Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-12-2020, 14:43   #1
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up [Turbosesja] Klina Klinem

KLINA KLINEM
(poprzednia nazwa: Poprawiny w Piątym Wymiarze)


Inspirowane Aphex Twin - Come to daddy.


Turbosesja:
Wyjątkowa sesja jednolinijkowa, która będzie trwała około dwie godziny (choć wymaga rezerwacji trzech godzin). Chwilowy powrót do czasów, gdy na różnych dziwnych forach pojawiały się podfora "RPG" i każdy mógł tworzyć swoje gry tak jak mu się podobało. Oczywiście i wtedy były czaty, a może i jakieś zaczątki dedykowanych programów do gry. Oczywiście teraz są bardziej rozwinięte wersje tych programów, a nawet gdoc, czy złowieszczy messenger dają spore możliwości swoim nieustającym aktualizowaniem. Na forum jest inaczej - odświeża się manualnie. Jednak jest coś w tych forumowych grach fabularnych, które przyciąga od lat. Za bardzo nie pamiętam kiedy zacząłem, pewnie już bliżej dwóch dekad będzie jak założyłem swój pierwszy wątek (zacząłem od bycia mistrzem gry) o tytule "Freestyle Forum RPG". Sesja nie zmarła i była sukcesem. Potem były kolejne, a w tym i turbosesja trwająca 2 godziny i 10 minut od wstępu do epilogu. I właśnie taką sesję chciałbym powtórzyć na tym forum w najbliższym czasie.


Instrukcja gry:
  1. Sesja turbo różni się od jednolinijkowej szybkością.
  2. W poprzednich jednolinijkowych sesjach na tym forum (prowadziłem takich kilka, były tam odpisy 1 na 24h) gracze przemycali tam dodatkowe treści przez co tworzyli tak naprawdę kilka linijek.
  3. W sesji turbo raczej nie ma czasu na takie przemyty. Deklaracja może składać się nawet z jednego słowa "Idę", "Atakuję", "Uciekam" jak nie ma pomysłu na taktykę, a jak jest to "Idę i uważam na beczkę", "Atakuję młotkiem, jakbym zobaczył broń palną to chowam się za beczką", czy "Uciekam zabierając ze sobą beczkę". Interpunkcja mile widziana, ale opcjonalna.
  4. Sporo było śmieszków z "To ja go tnę.", ale to jest długa deklaracja ze zbędnymi słowami. Prawidłowa brzmiałaby "Tnę go" albo po prostu "Tnę" jak z kontekstu wynika o kogo chodzi (np dialog z jedną postacią i w tym dialogu nie ma mowy o cięciu kogokolwiek). Choć trzech liter chyba forum nie przepuści, a poza tym przy tej deklaracji może lepiej jednak precyzować o kogo chodzi.
  5. Sesja prawdopodobnie będzie wulgarna.
  6. Gracz kontra Gracz zasadniczo uniemożliwiony. Są od tego wyjątki jeżeli ktoś będzie prowokował. Dozwolone jest przytrzymywanie cudzego BG o ile to nie dąży do wywołania obrażeń.
  7. Nigdy nikt nie edytuje niczego. Jak deklaracje są sprzeczne to będzie rozstrzygnięcie w odpisie MG.
  8. Wbrew pozorom (dla tych co to tylko ściany tekstów tworzą) ten styl gry pozwala na odgrywanie. Rzadko kiedy jest miejsce na opisanie uczuć ("Boję się, uciekam", czy "Czuję nienawiść, ale nie odzywam się"), czy myśli postaci ("Skupiam się na myśleniu: Wyjdź z mojej głowy demoniczna szmato"). Natomiast czyny przemawiają za postać i w ten sposób można budować postać (Np "- Mój kubek brudny. Ty umyć. - mówię do kelnerki" i jakby nie zabrała "Oblewam ją wrzątkiem i rzucam w nią kubkiem. - Ty umyć! - powtarzam"). Akurat moje przykłady są brutalne, ale jakbyście mieli jakieś pytania to tu jest miejsce na nie.
  9. Jeszcze raz: deklaracje bazują na czasowniku. Konsekwencja waszych działań zawarta jest w odpisie MG. Nie piszecie alternatywnych deklaracji "Jak mi się nie uda to robię X", bo zaraz dowiecie się, czy się udało czy nie i wtedy jest czas na reakcję.
  10. Gracze nie czekają na deklaracje innych graczy. Nawet jeżeli nagle kolejna scena jest zależna wyłącznie od reakcji 1 BG to pozostali BG mogą do niego mówić. Samo mówienie to też deklaracja.
  11. Jakby z jakiegoś powodu rozpoczął się dialog pomiędzy BG i przeciągałby się to pojawi się odpis MG "Rozmawiacie". Może to być przegadana sesja, ale w pewnym momencie mogę się znudzić i nagle akcja przerwie wam rozmowę.

Było przeprowadzone głosowanie (Turbojednolinijkowa sesja):
W podforum sondy niedawno odbyło się głosowanie. Większość z was oddała głos na Poprawiny w Piątym Wymiarze - skacowani imprezowicze budzą się w alternatywnej rzeczywistości wypełnionej demonami i innymi potworami. Sesja zainspirowana piosenką Aphex Twin. Uznałem, że Klina Klinem to fajniejsza nazwa. Jeszcze jedno: ogólnie gra dzieje się współcześnie, ale jako, że nie pasuje do preludium Wielkiego Resetu to uznajemy, że komunistyczne Chiny nie zaatakowały bronią biologiczną świata i w grze nie będzie takiego tematu. Chyba najprościej przyjąć, że gra dzieje się w 2019 r.


Mechanika gry:
Z uwagi na prędkość jest to bardzo skrócona mechanika. Powinna pomóc wam odgrywać postać i składa się wyłącznie z wyboru archetypu postaci (znajdzie się on przy nazwie postaci na liście graczy w czasie gry, żeby każdy pamiętał kto jest kim). Przygotowałem następujące archetypy:
  1. Mięśniak - jak czołg: silny, twardy, ale niezbyt szybki
  2. Nindża - szybki i zwinny
  3. Mózgowiec - silny umysł, słabe ciało
  4. Okultysta - silna dusza (większa odporność na ataki magiczne, ale i jest bardziej widocznym celem dla demonów), dodatkowa wiedza (zaczyna grę z kilkoma dodatkowymi informacjami)
  5. Hardkor - przeciętny umysł, ciało i dusza, ale nie zna strachu

W czasie gry pojawią się przeszkody natury:
  1. Fizycznej (Mięśniak i Nindża zazwyczaj sobie poradzą; Mózgowiec i Okultysta zazwyczaj sobie nie poradzą),
  2. Umysłowej (Mózgowiec i Okultysta zazwyczaj sobie poradzą; Mięśniak i Nindża zazwyczaj sobie nie poradzą),
  3. Duchowej (Okultysta i Hardkor zazwyczaj sobie poradzą; Mięśniak i Mózgowiec zazwyczaj sobie nie poradzą),
  4. Emocjonalnej (Hardkor zawsze sobie poradzi; reszta w zależności od przebytych traum emocjonalnych).

Kość k6 (zaznaczam dodatkowo: to są też sformułowania fabularne - Mięśniak i Nindża nie będą testowali podciągania się w normalnych okolicznościach, a Mózgowiec tak, a w ciężkich okolicznościach Mózgowiec ma bardzo małe szanse):
  • standardowo - 4-6 to Sukces
  • "zazwyczaj sobie poradzą" - 3-6 to Sukces
  • "zazwyczaj sobie nie poradzą" - 5-6 to Sukces


Jeszcze jedno głosowanie (dla zgłaszających się):
Wybierz poziom trudności (i tym samym poziom drastyczności) jaki preferujesz i dodatkowo najwyższy poziom trudności, który tolerujesz:
  1. Dla mięczaków - atmosfera podobna do tej z teledysku Aphex Twin - Come to daddy, nie bądź mięczakiem, (demony chcą twojej duszy, ale ciała raczej nie)
  2. Dla przeciętniaków - krew i flaki niczym w zwykłych filmach "Slasher Horror" z początku lat 80, (demony chcą twojej duszy i wydrą ci ją z ciała ostrymi narzędziami)
  3. Dla twardzieli - to jest brudny świat to i ta gra będzie brudna (demony wezmą sobie twoją duszę, gdy zamienią twoje ciało w mięso mielone)
  4. Dla klaunów - w świecie klaunów nie ma żadnych ograniczeń (sezon na ciebie właśnie rozpoczął się, ale potem nie miej pretensji jak zrobi ci się niedobrze w czasie sesji)


Karta rekrutacyjna (przesyłać do mnie na PW):
  1. Imię postaci albo pseudonim - rzecz dzieje się w Polsce.
  2. Archetyp - o nich wyżej, wybrać z: Mięśniak, Nindża, Mózgowiec, Okultysta albo Hardkor.
  3. Obrazek postaci - widoczna twarz postaci, obrazek jakikolwiek - sam wytnę i zrobię avatary do gry
  4. Zawód - czyli co postać robi, gdy nie zachlewa ryja na domówce. Ewentualnie zawód miłosny albo zawód życiowy.
  5. Poziom trudności preferowany - wybrać z listy wyżej (najlepiej: Dla twardzieli)
  6. Maksymalny poziom trudności tolerowany - wybrać z listy wyżej (najlepiej: Dla twardzieli)
  7. BN - imię, parę słów o tym BN, archetyp i skąd twoja postać zna tego BNa (też był na domówce).
  8. Termin gry - napiszcie w jakich terminach i o których godzinach moglibyście ewentualnie wygospodarować trzy godziny na taką grę w grudniu 2020 r. Może być ogólnie na przykład "Ogólnie mam wolne tylko w soboty i niedziele." albo "Od 17:00 do 21:00 od poniedziałku do piątku." Jak już zbiorę kilka takich terminów to porównam je ze sobą i z moimi możliwościami czasowymi i może coś się znajdzie na taką wirtualną wycieczkę do interaktywnego kina forumowych gier fabularnych. Najlepiej w przyszłym tygodniu (od poniedziałku do czwartku popołudniem), a jak w sobota/niedziela to u mnie najbliżej za dwa tygodnie.
  9. [OPCJONALNIE] Jak wygląda mieszkanie postaci - im więcej szczegółów tym większa szansa, że to będzie właśnie to szczęśliwe mieszkanie, gdzie odbyła się domówka.
  10. [OPCJONALNIE] Czego spodziewasz się po tej sesji?

ZGŁASZAĆ SIĘ!!!!!shift+1shift+1
Zapraszam wszystkich zainteresowanych.
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 06-12-2020 o 09:23.
Anonim jest offline  
Stary 05-12-2020, 15:44   #2
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Rzucisz dwa zdania rozwinięcia o okultyście?
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin
hen_cerbin jest offline  
Stary 05-12-2020, 15:53   #3
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał hen_cerbin Zobacz post
Rzucisz dwa zdania rozwinięcia o okultyście?
Zmieniłem wyżej. Rzeczywiście było mocno niekonkretne. Teraz jest:
  1. Mięśniak - jak czołg: silny, twardy, ale niezbyt szybki
  2. Nindża - szybki i zwinny
  3. Mózgowiec - silny umysł, słabe ciało
  4. Okultysta - silna dusza (większa odporność na ataki magiczne, ale i jest bardziej widocznym celem dla demonów), dodatkowa wiedza (zaczyna grę z kilkoma dodatkowymi informacjami)
  5. Hardkor - przeciętny umysł, ciało i dusza, ale nie zna strachu
 
Anonim jest offline  
Stary 05-12-2020, 17:57   #4
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Chyba się pokuszę, choć nie wiem czy nie wygodniej byłoby tej sesji zrobić np. w google documents i potem przenieść na forum.

Gramy bardziej młodzieżą czy zupełnie dorosłymi ludźmi?
 
Lord Melkor jest offline  
Stary 05-12-2020, 18:04   #5
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Domyślnie młodzieżą w wieku 20-30, ale noc całkiem wyrwała się spod kontroli i tam różni ludzie wchodzili i wychodzili z tego mieszkania. Młodsi, starsi. Zgłaszana przez Avitto postać Andrzeja Młota ma jakieś między 40+, może 50+ (nie pytajmy ile dokładnie, bo to farmaceuta, a pytający mógłby dostać odpowiedź w postaci Witaminy W).
 
Anonim jest offline  
Stary 05-12-2020, 19:38   #6
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Anonim Zobacz post
  1. Mięśniak - jak czołg: silny, twardy, ale niezbyt szybki
  2. Nindża - szybki i zwinny
  3. Mózgowiec - silny umysł, słabe ciało
  4. Okultysta - silna dusza (większa odporność na ataki magiczne, ale i jest bardziej widocznym celem dla demonów), dodatkowa wiedza (zaczyna grę z kilkoma dodatkowymi informacjami)
  5. Hardkor - przeciętny umysł, ciało i dusza, ale nie zna strachu

W czasie gry pojawią się przeszkody natury:
  1. Fizycznej (Mięśniak i Nindża zazwyczaj sobie poradzą; Mózgowiec i Okultysta zazwyczaj sobie nie poradzą),
  2. Umysłowej (Mózgowiec i Okultysta zazwyczaj sobie poradzą; Mięśniak i Nindża zazwyczaj sobie nie poradzą),
  3. Duchowej (Okultysta i Hardkor zazwyczaj sobie poradzą; Mięśniak i Mózgowiec zazwyczaj sobie nie poradzą),
  4. Emocjonalnej (Hardkor zawsze sobie poradzi; reszta w zależności od przebytych traum emocjonalnych).
Z tego wynika, że Hardkor radzie sobie zawsze i wszędzie?
 
Gladin jest offline  
Stary 05-12-2020, 19:41   #7
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Gladin Zobacz post
Z tego wynika, że Hardkor radzie sobie zawsze i wszędzie?
Zawsze w przeszkodach emocjonalnych. Zazwyczaj w duchowych. Średnio w pozostałych. Kostkami jednak dodałem mu potem w duchowych, bo wydawał się za słaby przy pozostałych. Ale oprócz kostek to jest słabszy niż Okultysta w duchowych (bo nie ma dodatkowej wiedzy).
 
Anonim jest offline  
Stary 05-12-2020, 22:41   #8
 
Asderuki's Avatar
 
Reputacja: 1 Asderuki ma wspaniałą reputacjęAsderuki ma wspaniałą reputacjęAsderuki ma wspaniałą reputacjęAsderuki ma wspaniałą reputacjęAsderuki ma wspaniałą reputacjęAsderuki ma wspaniałą reputacjęAsderuki ma wspaniałą reputacjęAsderuki ma wspaniałą reputacjęAsderuki ma wspaniałą reputacjęAsderuki ma wspaniałą reputacjęAsderuki ma wspaniałą reputację
Tylko napiszę, że forum może mieć problem z super krókimi odpisami. Chyba jest minimalna ilość znaków :P
Wiem, że mi się zdarzyło dostać powiadomienie w przypadku komentarzy.

Ale to tyle ode mnie! Powodzenia!
 
Asderuki jest offline  
Stary 05-12-2020, 23:07   #9
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Chodziło mi o to, że statystycznie:
Mięśniak radzi sobie w 46%
Ninja radzi sobie w 50%
Mózgowiec radzi sobie w 46%
Okultysta radzi sobie w 54%
Hardkor radzie sobie w 67%
(to średnia z 4 rodzajów testów, z wyników rzutów K6; hardkor w 2 testach na 50% szans, w jednym 67% i w jednym 100%).
Jeżeli dobrze rozumiem.
Nie czepiam się mechy, tylko tak zwróciłem na to uwagę i może nie za bardzo chciało Ci się tak skrupulatnie liczyć i może to spostrzeżenie okaże się dla Ciebie przydatne.
 
Gladin jest offline  
Stary 06-12-2020, 09:35   #10
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Asderuki Zobacz post
Tylko napiszę, że forum może mieć problem z super krókimi odpisami. Chyba jest minimalna ilość znaków :P
Wiem, że mi się zdarzyło dostać powiadomienie w przypadku komentarzy.

Ale to tyle ode mnie! Powodzenia!
Przed chwilą sprawdziłem. Limit to 5 znaków.

Cytat:
Napisał Gladin Zobacz post
Chodziło mi o to, że statystycznie:
Mięśniak radzi sobie w 46%
Ninja radzi sobie w 50%
Mózgowiec radzi sobie w 46%
Okultysta radzi sobie w 54%
Hardkor radzie sobie w 67%
(to średnia z 4 rodzajów testów, z wyników rzutów K6; hardkor w 2 testach na 50% szans, w jednym 67% i w jednym 100%).
Jeżeli dobrze rozumiem.
Nie czepiam się mechy, tylko tak zwróciłem na to uwagę i może nie za bardzo chciało Ci się tak skrupulatnie liczyć i może to spostrzeżenie okaże się dla Ciebie przydatne.
Przy założeniu, że te przeszkody wydarzą się w idealnych proporcjach 1-1-1-1. Ale tak nie będzie. Dodałem tekst przy kości k6, że to są też sformułowania fabularne. To nie gra planszowa, w której wszystko musi być testowane. Banda kiboli inaczej będzie chciała to rozegrać niż drużyna szachistów, czy konferencyjka okultystów. Zależy jaki styl gry obiorą gracze, czy będą działać razem, czy osobno i takie tam. Mimo twoich procentów i tak uważam, że pozostali mieli sporą przewagę nad Hardkorem zanim mu nie dodałem bonusu do duszy.

No, ale okej. Zapraszam do zgłoszenia się to zobaczysz z bliska jak to w praktyce wygląda.
 
Anonim jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:56.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172