Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-09-2020, 18:52   #1
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
[Warhammer 2 ed] - Bastion - przez ostępy Ostlandu

Siemka


- Chciałbym ogłosić rekrutację do sesji Bastion w realiach 2-giej edycji Warhammera. Dokładniej o tej: http://lastinn.info/sesje-rpg-warham...-ostlandu.html

- Sesja już trochę się trwa (ok 1,5 roku). Z piątki początkowych Graczy została dwójka, młody szlachcic (Kerm) i krasnoludzki wojownik (Gladin). I tak sobie przez dłuższy czas graliśmy we trójkę. No ale ostatnio Gladin musiał zrezygnować z gry więc w tej chwili Kerm został sam na placu boju. Dlatego zdecydowaliśmy się na rekrutę dodatkową.

- Co do fabuły to rzecz dzieje się w Ostlandzie w 2519 KI. BG są zakontraktowanymi pracownikami wolfenburskiego ratusza (Wolfenburg - stolica Ostlandu). Zadaniem BG jest odnalezienie zaginionej górskiej twierdzy von Falkenhorstów jaka była położona w Górach Środkowych. O tej twierdzy nie było żadnych wieści od tak dawna, że stała się na pół legendarna. No i taki był mniej więcej punkt startowy oryginalnej ekipy. Akcja zaczynała się tuż po żniwach czyli mniej więcej w odpowiedniku naszego sierpnia.

- Na tą chwilę akcja ma miejsce w Zamku Lenkster w okolicach jesiennej równonocy. BG przeżyli sporo przygód i zjechali sporo traktów. No aż dotarli właśnie do Lenkster na pograniczu z Górami Środkowymi i Hochlandem. Okolica (poprawdzie to to święto na całe Imperium) szykuje się do jesiennego festynu no a BG min. przeszukują archiwa zamku w pszukiwaniu tropu prowadzącego do owej górskiej twierdzy. Wcześniejsze wskazówki bowiem sugerowały, że w Lenkster coś mogłoby być na ten temat.

- Kim by byli nowi BG? Też pracownikami wolfenburskiego ratusza, tak samo jak oryginalna ekipa. Tacy co spędzili ok tygodnia czy dwóch w drodze z Wolfenburga i mniej więcej w okolicach festynu jesiennego dotrą do Lenkster. Więc jak ktoś by był chętny i szykował postać to do standardowej fabuły postaci trzeba by dodać motywy dołączenia do takiej wyprawy w nieznane. Oraz motyw indywidualny co “przy okazji” chce BG osiągnąć po dotarciu do owej górskiej twierdzy.

- Sesja jest mocno “imperialna” więc najchętniej bym widział postacie ludzi z Imperium. Więc żadnych orków, kultystow, mutantów czy innych zwierzoludzi (od kultystów to prowadzę inną sesję, “Kultyści” właśnie więc jakby ktoś miał ochotę to zapraszam). A detale są w punkcie “Drużyna Imperium” w oryginalnej rekrucie do której poniżej przekleiłem link.

- Sama sesja zwykle toczy się mniej więcej w 1-tygodniowym rytmie. Gdzie dla Graczy na zmajstrowanie posta są dni robocze a dla mnie weekendy.

- W grze jest używana mecha i jak trafią się jakieś walki to nawet sporo. No ale mecha i kulanie raczej zostaje po mojej stronie. Czasem tylko proszę by ktoś dokleił jakiś rzut do posta czy w jakimś momencie. Dla mechanicznych minimalistów kontakt z mechą może się zakończyć na etapie majstrowania KP. Plus owe prośby o wklejenie jakiegoś rzutu jw.

- Co do samej mechy to jest to moja przeróbka mechy. Poniżej umieszczam do niej link. Ale większość Graczy przez większość gry raczej się nią niezbyt interesuje.

- Jeśli ktoś się zgłosi na sesję to bardzo możliwe, że dotychczasowa sesja zostanie zamknięta i pójdzie do archiwum a otworzymy nową sesję, z nową ekipą. Po prostu zaczniemy pisać nowy rozdział tej samej historii.


- Co do tworzenia postaci podobne zasady jak dla pierwotnej ekipy. Ale nie takie same. (Tak dosłownie to koszt Rangi wzrósł z 200 > 300 pkt i limit cech głównych jest do 70, tak jak w niedawnej rekrucie do Kultystów). Ot, w praktyce takie nowe postacie zaczynałyby w Lenkster a nie Wolfenburgu i w okolicach równonocy jesiennej a nie tuż po żniwach.

- Tutaj jest link do oryginalnej rekruty: http://lastinn.info/archiwum-rekruta...-ostlandu.html ([Warhammer 2] - Bastion - przez ostępy Ostlandu)


- A tu jest docowa ściąga z różnymi miejscami i osobami jakie przewinęły się przez sesje. Można z tego skorzystać by jakoś fabularnie zaczepić nową postać w grę. A tu jest link: https://docs.google.com/document/d/1...JibjumoP0/edit

- Dla tych co chcą się zapoznać z mechą tutaj jest link do ściągi z tą mechą: https://docs.google.com/document/d/1...NVzui7SLY/edit

- Tu jest ściąga ze zbiorczą KP postaci co się przewinęły dotąd przez sesję: https://docs.google.com/spreadsheets..._3c/edit#gid=0

- Tu jest ściąga z excel na mechę indywidualnej KP. Można sobie skopiować i wstawić własne dane. Jest tam wpisane trochę automatycznych wzorów co powinno chyba pomóc w liczeniu. Tej tutaj wolałbym by nie ruszać właśnie po to by inni też mogli z niej skorzystać. No a to jest link: https://docs.google.com/spreadsheets...tdU/edit#gid=0


---



Tworzenie postaci dla minimalistów:

- Dobierz sobie usprawnienia postaci. Masz 3000 PD do rozdysponowania. Nie musisz wydawać wszystkiego jak chcesz możesz sobie zostawić coś na później. Cennik wygląda następująco:

Szybkość o 1 = 200 PD. (max o 1 na całą grę, łącznie z B.Szybki).
Cechy dwucyfrowe (od WW do OGŁ) o 5 = 100 PD (max do 70)
Żywotność o 1 = 200 pkt. (max o 4).
Atak o 1 = 300 pkt. (max do 3)
Mag o 1 = 500 pkt. (max do 3)
Ranga o 1 = 300 pkt.
umiejętność = 100 PD.

- limit do 20 zdolności i umiejętności standardowych
- limit do 5 umiejętności zaawansowanych
- limity 20+5 można przekroczyć jeśli ktoś dokupi sobie coś z tych 3 000 pkt.


---


- Jeśli ktoś miałby jakieś kłopoty z tą moją konwersją mechy niech pyta śmiało. Postaram się pomóc. Po prawdzie można sobie nawet zmajstrować postać z podręcznika i ja najwyżej pomogę policzyć co trzeba. Można też wysłać półprodukt to też mogę rzucić okiem i coś pokomentować, zwłaszcza jak to nie będzie “5 min przed północą” z końcem rekruty.

- Generalnie najważniejsza jest chyba chęć przeżywania przygody na szlaku, mierzenia się z trudnościami i szukane tropów prowadzących go Bastionu. Jak ktoś ma na to ochotę i czas by raz na tydzień walnąć posta to chyba reszta powinna być do dogadania.

- Co do terminu rekruty no to powiedzmy 2 tygodnie. Czyli do sb. 10.03.

- Jak o czymś zapomniałem, czegoś nie napisałem a ktoś ma jakieś pytania, pomysły czy inne takie rzeczy to niech pisze śmiało. Zobaczę co da się zrobić


---

Edyta 2020.09.21


Rezygnacja z dalszej gry


- Może się zdarzyć, z przyczyn najróżniejszych, że ktoś nie będzie chciał czy mógł kontynuować przygody. Albo po prostu zniknie z sesji. Wówczas traktuję to jako zrzeczenie się praw do postaci i oddanie go do dyspozycji MG. Od tej pory taką ex-postacią zarządza MG wedle swojego uznania. Oznacza to też, że może ją oddać komuś w ręce nowego Gracza jaki chciałby przejąć taką postać.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 21-09-2020 o 21:09. Powód: Dodanie zapisu o rezygnacji z sesji.
Pipboy79 jest offline  
Stary 19-09-2020, 22:08   #2
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Hmmm... nic nie obiecuję, ale zastanowię się.
Technicznie niepowinienem, ale co tam... jedynie ostrzegę, że istnieje drobna szansa, że mnie przyciśnie na jakiś czas i będę miał mniej czasu niż bym chciał... wracam na forum po prawie roku przerwy =p

Powiedz Ty mi za to... jak działa magia? Standardowo, podręcznikowo, czy jakoś inaczej? Roważam zrobienie jakiegoś kapłana, ale nie widzę szczegółów o magii. Może jakiś zbłąkany (i bardzo zdolny) uczeń kowala run, wygnany by zostać zabójcą trolli znalazłby swoje miejsce w Wolfenburgu?

I czy po trafieniu można się jeszcze jakoś bronić? Parowanie, coś takiego? Czy tylko pancerz zostaje? Tu w ogóle było jakieś parowanie, czy może instynkt przetrwania to zaawansowana zdolność? =p
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 19-09-2020 o 23:04.
Arvelus jest offline  
Stary 20-09-2020, 02:19   #3
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Hmmm... nic nie obiecuję, ale zastanowię się.
Technicznie niepowinienem, ale co tam... jedynie ostrzegę, że istnieje drobna szansa, że mnie przyciśnie na jakiś czas i będę miał mniej czasu niż bym chciał... wracam na forum po prawie roku przerwy =p
- Szpoko, zapraszam serdecznie


Cytat:
Powiedz Ty mi za to... jak działa magia? Standardowo, podręcznikowo, czy jakoś inaczej? Roważam zrobienie jakiegoś kapłana, ale nie widzę szczegółów o magii. Może jakiś zbłąkany (i bardzo zdolny) uczeń kowala run, wygnany by zostać zabójcą trolli znalazłby swoje miejsce w Wolfenburgu?
- W działanie magii nie ingerowałem. Więc działa tak jak w podręczniku.

- A nie-ludzkich ras/profesji nie wykluczam ale jak się da to preferowałbym ludzi, najlepiej imperialnych


Cytat:
I czy po trafieniu można się jeszcze jakoś bronić? Parowanie, coś takiego? Czy tylko pancerz zostaje? Tu w ogóle było jakieś parowanie, czy może instynkt przetrwania to zaawansowana zdolność? =p
- Jest przeciwstawny test WW. Na czyją pulę wypadnie ten trafia przeciwnika.

- Jest jeszcze ZRĘ+Unik vs WW. Jak rzut wypadnie na korzyść tego co unikał no to unika ciosu. Ale póki unika nie ma szans zadać własnego ciosu więc to typowy skill defensywny.

- I są Ataki. Ze startu każda postać ma ich 0. Jak ktoś ma Ataków 0 to nie może atakować przeciwnika bezpośrednio. Ale może stać się celem ataku bezpośredniego (takich na WW). Może też używać broni zasięgowej czy czarów do ataku na innych. No i oczywiście można sobie za pkt wykupić do 3 Ataków. Tak jak w tej skróceonej rozpisce w pierwszym poście.

- To tak skrótowo by nie rozpisywać się o detalach mechy
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 20-09-2020, 10:13   #4
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Ok. Wygląda na to, że jednak zacząłem tworzyć postać.
Szykuje się znaturalizowany elf.
Powiedz mistrzu... z rangą 5 ile startowych PZ mam do wydania?

I pytanie o broń drzewcową... ta potrzeboa przebicia WW o 20/30 to chodzi o broń dwuręczną, prawda?

I jakie jest tempo rozgrywki? Zdarzają się przestoje aby się w crafting pobawić?
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 20-09-2020 o 10:15.
Arvelus jest offline  
Stary 20-09-2020, 16:22   #5
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Powiedz mistrzu... z rangą 5 ile startowych PZ mam do wydania?
- Każda postać zaczyna z tyloma PZ ile ma Rangi x100. Czyli jak Ranga 5 no to 500 PZ. Ale na co chcesz wydawać te PZ?



Cytat:
I pytanie o broń drzewcową... ta potrzeboa przebicia WW o 20/30 to chodzi o broń dwuręczną, prawda?
- Nie bardzo wiem o co tutaj pytasz



Cytat:
I jakie jest tempo rozgrywki? Zdarzają się przestoje aby się w crafting pobawić?
- Z tym craftingiem to nie bardzo wiem o co pytasz. A z tym tempem to wygląda jak poniżej to oceń po swojemu.

Tura 1 - 2519.VII.30 mt ranek 2019.03.13
Tura 2 - 2519.VII.30 mt przep 2019.03.23
Tura 3 - 2519.VII.30 mt wiecz 2019.03.31
Tura 4 - 2519.VII.30 mt wiecz 2019.04.13
Tura 5 - 2519.VII.31 bt ranek 2019.04.19
Tura 6 - 2519.VII.31 bt przed 2019.04.28
Tura 7 - 2519.VII.31 bt połud 2019.05.05
Tura 8 - 2519.VII.31 bt popoł 2019.05.12
Tura 9 - 2519.VII.31 bt zmie 2019.05.20
Tura 10 - 2519.VII.31 bct wiecz 2019.05.27
Tura 11 - 2519.VII.32 bzt ranek 2019.06.02
Tura 12 - 2519.VII.32 brt przedp 2019.06.07
Tura 13 - 2519.VII.32 brt połud 2019.06.15
Tura 14 - 2519.VII.32 brt zmie 2019.06.21
Tura 15 - 2519.VII.33 knt ranek 2019.06.28
Tura 16 - 2519.VII.33 knt przedp 2019.07.06
Tura 17 - 2519.VII.33 knt połudn 2019.07.13
Tura 18 - 2519.VIII.01 ant połud 2019.07.19
Tura 19 - 2519.VIII.01 ant zmie 2019.07.27
Tura 20 - 2519.VIII.02 fst ranek 2019.08.02
Tura 21 - 2519.VIII.05 mrt zmie 2019.08.29
Tura 22 - 2519.VIII.05 mrt zmie 2019.09.08
Tura 23 - 2519.VIII.06 bkt rano 2019.09.13
Tura 24 - 2519.VIII.06 bkr połud 2019.09.21
Tura 25 - 2519.VIII.06 bkr popoł 2019.09.29
Tura 26 - 2519.VIII.06 bkt wiecz 2019.10.06
Tura 27 - 2519.VIII.06 bzt rano 2019.10.12
Tura 28 - 2519.VIII.06 bzt rano 2019.10.21
Tura 29 - 2519.VIII.06 bzt rano 2019.11.01
Tura 30 - 2519.VIII.09 knt rano 2019.11.08
Tura 31 - 2519.VIII.11 wlt rano 2019.11.17
Tura 32 - 2519.VIII.12 aut rano 2019.11.22
Tura 33 - 2519.VIII.12 aut połud 2019.11.29
Tura 34 - 2519.VIII.12 aut zmie 2019.12.06
Tura 35 - 2519.VIII.12 aut wiecz 2019.12.13
Tura 36 - 2519.VIII.12 aut wiecz 2019.12.26
Tura 37 - 2519.VIII.12 aut wiecz 2020.01.11
Tura 38 - 2519.VIII.12 aut wiecz 2020.01.17
Tura 39 - 2519.VIII.13 bkt noc 2020.01.26
Tura 40 - 2519.VIII.13 bkt świt 2020.02.01
Tura 41 - 2519.VIII.13 bkt ranek 2020.02.06
Tura 42 - 2519.VIII.13 bkt połu 2020.02.14
Tura 43 - 2519.VIII.13 bkt popo 2020.02.23
Tura 44 - 2519.VIII.13 bkt popo 2020.02.28
Tura 45 - 2519.VIII.13 bkt popo 2020.03.07
Tura 46 - 2519.VIII.13 bkt popo 2020.03.13
Tura 47 - 2519.VIII.13 bkt zmie 2020.03.28
Tura 48 - 2519.VIII.13 bkt zmie 2020.04.03
Tura 49 - 2519.VIII.13 mkt zmie 2020.04.10
Tura 50 - 2519.VIII.13 mkt zmie 2020.04.18
Tura 51 - 2519.VIII.13 mkt zmie 2020.04.25
Tura 52 - 2519.VIII.13 mkt zmie 2020.05.03
Tura 53 - 2519.VIII.14 bkt przp 2020.05.08
Tura 54 - 2519.VIII.19 wlt przp 2020.05.15
Tura 55 - 2519.VIII.19 wlt połu 2020.05.22
Tura 56 - 2519.VIII.21 mkt wiecz 2020.05.30
Tura 57 - 2519.VIII.22 bkt ranek 2020.06.05
Tura 58 - 2519.VIII.22 bkt popoł 2020.06.12
Tura 59 - 2519.VIII.23 bzt przed 2020.06.22
Tura 60 - 2519.VIII.23 btz przed 2020.06.28
Tura 61 - 2519.VIII.23 btz przed 2020.07.11
Tura 62 - 2519.VIII.23 btz przed 2020.07.18
Tura 63 - 2519.VIII.30 bct ranek 2020.07.25
Tura 64 - 2519.VIII.30 bct połud 2020.07.31
Tura 65 - 2519.VIII.31 bzt połud 2020.08.08
Tura 66 - 2519.VIII.31 bzt zmie 2020.08.14
Tura 67 - 2519.VIII.32 knt ranek 2020.08.21
Tura 68 - 2519.VIII.32 knt połud 2020.08.29
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 20-09-2020, 18:24   #6
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Cytat:
Broń drzewcowa - to cała masa najróżniejszej broni. Lżejsze jak włócznie mogą być używane jedną ręką i wówczas pod względem obrażeń traktowane są jak broń jednoręczna czyli S + k6. Ciężka broń drzewcowa jak jakiś halabardy czy berdysze mogą być potraktowane jak ciężka broń dwuręczna czyli S + k10. W takim jednak wypadku powinny być też traktowane jak broń ciężka czyli wymagać umiejętności profesyjnej. Jest to dobra broń defensywna pozwala bowiem na przewagę zasięgu nad większością broni na polu walki. Przeciwnik z bronią jednoręczną musi uzyskać 20 pkt przewagi a z bronią krótką 30 pkt by przebić się przez tę przewagę zasięgu. Jeśli nie to co prawda wygrał tą turę walki ale miał okazji zadać właściwie ciosu włócznikowi.
Zastanawiam się czy tu występuje niesamowita synergia praktycznego -50 do WW przeciwnika gdy ten próbuje frontalnie atakować postać z dużą tarczą i włócznią =p

A z craftingiem to chodzi o to, że aby wykuć sobie jakiś fajne toporzysko potrzeba na to przynajmniej kilku dni pracy i kwestia tego, czy te kilka dni wolnego się zdarza na sesji... ale z tego co widze to tak. Pancerza płytowego raczej sobie nie zbuduję, ale jakąś broń już tak... może dało by się wykupić jakiś talent, czy coś co by pozwoliło działać na zasadzie malarzy renesansowych... Czyli, że wielki malarz miał swoich uczniów. Oni malowali obraz zgodnie z jego instrukcjami, malarz go dopieszczał i opatrywał swoim nazwiskiem.

Dobra, o resztę mankamentów dopytam na pw, aby nie spamować w rekrutacji. Nie wszystkich bawi budowanie mechaniki postaci jak mnie
 
Arvelus jest offline  
Stary 20-09-2020, 19:43   #7
 
Hurgrim's Avatar
 
Reputacja: 1 Hurgrim ma wspaniałą reputacjęHurgrim ma wspaniałą reputacjęHurgrim ma wspaniałą reputacjęHurgrim ma wspaniałą reputacjęHurgrim ma wspaniałą reputacjęHurgrim ma wspaniałą reputacjęHurgrim ma wspaniałą reputacjęHurgrim ma wspaniałą reputacjęHurgrim ma wspaniałą reputacjęHurgrim ma wspaniałą reputacjęHurgrim ma wspaniałą reputację
Arvelus, zachęcam do zadawania pytań tutaj. Możliwe, że odpowiedź na Twoje pytania rozwieje wątpliwości innych osób.

Jestem wstępnie zainteresowany o ile nie przeszkadza mistrzowi brak doświadczenia gracza w grach RPG przez forum. Jeśli nie, to na dniach pojawi się postać człowieka o jakiś pospolitych umiejętnościach, najpewniej jakiś typ żołdaka.
 
Hurgrim jest offline  
Stary 20-09-2020, 20:27   #8
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Hmmm... ok =]

Mam wątpliwości co do metodyki określania jakości sukcesu testu.

Z tego co wiem to w Wh2ed był sukces i stopnie sukcesu jak przebiło się go o 10, 20 itd. W czasie walki liczyła się tylko różnica "sukces czy porażka". Więc pytanie tyczy tego akapitu:
Cytat:
- Dla przykładu jeśli jedna strona ma 2 Ataki a jej przeciwnik 1 to odpowiednio pierwszy z nich rzuca dwiema kostkami i wybiera lepszy dla siebie wynik a przeciwnik rzuca tylko jedną kostką. Gdyby to było powiedzmy 3 i 2 to adekwatnie następują rzuty 3-ma i 2-ma kostkami po czym każda ze stron wybiera najlepszy dla siebie wynik.
Co oznacza "najlepszy wynik"?

Jeśli walczą ze sobą dwaj wojownicy, powiedzmy, że jeden ma WW 100, a drugi 30. Ten pierwszy ma wynik 40, a drugi ma 01. Który z nich wygrywa? Ten który osiągnął większy zapas, czy ten który ma najniższy wynik? Czy może jeszcze jakoś inaczej (bo jest multum opcji)? =p
 
Arvelus jest offline  
Stary 20-09-2020, 20:56   #9
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Zastanawiam się czy tu występuje niesamowita synergia praktycznego -50 do WW przeciwnika gdy ten próbuje frontalnie atakować postać z dużą tarczą i włócznią =p
- Nie miałem chyba takiego przypadku na sesji. Jakby się trafił to będę główkował co z tym zrobić

- Jeżeli Wojownik A ma br.krótką i WW 40 a Wojownik B ma włócznię i dużą tarczę i WW 40 to tak:

- Wojownik A ma WW 40-30=10. (za d.tarczę Wojownika B)
- Wojownik B ma WW 40 > nie ma innych modyfikatorów

Czyli 50+10=60-40=20.

Czyli przy rzucie na 1k100 na 1-19 trafia Wojownik A; na 20 jest bez rostrzygnięcia na 21-100 trafia Wojownik B.

Ale skoro Wojownik B ma włócznię no to Wojownik A musi mieć 30 przewagi by go trafić inaczej jego atak nie może przebić się przez zsięg broni drzewcowej. W tym wypadku to by było te WW 20 - 30 czyli -10. No ale, że na 01-05 są zawsze udane rzuty a na 96-00 zawsze nie udane no to ostatecznie wychodzi, że na 01-05 Wojownik A trafia w cel, na 06-19 Wojownik A trafia we włócznię/nie może się przebić przez przewagę zasięgu ale sam też nie obrywa, na 20 jest remis a na 21 Wojownik B trafia w cel.



Cytat:
A z craftingiem to chodzi o to, że aby wykuć sobie jakiś fajne toporzysko potrzeba na to przynajmniej kilku dni pracy i kwestia tego, czy te kilka dni wolnego się zdarza na sesji... ale z tego co widze to tak. Pancerza płytowego raczej sobie nie zbuduję, ale jakąś broń już tak... może dało by się wykupić jakiś talent, czy coś co by pozwoliło działać na zasadzie malarzy renesansowych... Czyli, że wielki malarz miał swoich uczniów. Oni malowali obraz zgodnie z jego instrukcjami, malarz go dopieszczał i opatrywał swoim nazwiskiem.
- Tego nie mogę Ci obiecać. Co by nie patrzeć to sesja domylnie jest sesją drogi. Do tego nawet noclegi zdarzają się pod chmurką i z dala od cywilizacji. A jak patrzeć, że docelowo wyprawa ma w ogole jechać w jakąś górską dzicz no to cóż... No chyba rozumiesz


Cytat:
Jestem wstępnie zainteresowany o ile nie przeszkadza mistrzowi brak doświadczenia gracza w grach RPG przez forum. Jeśli nie, to na dniach pojawi się postać człowieka o jakiś pospolitych umiejętnościach, najpewniej jakiś typ żołdaka.
- Szpoko, zapraszam, wojownik rasy człowiek brzmi w sam raz



Cytat:
Co oznacza "najlepszy wynik"?

Jeśli walczą ze sobą dwaj wojownicy, powiedzmy, że jeden ma WW 100, a drugi 30. Ten pierwszy ma wynik 40, a drugi ma 01. Który z nich wygrywa? Ten który osiągnął większy zapas, czy ten który ma najniższy wynik? Czy może jeszcze jakoś inaczej (bo jest multum opcji)? =p
- Na ataki w zwarciu rzuca się tyle 1k100 ile ma się Ataków. Czyli jak ktoś ma 0 Ataków to nie ma co rzucać, jak ktoś ma 1 Atak no to 1 k100, jak ktoś ma 2 Ataki to 2 k100 itd. Z tych rzuconych k100 wybiera się najlepsz rzut. Czyli jak np. minotaur miał z 5 Ataków to rzucał 5k100 i w grę wchodził najlepszy rzut. O to tutaj chodzi w tym zapisie co przekleiłeś
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 20-09-2020, 21:32   #10
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Ok. Czyli włócznicy wysokich elfów są serio ciężcy do ubicia.
I myślę, że rozumiem już dosyć dużo.

PZ chciałem wydawać na swój sprzęt

Ok, widzę, że miałem złe założenia. Ubzdurałem sobie, że sesja będzie stacjonarna krążąc raczej wokół Wolfenburga =p
 
Arvelus jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:20.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172