyły specyfikę miasta. Wystarczy dodać do tego zatrważająco rozwiniętą przestępczość, prostytucję i rekordowo nabrzmiałą korupcję, a tworzy się niezbyt optymistyczny wizerunek. Ale nawet na tych przedpolach piekła, było coś, co łączyło ludzi dawało im zapomnienie, oraz własny skromny udział w tworzeniu sztuki. Tym czymś była publicznie uprawiana muzyka. Jazz. Orkiesty uliczne.

Nowoorleańska mapa struktury społecznej na początku XX wieku, przedstawiała powierzchnię gęsto poszatkowaną etnicznie, kulturowo i ekonomicznie. Przepaść między starą miejską kulturą hiszpańsko-francuską, a murzyńską ludnością stanowi najogólniejsze z ogólnych rozgraniczeń. Sieć pomniejszych tworzy chociażby wewnętrzne zróżnicowanie kultur o rodowodzie europejskim, ale przecież także część kolorowa nie była monolitem. Tworzyli ją miejscowi Murzyni jak i ich rasowi krewniacy, napływający do Nowego Orleanu z różnych agrarnych obszarów amerykańskiego południa, nie mówiąc już o śladowych ilościach przedstawicieli innych ras. Obok rasowej biegunowości, dość silnie utrzymywała się świadomość przynależności klanowej, pielęgnowanej od pokoleń i stanowiącej ważną rodzinną wartość. Z wyjątkiem okresu napływu czarnych, ruchliwość nowoorleńczyków była niewielka, dominowało przywiązanie do więzów krwi, wspólnoty sąsiedzkiej i zawodowej. Istniała oryginalna jak na ówczesne warunki, warstwa wolnych Murzynów, których to potomkowie zrodzeni w wyniku często pozamałżeńskich eskapad Francuzów - Kreole, dzięki jaśniejszej cerze awansowali społecznie gdyż status socjo - ekonomiczny był wprost zależny od udziału białej krwi. Murzyni pochodzenia czysto amerykańskiego, pogardzani zarówno przez swych skoligaconych z białymi krewnych jak i samych białych, pozostali na uboczu towarzyskich kręgów kreolsko - europejskich, wchodząc tym samym w skład negroidalnej biedoty.

New Orlean - Canal Street rok 1921
Dramatis Personae

Howard Blackwood - milioner, przedsiębiorca, właściciel terenów roponośnych w zatoce meksykańskiej; więcej w sesji;


Pani Blackwood - archetyp famme fatal, kobieta piękna, długie włosy, dlaczego wyszła za Howarda Blackwooda, dla pieniędzy, sławy, prestiżu, a może po prostu z miłości, a może było kilka powodów. Nikt nie wie skąd Blackwood ją wytrzasnął, jej pochodzenie owiane jest tajemnicą. Pojawiała się nagle i stała się ważna dla Blackwooda, tak ważna że ją poślubił. Wiele osób zazdrości jej statusu jaki szybko uzyskała. Szczególną wrogością darzy ją dorosła córka Blackwooda.

Panienka Blackwood - archetyp flapper, buntowniczka, ryzykantka, kobieta wyzwolona, rozpieszczona, pewna siebie, poradzi sobie z prowadzeniem samochodu, może ma własny motocykl, może uczy się strzelać na prywatnej strzelnicy, może pobiera lekcje latania samolotem, a może ma jeszcze inne bardziej egzotyczne hobby, może charakteryzuje ją głód życia od ekstremum do ekstremum, wszystkiego spróbować, kolekcjonować przeżycia. Ikona nowego pokolenia, które nie zna granic i konwenansów, tu jest Ameryka tutaj można wszystko.

Te dwie postacie są ważne na ich konflikcie buduje pomysł na początek fabularny. Najchętniej widziałbym tu kreatywne graczki, umiejące i lubiące światotworzyć. Zamierzam tu dać więcej swobody, ale wymagania mam większe. Zakładam że między naszymi paniami antagonistami będzie toczyć się rywalizacja o względy pozostałych graczy.
Pewnie jednej uda się przechylić szalę i sformować rpgową drużynę. Druga albo oszaleje albo stanie się antagonistką drużyny, aby np. wywrzeć zemstę za pomocą wszelkich możliwych środków. Bo nic nie dorówna wściekłości wzgardzonej kobiety.




Pozostałe postacie znacie z sondy i to są jakieś tam moje małe wizje tych archetypów, ale nie znaczy że musicie się tego niewolniczo trzymać.

Gangster: Cyngiel mafii, zaufany człowiek od brudnej roboty; może kierowca, może ochroniarz; a może ktoś wykonujący prozaiczny zawód, krawiec, zegarmistrz, barman; człowiek o podwójnej tożsamości, nikt nie chwali się że jest płatnym zabójcą; proponowane konflikty: rodzina (żona, dzieci, spokojne życie) kontra kłopoty gangstera; choroba lub nałóg który niszczy ci życie, utrudnia funkcjonowanie w społeczeństwie;

Biznesmen (bankrut):
Byłeś bogaty, (piękny dom w willowej dzielnicy, rodzina), byłeś udziałowcem w dobrze prosperującej firmie (branża do uzgodnienia), do czasu aż konkurencja zaczęła korzystać z pomocy mafii. Jedna fabryka wyleciała w powietrze, w drugiej zaczęły się zdarzać wypadki śmiertelne. Z dnia na dzień twoja firma upada, widmo bankructwa zagląda ci w oczy. Masz długi, wierzyciele czekają pod twoim domem; dostajesz listy z pogróżkami; Zabiegasz o pożyczki, masz sporo znajomości wśród finansjery i przedsiębiorców. Liczysz, że Blackwood pomoże ci w kłopotach, obiecał ci pomoc ale niestety zmarł; proponowane konflikty: jesteś przyzwyczajony do życia ponad stan, musisz ograniczyć wydatki;

Prawnik: zdeprawowany, adwokat diabła, etc.

Muzyk jazzowy: typ w stylu Richarda Gere z "Cotton Club"

Detektyw: - koniecznie po przejściach, może weteran wojenny,

Dziennikarz: - śledczy, łowca sensacji, piszący o życiu gwiazd, paparazzo


Zaczepienie postaci:


Blackwood jest filantropem i szczególnie upodobał sobie szpital New Orlean Sanitarium, w którym mieści się również centrum leczenia uzależnień. Dobrze aby postacie miały w przeszłości wizytę w tym przybytku nadziei, najlepiej jako pacjent, albo członek bliskiej rodziny chorego. Bohaterowie tam mogli poznać Blackwooda, który pomaga pacjentom wrócić do społeczeństwa załatwiając im pracę i wspierając ich finansowo.

Blackwood obdarzył kiedyś zaufaniem Bohaterów Graczy. Zaprosił na spotkanie, rozmowę na obiad do restauracji, może wieczorem spotkaliście się w klubie jazzowym, może w kinie, może przy stole w kasynie. Zwierzyliście mu się ze swoich problemów, a on postanowił wam pomóc. Ale od dłuszczego czasu radzicie sobie sami i nie jesteście blisko Blackwooda. Dlatego moze was zdziwić że dostaliście zaproszenie na pogrzeb milionera.

Karta postaci ma zawierać:

archetyp postaci - w jednym akapicie opisujący koncepcję postaci, np. na jakim bohaterze filmowym, książkowym się wzorujecie albo do kogo mu najbliżej;
zdjęcie
opis wyglądu postaci - chcę opis wyglądu, stroju, ekwipunku, rekwizytów;
historia postaci - zwięźle opowiedzcie mi o tej postaci, z czego żyjecie, gdzie mieszkacie, gdzie bywacie, rodzina i znajomi. konkrety i ciekawe detale, opis wyglądu i historia są istotne, powiedzą mi jak piszecie; nie potrzebuje scenek, przemyśleń na to będzie czas w sesji; w historii uwzględniamy trzy punkty
persona - co mogą o was wiedzieć inni, jak jesteście postrzegani, wasze kreacja wizerunku;
natura czyli 3-4 tajemnice - dotyczące przeszłości postaci, które ujawnią waszą prawdziwą naturę;
opis choroby lub nałogu - tu uzgodnimy jak to dopasować do naszej skali choroby


Mechanika:

Istnieje konieczność rozdzielenia punktów wpływu między konkretne sfery wpływów. Wpływy pomogą uzyskać wskazówki i kontakty przychylnych bohaterów niezależnych z danych sfer. Każdy rozdziela bazowe 8 punktów wpływu; oraz 2 punkty z automatu dodajemy z archetypu jaki wybierzecie; np. jeśli grasz dziennikarzem to masz dwa dodatkowe punkty w mediach; obie panie i detektyw ma prawo wyboru gdzie rozłożą te dwa punkty; rzucam k10 przed monitorem, tyle kostek ile punktów przy sferze.

Cytat:
Polityka: urzędnicy i sędziowie;
Media: dziennikarze;
Policja: gliniarze;
Świat biznesu: biznesmeni, bankierzy, przedsiębiorcy;
Mafia: półświatek przestępczy, gangsterzy;
Rozrywka: muzycy, aktorzy;
Druga sprawa mechaniczna to system wad (nałogi, choroby). Gramy w wariant dramatyczny, który zyskał wyższą popularność. Pbf daje spore możliwości opisywania stanów psychicznych na co liczę.

Pięciostopniowa skala nałogu, jest to system wpędzania graczy w kłopoty i dramatyczne sytuacje, w razie braku sukcesów lub krytyka ujawniający waszą naturę i tajemnice w razie sukcesu zapewniający szczęście lub nawet wskazówkę;

Zdradzę wam pewną teorię starego psychiatry:
Cytat:
Wariaci mają szczęście i niewykluczone że czasem wasz nałóg lub choroba może pozwoli osiągnąć coś czego racjonalne zachowanie nie da rady. Czasem agresja się przydaje aby kogoś przycisnąć, wasza choroba może kogoś przestraszyć na tyle że zdradzi wam informacje dla świętego spokoju, bo z wariatami lepiej nie zadzierać. Kiedy będziecie apetyczny mogą was zlekcewarzyć, stracić czujność, powiedzieć coś ważnego bo śliniący się świr czy epileptyk i tak tego nie dosłyszy, ani nie wykorzysta. A wbrew pozorom zmysły chorego mogą być bardziej wyczulone.
1. lekkie zaburzenie 1k10- jesteś na rauszu, twoja choroba daje o sobie znać, ale najwyżej strzelisz jakieś foux pas;
2. średnie zaburzenie 2k10- ujawniają się twoje problemy, możesz być agresywny, albo apatyczny, odwalasz jakiś numer, który może cię wprowadzić w kłopoty,
3. silne zaburzenie - 3k10 czasowo tracisz kontrolę (1-2 godz., wyczerpanie fizyczne)
4. bardzo silne zaburzenia 4k10- wskazana konsultacja lekarska, lub przyjęcie leków (psychotropy), musisz odespać noc,
5. Amok 5k10- konieczna trwała hospitalizacja, co najmniej kilka dni


Ufam - nie ufam i tajne akcje (proponowana mechanika napiszcie co o tym sądzicie)

Co jakiś czas poproszę każdego z graczy by się określił czy ufa członkom drużyny czy nie. Oczywiście te informacje dotrą tylko do Mistrza Gry. Abym mógł sobie naszkicować ładną i tajną mapę relacji. Postać z najwyższym zaufaniem dostanie jakiegoś jokera do wykorzystania.

tajne akcje (można byłoby zadeklarować tajną akcję, tylko do wiedzy MG, która może wpłynąć na przebieg gry np. podrzucenie dowodu, fałszywy przekupiony świadek, kłamstwo które opinia publiczna uzna za fakt, rozpuszczenie plotek itd.;


Technikalia: częstotliwość postowania 4-5 dni dla graczy + 3-5 dni dla MG. Google Doc będzie, bo jest przydatny (rozmowy i sceny zbiorowe). W docu raz na dwa dni krótki odpis lub deklaracja. Można też zgłosić, że nie macie czasu na doca i wtedy czekam na posta. Nieobecności, brak czasu na posta zgłaszamy w komentarzach, najlepiej z deklaracją działań postaci. Posty nie muszą być długie, ale jeden akapit to za mało. Prosze o estetyczne posty, dzielimy na akapity, justujemy, klikamy enter, duże zwarte bloki tekstu czyta się fatalnie i ciężko tam odszukać informacje. W długich postach boldujemy nazwiska postaci niezależnych. Oczywista oczywistość w rpg, ale przypomnę, że wasze postacie nie wiedzą, co pomyślała sobie inna postać.

Rekrutacja trwa do 17 marca. Planuje przyjąć 5 postaci. Gotowe postacie przesyłać jako link do doca na PW. Powodzenia.


 

Ostatnio edytowane przez Adr : 22-03-2018 o 15:28.
Adr jest offline  
Stary 08-03-2018, 21:52   #2
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Reputacja: 1 Alaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputację
Wstępnie zainteresowany.

Archetyp: detektyw.
Zawsze miałem ochotę zagrać kimś takim - nikim odkrywczym czy kombinowanym. Powiedziałbym, że wręcz stereotypowy detektyw klimatu noir. Wbrew pozorom to właśnie mogłoby być wyzwanie - odegrać kogoś taką postać, by była ciekawa i, paradoksalnie, dość oryginalna.

Ufam - nie ufam:
A jeśli nikt nie będzie ufał nikomu? Zdradzam tu trochę planowany nieufny charakter postaci, ale w końcu wychodzę z konceptu klasyka. Lekko za (można liczyć jako 0,5 głosu).

Tajne akcje:
Niby nadałoby realizmu... Ode mnie głos neutralny.
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.
Alaron Elessedil jest offline  
Stary 08-03-2018, 23:29   #3
 
Yellow King's Avatar
 
Reputacja: 1 Yellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputację
Także jestem wstępnie zainteresowany.

Z pewnością będę chciał zagrać członka mafii, cyngla z problemami alkoholowymi/narkotykowymi w raczkującej Crime Family w Luizjanie. Nigdy nie było mi dane zagrać takiej postaci, a od zawsze pasjonowałem się tymi klimatami.

Podoba mi się koncept mapy relacji, sam takie coś stosowałem między postaciami, a NPC-ami w swojej kampanii Dark Heresy. Takie coś na pewno pomoże Tobie jako MG. Podobnie i tajne akcje wypadają jako fajny pomysł. Co prawda trudno o coś takiego jak meta gaming w sesji PBF, ale z pewnością doda to nuty zaskoczenia, i klimatu do samej sesji dla graczy jak i dla mistrza.
 
__________________
Prowadzę:
Kryminaliści: Ucieczka Termin: 04.05

You are in Carcosa now.
Yellow King jest offline  
Stary 08-03-2018, 23:41   #4
 
Alaron Elessedil's Avatar
 
Reputacja: 1 Alaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputacjęAlaron Elessedil ma wspaniałą reputację
W takim razie może nasze postacie mogłyby się znać, bo ja planuję detektywa nieco ubrudzić
Ale to się jeszcze zobaczy.
 
__________________
Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje.
Nie jestem moją postacią i vice versa.
Alaron Elessedil jest offline  
Stary 08-03-2018, 23:58   #5
 
Yellow King's Avatar
 
Reputacja: 1 Yellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Alaron Elessedil Zobacz post
W takim razie może nasze postacie mogłyby się znać, bo ja planuję detektywa nieco ubrudzić
Ale to się jeszcze zobaczy.
Zobaczymy, wyjdzie w praniu jeśli obie nasze postacie przejdą selekcję.
 
__________________
Prowadzę:
Kryminaliści: Ucieczka Termin: 04.05

You are in Carcosa now.
Yellow King jest offline  
Stary 09-03-2018, 00:12   #6
 
(Fla)Master's Avatar
 
Reputacja: 1 (Fla)Master jest jak klejnot wśród skał(Fla)Master jest jak klejnot wśród skał(Fla)Master jest jak klejnot wśród skał(Fla)Master jest jak klejnot wśród skał(Fla)Master jest jak klejnot wśród skał(Fla)Master jest jak klejnot wśród skał(Fla)Master jest jak klejnot wśród skał(Fla)Master jest jak klejnot wśród skał(Fla)Master jest jak klejnot wśród skał(Fla)Master jest jak klejnot wśród skał(Fla)Master jest jak klejnot wśród skał
Kurczę, to ja może dwie karty zrobię, bo zbyt podobnie się robi...
 
(Fla)Master jest offline  
Stary 09-03-2018, 01:55   #7
Adr
RPG - Ogólnie
 
Adr's Avatar
 
Reputacja: 1 Adr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputacjęAdr ma wspaniałą reputację
Zakładam, że gracze nie odkryją w pierwszych postach kart. Po to jest podział na personę i naturę, aby spróbować początkowo stworzyć atrakcyjny dla innych wizerunek i spróbować zyskać zaufanie. Kto to zrobi najlepiej będzie zasługiwał na nagrodę. Do tego też mają służyć tajemnice, aby nagle wywołać jakiś zwrot akcji lub nagłą zmianę wizerunku.

wolałbym aby postacie nie ujawniały że się znają i np. kumplują, albo niech pozostanie to jedną z tajemnic. oki?

Będzie trupek, więc detektyw przyda się na sesji.

(Fla)Master wiele zależeć będzie od jakości kart i tego jak pisze dany gracz, nie wykluczam, że jeśli będą dwie świetne postacie detektywów to obie wejdą.
 
Adr jest offline  
Stary 09-03-2018, 09:56   #8
 
Wisienki's Avatar
 
Reputacja: 1 Wisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputacjęWisienki ma wspaniałą reputację
Mam pomysł na postać młodej rozmieszczonej przez ojca panienki, która żywi ukrytą niechęć do macochy. W końcu to przez nią ojciec przestał być wierny duchowi młodo zmarłej matki - czyli na pierwszy rzut okiem stereotyp.

Chociaż młoda wdówka też do mnie przemawia...
 
__________________
Wiesz co jest największą tragedią tego świata? (...) Ludzie obdarzeni talentem, którego nigdy nie poznają. A może nawet nie rodzą się w czasie, w którym mogliby go odkryć. Ruchome obrazki - Terry Pratchett

Ostatnio edytowane przez Wisienki : 09-03-2018 o 13:29.
Wisienki jest offline  
Stary 09-03-2018, 21:41   #9
 
kanna's Avatar
 
Reputacja: 1 kanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputację
Ja też myślę o tej sesji.
Wdowa wygląda dobrze

 
__________________
A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić.
kanna jest offline  
Stary 09-03-2018, 23:20   #10
 
Leoncoeur's Avatar
 
Reputacja: 1 Leoncoeur ma wspaniałą reputacjęLeoncoeur ma wspaniałą reputacjęLeoncoeur ma wspaniałą reputacjęLeoncoeur ma wspaniałą reputacjęLeoncoeur ma wspaniałą reputacjęLeoncoeur ma wspaniałą reputacjęLeoncoeur ma wspaniałą reputacjęLeoncoeur ma wspaniałą reputacjęLeoncoeur ma wspaniałą reputacjęLeoncoeur ma wspaniałą reputacjęLeoncoeur ma wspaniałą reputację
Mnie korci dziennikarz
 
__________________
"Soft kitty, warm kitty, little ball of fur...
Happy kitty, creepy kitty, pur, pur, pur."

"za (...) działanie na szkodę forum, trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz!"
Leoncoeur jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:02.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172