Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-03-2022, 12:08   #1
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Jagged Aliance - Margarita Island [Parchy]

Scenka





https://1.bp.blogspot.com/-FDdTnCbEQ...s/s1600/02.jpg



Czas: 1997.12.01 pn, g 10:30
Miejsce: HQ AIM
Warunki: jasno, ciepło, sucho, cicho, wnętrze biura



Starszy mężczyzna o szlachetnym i statecznym wyglądzie spojrzał na czworo o wiele młodszych od siebie ludzi. Trzech mężczyzn i kobieta. Troje białych i jeden czarny. Tak różni od siebie. A jednak wszyscy byli wywiadowcami firmy w jakiej pracował. Zanim wszedł do sali obrad słyszał na orytarzu ich śmiechy i rozmowy. Pewnie zastanawiali się po co ich wezwał tak krótko przed świętami. W końcu był początek grudnia, świąteczna gorączka rosła z tygodnia na tydzień. Ale to wezwanie zapowiadało nową robotę. I całą piątką o tym wiedzieli. Tylko czwórka jaka wygodnie zajmowała luźne pozy przy stole konferencyjnym jeszcze nie znała detali.

- Witam was moi mili. Dobrze się domyślacie. Firma złapała nowy kontrakt. Więc potrzebuje rozeznania osobowego w terenie przyszłej operacji. - stary Brytyjczyk przywitał się z czwórką swoich agentów. Między sobą znali się mniej lub bardziej ale z nim na pewno. W końcu to on był ich szefem i agentem prowadzącym więc zwykle on ich wzywał na misję a potem koordynował. Zarówno między sobą nawzajem jeśli to było potrzebne jak i z kontraktorami jeśli misja rozpoznawcza przeradzała się w bojową.

- Dokąd i kiedy? - zapytał najstarszy z tej trójki. Dworcow miał jednak największe doświadczenie agenturalne z całej czwórki. W końcu jeszcze dekadę temu pracował dla rosyjskiego GRU. I często był zwierzchnikiem i koordynatorem pozostałych agentów już w terenie.

- Margarita Island. - odparł dyrektor ciekaw ich reakcji. Ktoś pokiwał głową, że słyszał o tej wyspie z wiadomości co tam się ostatnio dzieje, inny żartował czy tam jest stolica pizzy o tej nazwie a jeszcze innym nic ta nazwa nie mówiła. Spodziewał się tego więc wziął pilota i odpalił małą prezentację jaka miała zacząć właściwą część odprawy. Agencja złapała nową misję na tej wyspie u wybrzeży Wenezueli i chciała wysłać swoich ludzi na wstępne rozpoznanie zanim się zaangażuje na całego. Ta czwórka stanowić forpocztę tej nowej operacji. Michael był czarnoskórym Amerykaninem i dzięki muskularnej sylwetce, licznym tatuażom i luźnemu podejściu łatwo mógł się wtopić w tłum turystów z USA. Amanda też była Amerykanką ale była profesjonalnym pilotem śmigłowców i awionetek. Stanley liczył, że uda jej się zakręcić i zdobyć fuchę pilota przy którymś z lotnisk na wyspie. Jewgienij ze swoją szczerą, słowiańską twarzą i twardym, rosyjskim akcentem bez problemu mógł uchodzić za “nowego ruskiego” jak z kawałów i memów. Zaś Charles ze swoim urokiem złotowłosego bad boya pomimo zblazowanej otoczki był weteranem Legii Cudzoziemskiej i umiał sobie radzić w różnych sytuacjach. Stanley dla każdego z nich przygotował już odpowiednie dokumenty i legendy w jakie mieli się wcielić. A niedługo wszyscy wsiądą w lot jaki skończy się na pozornie rajskiej i słonecznej, tropikalnej wyspie. Która coraz mniej przypominała raj na ziemi.




Czas: 1998.01.05 pn, g 11:30
Miejsce: HQ AIM
Warunki: jasno, ciepło, sucho, cicho, wnętrze biura



W sali podejrzanie przypominającej klasę szkolną zebrała się spora grupka barwnych postaci. Jakby ktoś uparł się skompletować możliwie różne typy ludzkie. Mężczyzn i kobiet, białych i kolorowych, z jednej i drugiej strony dawnej Żelaznej Kurtyny. Łączyło ich to, że wszyscy byli w sile wieku, sprawni na ciele, zdrowi na umyśle, wszyscy mieli mniejsze ale raczej większe doświadczenia z bronią. Czasem byli to weterani wszelakich sił lądowych, jednostek antyterrorystycznych, członków gangów, dezerterów, bojówkarzy paramilitarnych, starsi i młodsi. Ale łączyło ich jedno. Każdy z nich przynajmniej rok temu podpisał kontrakt z AIM dobrowolnie zaciągając się do największego stowarzyszenia najemników na świecie. No a na początku grudnia dostali maila z propozycją tego kontraktu na jaki się zgodzili. Wychodziło, że trzeba będzie brać udział w jakiejś akcji zbrojnej z przywracaniem ładu i porządku. Czas do namysłu dwa tygodnie. Akurat na okres przedświąteczny. Potem jeszcze święta, Nowy Rok no i trzeba było się stawić dzisiaj tutaj, w tym biurze. Dopiero teraz było widać kto jeszcze zgłosił się na tą misję.

- Witam wszystkich, dziękuję za przybycie. - drzwi otworzyły się i do środka wszedł szef. To on zarządzał tą operacją więc wszyscy co tu byli mu podlegali. Dlatego był ich szefem. No ale on zajmował się przygotowaniem i zapleczem misji, koordynował działania i reprezentował wolę klienta ale w przeciwieństwie do ludzi jacy obsadzili stoliki w głównej części sali nie będzie brał bezpośredniego udziału na misji.

Odpowiedział mu niereguralny chór powitań, pomrukiwań, machnięć ręką. Czyli tak jak zwykle. Z dyscypliną było tutaj tak sobie no ale w końcu nie byli regularnym wojskiem więc i trudno było wymagać dyscypliny jak u regularnego wojska. Właściwie bez broni i w większości w cywilnych ubraniach wyglądali jak przypadkowa zbieranina zgarnięta z ulicy.

- Lubicie ciepłe kraje, zimne drinki i egzotyczne kobiety? - szef zapytał tą pstrokatą grupkę gdy już ogarnął ją pierwszym spojrzeniem. Znów podniósł się nieregularny chór różnych niezbyt celnych ani mądrych odpowiedzi. - No to lepiej radzę wam polubić. Bo najbliższe tygodnie albo i miesiące spędzicie w jednym z nich. - szef w końcu zaczął mówić o detalach czekającej jego podwładnych misji na jaką miała ich wysłać AIM. Do tej pory nie znali ani adresu, ani celu, ani terminu misji poza tym, że to coś w latynoamerykańskich krajach. Czas by wreszcie poznali gdzie dokładnie.

- Polecicie na Grenadę. Stamtąd przedostaniecie się na Margaritę. Tam już działają nasi agenci. Możecie o nich poczytać w aktach jakie macie przed sobą. Na Margaricie będzie pełnić rolę szkoleniowców dla lokalnych secesjonistów. Oni są naszym klientem. - w paru zdaniach szef przedstawił jakie są najważniejsze detale kolejnej misji.

- Polecam też nie narobić zbyt dużego bałaganu. Tam wciąż jest sporo turystów ze Stanów i Europy. Nie chciałbym aby nasza firma była kojarzona z ich krwią na rękach. Więc bądźcie dla nich mili i dla prasy również. Plaże i hotele to główne źródło dochody i dla wyspiarzy i pośrednio także dla nas. A turyści zwykle uciekają z miejsc gdzie się co chwila strzelają za rogiem czy ich ktoś bije albo porywa. - dodał tonem przestrogi i zalecenia. A jak otworzyli akta i obejrzeli trochę wiadomości z wyspy, poczytali analizy i prognozy to zgrywało się to w spójny obraz, że sytuacja na wyspie jest… barwna. I skomplikowana. Pod płaszczykiem turystycznego raju kotłowały się różne podpowierzchniowe siły. Kartele narkotykowe, karaibscy piraci, secesjoniści, lojaliści, firmy ochroniarskie, lokalne milicje, polityczne bojówki i paramilitarne organizacje. Gdzieś w tym wszystkim miotały się siły wysłane z pomocą humanitarną, międzynarodowi reporterzy czy nawet ekipa od kalendarza Pirelli.




Czas: 1998.01.14 śr, g 13:30
Miejsce: Wyspa Grenada, była baza Royal Navy
Warunki: jasno, gorąco, sucho, cicho, żar tropików



Rozebrany do samych szortów młody mężczyzna leżał sobie wygodnie w leżaku pozwalając sobie na trochę kąpieli słonecznej. Ciemne okulary i leniwa poza skutecznie nadawały mu turystycznej pozy i wyglądu.

- Wiecie co wam powiem chłopaki? Ta aklimatyzacja nie jest taka zła. - zwrócił się do sąsiadów obok nie siląc się nawet na otwarcie oczu. No rzeczywiście. Mieli 2 tygodnie na aklimatyzację i przygotowania do właściwego etapu misji. Z czego pierwszy tydzień właśnie mijał. Spod swoich ciemnych okularów leniwie spoglądał na jakieś ślicznotki w bikini wylegujące się przy basenie trochę dalej, za płotem. Jeszcze zimny cider w dłoni i było jak im szef żartobliwie obiecał przed misją.

- No ja jeszcze nie wiem. Dalej mnie sraka łapie. - odezwał się kolega który leżał na podobnym leżaku obok i w podobnej pozie. Akurat jego organizm okazał się wrażliwszy na ten żar tropików więc jemu ten etap aklimatyzacji przydał się jak najbardziej.

- Wojna to jest biznes kolego. Tylko frajerzy tracą na wojnie. Jak masz głowę na karku to możesz wyjść z takiej imprezy bogatszy niż wszedłeś. To jest jak w bajce. “Zamek do dyspozycji i królwenę za żonę”. Myślę, że jakaś gorąca Latina byłaby w sam raz. Albo dwie. Albo jakieś fajne turystki z Europy. - trzeci w białym, nieco zmiętolonym kapelusiku odezwał się profesorskim tonem. Więc trochę nie było wiadomo czy naprawdę tak to traktuje czy tylko się zgrywa.

- No ale zanim się zdecdyujesz jaki kolor panny ci pasuje to trzeba tam będzie posprzątać. Czytaliście raporty? - blondyn parsknął rozbawiony i sobie przez chwilę wyobrażał siebie z tymi dwiema pannami za ogrodzeniem co się tak ładnie wylegiwały przy basenie. Ale temat poruszył dość poważny.

- No. Chujowo. Wspieramy tych słabszych. Dlaczego do cholery nie wyślą nas raz tam gdzie będziemy po stronie tych co wygrywają? - ten co miał kłopoty żołądkowe nie miał zbyt dobrego humoru więc uderzył w dość zrzędliwy ton.

- Bo ci silniejsi nie potrzebują wynajmowanych bohaterów. Mają swoich. Do tego czołgi, samoloty, artylerię i całą resztę. - odparł chutrus ze złośliwym uśmieszkiem patrząc na zgryźliwego kolegę. Ten zastanowił się chwilę ale przyznał mu rację i nawet parsknął z rozbawienia.

- Myślicie, że tam będą mieli czołgi, artylerię i całą resztę? - zapytał obu kolegów. Sytuacja na wyspie była zmienna a informacje od agentów docierały z pewnym opóźnieniem. Zaś stacje telewizyjne koncentrowały się na jakimś detalu, zwykle dotyczącym sytuacji turystów zagranicznych na wyspie albo niezbyt jasne dla ludzi z zewnątrz wypowiedzi turystów.

- Chyba nie. Z tego co zrozumiałem to tam porządek utrzymuje głównie policja. I jakieś bojówki. Prawdziwego wojska jest niewiele. Ale w każdej chwili mogą dosłać z kontynentu. - powiedział blondyn leniwym tonem. Podobnie ładnie jak tutaj mogło być na Margaricie. Szkoda, że jechali tam do roboty a nie na wakacje.

- Czyli piechota. A wojska to lepiej aby nie dosłali. Bo ci nasi bojówkarze to mają zabawki z drugiej wojny albo z kubańskiej rewolucji. - powiedział zgryźliwy gdy przetrawił to w myślach. Póki panował obecny chaos to jeszcze można było coś ugrać. Ale jakby Wenezuela uznała za sytuację za krytyczną to mogła wysłać na wyspę regularne wojsko. Wtedy mogło się zrobić nieciekawie i dla bojowników dążących do oderwania wyspy od kraju macierzystego i dla ich szkoleniowców.

- Nie wyślą. Czołgi na ulicach zawsze źle wyglądają w mediach. To psuje wizerunek czyli interesy. - chytrus zsunął sobie swój biały kapelusik na oczy jakby zamierzał uciąć sobie drzemkę.

- No to jeszcze tylko dostać się na wyspę i będzie można bawić się w żołnierzy wolności. Bułka z masłem. - blondyn machnął ręką wskazując brodą na błękit oceanu widoczny z tarasu po czym upił swojego cidera. Gdzieś tam za horyzontem była Margarita. Pozostali uśmiechnęli się i pokiwali głowami. No rzeczywiście jeszcze nie do końca było wiadomo jak się dostaną na tą wyspę.



---




Siemka


- Powyższą scenką witam Was w mojej nowej rekrucie. Tym razem jest to zaproszenie do sesji do której przymierzałem się już dłuższy czas czyli do forumowej wersji gry PC “Jagged Alliance”. Wreszcie zwolniły mi się moce przerobowe na tyle aby projekt dokończyć na tyle aby ruszyć z rekrutą do sesji



Co to za sesja?

- Sesja ma za zadanie odtworzyć sytuację fikcyjnego konfliktu zbrojnego pod koniec lat 90-tych. Czyli mniej więcej w realiach współczesnych. Ze spluwami i innym sprzętem znanym z naszego reala. Planszą do tej sesji ma być wyspa Margarita należąca do Wenezueli. I to jest takie same jak w naszym realu. Ot zarys, przyczyny, strony konfliktu są czysto fikcyjne stworzone na potrzeby sesji.



Jaki chcecie ciężar gatunkowy?

- Przyznam, że interesowałoby mnie aby potencjalni Gracze wypowiedzieli się co do ciężaru gatunkowego w jakim chcieliby grać w tej sesji. Bo rozpiętość tematyczna jest dość spora. Od dramatu wojennego i poważnych tematów związanych z wojną przez jakiś wojenny akcyjniak albo jeszcze coś innego. Podobnie w bazowej wersji zamysł jest dość mocno osadzony w realiach jednakże można by się pokusić o jakieś motywy szpiegowskich intryg, tajemniczych artefaktów, zjawisk paranormalnych czy takich z okolic horroru (zombie, potwory, UFO, inne wymiary, tajemnicze zarazy, niebezpieczne eksperymenty itd.). Na tym etapie można to jeszcze rozegrać w różnych odcieniach i tu jestem ciekaw głosu zainteresowanych.


Kim są BG?

- Najemnikami AIM. Mają różne specjalności, pochodzą z całego świata ale wszyscy są najemnikami AIM od przynajmniej roku. Wszyscy muszą być w pełni sił psychicznych i fizycznych.

- Myślę, że mógłbym zgodzić się na kogoś innego. W stylu reportera wojennego, kogoś od pomocy humanitarnych, jakiegoś agenta, lokalsa z wyspy czy coś w ten deseń. Ale nie ukrywam, że jednak jako fan militariów i spluw to jednak chciałbym aby gross postaci to byli wojacy z AIM Drużyna w stylu dziennikarz, lekarz, turysta kompletnie mi nie pasuje do koncepcji tej sesji I jak przerobiłem na potrzeby tej sesji ponad setkę spluw z naszego reala to też chciałbym się tym pobawić na sesji


Czym jest AIM?

- To w naszym świecie fikcyjna a w świecie gry realna organizacja zrzeszająca najemników z całego świata. Działa w różnych konfliktach zbrojnych regularnych i nieregularnych o różnym stopniu natężenia. AIM (a właściwie A.I.M.) oznacza Association of International Mercenaries czyli po naszemu Międzynarodowe Stowarzyszenie Najemników. W grze będę używał skrótu AIM. Dla wglądu podaję tutaj przydatny link: https://jaggedalliance.fandom.com/wi...al_Mercenaries


Kiedy dzieje się sesja?

Koniec XX wieku. Dokładniej rok 1998. Żelazna Kurtyna runęła, Związek Radziecki się rozpadł, Dwie Wieże w Nowym Jorku jeszcze stoją. Zakończyła się Zimna Wojna a Wojna z Terrorem się jeszcze nie zaczęła. Ale bynajmniej na świecie nie jest spokojnie i najemnicy z AIM i nie tylko mają mnóstwo okazji do zarobku na całym świecie.


Gdzie się dzieje sesja?

Słoneczna, tropikalna wyspa Margarita. Do niedawna składowa część Wenezueli. Obecnie na wyspie nastały ciekawe czasy. Czyli nikt właściwie nie panuje nad wyspą i każdy z miejscowych ważniaków i sił rządzi tym kawałkiem jaki sobie wykroi. O ile położenie samej Margarity jest takie jak u nas, i jej geografia w najważniejszych detalach jest podobna to już detale pozwolę sobie edytować pod potrzeby rozgrywki. Dokładniej o ta wyspa: https://en.wikipedia.org/wiki/Margarita_Island


Kim jest najemnik AIM?

Jest to osoba z reguły w kwiecie wieku i z jakimś obyciem wojskowo - wojennym. I o jakiejś przydatnej specjalności. Specjalizacje mogą być dowolne bo na różnych misjach potrzeba różnych umiejętności. W AIM więc znajdzie się miejsce i dla żołnierza armii regularnej, byłego partyzanta, zawodowego kierowcy czy szkoleniowca. Każdy jednak musi posiadać chociaż minimalną wiedzę z wojskowego fachu chociaż na poziomie klasycznego poborowego. Czyli wiedzieć którym końcem broni się strzela, jak się zmienia magazynek czy używa granatów. Z mechy to wymóg aby mieć Zwarcie i Zasięg na 5+. A z pozostałych cech żadna nie może być mniejsza niż 3.


Na czym polega misja?

Kontraktorzy AIM muszą dostać się na wyspę i pomóc separatystom wywalczyć niezależność od kraju macierzystego (Wenezuela). W praktyce oznacza to wyszkolenie bojówek i rozbicie poszczególne grupy przestępcze które sieją chaos i rządy terroru na słonecznych ulicach Margarity. Ponieważ siły kontraktorów są względnie małe muszą pozyskać lokalne zasoby ludzkie. Czyli przekonać do siebie serca i umysły miejscowych aby wsparli wysiłek zbrojny kontraktorów. Jest to odpowiednik znanego z komputerowej wersji gry szkolenia lokalnych milicji i przekonywania szefów kopalń aby pracowali dla Gracza.


Zbieranina RPG jako Drużyna.

Ponieważ forumowa rekruta to konkurs indywidualnych KP a na etapie rekruty zwykle nie tak łatwo zgrać się z innymi Graczami to spore szanse, że BG będą postaciami z różnych zakątków świata, którzy mogą się spotkać po raz pierwszy tuż przed misją. Czyli są właśnie spore szanse, że powstanie klasyczna “zbieranina RPG” jak to zwykłem nazywać. Akurat do takiej sesji myślę, że pasuje jak najbardziej. Gracze i ich postacie muszą jednak pamiętać, że mimo wszystko ta zbieranina to jednak Drużyna wysłana z konkretnym zadaniem a od wykonania tego zadania i zadowolenia klienta zależy żołd wszystkich wysłanych na misję najemników.


Rodzaj rozgrywki

Na kompie “Jagged Alliance” to rozgrywka taktyczna, odpowiednik walk małych grupek i pododdziałów na kilka do kilkunastu uczestników po każdej ze stron. W RPG czy bitewniakach byłaby to pewnie skala skirmish. Czyli walk małych band i patroli. O tyle to czyni tą sesję wyjątkową, że niejako z założenia co prawda Gracz ma jakąś główną czy ulubioną postać ale raczej powinien się nastawić na operowanie całą grupką. Zresztą mecha systemu sprawia, że ze startu bez większego kłopotu można mieć przynajmniej jednego podwładnego/pomocnika.


JA w sesji a JA na kompie.

JA (Jagged Alliance) jest grą komputerową którą bardzo lubię. Która jest jedną z moich ulubionych jakie zawsze instaluję w pierwszej kolejności. Niemniej nie ma się co oszukiwać, że udałoby się przenieść grę komputerową na forum. Ja się tego nie podejmuję. Więc korzystam z tej sprawdzonej marki i nazwy aby zrobić sesję na forum podobną i w klimatach tej kultowej gry ale nie zamierzam jej kopiować kropka w kropkę tylko zrobię po swojemu.


Czy znajomość komputerowej gry jest potrzebna?

Uważam, że nie. Bo jak wspomniałem powyżej jest to gra w klimatach JA a nie jej kalka. Dla złapania klimatu myślę, że wystarczy przejrzeć filmiki na yt czy poczytać podlinkowaną powyżej encyklopedię gry. W grze forumowej będą jednak klasyczne erpegowe wybory które myślę, że niezbyt się różnią od tego co znamy z wielu forumowych sesji. Po prostu pod jakąś sytuację w grze trzeba będzie podjąć jakieś decyzję i wybory. A potem ponieść ich konsekwencje.


Czego oczekuję od Graczy?

Mniej więcej tego samego co we wszystkich moich sesjach. Czyli głównie terminowości i samodzielności. Sesję lubię prowadzić systematycznie np. co tydzień. I w weekend przewidziany na turę MG chciałbym mieć komplet odpisów. Gdy nie ma robię się nerwowy Podobnie jak zwykle w moich sesjach stawiam BG w centrum wydarzeń i różnych sytuacji w których Gracz musi podjąć jakąś decyzję. Te decyzje napędzają sesję. Bez decyzji nie ma akcji, bez akcji sesja siada.


Co oferuję jako MG?

Regularny rytm sesji. Briefing po każdej mojej turze z podsumowaniem zakończonej właśnie tury i wytycznymi na kolejną. Odegranie konsekwencji poczynań BG w świecie gry. Plastyczne odegranie błota, Słońca i tropików i miejscowego, lokalnego kolorytu. Jestem też MG raczej otwartym na dyskusję więc jeśli ze strony Graczy padają jakieś pytania czy propozycję wtedy zaczynamy dyskusję na ten temat. No i nie trawię railroad więc ani nie gram ani nie prowadzę czegoś takiego.


Terminy

Zwykle moje sesje mają terminy ok 1 tygodniowe. Gdzie robocze dni są dla Graczy a weekendy dla mnie. Taki system mnie pasuje najlepiej i zwykle częściej mi się sprawdza niż nie sprawdza. Sporo zależy od tego czy sesja będzie docowa czy nie i ilu będzie Graczy.


GD

Czyli użycie Google Doc. Zobaczymy. Kto się zgłosi i co powie na temat docowania. W doc potrafią wychodzić bardzo fajne interakcje i dialogi no ale wymaga od obu stron sporej dozy samodyscypliny i regularnego zaglądania na ten doc. A u różnych osób, różnie z tym bywa.


Mecha

Mecha jest moja autorka czyli Parchy. Ta sama co jest/była w “Parchach”, “Agentach Spectrum”, “X-COM” czy “HGL - Do muru!”. Czyli w największym skrócie system w skali 1 - 10 oparty na kostce 1k10. Każda postać posiada określoną liczbę punktów które może dowolnie rozdać na 11 - 13 umiejętności w skali 1 - 10 (w tej sesji dla BG, 3-10) każda. Link do omówienia najważniejszych zasad tej mechy jest tutaj: http://lastinn.info/autorskie-system...0-autorka.html ("Parchy" - mechanika k10 (Autorka))





Tworzenie postaci





Dla minimalistów


- Wymyśl sobie postać. Jak wygląda, jaki ma awatar (realistyczna fotka), w jakim jest wieku, z jakiego kraju pochodzi, jaki ma światopogląd itd. Jednym słowem pomyśl o postaci do tej sesji jak do każdej innej. Do tego pomyśl i wpisz w KP jakie, jak i kiedy postać zdobyła jakieś doświadczenie/przeszkolenie wojskowe. No i co ją skłoniło do życia najemnika w służbie AIM. Jeśli masz jakieś wątpliwości czy coś pasuje to pytaj. Tak by miała wyglądać fabuła postaci.

- Mecha czyli cyferki to masz 13 umiejętności. 9 w trzech Atrybutach, 2 umiejętności walki i 1 - 3 umiejętności specjalistyczne. Na te wszystkie umiejętności masz do rozdysponowania 80 pkt. Jeśli chcesz możesz zrezygnować z 1 lub obu umiejętności specjalistycznych. Wówczas nadal masz 80 pkt ale do rozdysponowania na mniejszą liczbę umiejętności. W tej sesji postacie muszą być względnie sprawne psychofizycznie aby wieść niebezpieczne życie najemnika biorącego udział w konfliktach zbrojnych. Dlatego minimalny poziom umiejętności to 3, w przypadku umiejętności walki (Zwarcie i Zasięg) to 5.


Cechy



Charakter:

- Charyzma - siła osobowości, charyzmy, przewodzenie innym.
- Determinacja - odwaga, siła woli, odporność na stres.
- Gadka - sztuka negocjacji, flirtu, przekonywania, bajerowania itd.


Ciało:

- Percepcja - spostrzegawczość, dostrzeganie szczegółów, pułapek, skradaczy.
- Refleks - szybkość reakcji, w gardłowych sytuacjach decyduje czy zdąży się coś zrobić czy nie.
- Siła - udźwig postaci, odporność i wytrzymałość na szkodliwe/trudne warunki.


Umysł:

- Dedukcja - kojarzenie faktów i powiązań.
- Mądrość - wiedza naukowa, encyklopedyczna i “wiedzenie” różnych faktów.
- Pamięć - zapamiętywanie różnych detali i szczegółów.


Walka:

- Zasięg - walka bronią palną i granatami, chyba, że coś podpada pod um. profesyjną.
- Zwarcie - walka bezpośrednia nożem, pięściami, butami czy innymi narzędziami.


Profesja:


- Umiejętność 1
- Umiejętność 2
- Innowacyjność - dostępność technologiczna ekwipunku na start



- Umiejętność “Innowacyjność” jest wspólna dla każdego. Sprzęt - głównie broń - są uporządkowane pod względem okresu w jakim wchodziły do uzbrojenia. Im wyższy poziom Innowacyjności tym możliwy jest dostęp do nowocześniejszego ekwipunku. Oznacza też umiejętność posługiwania się nowszymi generacjami sprzętu nie tylko bronią ale także środkami łączności, pojazdami, komputerami itd.

- Na zakupy pomocników i ekwipunku jest 100 000 $. Pomocnicy mają bazową pulę 70 pkt do rozdysponowania tak samo jak u postaci głównej. I kosztują 70 000 pkt. Ekwipunek jest w liście poniżej: https://docs.google.com/document/d/1...V-4b9W0VQ/edit

- Kilka przykładowych gotowych KP za 80 pkt jakie można użyć jako mechy swojej postaci. Można je skopiować na swoje potrzeby i uzupełnić po swojemu. Cyferki statystyk są wpisane we wzory więc wystarczy podstawić własne i wzory same liczą sumy. Bazowo ostateczna suma (adres: Q18) ma wyjść na 80. Te KP są w excel: https://docs.google.com/spreadsheets...Fnw/edit#gid=0



Dla tych co chcą więcej:


- No to link do mechaniki Parchów na potrzeby tej sesji jest tutaj. Myślę, że najważniejszy jest pierwszy rozdział o tworzeniu postaci (s.2-15). Pozostała część to dokładniejsze omówienie mchaniki. Link tutaj: https://docs.google.com/document/d/1...zIJIJt4k/edit#


- Ściąga o wyspie Margarita: https://docs.google.com/document/d/1...p-V9mGZZE/edit



Inne



- KP prosiłbym przysyłać w Google Doc z prawami do edycji dla mnie. Bo wszelkie detale danej KP omawia się w danej KP Polecam też skorzystać z tych excelowych KP z linka powyżej moim zdaniem to znacznie ułatwia projektowanie cyferek. Wtedy też prosiłbym o link i edytę takiego excel.

- Co do terminu na rekrutę myślę, że 2 tygodnie powinny być w sam raz na zmajstrowanie KP. Czyli do końca nd 04.10. Wtedy zobaczymy jak to sytuacja by wyglądała i co robić dalej.

- Jak jakieś inne pytania czy propozycję to piszcie. Postaram się wyjaśnić co dam radę.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 27-03-2022 o 13:04. Powód: Wymiana linka do foci AIM.
Pipboy79 jest offline  
Stary 27-03-2022, 13:00   #2
Dział Postapokalipsa
 
Ketharian's Avatar
 
Reputacja: 1 Ketharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputacjęKetharian ma wspaniałą reputację
Nienawidzę Cię, Pip! Musiałeś odpalić tę sesję akurat teraz, kiedy nie mam już więcej dostępnego czasu?! Musiałeś?!
 
__________________
Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis!
Ketharian jest teraz online  
Stary 27-03-2022, 13:07   #3
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Nienawidzę Cię, Pip! Musiałeś odpalić tę sesję akurat teraz, kiedy nie mam już więcej dostępnego czasu?! Musiałeś?!
- No cóż... Mówiłem, że jak uporam się z rozpoczęciem Bastionu to wezmę się za kolejną sesję. I pewnie będzie to JA No jak widzisz nie ściemniałem
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 29-03-2022, 13:57   #4
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
Zainteresowany. Postaram się podesłać KP koło weekendu.
 
__________________
naturalne jak telekineza.
malahaj jest offline  
Stary 29-03-2022, 14:34   #5
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Zainteresowany. Postaram się podesłać KP koło weekendu.
- Fajoszko To trzymam kciuki za tą KP


@Wszyscy


- Gdyby któryś z doc był niedostępny czy co to dajcie znać. Ja czasem coś przygotowuję i robię na potrzeby sesji i jak skończę podsyłam link ale nie zawsze pamiętam aby kliknąć odpowiednie udostępnienie
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 29-03-2022, 15:33   #6
 
Gwena's Avatar
 
Reputacja: 1 Gwena to imię znane każdemuGwena to imię znane każdemuGwena to imię znane każdemuGwena to imię znane każdemuGwena to imię znane każdemuGwena to imię znane każdemuGwena to imię znane każdemuGwena to imię znane każdemuGwena to imię znane każdemuGwena to imię znane każdemuGwena to imię znane każdemu
Po kilku latach odpoczynku od Lastinna chyba się zdecyduje na powrót.
Wady:
- nie grałam w JA
- moje postacie (i mam nadzieję ja też) są ograniczone przez zasady, nawet jako najemniczka nie zaangażuję się po stronie (w moim odczuciu) złej, niechętnie wdepnę w sytuację obojętną. Przeciw komunistom czy kartelom z przekonaniem.
Zalety:
- dysponuję czasem
- o broni i jej możliwościach wiem naprawdę dużo (kolekcjonuję pistolety i strzelam)
Możliwa postać:
Główna specjalność snajper, druga łącznościowiec (też praktyka pod znakiem SP9xx)
Uwaga techniczna co do sesji: doc jest idealny do odgrywania potyczek, owszem wymaga umówienia się na daną godzinę, ale to są sytuacje dynamiczne i wymagające współpracy. Postami raz na tydzień w miesiąc pokonamy trzy krzaki, albo będziemy pisali zupełna fikcję
Zainteresowany?
 
Gwena jest offline  
Stary 29-03-2022, 19:03   #7
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Po kilku latach odpoczynku od Lastinna chyba się zdecyduje na powrót.
- Miło mi to słyszeć i zapraszam




Cytat:
- nie grałam w JA
- To nie jest wada w moich oczach. Komputerowa JA to tylko inspiracja i taki wspólny mianownik dla tych co kojarzą tę grę. Ale na forum nie powinno być czegoś z oryginału co jest niezbędne do gry na forum. To co jest potrzebne to raczej będzie w postach gry, w briefingu w komentach albo ściągach docowych.



Cytat:
- moje postacie (i mam nadzieję ja też) są ograniczone przez zasady, nawet jako najemniczka nie zaangażuję się po stronie (w moim odczuciu) złej, niechętnie wdepnę w sytuację obojętną. Przeciw komunistom czy kartelom z przekonaniem.
- Kierowanie się jakimś kodesem moralnym przez życie to raczej nie jest wada. O ile nie owocuje to jakimś ekstremizmem i fanatyzmem. Przynajmniej moim skromnym, ciemno blond zdaniem



Cytat:
- dysponuję czasem
- Gitnie



Cytat:
- o broni i jej możliwościach wiem naprawdę dużo (kolekcjonuję pistolety i strzelam)
- Szacun i podziw dla pasji No myślę, że w tej sesji spluw nie powinno zabraknąć. Gdyby na liście jakiejś nie było to daj (albo inni Gracze) znać. Jak będzie komplet broni i ammo w wikipedii lub czymś takim to zmajstować ją powinno się dać dość łatwo.



Cytat:
Możliwa postać:
Główna specjalność snajper, druga łącznościowiec (też praktyka pod znakiem SP9xx)
- Tak, myślę, że powinno dać się zrobić takie kombo. Z mechy to po umsach profesyjnych powinno być zapene:

- br.snajperska (s.26)
- operator: łączność (s.28)


- Jakbyś miała jakieś pytania czy wątpliwości co do fabuły czy mechy robienia postaci to daj znać tu czy na pw.



Uwaga techniczna co do sesji: doc jest idealny do odgrywania potyczek, owszem wymaga umówienia się na daną godzinę, ale to są sytuacje dynamiczne i wymagające współpracy. Postami raz na tydzień w miesiąc pokonamy trzy krzaki, albo będziemy pisali zupełna fikcję

- Tak patrząc przez pryzmat mojego docowego doświadczenia... I tak i nie.

- Moim skromnym zdaniem doc to narzędzie. I samo w sobie nie jest ani dobre ani złe. Po prostu narzędzie. My używamy tego narzędzia. A w praktyce to to samo co na forum. Czyli jak w konwoju prędkość wyznacza najwolniejszy pojazd tak w doc czy forum prędkość wyznacza najwolniejszy (najpóźniejszy) odpis. Dlatego też jest wiele zmiennych np. ilość uczestników w scenie i to jak często odpisują. I tak dalej. Długo by gadać. Ale dzięki za uwagę w tej sprawie. Jeśli przejdziemy przez etap rekruty to pewnie będziemy jeszcze ustalać różne detale zanim się zacznie właściwa sesja


Cytat:
Zainteresowany?
- Pewnie Klej KP
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 30-03-2022, 20:17   #8
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy


- Okazało się, że po przeklejeniu tego excel z gotowymi KP nie przekleja wzorów. Tylko wszystkie cyferki pokazuje jako tekst. To albo wówczas trzeba by ręcznie liczyć na kalkulatorze te staty albo zgłosić się do mnie ja mogę wysłać indywidualnie taką KP z ręcznie przeklejonymi wzorami to będą wówczas wzory liczyć.

- Druga sprawa to taka, że Gwena już samą mechę zmajstrowała i się szykuje snajper - łącznościowiec latynoskiego pochodzenia
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 02-04-2022, 11:18   #9
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy


- No to przy początku weekendu mała aktualka


1 - Zrobołem 20 najemników AIM i wrzuciłem w ściągę. O tutaj: https://docs.google.com/document/d/1...p-V9mGZZE/edit

- Jest tam krótki opis fabularny takiego najemnika i cyferki. Cyferki są w zbiorczym excel o tutaj: https://docs.google.com/spreadsheets...3yQ/edit#gid=0

- Można też traktować to jako gotowe KP dla siebie bo są zmajstrowani za 80 pkt czyli tą samą pulę co baza dla BG. Gdyby ktoś chciał użyć mechy czy fabuły dla swojej postaci a zmodyfikować czy zmienić coś to nie ma problemu. Fabularnie zaś to są inni najemnicy z AIM jacy początkowo są na Grenadzie czyli miejscu startu sesji.

- Można ich też potaktować jako swoich pomocników. Chociaż wówczas trzeba by wydać na nich 80 000 $ bo są za 80 pkt a nie 70 jak powinno być dla pomocników. Lub w drugą stronę, zdjąć im gdzieś 10 pkt wówczas będą za 70 000 $.



2 - Na pw padło pytanie o cechę Bogaty która daje nieco więcej kasy na start i różne zakupy. Chodziło o to czy pomocnik może mieć tą cechę. Ale myślę, że na tyle ciekawe pytanie i sprawa, że omówię ją publicznie dla pozostałych zainteresowanych. A mianowicie pula kasy jaka jest do dyspozycji na start jest raczej dla Gracza niż postaci. Więc ma mniejsze znaczenie kto dokładnie ma tą kasę. Czy postać główna czy ktoś z pomocników.

- Dlatego też pomocnicy nie generują sami dla siebie swojej własnej puli kasy. Wszystko co Gracz uzna za potrzebne kupuję się i dla postaci głównej i dla pomocników za tą samą kasę. Czyli ewentualny abgrejd punktów którejkolwiek postaci (1 pkt = 1 000 czy ekwipunek dla kogoś z nich.

- Za darmo każdy najemnik AIM ma tzw. zestaw startowy. Ten zestaw nie kosztuje nic z kasy i nie zabiera slotów ekwipunku. Macie go wymieniony w kolumnie A w excelowych, indywidualnych KP. Pod statami. Lista wygląd amniej więcej tak:

bandaże x5
kompas x1
krótkofalówka x1
laptop x1
latarka x1
manierka 1 l x1
nóż/bagnet x1
śr.br.krótka x1 (Beretta 92, Sig Sauer P 226, Colt 1911 itd.) + 4 magi
zegarek x1



3 - Padło też pytanie o noktowizory, granaty i różne dodatki do broni. No w tej chwili nie ma. Ale postaram się dorobić. Dobrze pójdzie może uda mi się w ten weekend. Koncentrowałem się na ekwipunku podstawowym czyli spluwach oraz systemie robienia postaci bo bez tego nie byłoby co siadać do rekruty.



4 - Padło też pytanie o sprzęt generowany przez umsy profesyjne. W nich jest opisany sprzęt gatunkowy odpowiedniego rodzaju jaki przypada za dany poziom umiejętności. Czyli poziom umsa generuje sprzęt. To przyznam się jest efekt różnych koncepcji jakie miałem na etapie projektowania gry. I nieco też zainspirowana mechaniką tworzenia postaci w oryginalnej grze. Ostatecznie jednak zdecydowałem się, że grywalne postaci Graczy czyli BG i ich drużyna po prostu kupuje ten sprzęt za kasę. W tym momencie więc ta rozpiska przy umiejętnościach nie ma znaczenia. Ale zostawiłem ją aby mieć szybki generator do tworzenia BN-ów. No bo pomysł sam z siebie wydawał i wydaje mi się bardzo ciekawy.



5 - Lista ekwipunku, głównie pukawek jest długa i dość często się powiększa jeszcze bardziej. A do tego jeśli ktoś z potencjalnych Graczy by chciał jakąś spluwę jakiej tam nie ma to dajcie namiar na ammo i spluwę z wiki. To możliwe, że uda się ją wdrożyć w system. W każdym razie na tą chwilę lista wygląda tak:


Innowacyjność 1 (do 1937)

Colt 1911 (M 1911 Pistol) (235
M 1 Garand Rifle (3 995
M 1903 Springfield Rifle (555
Nagant M 1895 (25
TK pistol (25
TT pistol (325

Innowacyjność 2 (1938 - 1947)

Carl Gustaf m/45 (1 545
M 1 Carbine (1 585
M 1 Thompson SMG (1 965
M 2 Carbine (1 800
M 3 Grease Gun SMG (1 725
M 1941 Johnson Rifle (4 615
MP 40 (1 420
PPS 43 (1 220
RPD (4 485
Sturmgewehr 44 (StG 44) (3 600

Innowacyjność 3 (1948 - 1957)

APS (910
FN FAL 50.00 (6 955
FN FAL 50.41 (7 200
FN FAL 50.61 (6 955
FN FAL 50.62 (6 575
FN FAL 50.63 (6 215
FN FAL 50.64 (6 955
IMI Uzi 22 LR (735
IMI Uzi 41 AE (1 810
IMI Uzi 45 ACP (2 075
IMI Uzi 9 Para (1 540
IMI Uzi 9 IMI (1 525
M 60 (8 410
MAC Mle 1950 (MAC 50) (610
Makarow Pistol (420
MAT-49 9 Para (1 475

Innowacyjność 4 (1958 - 1967)

AKM (4 365
AKMS (4 365
Beretta M 12 (1 770
Dragunov Sniper Rifle (SWD) (6 740
FN MAG (9 480
HK G3A3 (7 720
M 1 Carbine Spitfire (2 435
M 14 Springfield Rifle (7 865
PM-63 RAK (1 145
Skorpion vz. 61 32 ACP (820
Skorpion vz. 64 380 ACP (1 030
Skorpion vz. 65 9 Makarow (1 110
Sturmgewehr 58 (7 590
Walther MPK (1 775
Walther MPL (1 930

Innowacyjność 5 (1968 - 1977)

AK-74 (5 265
AKS-74 (5 265
Beretta 92 (M 9) (885
FN Minimi Standard (6 775
FN Minimi Para (6 255
HK 33A2 (4 760
HK 33A3 (4 760
HK 53 (3 735
HK G3A4 (9 370
HK MP 5K (2 000
HK MP 5SD1 (2 025
HK MP 5SD2 (2 025
HK MP 5SD3 (2 025
M 21 SWS Springfield (6 650
MAT-49 Vietcong (1 965
PSM pistol (120
Skorpion vz. 68 9 Para (1 425

Innowacyjność 6 (1978 - 1982)

AKS-74U (3 945
Colt 635 SMG (2 510
FA MAS F1 (5 885
FN FNC Carbine (5 385
FN FNC Rifle (5 780
HK MP 5A2 (2 300
HK MP 5A3 (2 300
Ruger Standard Mk II (200

Innowacyjność 7 (1983 - 1987)

AS Val (3 725
Beretta Bobcat (25
Colt King Cobra (1 300
PM-84M Glauberyt (1 520
Sig Sauer P 226 22 LR (140
Sig Sauer P 226 357 SIG (1 340
Sig Sauer P 226 40 S&W (1 425
Sig Sauer P 226 7,65 Para (855
Sig Sauer P 226 9 Para (955
Sig Sauer P 226 9 IMI (935
Sig Sauer SG 550 (6 675
Sig Sauer SG 551 (5 850
WSS Vintorez (3 725

Innowacyjność 8 (1988 - 1992)

FB Onyks (k-ek wz. 89 Onyks) (5 170
FB Tantal (k-ek wz. 88 Tantal) (6 070
HK MP 5/10 (4 165
HK MP 5/40 (3 500
M 25 SWS Springfield (8 800
PM-84P Glauberyt (2 575
Sig Sauer P 228 9 Para (990
Sig Sauer P 229 357 SIG (1 120
Sig Sauer P 229 40 S&W (1 485
Sig Sauer P 229 9 Para (990
Sig Sauer SG 550 Sniper (5 500


Innowacyjność 9 (1993 - 1995)

FA MAS G2 (7 065
M 4 Carbine (6 410
Dragunov Sniper Rifle (SWU) (9 310

Innowacyjność 10 (1996 - 1997)

AWM 300 Winchester Magnum (14 730
AWM 338 Lapua Magnum (18 585
Beretta Tomcat (170

Innowacyjność x (1998>)

PM-98 Glauberyt (1998) (2 765
Sig Sauer SG 552 Commando (1998) (5 870
FB Beryl A (k-ek wz. 96A Beryl) (1999) (7 250
HK MP 7 (1999) (2 515
HK UMP 9 (2000) (2 865
HK UMP 40 (2000) (3 720
HK UMP 45 (2000) (3 900
B&T MP 9 (2001) (2 230
M 14 EBR Mod 0 (2002) (8 590
M 14 EBR Mod 1 (2002) (9 880
Beretta Cx4 Storm (2003) (3 575
Beretta Mx4 Storm (2003) (3 265
FN Maximi (Mk 48) (2003) (14 865
PM-06 Glauberyt (2006) (2 990
Sig Sauer SG 553 Rus (2008) (6 680
FB Beryl C (k-ek wz. 96C Beryl) (2009) (7 970
FB Mini Beryl (k-ek wz. 09 Mini Beryl) (2009) (6 575
FB Beryl 762 (2013) (9 435



6 - Chyba najważniejsze czyli ochotnicy aby pobawić się tym wszystkim na tą chwilę prezentują się tak:


Gwena - mecha głównej postaci + zarys fabuły (Amerykanka kubańskiego pochodzenia; br.snajperska + łączność)

Malahaj - szkic fabuły na duet z polskim akcentem.



---

Edyta 2022.04.02


- Nie wiem czemu przy tych $ i nawiasach przerabia mi na jakieś główki alienów. Ale nie chce mi się tego ręcznie kasować/edytować to zostawię jak jest. Ogólnie to chodzi tam o ceny wyrażone w amerykańskich dolcach).
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 02-04-2022 o 11:24. Powód: Jakieś alieńskie główki.
Pipboy79 jest offline  
Stary 02-04-2022, 23:53   #10
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
KP wysłane.

EDIT

Cytat:
Napisał Pipboy79 Zobacz post

Jaki chcecie ciężar gatunkowy?

- Przyznam, że interesowałoby mnie aby potencjalni Gracze wypowiedzieli się co do ciężaru gatunkowego w jakim chcieliby grać w tej sesji. Bo rozpiętość tematyczna jest dość spora. Od dramatu wojennego i poważnych tematów związanych z wojną przez jakiś wojenny akcyjniak albo jeszcze coś innego. Podobnie w bazowej wersji zamysł jest dość mocno osadzony w realiach jednakże można by się pokusić o jakieś motywy szpiegowskich intryg, tajemniczych artefaktów, zjawisk paranormalnych czy takich z okolic horroru (zombie, potwory, UFO, inne wymiary, tajemnicze zarazy, niebezpieczne eksperymenty itd.). Na tym etapie można to jeszcze rozegrać w różnych odcieniach i tu jestem ciekaw głosu zainteresowanych.
Zapomniałem na to odpisać. Jeśli o mnie chodzi, to klimat z gry jest ok. Może być coś cięższego, ale nie musi. Szpiedzy, elementy horroru, czy jakiegoś covida, też mogą być, ale nie muszą. Co do bardziej fantastycznych elementów, to opcjonalny motyw z gry jest ok, ale chyba nie jako główny wątek. Zamiany na jakiegoś Marvela, Powrót Żywych Trupów czy totalne Muminki, chyba bym nie chciał. No chyba, że będzie Buka. To wtedy tak.
 
__________________
naturalne jak telekineza.

Ostatnio edytowane przez malahaj : 03-04-2022 o 00:05.
malahaj jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:22.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172