Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29-09-2021, 04:16   #1
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 1 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
[Pathfinder +18] Wolność i Swoboda



Lało jak z cebra. Letnie deszcze powoli przechodziły w jesienne ulewy i burze, a szarość zaczęła dominować coraz to krótsze dni. Silny północny wiatr niósł ze sobą zimno i przenikał do szpiku kości, skutecznie pogarszając humory nielicznych podróżnych, którzy decydowali się na podróże o tej porze roku. Jesienna ponura aura zdecydowanie zachęcała do pozostawania w domach, w obrębie wesoło trzaskających palenisk, ale na chwilę obecną był to dla Szarej Bandy luksus nader odległy.

- Piździ - stwierdził odkrywczo Edwin.

Kolton, edwinowy towarzysz warty, nawet nie zaszczycił go odpowiedzią. Dwójka najemników, skulona i opatulona płaszczami, siedziała w zrujnowanej baszcie w ciszy i spokoju, przerywanych jedynie świstem wiatru. Edwin spojrzał się tęskliwie na dogasające już palenisko i splunął w kąt, gdzie ostały się resztki kamiennych ścian. Powoli zaczynał mieć dosyć wędrowania po wzgórzach dominujących tą część Międzyrzecza i spania pod gołym niebem. Szczęśliwie dzisiaj przyszło im spędzać noc w ruinach fortu i Edwin nie mógł się doczekać zmiany wart i posłania osłonionego przez cztery ściany.

- Włóczymy się i włóczymy - ponownie podjął próbę rozmowy. - Myślałem, że czarownica wie czego szuka i gdzie chce, żebyśmy ją zabrali.
- Mówi, że wie - Kolton odparł, wzruszając ramionami. - Przecież nie nam to oceniać. Zapłaciła Staremu zaliczkę, obiecała znaleźne. Nam nie płacą za myślenie, Edwin. Dzięki bogom.

Edwin zaśmiał się ponuro, nie będąc w nastroju na dyskusje. Jaśniepanna Fiona Suiledor, czarodziejka Towarzystwa Pionierów, płaciła hojnie i obiecywała, że hojność się utrzyma. Charakter kontraktu, którego Szara Banda się podjęła, był w pełni znany jedynie jej i Staremu Alastairowi, chociaż po cichaczu domniemywali wszyscy. Jak to Pionierzy mieli w zwyczaju, szło o jakieś nowe odkrycie; jeśli wierzyć Griszy - a Griszy wierzyło się na własną odpowiedzialność - panna Suiledor była na tropie starej świątyni. Nietkniętej przez poszukiwaczy przygód, zapieczętowanej magią.

Edwin wzdrygnął się mimowolnie. Nie przepadał za magią. Za czarownicami i czarodziejami jeszcze mniej. Jego kompani nie kryli się z podziwianiem ich elfiej pracodawczyni, komentując to i owo, i jak to by jej nie wzięli w obroty. Wszystko, rzecz jasna, po cichu i na boku; jedno spojrzenie szarych oczu skutecznie chłodziło gorącą krew. Elfka spojrzenie miała nieprzyjemne. Nieprzyjemny był i jej ochroniarz, pół-ork którego mięśnie testowały wytrzymałość ubrań do granic możliwości.

- Niedługo Święto Piwa - Kolton odezwał się ni stąd, ni zowąd. - Może uda nam się skończyć robotę i zawitać do Przystani, żeby poświętować.
- Ooo, i to jest pomysł - przytaknął Edwin.

Ale zanim dane im było rozmarzyć się o libacjach w Wolnej Przystani, skrzypnęły drzwi i z wnętrza budynku wyłonili się ich zmiennicy. Duet najemników podniósł się ze swoich miejsc, rozciągając zastałe kości i ruszył ku schodom w dół, na niegdysiejszy dziedziniec.

Cień spłynął znikąd. Bezszelestnie, bez ostrzeżenia. Błysnęła stal, wyrywając z gardła Fiodora, jednego z zamienników, szkarłatną smugę. Cień zawirował, tnąc szeroko. Borysa uratowała własna niezdarność, walnął dupą w błoto w marnej próbie uniku, ale zanim zdążył zareagować, już było po wszystkim. Wbity w oczodół nóż skutecznie ukrócił nie tylko próby reakcji, ale i marny żywot najemnika.

Edwin zaklął, nabijając kuszę. Świst gdzieś po prawej zdradził szybszy refleks Koltona. Bełt przeciął powietrze ze świstem, chybiając wierutnie. Cień ruszył w ich stronę, za nic mając drugi pocisk spuszczony z edwinowej kuszy, który wylądował gdzieś w błocie. Najemnicy dobyli mieczy, drąc się wniebogłosy z nadzieją na odsiecz. Odsiecz, która nie nadeszła. Raban, krzyki, dźwięk stali dobiegały ze środka fortu, zwiastując problemy całej bandy. Nie mieli czasu na przemyślenia, upiór - tylko upiór mógł się tak poruszać - wpadł między nich przy akompaniamencie odległego grzmotu.

Edwin i Kolton natarli wespół-zespół, kontrolę przejęło doświadczenie i wyuczone ruchy. Szerokie cięcie tu, finta tam, uderzenie od flanki. Żelazo świszczało i dźwięczało, ale najemnicy prędko zrozumieli, że to nie ich liga. Cień poruszał się z nieludzką prędkością, zbijał uderzenia i wywijał się jakimkolwiek próbom okrążenia. Pot ciekł po edwinowej twarzy, a żołądek skręcał z nerwów i strachu. Nie, to nie mogło się tak skończyć.

Cień przepłynął pod szerokim cięciem Koltona, atak Edwina zszedł po ostrzu złożonym na paradę. Nóż wbity w koltonową grdykę zaraz został wyszarpnięty przy piruecie, wyrywając z najemnika strugę krwi. Edwin poczuł gorąc na twarzy, gdy krew trysnęła w jego kierunku i wiedział, że koniec nadchodzi. Nie było co liczyć na ratunek. Zdobył się jeszcze na ostatnią próbę, próbując zmylić fintą…

Ból między żebrami wyrwał z jego ust wiązankę przekleństw, a w chwilę później wykręcone ostrze - nieludzki krzyk. Edwin poleciał w dół, bezwładnie lądując w błocie. Wiatr ustał, przestało padać. Marne pocieszenie. Gwiazdy gdzieś nad głową mrugały miarowo. Robiło się coraz zimniej, a ciemność wdzierała się w pole widzenia.

Edwin nawet nie poczuł ostatniego ciosu, kończącego jego żywot.


* * *



Witam.

Powyższym wstępem chciałbym zaproponować Wam grę w realiach pierwszo-edycyjnego Pathfindera. Sesja typowo awanturnicza, rozpoczynająca się od zlecenia odnalezienia wspomnianej we wstawce panny Suiledor i jej wyprawy. Scenariusz - czy właściwie jego zarys - jest miszmaszem tułania się po mniej lub bardziej dzikich ziemiach północnego Międzyrzecza, zwiedzania ruin i klasycznego łażenia po podziemiach. Plus do tego sidequesty, losowe zdarzenia/spotkania czy wątki poboczne wynikające z historii postaci. I tak dalej, i tym podobne.

Pierwszym wymogiem rekrutacji jest aktywna gra. Nie, nie w sensie, że piszemy często-gęsto, tylko że nie boimy się podejmowania decyzji, działania i wychodzenia z inicjatywą przed szereg. Jestem zwolennikiem swobodnego światotworzenia (w granicach rozsądku oczywiście) i gry w myśl zasady „Twoja wola, czyń ją”, więc niezdecydowanie czy bierna gra raczej nie przejdą. Kreujmy świat i bawmy się razem, wszystko w Waszych rękach.


Kwestie fabularne

- Początek sesji to pierwszy tydzień Lamashan (naszego października) roku 4708 Absalomskiej Rachuby (AR). Materiały kanoniczne zachowują ważność, chociaż zastrzegam sobie prawo do naginania kanonu. Moja wizja settingu jest moją wizją settingu.

- Wspomniane w zajawce Święto Piwa (również nazywane Świętem Plonów) w Wolnej Przystani jest punktem startowym sesji. Festiwal trwa tydzień i jest tutejszą wersją dożynek, na które zjeżdża się bliższa i dalsza okolica. Ostatni dzień Święta będzie pierwszym dniem sesji, gdzie Wasi bohaterowie podejmą się zadania odnalezienia zaginionej czarodziejki. Miejscem akcji są ziemie niczyje na północnym Międzyrzeczu - mapa terenu w materiałach.

- Znajomość settingu nie jest konieczna. Nie bez powodu padło z mojej strony na chaotyczne i odizolowane Rzeczne Królestwa.

- Historia postaci nie musi być długa czy w formie opowiadania. Jestem zwolennikiem notek biograficznych, które przedstawiają z grubsza postać i jej charakter - kto, co, z czym to się je. Zahaczki fabularne do późniejszego wykorzystania na bardzo duży plus, podobnie jak postać żywa i osadzona w świecie. Przykład, jak część fabularna może wyglądać w linkach na dole.

- Rasy dowolne standardowe (Core Races) + aasimar i tiefling przejdą bez problemu. Rasy nietypowe do dogadania, ale im dziwniejsza, tym trudniej. Świat w moim wydaniu jest antropocentryczny, ale trochę szerzej o tym w „Kwestii klimatu” poniżej.


Kwestie mechaniczne

- Pathfinder, pierwsza edycja. Postacie zaczynają grę na 1 poziomie, średnie tempo rozwoju. Uśredniona ilość startowego złota (czyli na przykład wojownik otrzymuje 175 sz). Pełne PW.

- Dozwolone są materiały oficjalne od Paizo. Wszystko, co 3PP to zło i niech zostanie daleko.

- Klasy podstawowe i bazowe (Core + Base), z wyjątkiem Gunslingera, Summonera i Łowcy Wampirów. Archetypy, hybrydy i psionika do dogadania. Warianty Unchained niedozwolone. Generalnie preferuję prostego wojownika, który jest ciekawy od strony fabularnej niż dziwaczną przekokszoną klasę z dużymi numerkami w mechanice. Munchkinom i powergamerom dziękuję.

- Atrybuty - point buy, 25 punktów do rozdysponowania. Kalkulator.

- Dwa traity i jeden drawback, uzasadnione historią lub charakterem postaci. Odgrywane w sesji i będę o nich pamiętać, of course.

- Charaktery dowolne, patrz „Kwestia klimatu”. Sesja jest zespołowa, więc ten zespół musi się jakoś trzymać razem, przynajmniej na początku.

- PvP - zniechęcam, jedynie poparte konkretnymi powodami fabularnymi. Rozgrywane na pełnej mechanice.

- Z zasad dodatkowych gramy z Background Skills oraz Wounds Threshold.

- Jeśli idzie o mechanikę, zdecydowanie preferuję Myth-Weavers. Proszę udostępnić do edycji dla „Arois”.


Kwestia klimatu

Kwestia potencjalnie kontrowersyjna, ale osobiście Pathfinder w moim wydaniu jest mocno stonowany pod względem elementów high fantasy, magii i jej postrzegania oraz typowo pathfinderowych dziwactw w settingu. W skrócie middle fantasy chylące się w kierunku low, gdzieś pomiędzy WFRP a Pathfinderem, bardziej Wiedźmin niż Drizzt.

- Magia jest, ale jest dla szerszego ogółu rzeczą rzadką i tajemniczą; na prowincji patrzy się na nią i jej użytkowników z ukosa; wzbudza zachwyt, nieufność i zazdrość. Magiczne przedmioty nie są produkowane hurtem i są rzadkością (w porównaniu do oficjalnych scenariuszy), podobnie jak potężni magowie i klerycy. Magia lecznicza jest ceniona, większość nie może sobie na nią pozwolić. Śmierć jest śmiercią - zmartwychwstania są niezwykle rzadkie, bo i kapłanów o takiej mocy jest niewielu. Bóstwa rzadko kiedy wpływają na Plan Materialny, istnieją gdzieś z boku i z rzadka interesują się śmiertelnikami.

- Powyższe nie oznacza, że będą ograniczenia wobec graczy. Ma to jedynie nakreślić nieco moją wizję świata, o wiele bardziej brudnego niż ten serwowany przez Paizo. Binarne rozgraniczanie dobro-zło czy zamykanie akcji w sztywny schemat charakterów tutaj nie będzie miało miejsca, bo to jest świat szary. Ludzie (i nieludzie) są ludzcy, z krwi i kości i tego się trzymajmy. Możecie sobie w sumie zerknąć w moje poprzednie sesje sprzed lat, jak to mniej więcej wygląda.

- Technologia jest rzeczą dziwną dla pospolitego ogółu - broń palna uznawana jest jako egzotyczny wynalazek dalekiego południa, a numeriańskie kosmiczne gadżety to są urban legends, tak jak roboty i androidy. Technoliga czuwa.

- Świat jak wspomniałem jest antropocentryczny, czyli dominują ludzie i ludzkie kultury. Rasizm i ksenofobia nie są aż tak głęboko zakorzenione na Międzyrzeczu, więc pogromów czy nagonek w sumie brakuje, jeśli idzie o rasy „ludziopodobne” i cywilizowane.


Kwestie różne

- O ile fabuła odzwierciedla mechanikę i na odwrót, o tyle mechanika będzie zakulisowa i zawsze będzie zwyciężał zdrowy rozsądek oraz fabuła. Min-maxowania postaci nie bronię, ale konsekwencje niskich atrybutów będą brane pod uwagę i nie będzie geniuszy taktycznych z INT 8.

- Jeśli ktoś jest na bakier z mechaniką, a chce grać, to nie ma się o co martwić. Chętnie pomogę w stworzeniu KP i wytłumaczę o co w tym chodzi. Jeśli ktoś ma postać stworzoną do D&D 3.5, którą chciałby zagrać, jest możliwość przerobienia jej na Pathfindera.

- Avatary najlepiej rysowane (preferowane digital art). Bez mangi i tym podobnych.

- Limit graczy: 4-6, chociaż zobaczymy jak rekrutacja będzie szła.

- Wstępnie rekrutacja potrwa półtora tygodnia, do 08.10. Jak wyżej, zobaczymy jak rekrutacja będzie szła - może być dłużej, może być krócej.


Kwestie inne

- Google Docs - niestety. Ograniczany raczej do minimum, przynajmniej od mojej strony.

- Tempo odpisów - wstępnie 1 tydzień = 1 kolejka. Do dogadania po starcie.

- Długość odpisów - min. „na awatar”.

- Nowicjusze systemowi i/lub forumowi, jak najbardziej. W przypadku tych drugich prosiłbym o jakąś próbkę twórczości.

- Znaczek +18 to chwyt markentingowy. Będą brzydkie słowa i brzydkie opisy walk, ale nie będziemy szli po bandzie w kontrowersyjne strony na miarę r/RPGHorrorStories.


Się rozpisałem. Jeśli o czymś zapomniałem bądź pominąłem, krzyczcie. Zgłoszenia poproszę na PW, pytania ogólne tutaj, pytania dot. Waszej postaci na PW. Jeśli ktoś chce/potrzebuje bardziej dynamiczny kontakt, mogę odkurzyć GG lub podać Discorda.

Poniżej garść linków, z których najważniejszym są „Materiały”.

Tyle. Liczę, że będzie odzew.

Pozdrawiam,
Aro


* * *


Materiały

Materiały - Wolna Przystań

Przykład fabularnej KP

Pathfinder SRD

Pathfinder SRD (Paizo)

Pathfinder Wiki

Mapa Rzecznych Królestw

 

Ostatnio edytowane przez Aro : 02-10-2021 o 02:02.
Aro jest offline  
Stary 29-09-2021, 07:08   #2
Wiedźmin Właściwy
 
Draugdin's Avatar
 
Reputacja: 1 Draugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputację
Jako, że miło było by pograć w coś aktywnie i kreatywnie to wstępnie się zgłaszam.
Siadam do pracy nad karta postaci jednak w zamyśle powstaje już jakiś Hunter ze swoim nieodłącznym zwierzęcym towarzyszem.
 
__________________
There can be only One Draugdin!

We're fools to make war on our brothers in arms.
Draugdin jest offline  
Stary 29-09-2021, 07:30   #3
DeDeczki i PFy
 
Sindarin's Avatar
 
Reputacja: 1 Sindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputacjęSindarin ma wspaniałą reputację
Hej, może też się zgłoszę. Pytanie tylko, jak rozwiązujesz kwestię walk? Posty na forum czy deklaracje na docu?

A jeśli chodzi o SRD, to skoro wystrzegasz się 3PP, to lepsza będzie ta strona - oficjalne SRD z tylko Paizowymi materiałami
 
Sindarin jest offline  
Stary 29-09-2021, 08:28   #4
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
To taki pathhammer albo witchfinder?
 
Alex Tyler jest offline  
Stary 29-09-2021, 15:03   #5
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 1 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Draugdin Zobacz post
Jako, że miło było by pograć w coś aktywnie i kreatywnie to wstępnie się zgłaszam.
Siadam do pracy nad karta postaci jednak w zamyśle powstaje już jakiś Hunter ze swoim nieodłącznym zwierzęcym towarzyszem.
Hunter jak najbardziej się wpasuje w tą międzyrzeczną dzicz.


Cytat:
Napisał Sindarin Zobacz post
Hej, może też się zgłoszę. Pytanie tylko, jak rozwiązujesz kwestię walk? Posty na forum czy deklaracje na docu?

A jeśli chodzi o SRD, to skoro wystrzegasz się 3PP, to lepsza będzie ta strona - oficjalne SRD z tylko Paizowymi materiałami
Kwestia walk będzie do dokładnego dogadania jak już ruszymy. Myślę, że posty przy lekkich potyczkach, a doc przy jakimś grubszym starciu, o ile nie będzie to szło jak krew z nosa. Siatki bitewnej nie będzie, ewentualnie moje gryzmoły jeśli będzie taka wola, co by się odnaleźć strategicznie.

O widzisz, zapomniałem o zalinkowaniu tego oficjalnego SRD. Ja go używam rzadko, bo nie lubię designu.


Cytat:
Napisał Alex Tyler Zobacz post
To taki pathhammer albo witchfinder?
Witchfinder, bo będziemy ganiać za czarodziejką. Świat jest stonowany i ubrudzony, ale to mimo dalej Pathfinder.
 
Aro jest offline  
Stary 29-09-2021, 23:29   #6
 
psionik's Avatar
 
Reputacja: 1 psionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputację
Do takiej sesji z chęcią się zgłoszę. Temat low-fantasy (czy modele jak piszesz) jest tym czego mi ostatnio brakuje. Wstępnie myślałem o jakimś magu lub łotrze. Jeszcze muszę sprawdzić.
 
psionik jest offline  
Stary 02-10-2021, 03:18   #7
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 1 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
Jako że prywatnymi środkami komunikacji padły pytania, na które odpowiedzi mogą się przydać szerszemu ogółowi:


- Jednostrzał czy coś więcej?
Wstępnie i żeby nie zapeszyć powiedzmy, że to pierwsze. Jeśli pojawi się chęć kontynuowania, to jak najbardziej. Nawet w przypadku gdy skończy się jednostrzałem, to odegrane wydarzenia będą kanoniczne w przypadku odpalenia innej przygody w Pathfinderze. Poziom lub dwa wpadną podczas tej rozgrywki.

- Planetouched races?
Oprócz wspomnianych aasimarów i tieflingów, najprzychylniej spojrzę jeszcze na undine (bo pasują do rzecznych klimatów i widzę ich na Międzyrzeczu). Inni żywiołotknięci pasują mniej, zwłaszcza ifrity. Inne planarne krzyżówki i mieszanki stanowcze nie z mojej strony.

- Czy postać może wywodzić się spoza Rzecznych Królestw?
Może, chociaż jak wspomniałem w rekrutacyjnym poście lubię postacie osadzone w świecie. Im bardziej połączona z bliższą okolicą, tym lepiej, ale nie jest to wymóg absolutny.


W linkach pojawiły się też materiały dotyczące i przybliżające nieco Wolną Przystań. KLIK!
 
Aro jest offline  
Stary 04-10-2021, 20:25   #8
 
Slan's Avatar
 
Reputacja: 1 Slan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputację
Może tak?
 
__________________
Myśl tysiąckrotna to tysiąckroć powtórzone kłamstwo.
Myśl jednokrotna, to niewypowiedziana prawda...
Cisza nastanie.
Awatar Rilija
Slan jest offline  
Stary 04-10-2021, 23:34   #9
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 1 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Slan Zobacz post
Może tak?
Zdecydowanie tak, polecam.


Otrzymane karty:

1. Sindarin jako Ganorsk, pół-ork oracle i jego wilczy towarzysz
 
Aro jest offline  
Stary 05-10-2021, 19:42   #10
 
psionik's Avatar
 
Reputacja: 1 psionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputacjępsionik ma wspaniałą reputację
Ode mnie będzie investigator, więc skill monkey.
 
psionik jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:59.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172