Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-11-2021, 09:22   #1
 
Ayoze's Avatar
 
Reputacja: 1 Ayoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputację
[D&D 5e, Ustalav] Carrion Crown [18+]


Tego ponurego wieczora, karczma "Chichot Demona" w Ravengro pękała w szwach, głównie za sprawą paskudnej pogody panującej na zewnątrz. Lało i wiało od kilku godzin i nic nie zapowiadało, by sytuacja przez noc miała ulec zmianie. Tym przyjemniej było lokalnym posiedzieć w cieple i przy kuflu piwa bądź kieliszku czegoś mocniejszego. Zwłaszcza, że było też o czym gadać - niedawno w tym spokojnym miasteczku miał miejsce zgon profesora Petrosa Lorrimora, który - zanim przeszedł na emeryturę - wykładał na Uniwersytecie Lepidstadt. Miejscowy znachor, Costin Șerban, opowiadał zgromadzonym przy stoliku słuchaczom szczegóły zgonu "profesorka", jak nazywano Lorrimora w miasteczku. Cyrulik miał długi język i nie dbał o tak zwaną "tajemnicę lekarską", nową zasadę medyków z wielkich miast. Ravengro było małe i nie miało przed sobą tajemnic. Przynajmniej teoretycznie.
- Spadł mu na łeb spory kamień, tak, że aż mózg uszami wypływał - mówił, aż mu się oczy świeciły. - Miał pękniętą czaszkę, że można było dwa palce wsadzić do środka. Z gęby też mało co zostało. Strasznie to wyglądało, dobrze, że Kendra go takiego nie widziała.

Jeden ze słuchaczy, wysoki, barczysty mężczyzna upił piwa z kufla.
- Mógł się nie kręcić przy starym więzieniu. Przecie tam straszy i to wszyscy wiedzą od dawna. Sam na siebie śmierć sprowadził.
- Te miastowe naukowce tak mają. Chociaż by im napisać jak krowie na rowie, żeby się nie pchali tam, gdzie nie pocza, to i tak polezą. - Dodał inny, tyczkowaty brodacz.
- No i się doigrał - mruknął kolejny, osiłek o twarzy mordercy. - Jeszcze tylko tę jego córunię jakoś stąd wyprowadzić i będzie nam się żyło spokojnie, jak dawniej. Uczonych nam tu nie trzeba. I to takich, co mogą tylko na nas większe kłopoty sprowadzić.
- Dokładnie, Conrad ma rację. - Poparł go kolejny i stuknął się kuflem. - A tak w ogóle, to po co on tam lazł? Znaczy ten profesorek?
- Bo głupi był. Czasami lepi na dupie siedzieć, jak my tu, o! W cieple, przy piwku, a nie wiatru w polu szukać... Do starego więzienia nie zbliża się nikt, kto życie chce zachować. Ale tym profesorkom nie przetumaczysz, one wiedzom lepiej - odparł brodacz. - Jebać to, niech mu ziemia letkom bedzie, napijmy się.




Tymczasem na obrzeżach Ravengro, w starym, dużym domu młoda, czarnowłosa kobieta wpatrywała się nieobecnym wzrokiem w okno, za którym szalała ulewa. Jej serce pożerał smutek i żal po stracie ukochanego ojca. Wciąż nie potrafiła przyjąć do wiadomości, że już nigdy go nie zobaczy i nie mogła się z tym pogodzić. Chociaż ojciec był obieżyświatem i często nie było go w domu, to więź, jaka ich łączyła była mocna i zbudowana z solidnych fundamentów. Wiedziała, co musi zrobić. Ojciec pozostawił ją nie tylko w żałobie, ale i z wyraźnymi instrukcjami, co uczynić, gdyby przedwcześnie odszedł z tego świata. Jakby przeczuwał, że coś może mu się stać. Wskazał jej konkretne osoby, które miała powiadomić. Osoby, które zawarł w swojej ostatniej woli.

Kendra nie wierzyła w przypadkowość śmierci ojca. W nieszczęśliwy wypadek. Petros był w młodości poszukiwaczem przygód i choć wiele razy zostawał ranny, zawsze wychodził z opresji obronną ręką. Poświęcił życie na badanie przeróżnych zjawisk paranormalnych i nadnaturalnych istot. Nie docierało do niej, że przypadkowo spadł na niego wielki kamień, zabijając go na miejscu, gdy przechadzał się po ruinach Harrowstone. Stare więzienie zostało zbudowane wiele lat temu niedaleko ich posiadłości w Ravengro i było tym, co ostatecznie doprowadziło do tragedii.

Kobieta przetarła mokre oczy chusteczką i pociągnęła nosem. Oderwała wzrok od okna i zaczęła przeszukiwać biurko ojca, przy którym siedziała. Musiała odnaleźć adresy osób, z którymi miała skontaktować się po śmierci Petrosa.



Hej!

Wracam po spowodowanej brakiem czasu nieobecności na forum i chciałbym zaproponować Wam kampanię Carrion Crown, oficjalnie napisaną do Pathfindera 1 edycji, ale my będziemy grać na konwersji do 5 edycji Lochów i Smoków. Wstępnie chciałbym rozegrać pierwszą przygodę z cyklu pt "Duchy Harrowstone", a jeśli będziemy się dobrze bawić, pogramy w kolejne odsłony. Nie przedłużając, przejdźmy do szczegółów.


Kampania osadzona jest w Ustalavie, krainie horroru Golarionu. Jest to kraj mroczny i niebezpieczny a spotkania z nieumarłymi, wilkołakami, wampirami czy szalonymi kultystami są na porządku dziennym. Ze względu na ciężkie zachmurzenie i unoszącą się gęstą mgłę oraz działanie magii, w Ustalavie zawsze jest ponuro i posępnie - nawet w ciągu dnia światło słoneczne wydaje się być przytłumione. To kraina skrajności, gdzie duże miasta to miejsca kultury i nauki, otwarte na nowości ze świata i wynalazki, podczas gdy wsie i osady pełne są zabobonnych, często również zacofanych kulturowo ludzi.

Ustalav w większości zamieszkują ludzie (90% populacji) a do innych ras podchodzi się tutaj z dystansem, strachem i często agresją. Magia, szczególnie tajemna, budzi lęk i jest znieważana – zwłaszcza sztuka nekromancji. To naturalna reakcja na setki lat zniewolenia pod butem nieumarłego czarodzieja, Tar-Baphona, Szepczącego Tyrana. Obnoszenie się ze sztuką magiczną może mieć w wioskach i osadach nieprzyjemne konsekwencje, począwszy od uprzedzeń społecznych i ostracyzmu, aż po skrajne reakcje, w tym lincze i palenia na stosach. Magia w dużych ośrodkach, jak Caliphas czy Lepidstadt jest akceptowana i nie robi na nikim większego wrażenia.

Kraina pełna jest zabobonów i przesądów, część ludności mocno wierzy, że niektóre rodziny szlacheckie kierujące krajem pochodzą z wampirzych rodów. Wielu potomków wędrownych Varisian, którzy wyemigrowali tu tysiąclecia temu wciąż trzyma się swoich wierzeń i tradycji, w tym wróżenia z kart. Wśród bóstw prym wiedzie kult bogini podróżnych, Desny; bardzo popularna jest tu również Pharasma, Pani Narodzin, Śmierci i Przeznaczenia, oraz Urgathoa, bogini Choroby i Nieśmierci. Więcej informacji na temat Ustalavu znajdziecie w podlinkowanych materiałach na końcu tej rekrutacji.


Przygoda zaczyna się w pierwszym tygodniu miesiąca Pharast (odpowiednik naszego marca) 4719 roku Absolomskiej Rachuby (AR). Bohaterowie zostają zaproszeni na pogrzeb profesora Petrosa Lorrimora, który był wychowankiem oraz wykładowcą na Uniwersytecie Lepidstadt i jednocześnie przyjacielem postaci. Był znanym w Ustalavie uczonym, filantropem i obieżyświatem. Zmarł w dziwnych okolicznościach, a BG po przybyciu do niewielkiego miasteczka Ravengro na zaproszenie jego córki, Kendry, poznają jego wolę i jednocześnie uświadamiają sobie, że w miasteczku dzieją się dziwne, niepokojące rzeczy. W pierwszej części kampanii przyjdzie im sprawdzić, co kryje się w starej krypcie na ponurym cmentarzu Ravengro, co dzieje się w nawiedzonym więzieniu Harrowstone a także rozwikłać sprawę śmierci profesora. Pierwsza przygoda to miks śledztwa, quasi-sandboxu, walki i dungeon crawlingu.

W jaki sposób Wasza postać poznała profesora i kim dla niego była? To już zostawiam Wam - może Petros wynajmował bohatera, żeby ten był jego ochroniarzem w często niebezpiecznych podróżach? Może znali się z Uniwesrytetu Lepidstadt? Może postać uratowała kiedyś Lorrimora i ten obiecał jej, że nigdy tego nie zapomni? Pomysłów jest masa, jedno jest jednak niezwykle ważne: wasze postaci muszą mieć żyłkę badacza i nie mogą odpuścić, kiedy już przygoda wejdzie w wir wydarzeń, dlatego musicie bardzo dobrze uzasadnić, co łączyło Was ze zmarłym profesorem. To nie może być zwykły znajomy, a ktoś, dla kogo zrobilibyście wiele. Bardzo wiele.


Mechanika: D&D5e z modyfikacjami zasad.
Modyfikacje zasad:
  • zasada opcjonalna: flankowanie (DMG str. 251)
  • zasada opcjonalna: strach i groza (DMG str. 266)
  • zasada opcjonalna: Customise your Origin z Tashy (str. 7)
  • testy na wiedzę są tajne. MG opisuje co postać uważa na dany temat.

Rozwój postaci: bohaterowie będą awansować na zasadzie Kamieni Milowych, czyli po osiągnięciu określonego celu/checkpointa w przygodzie.
• Fabuła odzwierciedla mechanikę i na odwrót. Jeśli masz 8 INT, to Twoja postać ma kłopoty z nadążaniem za tokiem myślenia innych, problem z formułowaniem myśli, zapomina rzeczy itd. Jeśli masz 8 DEX, to jesteś powolny, niezdarny, czasami potykasz się o własne nogi. I tak dalej. Miejcie to na uwadze.
• Nie lubię powergamingu i przesadnego min-maxowania postaci, dlatego tylko jedna cecha może być poniżej "10".
• Każda postać powinna mieć jakiś potencjał bojowy i choć walki będą istotną częścią gry, to umiejętności takie jak Historia, Śledztwo czy Religia będą ważne, tak samo jak inne niebojowe skille. Paladyni i kapłani będą czuć się jak ryba w wodzie, wojownicy też znajdą swoje miejsce, tak jak czarodzieje czy łotrzyki. Celuję w zbalansowaną drużynę, gdzie każdy będzie mógł się wykazać w swoim "fachu".


Wiek bohatera: 20-35 lat.
Poziom postaci: 3 (900 XP). Co prawda kampania zaczyna się dla postaci na 1 poziomie, ale stwierdziłem, że zmarły profesor z pewnością nie zawarłby w swojej woli ludzi, których mogłaby pokonać banda goblinów, dlatego macie już jakieś doświadczenie. Wyzwania w przygodzie zostaną dopasowane pod drużynę.
Format KP: mechanikę poproszę na Myth Weavers, fabularia w dokumentach Google. Oprócz historii proszę zawrzeć tam avatar, krótki opis osobowości i wyglądu.
Dozwolone rasy: człowiek, krasnolud, elf, półelf, półork, niziołek; oprócz tego aasimar, tiefling oraz dhampir. 90% Ustalavu stanowią ludzie, więc od razu informuję, że w drużynie nie znajdzie się dwóch półorków czy tieflingów.
Dozwolone klasy/subklasy: wszystkie oficjalne oprócz mnicha - jakoś nie pasują mi do klimatu gothic horror. Bez klas UA/homebrew.
Wieloklasowość: nie.
Backgroundy: wszystkie oficjalne (oczywiście pasujące do klimatu przygody), można też skorzystać z nieoficjalnych, ale wtedy chcę mieć najpierw wgląd w dany background. Wszystkie te dodatki jak ideal, traits, flaws, bond można sobie wybrać pod postać, albo wymyślić swoje.
Cechy: Point buy 27 (tutaj macie zgrabny kalkulator) lub na życzenie losuję wam jeden zestaw statystyk metodą 4d6 (po wylosowaniu nie ma jednak możliwości wybrania Point Buy).
HP: 100% na 1. poziomie, następnie 50% +1 + mod z CON.
Charaktery: złe postaci są zabronione.
Ekwipunek: z klasy i backgroundu + 200gp na start, co odzwierciedla poziom, na którym jesteście. Korzystacie tylko z tego cennika - jest to rozbudowana wersja tego z PHB. Jeśli chcecie kupić coś, czego nie ma w tych materiałach, zgłaszacie się do mnie i ja ustalam cenę. Niechciane przedmioty z profesji/backgroundu możecie sprzedać za połowę ceny.
Historia: Najlepiej treściwa (kilka akapitów, strona A4 spokojnie styknie), najważniejsze, by mnie zaciekawiła i nakreślała, w jaki sposób postać poznała profesora Lorrimora i dlaczego stała się dla niego ważna. Dodatkowo, proszę umocować swoją postać gdzieś w Ustalavie. Może pochodzić z innych zakątków Golarionu, ale w Ustalavie powinna znajdować się od co najmniej dwóch miesięcy i profesor Lorrimor powinien wiedzieć, gdzie się bohater zatrzymał.
Religie i wyznania: w kampanii będziemy trzymać się panteonu bóstw Pathfindera.
Awatar: 200x300 pikseli, preferowany rysunek portretowy, najlepiej digital art. Bez zdjęć aktorów i innej mangi.


Gatunek: dark heroic fantasy, survival horror.
Ton gry: ponury i poważny (przez większość czasu). Sesja dla osób powyżej 18 roku życia. Nie jest to przygoda o ciągłym wypruwaniu flaków, ale dla zbudowania klimatu czasem będą pojawiać się soczyste opisy. Nie zamierzam jednak epatować erotyką czy innymi podobnymi tematami.
Filary gry: odgrywanie, eksploracja, śledztwo, przyjaźń, tajemnica, walka,
Ilość graczy: 4-5, nie więcej. Nie decyduje kolejność zgłoszeń. Najważniejsza jest sama postać i jej historia. Plusy za mocne wplecenie jej w świat przedstawiony. Warto też przemyśleć swoją motywację i wolny czas, bo na pewno będę chciał ukończyć pierwszą część kampanii i przy zgodzie wszystkich/większości kontynuować zabawę w kolejnych.
Częstotliwość postowania: będę stawiać na klimatyczne, rozbudowane posty i tego też wymagam od potencjalnych graczy, dlatego nie będziemy się spieszyć. 5 dni dla Was, 2 dla mnie. W przypadku potyczek na docu, trzeba będzie złożyć deklarację przynajmniej raz na 24h.
Długość postów: odpisy mają być porządne, bez wodolejstwa, lepszy konkretny i klimatyczny tekst "na awatar", niż ściana tekstu rozmyślań o globalnej rywalizacji pomiędzy kapitalizmem autorytarnym a kapitalizmem demokratycznym.
GDoc: będzie używany do walk i zapewne do dialogów z NPC-ami. O ile obecność przy okazji tego pierwszego będzie obowiązkowa, do dialogów nikogo zmuszał nie będę i możemy grać tylko na forum. Rozmowy między BG załatwiacie sobie we własnym zakresie.
PVP: zabronione. Można odgrywać jakieś kłótnie, niesnaski itd. ale ogólnie obowiązuje - jak to kiedyś ładnie napisała Alex Tyler - imperatyw team play’u. Postaci nie muszą się kochać, mają działać wspólnie dla sprawy w którą są zaangażowane.
Oczekiwania co do graczy: jeśli lubisz pisać, wczuwać się w postać, opisywać nie tylko jej działania, ale i wewnętrzne przemyślenia, to jesteś w gronie graczy, których zapraszam do tej sesji. Oprócz tego wymagam punktualności i wytrwałości (wszakże zgłaszasz się do kampanii, więc dobrze przemyśl, czy masz dość czasu i czy będziesz chciał(a) ukończyć grę). Przyjmę graczy zorganizowanych, chcących się bawić i poświęcić czas przygodzie.
Koniec rekrutacji: 5.12.2021. Termin długi, bo chcę dostać przemyślane, dopasowane do świata i klimatu przygody postaci. Pośpiech nie jest wskazany.

W tym wątku zadawajcie pytania, jeśli coś jest dla Was niejasne lub wymaga doprecyzowania. Tutaj też możecie deklarować chęć udziału w sesji i przedstawić wstępny pomysł na postać (rasę, klasę), bym widział, jakie zainteresowanie wzbudziła i by inni wiedzieli, kogo zamierzacie stworzyć.

Przydatne sznurki:

Ustalav - krótka historia, geografia, ludność, zagrożenia
Mapa Ustalavu
Generator postaci - szybki sposób na zrobienie mechaniki bohatera, nie zawiera jednak wszystkich dostępnych w podręcznikach opcji.

ZGŁOSZONE KP:



 

Ostatnio edytowane przez Ayoze : 06-12-2021 o 09:40.
Ayoze jest offline  
Stary 05-11-2021, 13:39   #2
 
Elenorsar's Avatar
 
Reputacja: 1 Elenorsar jest godny podziwuElenorsar jest godny podziwuElenorsar jest godny podziwuElenorsar jest godny podziwuElenorsar jest godny podziwuElenorsar jest godny podziwuElenorsar jest godny podziwuElenorsar jest godny podziwuElenorsar jest godny podziwuElenorsar jest godny podziwuElenorsar jest godny podziwu
Zanim przejdę do ewentualnego tworzenia postaci i jej historii to mam jedno zasadnicze pytanie, bo nic nie wspomniałeś o tym w rekrutacji. Jakie masz wymagania co do znajomości zasad systemu? Ja nie znam go kompletnie, więc nie wiem, czy to jest dla ciebie przeszkoda, a powiem, że pomysł twojej kampanii mi się spodobał i z chęcią wziął bym udział w czymś większym.
 
Elenorsar jest offline  
Stary 05-11-2021, 14:41   #3
Wiedźmin Właściwy
 
Draugdin's Avatar
 
Reputacja: 1 Draugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputację
Z Ayoze dane mi już było grać i jedno co mogę powiedzieć to bardzo solidny, ale też wymagający Mistrz Gry. Dlatego też sesje u niego są naprawdę niesamowite.

Tym razem nie zgłaszam się "chuzia na józia" słysząc tylko hasło D&D, ale zgłaszam się po dokładnym przemyśleniu. Wiem, że przygoda będzie wymagająca i dająca szanse na kontynuację w formie dalszej kampanii i to jest właśnie to czemu chciałbym poświęcić czas i zaangażowanie w najbliższym czasie - oczywiście o ile się dostanę.

Cieszę się też, że jest prawie cały miesiąc czasu na przygotowanie KP i historii postaci. To naprawdę dogodny termin, żeby się dobrze przygotować i zaprezentować.

Co do wstępnej koncepcji postaci... Długo się zastanawiałem nad wyborem i ostatecznie padło na człowiek paladyn archetyp ghost hunter. Jak klimat horroru to myślę, że nieźle się to wpasuje, a także powinno pasować do tematu znajomości z profesorem Petrosą Lorrimorą.
 
__________________
There can be only One Draugdin!

We're fools to make war on our brothers in arms.
Draugdin jest offline  
Stary 05-11-2021, 14:57   #4
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Chodzi za mną pomysł takiej postaci Teflinga Warlocka przeklętego przez rodzinne konszachty. Ale nie wiem czy ci będzie pasował

Jego ojciec Biały Albin był białym demonologiem tz. studiował zakazane praktyki żeby dostarczać informacje łowcom i paladynom pomóc w powstrzymywaniu prawdziwie groźnych jednostek zwalczając ogień ogniem.

Wraz z Matką Edwina postaci - wojowniczką w służbie Jutrzenki byli przyjaciółmi profesora zostawili pod jego opieką syna który poprzez kontakt z energią niższych planów jeszcze w łonie urodził się jako diable. Oboje zginęli podczas misji zwalczania zła Matka została nagrodzona przez swą boginie za wierną służbę.

Albin miał długi które musiał spłacić za moc którą posiadł bardzo dobrze traktował swojego chowańca Impa nauczał małego diablika magii i traktował jak swojego przyjaciela do tego stopnia że w chwili śmierci diablik porwał jego duszę jednak zamiast oddać ją swoim mocodawcom zbuntował się przeciwko piekielnym zasadom zostając ImpEratorem https://www.5esrd.com/database/creat...vil-imp-erosi/ (z tym że ten byłby chaotycznie dobry)

Gdy Belfire trochę podrósł Erator odwiedził go i wyjaśnił mu swój plan podzieliłby się z nim mocą a odrobina życiowej energii z każdego z zabitych przez diable niegodziwców trafiło by do Impa który zbierałby ją aby odtworzyć ciało swojego przyjaciela Albina i uwolnić go od zadłużenia.

Belfire podjąłby się kontynuowania misji swoich rodziców broniąc ludności Ustalav.

To taki zarys postaci rozumiem jeżeli nie przypasuje
 
Brilchan jest offline  
Stary 05-11-2021, 15:22   #5
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Muszę bardzo dokładnie przemyśleć moje zgłoszenie, bo wygląda to bardzo obiecująco. Podobnie jak Brilchan będę uderzać w Warlocka.
 
__________________
Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe.

”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej.
Mi Raaz jest offline  
Stary 05-11-2021, 15:32   #6
 
Umbree's Avatar
 
Reputacja: 1 Umbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputacjęUmbree ma wspaniałą reputację
Miodna rekrutacja, więc się zgłaszam
Ode mnie będzie albo paladynka Pharasmy albo kapłanka (Grobów lub Zmierzchu)
 
Umbree jest offline  
Stary 05-11-2021, 15:49   #7
Wiedźmin Właściwy
 
Draugdin's Avatar
 
Reputacja: 1 Draugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputację
No to robi się monotonnie paladynowo - warlockowo...
 
__________________
There can be only One Draugdin!

We're fools to make war on our brothers in arms.
Draugdin jest offline  
Stary 05-11-2021, 17:00   #8
 
Slan's Avatar
 
Reputacja: 1 Slan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputacjęSlan ma wspaniałą reputację
Ja się zgłaszam!
Wymiary awatara?
 
__________________
Myśl tysiąckrotna to tysiąckroć powtórzone kłamstwo.
Myśl jednokrotna, to niewypowiedziana prawda...
Cisza nastanie.
Awatar Rilija
Slan jest offline  
Stary 05-11-2021, 17:12   #9
 
Krieger's Avatar
 
Reputacja: 1 Krieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputację
Slan, 200×300 pikseli.

Ja będę za miesiąc świeżo po egzaminach, więc zainteresowanko jest, ale na koncept dla mnie za wcześnie. Muszę się z tym przespać
 
__________________
Originally Posted by The Giant
Fantasy literature is ONLY worthwhile for what it can tell us about the real world; everything else is petty escapism.
Krieger jest offline  
Stary 05-11-2021, 17:23   #10
 
Ayoze's Avatar
 
Reputacja: 1 Ayoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputacjęAyoze ma wspaniałą reputację
@Elenorsar: wolałbym, aby zgłaszający się gracze znali choćby podstawy 5e D&D i tego, jak robi się postać. Będę wymagać od graczy rzutów w czasie gry, więc o tym, co może bohater też warto byłoby mieć pojęcie. Miesiąc czasu na stworzenie postaci to dużo i podstaw można się nauczyć, więc jeśli Cię to nie odstrasza, to zapraszam.

@Draugdin: jak wspominałem, paladyn będzie czuć się jak ryba w wodzie, ale z tym archetypem Ghost Hunter to chyba systemy pomyliłeś i wziąłeś to z Pathfindera, zgadza się?

@Brilchan: zarys mi pasuje, działaj

@Mi Raaz, Umbree: witam znajome twarze, warlock i kapłanka to dobre wybory biorąc pod uwagę klimat przygody.

@Slan: rozmiar jest podany w rekrutacji - 200x300 pikseli, kolorowy art.

@Krieger: jasne, przemyśl sobie koncept, nigdzie się nie spieszy.
 
Ayoze jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:49.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172