|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
09-09-2018, 20:11 | #1 |
Reputacja: 1 | Wprowadzenie do piątej edycji Wampira Cześć Chciałbym wam zaproponować sesję warsztatową w systemie Vampire the Masquerade 5th edition. Co rozumiem przez “warsztatową”: Sesja jest przeznaczona zarówno dla osób, które nigdy nie grały w żadnego wampira jaki dla prawdziwych weteranów poprzednich edycji. Celem tej zabawy jest zapoznanie się z nową mechaniką gry oraz najnowszą historią świata mroku. Uwaga! Wampir jest grą tylko dla dorosłych i musisz być osobą pełnoletnią aby brać w niej udział. Gdzie? Europejskie miasto. (gracze znają miejscowy język za darmo ) Kiedy? Współcześnie. Jak? Chętni wysyłają mi zgłoszenie na pw w którym znajduje się: Avek (zdjęcie, nie ilustracja) - szerokość 200 pxl Imię i nazwisko [ i fałszywe ID / ksywy jeżeli trzeba] Data urodzenia Data śmierci Pochodzenie - miejscowy czy turysta? Zawód Zainteresowania. Rodzina, krewni, przyjaciele, kontakty Na tym etapie nie potrzebuję za długiej historii, sam zadam pytania które mnie interesują. Wybranym graczom pomogę stworzyć mechaniczną kartę postaci. Przy dużej ilości zgłoszeń, możliwe, że nawet po tym gracz nie dostanie się do sesji. Jestem tylko jednym człowiekiem i wybiorę osoby których pomysły najbardziej przypadną mi do gustu na tą konkretną sesję. W najgorszym przypadku, ktoś nauczy się przynajmniej jak zrobić samemu kartę Alternatywnie, jeśli ktoś czuje się na siłach, może spróbować samodzielnie wypełnić tą kartęw oparciu o informacje stąd (Zwięzły opis jak zbudować postać w piątej edycji). Termin rekrutacji: Koniec września. Termin może ulec zmianie. Przewidywany start sesji: październik Ilość miejsc: 4 1. Obowiązującą wersją Wampira jest piąta edycja. 2. Sesja jest zorientowana na grę zespołową, postacie graczy tworzą koterię (grupę wampirów) która działa wspólnie. 3. Od początku rozgrywki, gracze grają wampirami, nawet jeśli oznaczać to będzie iż są nimi dopiero pierwszą noc Sesja nie obejmuje przemienienia (spokrewnienia) śmiertelników. 4. W sesji każda noc jest modułem samym w sobie, w którym postacie graczy będą mieć możliwość marnej śmierci… lub zdobycia punktów doświadczenia. 5. Częstotliwość: jeżeli każdy będzie w stanie odpisać dwa, trzy razy w tygodniu coś co jest istotne dla wszystkich graczy (nawet krótkie “idę z wami”) to nie będziemy się za bardzo poganiać czy stopować. 5 osób (gracze i mg) w jednym fabularnym wątku to dla mnie już trochę tłok. Jeśli ktoś nie czuje się w danym tygodniu na siłach, zawsze może odpuścić np jedną “noc” w sesji. Pogaduchy in character graczy mogą ciągnąć się całymi tomami (np w formacie gdoca) i w żaden sposób nie zamierzam ich ograniczać - przeciwnie, przyjmę ję z największą radością, nigdy nie wiadomo czy nie wyniknie z tego jakiś nowy wątek fabularny. Amon.
__________________ Our obstacles are severe, but they are known to us. |
09-09-2018, 21:08 | #2 |
Reputacja: 1 | Nie wiem czy znajdę czas na jeszcze jedną sesję, więc odstąpię miejsca innym jak będzie dużo chętnych. Ale gorąco popieram projekt! |
09-09-2018, 21:17 | #3 | |||
Krucza Reputacja: 1 | Pytania do rekruty: To: Cytat:
Cytat:
Cytat:
Możesz nieco rozjaśnić kwestię? Częstotliwość: 2-3 posty w tygodniu ze strony graczy to spore tempo. Jak widzisz połączenie takiego tempa w porównaniu z możliwym gdociem? Ostatnio edytowane przez corax : 09-09-2018 o 21:25. | |||
09-09-2018, 21:45 | #4 | |
Reputacja: 1 | Jestem ciekaw nowej edycji. Prawdopodobnie się zgłoszę. Zwłaszcza, że szkic na postacie chcesz na początek Cytat:
Bez pisania opowieści na ileś stron a4. | |
09-09-2018, 21:53 | #5 | ||||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Ze swojej stony będę dawał terminy głównego wątku na tyle długie by każdy mógł zdążyć. Mam nadzieję, że to rozjaśnia kwestię. ---edit--- Mike->dokładnie
__________________ Our obstacles are severe, but they are known to us. | ||||
10-09-2018, 10:50 | #6 |
Krucza Reputacja: 1 | Czyli jeśli dobrze rozumiem, MG tworzy koterię na podstawie konceptu postaci, relacje będą ustalane między graczami już po wyborze? |
10-09-2018, 11:37 | #7 |
Reputacja: 1 | Tak Jako koteria gracze mają po dwa punkty z których zbudują cechy koterii, np mogą je przeznaczyć na schronienie itp Stworzymy też mapę relacji w której zaznaczymy co każdy gracz dla innych znaczy, co zajemnie o sobie myślą, będziemy tam dodawać wszystkie inne postacie npc, tych z advantage i flaws, wrogowie, sojusznicy, ważne osoby, touchstone itp. Innymi słowy, po zakończeniu rekrutacji spędzimy jeszcze czas na przygotwanie się do gry
__________________ Our obstacles are severe, but they are known to us. |
10-09-2018, 12:07 | #8 |
Wiedźmin Właściwy Reputacja: 1 | Nie grałem nigdy w tym systemie ani w takim klimacie. Czy nie znajomość systemu będzie przeszkodą?
__________________ There can be only One Draugdin! We're fools to make war on our brothers in arms. |
10-09-2018, 12:32 | #9 |
Reputacja: 1 | Nie. Przecież zawsze musi być ten pierwszy raz
__________________ Our obstacles are severe, but they are known to us. |
10-09-2018, 22:02 | #10 |
Reputacja: 1 | Zgłaszam się Kopę lat Amon, mam nadzieję że tym razem w sesji nie będzie żadnych narcystycznych Baali
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja. |