Hej!
Przede wszystkim chciałbym podziękować
Sunellice za wyłożenie mi opisu bóstw wedyjskich i uzupełnienie moich ubytków wiedzy w tej dziedzinie. W przygotowaniu do gry korzystałem jedynie z jej wiedzy, więc może nieco odbiegać od wiedzy innych. Do tego (jako że mitologia okazała się być bardziej porąbana niż Loki zamieniający się w klacz, żeby urodzić konia Odynowi) przedstawię Wam wersję, którą skonfabulowałem na użytek tej Mafii. Serdecznie zapraszam.
W grze może wziąć udział maksymalnie
14 graczy, minimalna ich ilość to
10. Rekrutacja powisi do czasu, aż znajdzie się odpowiednia liczba chętnych, po uzyskaniu 10, jeszcze przez tydzień.
Krótkie zasady:
1. Co najmniej 1 odpis na 24 godziny.
2. Dzień w grze trwa 48 godzin, noc trwa 24.
3. Jako że mechanika postaci jest niejawna, w komentarzach możecie pisać co chcecie. Osoby toksyczne w komentarzach (nawet jeżeli byłaby to taktyka w grze) będą banowane, zabijane i poniżane. W grze nadal można wszystkich obrażać, od tego są rozgrywki w Mafię.
Nie trzeba znać nic ponad to, co napisane jest w tym poście, żeby móc spekulować na temat mechaniki ról. Dodatkowa wiedza nic nie da, może nawet zaszkodzić.
4. Można ujawniać swoje role, mechanikę swoich ról i kłamać o tym wszystkim. Ujawnianie mechaniki swojej roli w komentarzach jest dozwolone, ale niechaj wszyscy pamiętają, że ktoś może robić ich w durnia. Lepiej robić to wszystko w grze.
Krótkie wprowadzenie:
Nienasycony Indra jest trzeźwy i ma zamiar schlać się somą. Zbiera ziomków, bogów powietrza, i rusza na rejzę, by skraść somę bogom nieba! W ogień krzyżowy tego konfliktu wpada Agni i Soma, bogowie ziemi, a Wyrtra, zły smok, chce wykorzystać to na swoją korzyść.
Lista postaci, które wezmą udział, przy grze na 14 osób:
MG: Czanaramas – bóg czarka, z którego inni bogowie piją somę.
Miasto (bogowie nieba): Djaus – bóg wyobrażany jako całe niebo w jasny dzień i nocne niebo pełne gwiazd. Spłodził wszystkich bogów.
Waruna – bóg, który wszystko widzi, o wszystkim wie i wszystko osądza (ktoś kojarzy?). Także wyobrażany jako nieboskłon.
Mitra – przyjazny bóg, będący słońcem, sprowadzającym udane plony, leczącym choroby i wszelkie zło.
Ratri – pani nocy, która jaśnieje gwiazdami i rozświetla mrok. Czuwa całą noc, chroniąc wyznawców przed wszelkim złem.
Uszas – jutrzenka, najpiękniejsza bogini, która co jakiś czas pokazuje swoje piersi, chcąc upodobnić się tym do krowy.
Suria – wyobrażenie słońca, które lubuje się w oglądaniu piersi Uszas. Jest niczym wielkie, gorejące oko na nieboskłonie.
Sawitar – złoty bóg, który przemierza świat w złotym rydwanie, do którego zaprzęgnięto rumaki z brązu (może zabrakło im już złota). Uosobienie wigoru i zdolności.
Puszan – bóstwo, które porusza się rydwanem zaprzęgniętym w kozły pomiędzy krainą zmarłych i żywych, nadzorując wszelkie drogi świata.
Mafia (bogowie powietrza): Indra – bóstwo pijące somę litrami, od której jest uzależnione, jest przykładem dla wyznawców – jest ich bohaterem, jest ludzki i na dodatek czasem się upija. Jako jedyny z bogów miał odwagę stawić czoła Wrytrze. Czasem, by skraść jeszcze więcej somy przybiera inne postaci.
Rudra – burza, zniszczenie, choroba i trucizna! Jest silnym bóstwem, którego potęgi lękają się wyznawcy, lecz zarazem błagają go o ochronę przed tymi wszystkimi tragediami.
Pardżanja – bóstwo będące chmurą deszczową w kształcie krowiego wymienia. Mąż, który zapładnia i ziemię i kobiety.
Neutralni: Agni – jest jednym z najważniejszych bóstw, włada ogniem, zarządza ofiarami itd. Jednak w tej grze jest praktycznie pozbawiony znaczenia i mocy, co strasznie go frustruje. Wynajmuje trzy mieszkania, bo prowadzi trojakie życie.
Wrytra – zły wąż, który kradnie wodę i jest zły.
Soma – bóg roślin, dawca życia, wyciskany… Bogowie wyciskają z niego somę.
Zgłoszenie:
Imię:
Obrazek: (200 px szerokości)
|