Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-08-2018, 00:58   #1
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
[WFRP II ed.] Nie wszystko złoto, co się świeci II


Witajcie!

Nie tak dawno temu pierwsza część prowadzonej przeze mnie na tym forum kampanii uległa zakończeniu, choć nie powiedziałbym, aby był on szczęśliwy dla większości bohaterów graczy. Kilku zginęło, podczas przeprawy przez wartko płynącą rzekę, ale nie w tym tkwiło ich nieszczęście. Gracze zaufali niewłaściwej osobie, która w zasadzie nie miała złych zamiarów, ale jak głosi znane powiedzenie – dobrymi intencjami piekło jest wybrukowane. Czyniąc sprawę krótką, bohaterowie skończyli uwięzieni w lochach zamku, który niecnym podstępem wpadł w ręce kultu Malala i teraz trzeba ich uwolnić. Na szczęście dla nich, pomoc jest już w drodze, dzięki działaniom jednego z graczy, który wcielił się w Kyana Thravarssona, tarczownika z Karak Kardin. Przekazana wcześniej przez niego w ręce lokalnego wymiaru sprawiedliwości kultystka, po wielu godzinach wyrafinowanych tortur, zdradziła władzom Khazid Grentaz, krasnoludzkiej górniczej osady zlokalizowanej w Górach Czarnych, dlaczego ona i jej grupa ścigali bohaterów graczy. Na jaw wyszedł mroczny sekret, który skrzętnie ukrywał przed wynajętymi przez siebie awanturnikami ich pracodawca. Karl Lehman, bo tak się nazywał ów szlachcic, wykradł kultystom Tzeentcha z Wusterburga plugawą księgę, którą miał zamiar przekazać kultystom Malala w Scharmbeck, aby ci uwolnili jego rodzinę i skończyli z szantażowaniem go. Ten desperacki akt nie tylko ściągnął na jego głowę (i przy okazji wynajętych przez niego ochroniarzy) olbrzymie kłopoty, ale ostatecznie ciemiężyciele rodziny Lehmanów oszukali go, odbierając mu księgę i nie dotrzymując danego słowa, uwięzili go. Karl oraz awanturnicy wylądowali w lochach, oczekując z przerażeniem chwili, w której przestaną być użyteczni kultystom. Nie wszystko jest jednak dla nich stracone, bowiem than Khazid Grentaz, Harek Fimbursson, wysłał posłańców do twierdzy Khazad Hradan, prosząc o wsparcie wojskowe, które zostało mu udzielone. Teraz zbrojny oddział khazadów, wspierany przez ciężki sprzęt (w tym działa burzowe i organowe, a nawet żyrobomber), rusza z odsieczą uwięzionym awanturnikom. Prawdę mówiąc nawet nie tyle chodzi o więźniów, co zniszczenie siedliska kultystów i niebezpiecznego artefaktu, który wpadł w ich ręce.
Całość zakulisowych wydarzeń pierwszej części opisałem w tym poście (polecam też przeczytać końcowy post pierwszej części kampanii, bo jest on prologiem dla wydarzeń z planowanej drugiej części), więc jeśli kogoś to interesuje, to proszę bardzo - jest o czym czytać. Mając wstęp już za sobą, pozwolę sobie teraz przejść do sedna:

Potrzebuję dwóch, maksymalnie czterech ochotników, którzy wyruszą z oddziałem krasnoludów z twierdzy Khazad Hradan do Scharmbeck z odsieczą uwięzionym awanturnikom (nie są oni co prawda kompletnie bezbronni, bowiem w butach mają ukryte sztylety, a nawet wytrych też się znajdzie, ale przeciwko dziesiątkom kultystów nie dadzą sobie rady bez waszej pomocy). Metaplotem dla całej kampanii jest opowieść o grupie awanturników, która szuka swojego szczęścia poza granicami Imperium. W pierwszej części udało im się opuścić Wissenland i wejść do Karak Hirn, największego poza Karaz Ankor krasnoludzkiego królestwa. Teraz, jak wiecie, ci awanturnicy są w poważnych tarapatach, ale trzeba czegoś więcej niż samych kłopotów, aby połączyć dwie niezwiązane ze sobą grupy graczy na dłużej, dlatego wymyśliłem dla waszych postaci pewne tło fabularne, które umożliwi sprawne połączenie tych dwóch grup.

Od pewnego czasu przebywaliście w Karak Hirn w towarzystwie czarodziejki Katariny Zakarovy, w którą wcieli się Flamedancer. Jako uformowana grupa awanturników o sprawiedliwych (bo równych) zasadach podziału łupów szukaliście zaginionych artefaktów antycznej Nehekhary (ten filmik szybko i ładnie zilustruje wam z czym konkretnie przyszło się wam mierzyć) po obu stronach Gór Czarnych. Katarina była pewnym spoiwem dla grupy, ponieważ to ona miała najwięcej informacji o ruinach tej pradawnej cywilizacji, które w dużej mierze znaleźć można było na terenie Księstw Granicznych, ale jej prawdziwą obsesją było znalezienie pewnego, konkretnego grobowca, który miał być ukryty w niedostępnej dolinie, pomiędzy górskimi szczytami. Rzekomo jedyna droga do niego wiodła przez podziemia, dlatego Karak Hirn było idealną dla was bazą operacyjną, ponieważ stamtąd łatwo było działać po obu stronach gór.
Pewnego razu usłyszeliście o kłopotach pewnej kopalni w Khazid Grentaz (to ta sama osada, którą odwiedzili wcześniej awanturnicy z pierwszej części), gdzie jakieś tajemnicze straszydło porywało i mordowało górników. Dolne poziomy sztolni zostały zaplombowane i zamknięte, bowiem cokolwiek tam się ukrywało, sprawnie unikało wysyłanych w trzewia ziemi oddziałów żołnierzy. Problem jednak tkwił w tym, że to właśnie na najniższych poziomach kopalni znajdowały się najbogatsze złoża surowców, więc zamknięcie dostępu do nich było tylko tymczasowym rozwiązaniem. Bohaterowie graczy z pierwszej części zdecydowali się zająć tą sprawą, ale najpierw postanowili odprowadzić Karla Lehmana do jego rodzinnego majątku, ku własnej zgubie. Uzgodnili z thanem Harekiem Fimburssonem, że zajmą się tym zadaniem, kiedy tylko wrócą z wyprawy, do czego oczywiście nie doszło. Podejrzewając, że tajemnicze zaginięcia i opowieści o straszydle mogą mieć coś wspólnego z legendarnym grobowcem Skarabeusza Śmierci, postanowiliście wyruszyć do Khazid Grentaz, aby udzielić krasnoludom wsparcia w rozwiązaniu tej zagadki. Na miejscu dowiedzieliście się o ponurym losie swoich poprzedników i o potrzebie ich uratowania, nim w ogóle kogokolwiek poślą w trzewia ziemi. Zaoferowaliście swoją pomoc i razem z gońcami z Khazid Grentaz wyruszyliście do twierdzy Khazad Hradan, aby prosić o wojskowe wsparcie, które wam udzielono.

W ten właśnie sposób zaczyna się dla was druga część kampanii. W towarzystwie uderzeniowego oddziału krasnoludów, dokonujecie szturmu na magnacki zamek w wiosce Scharmbeck, w którym zaszyli się kultyści po pozbyciu się jego dawnych właścicieli. Waszym zadaniem jest uratowanie awanturników, bohaterów części pierwszej i odebranie kultystom plugawej księgi, która jest potężnym i nikczemnym artefaktem kultu Tzeentcha.



Założenia kampanii:
  • Ogólnie przyjęta swoboda działania. To gracze decydują dokąd pójdą, czy którego zadania się podejmą. Prowadzimy dziennik zadań, w którym obecnie znajdują się cztery wpisy. Gracze z pierwszej części chcieli zająć się Straszydłem z Kopalni zanim w ogóle wyruszą do Karak Hirn, stąd taki a nie inny pomysł na tło fabularne dla waszych postaci. Ułatwi to znacząco połączenie obu tych grup, a może wyjdzie też z tego jakiś grubszy wątek.
  • Otwarty świat bez granic, choć nie będę ukrywał, że preferuję, aby akcja działa się poza Imperium, bo ile można? Karak Hirn, Księstwa Graniczne, Bretonnia, Khemri, Złe Ziemie, czy Arabia, to idealni dla mnie kandydaci dla tej kampanii. Na stronie mam przygotowaną dla was ładną mapę ziem podległych Karak Hirn. W pierwszej części gracze pokonali drogę z Oshausen, przez Przełęcz Lodowego Wichru, aż do Scharmbeck, czyli całkiem ładny dystans. Po drodze biorąc nawet udział w walnej bitwie z goblinami.
  • Ciekawie rozgrywane starcia, których tu nie zabraknie. Na potrzeby walk, tworzę estetyczne mapy, które umożliwiając precyzyjną i taktyczną grę. Starcia też są prezentowane i opisywane w sposób, który szybko nie znudzi.
  • Gra od zera do bohatera, utrzymana w awanturniczych klimatach, typowych dla Warhammera. Zaczynaliśmy z 700 PD, a teraz BG mają po 1400/1500 PD. Aby uszanować ich trud i utracone Punkty Przeznaczenia, ich wybawcy zaczną z 1300 PD, ale to powinno wystarczyć do przejścia na zaawansowaną profesję.


Kreacja bohatera:
  • Tło fabularne możecie wykreować całkowicie dowolne, tylko ten jeden wcześniej opisany wątek z Katariną i poszukiwaniem zaginionych artefaktów powinien się zgadzać. Oczywiście możecie rzucić to w kąt po ogarnięciu problemów ze “Straszydłem” i zająć się czymś ciekawszym, ale pewien kompromis musi powstać, aby móc sprawnie połączyć obie grupy.
  • Strona kampanii będzie waszą Biblią. Znajdziecie tam wszystkie informacje od strony fabularnej i nie tylko. Każdy z awanturników został opisany, wraz z jego skrótowym tłem fabularnym, więc łatwiej będzie się wam dopasować (może nawet zrobić jakieś powiązania z uwięzionymi?). Są tam też opisane lokacje (Karak Hirn w szczególności, bo spodziewam się, że w przyszłości będzie to ważne dla was miejsce) i może was dodatkowo natchną do stworzenia jakiś ugruntowanych w tym miejscu postaci. Opisane też są napotkane w trakcie pierwszej części postacie niezależne. Aktualnie najważniejsze dla was to Detlev Kampf, Harek Fimbursson oraz Doran Gromowładny. Z tym też polecam się zapoznać.
  • 1300 PD + Darmowe Rozwinięcie powinno umożliwić wejście na drugą profesję. Atrybuty losuję wam ja, podobnie z Punktami Przeznaczenia oraz Punktami Życia. Zdolności wynikające z rasy, które są losowane w tabeli (dla człowieka i niziołka) możecie sobie po prostu wybrać. Znak gwiezdny sami sobie losujecie.
  • Otrzymujecie ekwipunek z pierwszej profesji, ekwipunek z drugiej profesji, startowy ekwipunek i dodatkowe 50 złotych koron do wydania na inne potrzeby. Pierwsza część nie obfitowała w łupy, bo wątek był jaki był, ale podejrzewam, że w drugiej to wszystko ulegnie zmianie. O ile przeżyjecie…
  • Rasy i profesje dowolne, pamiętając, że wybrana profesja jest zawodem, którym bohater parał się przed wejściem na ścieżkę awanturnika. Innymi słowy w drabinie społecznej widniejecie jako awanturnik, niezależnie od waszego pochodzenia. Jest to celowy zabieg, bowiem dla tej kampanii preferuję, aby wasz status określiły wasze działania, a nie wybrana na etapie tworzenia profesja. Oczywiście pewnych rzeczy nie da się zignorować i kapłan pozostanie kapłanem, rycerz rycerzem, a czarodziej czarodziejem, ale nie działa tu z ramienia swojej organizacji i nie ma z tego właśnie tytułu dodatkowych korzyści.
  • Ostatnią rzeczą, lecz nie mniej dla mnie ważną, jest szablon karty postaci. Chciałbym, abyście skorzystali z tego tutaj.


Tempo odpisów na sesji wynosi średnio 4-5 dni dla was i 2 dni dla mnie, ale to ulegnie zmianie, kiedy wejdziecie już do podziemi, gdzie nie ma sensu rozpisywać się i generalnie wystarcza kilka decyzyjnych zdań. Dlatego właśnie musicie nastawić się na to, że 3-4 dni terminu na odpis dla gracza to będzie średnia dla drugiej części, ale pocieszeniem na pewno będzie fakt, że nie wymagam ścian tekstu. Gramy głównie postowo; z GDoca korzystamy tylko w awaryjnych sytuacjach, kiedy inaczej się nie da bez znaczącego opóźniania sesji. Widziałem też, że gracze sami między sobą tworzyli prywatne doki, aby trochę poodgrywać między sobą, co zawsze jest u mnie dużym plusem, ale nie jest żadnym obowiązkiem.

Kogo szukam? Aktywnych, pomysłowych graczy, którzy nie boją się podejmować czasem trudnych decyzji. W tym jednym zdaniu opisany został przeze mnie idealny dla mnie gracz, dlatego jeśli uważasz, że jesteś w stanie podołać temu wyzwaniu, to z wielką przyjemnością zapraszam Ciebie do wzięcia udziału w rekrutacji. Wymogiem jest też karta postaci i tło fabularne o dowolnej długości, ale to już taki standard dla wszystkich sesji na forum.

Rekrutacja potrwa 19.08. W niedzielę o północy zamykam ją i następnego dnia podam wyniki.
 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019
Warlock jest offline  
Stary 07-08-2018, 12:41   #2
INNA
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 1 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
Jakby ktoś chciał inne powiązanie to mam stworzoną norsmenke sierżanta jako wojskowy na pewno ruszy na pomoc, więc i zachęci innych - jeśli ktoś zainteresowany to zapraszam na pw. Postać tym razem sympatyczna, acz twarda i stanowcza (ma dużo w oglade)
 
__________________
Discord podany w profilu
Nami jest offline  
Stary 07-08-2018, 12:53   #3
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
To prawda. Wątek z poszukiwaniem pozostałości Nehekhary nie jest zobowiązujący i jeśli ktoś chce mieć postać całkowicie niezwiązaną z innymi, to droga wolna. Warunkiem jest tylko chęć dołączenia do pozostałych awanturników, w celu rozwiązania problemu w kopalni Khazid Grentaz, bo to jest wątek, na którym chcieli się gracze pierwszej części skupić.

W Karak Hirn jest dość spora społeczność nie-krasnoludów i ludzie często ramię w ramię z krasnoludami bronią tych ziem, współpracując ze sobą i tworząc dawikony (małe wioski i inne skupiska ludności). To najbardziej otwarty na przybyszy z innych krain karak. Ma nawet odrębny system sprawiedliwości, przystosowany z myślą o ludziach i kilka ambasad, które opisałem na stronie.
 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019
Warlock jest offline  
Stary 07-08-2018, 13:17   #4
 
Asmodian's Avatar
 
Reputacja: 1 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Można prosić o rzuty na PW? mam postać, tylko trzeba byłoby ubrać ją w cyferki
 
Asmodian jest offline  
Stary 07-08-2018, 13:19   #5
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Pewnie, zaraz podeślę tylko wyturlam.

A z ciekawości zapytam; jaka profesja?
 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019
Warlock jest offline  
Stary 07-08-2018, 13:24   #6
 
Asmodian's Avatar
 
Reputacja: 1 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Człowiek. Rzezimieszek. O ile pasuje fabularnie. Jesli nie, pokombinuję z czymś innym.

Ale ostatnio zakończył pewną sesję będąc w Księstwach Granicznych, więc od razu miałbym element historii.
 
Asmodian jest offline  
Stary 07-08-2018, 13:28   #7
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Mnie pasuje, jak najbardziej. Daję wam pełną swobodę w kreacji bohatera. Wszystkie podręcznikowe rasy i profesje dozwolone... Elfa też można zrobić i jest nawet jeden taki mieszkaniec w Karak Hirn, ale to straszny dziwak, który ma słabość do krasnoludów (dlatego wyrzucono go z Athel Loren) i mieszek pełen złota, więc ostatecznie pozwolono mu zamieszkać w karaku. Do opisania regionu posiłkowałem się materiałami MadAlfreda, pisanymi dla pierwszej edycji WFRP.

Chyba wiem, o jaką sesję chodzi. Zdaje się, że mieliśmy tam wspólny epizod, choć z racji braku czasu długo nie gościłem u was.
 
__________________
[URL="www.lastinn.info/sesje-rpg-dnd/18553-pfrpg-legacy-of-fire-i.html"][B]Legacy of Fire:[/B][/URL] 26.10.2019

Ostatnio edytowane przez Warlock : 07-08-2018 o 13:31.
Warlock jest offline  
Stary 07-08-2018, 14:34   #8
 
Feniu's Avatar
 
Reputacja: 1 Feniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputacjęFeniu ma wspaniałą reputację
Zgłaszam się oficlanie :P
 
Feniu jest offline  
Stary 07-08-2018, 15:50   #9
 
Noraku's Avatar
 
Reputacja: 1 Noraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputacjęNoraku ma wspaniałą reputację
W sumie też poproszę o rzuty. Sesja wygląda ciekawie i chętnie wesprę ją jakimś mało bojowym ramieniem
 
__________________
you will never walk alone
Noraku jest offline  
Stary 07-08-2018, 16:24   #10
 
Raging's Avatar
 
Reputacja: 1 Raging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłośćRaging ma wspaniałą przyszłość
Poproszę o rzuty to łatwiej będzie coś przygotować.
 
Raging jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:53.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172