Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-11-2008, 16:25   #1
 
Tomasz93's Avatar
 
Reputacja: 1 Tomasz93 nie jest za bardzo znany
[Autorska] Zmierzch Ras

Potrzebuje 6 graczy.
Rasy: ( Człowiek, Elf, Krasnolud, Gnom, Ork, Troll, Szkielet, Zjawa)

Doszła nowa rasa. Może nią zostac jeszcze tylko 1 osoba( Wampirów jest już max. prosze o nie przysyłanie więcej KP z tą rasą). Wampir:
-zabija go wszystko to co człowieka (kołki to plotki zabobonnych wieśniaków)
-potrzebuje raz dziennie wypić litr krwi humanoida, może być od różnych dawców, jeżeli się nie napije po trzech dniach zginie (przez krótki okres czasu może pić krew zwierzęcą ale na dłuższą metę nie pociągnie)
-smak krwi zależy od diety dawcy i od jego zdrowia, jeżeli dawca pił alkohol wampir będzie odczuwał tego skutki
-wampir zyje za dnia i w nocy tak samo
-nie starzeje się


Wampir po wypiciu krwi kapłankiz Zakonu na wyspie Mon(jest to bardzo trudne, aby się tam dostać, lecz jest to marzenie każdego wampira):
-za dnia przyjmuje wygląd i jaźń jak sprzed przemiany
-nocą wygląd wampira i jego umysł
-Wampir po przejęciu ciała przez postac odpoczywa i na odwrót (Czyli nie potrzebuje snu)
-oba umysły wiedzą o sobie i mogą rozmawiać (coś jak dialog w myślach, tylko jeżeli druga jaźń nie odpoczywa w tym momencie)

Urok:
-inne rasy nie zwracają uwagi na nienaturalną bladość i inne objawy wampiryzmu
-póki wampir nie zrazi swoim zachowaniem ludzi pod urokiem to są do niego przychylniej nastawieni (nic wielkie, rzucą jakąś plotkę czy pozwolą przyłączyć się do gry w kości)
-urok działa automatycznie

Wampiry rozmnażają się normalnie. Ugryzienie nie powoduje przemiany w wampira, chyba że ten incydent powtarza sie bardzo często- przez pojęcie bardzo często rozumiem raz dziennie.

Profesje: Będę łączył po dwie, które ze sobą pasują, ale możecie mieszać tak jak chcecie. 1.Górnik, Kowal 2. Alchemik, Zielarz 3. Górnik, Jubiler 4.Krawiec, Zaklinacz przedmiotów. Możecie także podawać swoje propozycje, to na pw.

Ekwipunek: Musi być klimatyczny. Jesteśmy w okresie (jakby przełożyć na nasz świat) Starożytność-Średniowiecze. Czyli nie M4A1 tylko łuk

Klasy: Wojownik, Łowca, Łotrzyk, Mag, Kapłan, Paladyn.


Wojownik- maszyna do zabijania, nosi ciężką zbroje
Łowca- Wiadomo, posługuje się bardzo dobrze łukiem, nosi lekką zbroje
Łotrzyk- Dobrze posługuje się sztyletami, nosi lekką zbroje, bardzo szybki
Mag- Posługuje się magią, potrafi także walczyć swoją laską, nie nosi zbroi
Kapłan- Posługuje się magią(gorszą niż mag), potrafi leczyć, nie nosi zbroi
Paladyn- Miecz, tarcza, średnia zbroja. Potrafi leczyć, ale o wiele gorzej niż kapłan. Wykorzystuje siłe ramion oraz trochę magii.

Gra toczy się w II erze w roku 2302.

Warunkiem przyjęcia jest porządna KP. Jedynym ograniczeniem jest ilość graczy(6)
Prowadził sesje będę na zasadzie storytelling. Długość postów dowolna, co najmniej 2 razy w tygodniu.

KP powinna zawierać:
Imię:
Rasa:
Profesja:
Klasa:
Historia: Nie musi być od urodzenia, wystarczy kilka ostatnich lat
Ekwipunek: Powtarzam, proszę o zachowanie klimatu
Wygląd:

Krótka historia, może to wam pomoże w zrobieniu KP:

Na początku bogowie stworzyli świat. Bogów było 3:
Amios, Wahred, Monifia. Amios- Dobry bóg. Wahred- Zły bóg. Monifia była kapłanką, potrafiła leczyć i... wskrzeszać. Tylko Arcykapłanka w jej zakonie ma umiejętność wskrzeszania. Gdy powstały rasy(dobre i złe) i zaczęły ze sobą walczyć jeden wielki kontynent został podzielony na dwa średnie i jedną małą wyspę pomiędzy nimi. Na zachodnim- Amandorr mieszkały rasy dobre. Na wschodnim- Worden mieszkały rasy złe. Na wyspie środkowej znajduje się Zakon Mon. W tym zakonie są kapłanki i arcykapłanka. Same dziewice. Jeśli ktokolwiek postanowi wtargnąć na ich dziewictwo zostanie przeklęty przez Monifie. Nikt nigdy tego nie zrobił, a więc nie wiadomo na czym ten gniew polega. Gdy świat został podzielony rozpoczęła się nieustanna walka pomiędzy dobrem, a złem. Gdy bogowie wycofali się do swej siedziby na niebiosach, rasy walczyły o dominacje. Najokrutniejsi byli: Orki, Trolle, Szkielety i Zjawy. Stworzyli oni razem jedno wielkie państwo. Na kontynencie wschodnim. Postanowili nazwać się Hordą. Od nazwy ich pierwszego władcy. Na kontynencie zachodnim połączyli siły: Ludzie, Elfy, Krasnoludy i Gnomy. Nazwali się Przymierzem. Byli w posiadaniu wielkiej przepowiedni Elfów. Ten, kto ją rozwiąże może spotkać się z bogami i poprosić o co zechce. A brzmiała ona:
Ungel wraid gal uklic thorushiut, tod finser a Gerd.
Co we wspólnej mowie brzmiało:
Jeśli uważasz, że jesteś godzien, powiedz to przyjacielu i wejdź.
Trzeba było rozwiązanie zagadki wypowiedzieć przed wrotami w Zakonie na środkowej wyspie.
Gdy doszło do wielkiej wojny, zakon stał się jedynym miejscem, gdzie można było się schronić. Wojna trwała na kontynencie zachodnim. Zaczęła Horda. Wysłali Orków i szkieletów, aby podbili cały kontynent Przymierza. Zjawy miały czekać i pilnować statków. Trolle były siłami pomocniczymi. Dowódcą został Tharell- był on Orkiem. Przymierze jak najszybciej wysłało im naprzeciw swoje wojska. Były to: Armia Ludzi, Oddziały Elfów-łuczników, Krasnoludy z toporami. Gnomy pilnowały stolicy i w razie klęski mieli spalić zwój z Przepowiednią Elfów. Przymierzem dowodził Moriald, syn króla Worrina Wielkiego. Siły zła zostały wyparte z ziem, które zajęły. Kilka statków uciekło do domu. Osłabione Przymierze nie odważyło się na podbicie drugiego kontynentu. Zaczęła się era wielkich przygotowań do wojny. Władcy obu frakcji wypowiedzieli otwartą wojnę. W obu państwach w każdym większym mieście zostały wywieszone plakaty, zawierające w swojej treści:
„Każdy żyw, młody i stary proszony jest o niezwłoczne przybycie do stolicy. Tworzymy wielką armie, aby zniszczyć wroga. Żołnierze jako zapłatę dostaną ziemie zdobytą na drugim kontynencie. Oraz jeńców jako swoich niewolników”.

KALENDARIUM:
I Era
Rok 1- Powstanie świata
Rok 300- Stworzenie ras
Rok 400- Bogowie wracają do swoich siedzib
Rok 1000- Rozbudowa każdej z ras. Powstają stolice i terytoria. Powstaje cywilizacja

II Era
Rok 2000- Podział na dobro i zło
Rok 2010- Wiele walk między oboma frakcjami
Rok 2012- Podział kontynentu
Rok 2300- Zło atakuje Przymierze
Rok 2301- Przymierze zwycięża
Rok 2302- Wielki nabór do wojsk

P.S Jak widzicie nazwy frakcji oraz niektórych ras wziąłem z World of Warcraft.

Oto poszczególne mapy:
Stworzenie świata:

Podział świata:

Atak Hordy:

Bitwa pod Mer:

Wszyscy obrońcy zginęli. Nie było tam magów. Już po ataku orków głowne siły zostały rozbite. Po okrążeniu zniszczono reszte wojsk Przymierza. Była to pierwsza bitwa, która miała jakieś znaczenie. NA poprzednich ziemiach nie stawiano większego oporu.
Bitwa pod Irthen:

To miasto Gnomów. Wystawiono całą armie. Byli to głównie magowie i zabójcy. Zniszczyli 2 oddziały szkieletów. Dowódca Hordy rozkazał zniszczyć to miasto za kare. Dzisiaj odbudowane zostało pod nową nazwą- Torrak- Jest zamieszkane tj. przed zniszczeniem przez Gnomy. Lecz niestety już nie odrodziło się tak wspaniałe jak kiedyś. Krążą plotki, że są tu nadal dusze szkieletów zabitych podczas bitwy.
Kontraatak Przymierza:

Prawie całe wojsko Hordy zostało zniszczone. Reszta uciekła swoimi statkami. Najpierw pod ostrzałem Elfich łuczników wybito część orków. Następnie ruszyli ludzie i krasnoludy. Na koniec dorzucono jeszcze konnice i gnomów. Było to wielkie zwycięstwo orężą Przymierza.
Świat dzisiejszy:

Zapraszam do nadsyłania KP
 

Ostatnio edytowane przez Tomasz93 : 06-11-2008 o 14:38.
Tomasz93 jest offline  
Stary 02-11-2008, 19:52   #2
 
Szarlej's Avatar
 
Reputacja: 1 Szarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputację
Kilka pytań:
-jaka ma być długość postów i ich częstotliwość
-czy dopuszczasz inne rasy (wampiry, wilkołaki)
-na czym będzie polegał scenariusz? walka czy bardziej intrygi
Na razie nie jest to zgłoszenie do sesji.
 
__________________
[...]póki pokrętna nowomowa
zakalcem w ustach nie wyrośnie,
dopóki prawdę nazywamy, nieustępliwie ćwicząc wargi,
w mowie Miłosza, w mowie Skargi - przetrwamy [...]
Szarlej jest offline  
Stary 02-11-2008, 20:05   #3
 
Crassus's Avatar
 
Reputacja: 1 Crassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnie
Ja zgłaszam się do sesji. Nie lubie strasznie długich wstępów wyglądających jak rozdziały książek. Tutaj jest wszystko czysto i przejrzyście.
Podtrzymuję pytanie Szarleja, bo jest ono bardzo ważne.
KP wyślę po otrzymaniu odpowiedzi. To tyle. xd

PZDR

Crassus
 
__________________
Wolność gospodarcza: 63
Tradycjonalizm:-37
Wolności obywatelskie:54
Najbliższa Ci ideologia to: Libertarianizm
Crassus jest offline  
Stary 03-11-2008, 16:08   #4
 
Tomasz93's Avatar
 
Reputacja: 1 Tomasz93 nie jest za bardzo znany
-jaka ma być długość postów i ich częstotliwość
Długość dowolna, co do częstotliwości to conajmniej z 2razy w tygodniu.
-czy dopuszczasz inne rasy (wampiry, wilkołaki)
Hym... Macie tyle pięknych ras (orki, trolle :P). Ale skoro chcecie to dobrze. Dopuszczam wampiry i wilkołaki. Lecz jednak to w ostateczności. Z tymi rasami jest troche zabawy. Trzeba ustalić jak mają żyć ( czy zabija ich światło słońca, czy nie) i jak maja umierać (wampir ma mieć wbity kołek w serce?). Oczywiście, jeśli żadna z ras wymienionych przeze mnie wam nie pasuje to możecie wziąć te. Składajcie KP, zobaczymy ile się nam tego namnoży
-na czym będzie polegał scenariusz? walka czy bardziej intrygi
Będzie się to przeplatało. Nie mogę powiedzieć więcej, nie chcę nic zdradzić
 
Tomasz93 jest offline  
Stary 03-11-2008, 19:27   #5
 
Crassus's Avatar
 
Reputacja: 1 Crassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnieCrassus jest jak niezastąpione światło przewodnie
no to ok. Jutro postaram się napisać KP. To może jeszcze dopisze swój pomysł na vampiry, skoro MG jest niepewny. ;p
Mianowicie:
a) Śmierć:
- kołek, srebro i ogień (kołek wbity w serce unieruchamia, srebro zabija po odcięciu głowy, rani jak kule z pistoletu, a ogień do ostatecznego zabicia vampira będącego w ciele );
- słońce denerwuje vampiry, wpływa na ich morale, jest dla nich uciążliwe, ALE nie zabija wbrew powszechnie znanym wierzeniom;
b) Odżywianie:
- vampir wbrew powszechnej opinii krwiopijcy żywi się tym co jego nosiciel ( krew czerpie od niego ), krew od innych osobników pobiera w formie czysto przysmakowej, ale najlepszą krwią dla jego kubków smakowych jest krew innego vampira
c) Życie codzienne:
- mieszkają w swoich zamkach w (tu proszę wpisać ich rodzinna krainę ) jako Lordowie, ciągle ze sobą walcząc( w krainie zła), w krainie dobra też mieszkają w zamkach, ale starają się nie zwracać na siebie uwagi;
- stają po stronie tego kto da więcej, często szkodząc właśnie temu działalnością szpiegowską i sabotażową
- posiadają wierne klany cyganów
d) Umiejętności:
- hipnoza
- samoleczenie
- przybieranie różnych kształtów (wilk/nietoperz), dla zaawansowanych
- nekromancja (wysysanie ze zwłok jej sekretów)
- różne typowe dlań duperele typu walki wręcz, bronią białą itp. itd.
e) Rozmnażanie:
- vampiry są nieśmiertelne, (czyt. nie umrą ze starości) więc mogą rozmnażać się tylko raz, tzn. przekazać swoje vampirze jajo wybranemu następcy, często w towarzyszących temu orgiach seksualnych
- potrafią, przez umieszczenie w osobie swojej cząstki stworzyć z nich vampirów-niewolników, jednak nie będą oni tak silni jak prawdziwy vampir
f) Hmm... Inne
- vampir jest rodzajem symbiotycznego pasożyta, który daje nosicielowi większą siłę, regeneracje, ale po pewnym czasie "pożera" jego własną wolę, wyostrza wszystkie zmysły, zwiększa wszystkie żądze nosiciela

no to by było na tyle Jak komuś się spodobała ta wersja vampira to polecam serię "Nekroskop" Bryan Lumley, bardzo i to bardzo ciekawa i interesująca powieść

PZDR

Crassus
 
__________________
Wolność gospodarcza: 63
Tradycjonalizm:-37
Wolności obywatelskie:54
Najbliższa Ci ideologia to: Libertarianizm

Ostatnio edytowane przez Crassus : 03-11-2008 o 19:59.
Crassus jest offline  
Stary 03-11-2008, 20:26   #6
 
Tomasz93's Avatar
 
Reputacja: 1 Tomasz93 nie jest za bardzo znany
Dobrze, w moim tekście dorzuce tylko 2 wampiry. Wprowadze pewne zmiany w tym co piszesz. Nie chce, żeby wszyscy grali wampirami
 
Tomasz93 jest offline  
Stary 03-11-2008, 20:54   #7
 
Locien0's Avatar
 
Reputacja: 1 Locien0 wkrótce będzie znanyLocien0 wkrótce będzie znanyLocien0 wkrótce będzie znanyLocien0 wkrótce będzie znanyLocien0 wkrótce będzie znanyLocien0 wkrótce będzie znanyLocien0 wkrótce będzie znanyLocien0 wkrótce będzie znanyLocien0 wkrótce będzie znanyLocien0 wkrótce będzie znanyLocien0 wkrótce będzie znany
Mnie także zainteresowała ta sesja, związku z nią właśnie zadałem kilka pytań na PW.
 
__________________
Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości. Terry Pratchett
Locien0 jest offline  
Stary 04-11-2008, 14:44   #8
 
Tomasz93's Avatar
 
Reputacja: 1 Tomasz93 nie jest za bardzo znany
Odpowiedzi zostały wysłane. Zapraszam do nadsyłania kart. Na razie mam 2. Jeszcze 4 i ruszamy
 
Tomasz93 jest offline  
Stary 04-11-2008, 16:31   #9
 
Sigmarus's Avatar
 
Reputacja: 1 Sigmarus nie jest za bardzo znany
A coz zacny MG jesli nie uzbiera sie 6 osob ?
Mozliwe ze sesja ruszy z np 4 ?
 
Sigmarus jest offline  
Stary 04-11-2008, 16:36   #10
 
Tomasz93's Avatar
 
Reputacja: 1 Tomasz93 nie jest za bardzo znany
Na razie jestem prawie przekonany, że będzie 4 graczy. Tylu mnie pytało o gre. Karty mam 2, niedługo bedzie reszta. A co do tego jeśli nie uzbiera się tylu graczy to być moze ruszymy, ale wtedy będzie gwałtowny zwrot akcji i 75% KP będzie do poprawy :/ To sytuacja skrajna na razie nie wyprzedzajmy faktów.
 
Tomasz93 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:19.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172