|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
09-01-2021, 20:49 | #11 |
Reputacja: 1 | Ciekawe, ale skakanie ciężkim mechem brzmi niemęsko, czyli tak jak ta nazwa (Grasshopper).Ooo! Bo akurat mam ciekawy avatar dla postaci, ale nie wiem czy czarnobiałe zdjęcie wchodzi w grę. W sumie mam i kolorowe, więc nie problem jak tamto nie pasuje. Choć w sumie w sumie może zrobię wyjątek i będę grał kobietą co by zawsze przynajmniej jeden element moich deklaracji był przyjemny dla oka. Ostatnio edytowane przez Anonim : 09-01-2021 o 21:00. |
11-01-2021, 11:23 | #12 |
Reputacja: 1 | Witam Jestem chętny Najchętniej przygarnąłbym Valkyrie VLK-QA Jeżeli będę miał pytania to dodam z czasem w trakcie obecnej rekrutacji. Pozdrawiam |
11-01-2021, 19:46 | #13 |
Reputacja: 1 | Dobrze, dobrze. Zgłaszają się. <zaciera ręce jak kupiec> Tylko Anonim, Shadow i pozostali - pamiętajcie by wybrać po 1 mechu i 1 wariancie tegoż mecha na klasę. Tak, jak zrobił to Stalowy. I komunikat: wypadło mi kilka spraw, muszę przez ten tydzień wziąć urlop od forum. Wrócę do akcji w przyszłym. Wy na spokojnie piszcie karty. Wszelkie niezbędne informacje są zawarte we wpisie rekrutacyjnym.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. |
12-01-2021, 11:35 | #14 |
Reputacja: 1 | Well... może trochę przybliżę to jak ja wybrałem mechy dla siebie. Lekki. Ostscout. Ostscout zainteresował mnie z kilku powodów. 1. Duża szybkość i potężne skoki. Wielkie odległości jakie będą miały mechy do pokonania i tereny sprawiają że mobilność będzie z ważnym atutem. Ostscout nie jest super opancerzony i ma zaledwie jedną broń - średni laser, ale ma za to dość Heat Sinków by na full speedzie strzelać z niego i skakać bez przegrzewania się. 2. Heat sinks - duża ilość, pozwoli kontrować gorący klimat, ma ich dużo więcej niż potrzeba do normalnych działań. 3. Z powodu magnetosfery wszelkie skany, włączność itd itp są problematyczne. Ostscout ma mocniejsze łącze i mocniejsze skanery, może mapować teren (choć wymaga to od niego powolnego przemieszczania się). Anteny ma zamontowane w łapach - to też jest plus, że mech posiada konkretne manipulatory. Średni - Hunchback-4P 1. Mocarny firepower - 8 Medium lazorów robi masakrę na średnim dystansie. 2. Heat Sinks - Ilość heatsinków taka że nie wiesz co z nimi zrobić (o ile nie walisz non stop na raz ze wszystkich lazorów). 3. Mocarny pancerz - porównywalny do ciężkich mechów, niestety ma porównywalną do nich prędkość Ciężki - Warhammer 1. Zróżnicowana broń - ten mech jest wyposażony w broń na każdą okazję. Głównym uzbrojeniem są jednak dwa PPC - broń dalekosiężna i mordercza. 2. Sporo heat sinks - o ile nie walisz jak porąbany ze wszystkiego na raz to nie powinno być problemu z przegrzaniem. 3. Solidny pancerz - dobry standard na mechy heavy, plus dobra prędkość. 4. Dodatkowe atuty - Quirks, Warhammer jest stabilny, ma solidnego kalibru szperacz, dużo rzadziej trzeba mu robić przegląd, a ponadto części zamienne są łatwiej dostępne. |
15-01-2021, 01:59 | #15 |
Reputacja: 1 | Ode mnie postać poszła. Victor "Krieger" Heisenberg Preferowane mechy: lekki: Panther (PNT-9R) Średni: Hunchback (HBK-4G, ewentualnie HBK-4P) Ciężki: Marauder (MAD-3R) Czemu? Panther to jedyny lekki mech z PPC i ma najwiekszy pancerz z lekkich mechów. Hunchback 4G ma najcięższe działo jakie jest w tej grze, 4J w jego miejsce ma kilka medium laserów, które mają podobno mieć większe DPSy (choć podejrzewam mniejszą penetrację... ale w sumie cholera wie jak to traktować =p) i znacznie więcej heat sinka... to ten hit sink i tak ma nie wyrabiać z tyloma laserami. Marauder: Duży pancerz, 2 PPC (co rozumiem jako "duża siła ognia) plus niski profil i wyraźnie widać, że ten mech potrafi przykucnąć maksymalizując efektywność osłon, więc to wybór bardziej defensywny. |
16-01-2021, 18:23 | #16 |
Reputacja: 1 | Ok, jestem z grubsza jako tako dostępny, więc podsumowanie 1 tygodnia rekruty. KP w pełni gotowa i przesłana MG - Stalowy, - Arvelus. Zgłoszenie do sesji, KP jeszcze nie gotowa - Sorat, - Draugdin, - |Shadow|, - Lynx Lynx. Anonim powiadomił mnie poprzez PW, że niestety musi zrezygnować ze swojej kandydatury. Mamy więc miejsce dla co najmniej jednego gracza. Zapraszam, nie gryzę. EDIT: No i przybiegł czwarty do brydża. Ale jeśli komuś nie przeszkadza nieco rywalizacji w konkursie kart (albo jeśli odpadnie nam któryś z rekrutów), to dalej zapraszam.
__________________ Dorosłość to ściema dla dzieci. Ostatnio edytowane przez Micas : 16-01-2021 o 19:02. Powód: Poniższe zgłoszenie. |
16-01-2021, 18:46 | #17 |
Reputacja: 1 | Mam pomysł nawet na postać, ale nie wiem jak to się ima technikali. Tak to może bym się zgłosił jakbym dał rade w miedzy czasie ogarnąć mechy i podstawy świata. |
17-01-2021, 16:21 | #18 |
Reputacja: 1 | Mechy nie ma. Jest Storytelling. To jest ważne, bo ja tak guzik wiem o mechanice =p Ogarniam tyle, że lekki laser jest słabszy niż ciężki. Ale nie wiem czy autocannona klasy 20 jest silniejsza niż taki PPC =p |
17-01-2021, 17:04 | #19 |
Reputacja: 1 | Moi mili... próbowałem zrobić postać wg poderka... I teraz chyba wiem czemu ten system nie jest szerzej znany na rynku rpg... Nie ładujcie się w tworzenie postaci. Pół dnia nad tym siedziałem i po kilku godzinach tłuczenia karty rzuciłem to w diabły, bo już mi nerwów nie starczyło. Co do mechów - na Sarna.net są rozpiski broni z ich siłą, zasięgiem i generowanym ciepłem. Ważna sprawa to ogarnąć ile twój mech ma pancerza, szybkości, ile ma heat sinków i na jaką salwę możesz sobie spokojnie pozwolić bez przegrzewania maszyny. |
18-01-2021, 10:42 | #20 |
Reputacja: 1 | Ktoś bardziej ogarnięty ma jakieś sugestie jaki mech sprawdza się do zwiadu i walki w stylu hit and run. Coś dla tchórza nie widzącego się w otwartej walce XD |
| |