Proste systemy do walki Poszukiwania -prostego systemu walki w fantasy -jw. tylko że strzelanko żeby się dało dostosować do rożnych sesji (wojennych, gangsterskie, sf). Ważny jest tylko ten element liczenia obrażeń i trafił/nie trafił żeby obliczanie nie trwało godziny. Mile widziane byłoby używanie jedynie kości k6 i systemy stworzone przez was . |
Proponuję system z gry "Oko Yrrhedesa", proste jak budowa cepa. Uczestnicy walki rzucają 2K6 i dodają własną cechę Wartość Bojowa do wyniku. Kto ma wyższy wynik zadaje obrażenia (K6 dla zwykłego miecza) zmodyfikowane o pancerz przegranego. Jeżeli wartość obrażeń podczas walki przekroczy wartość Kondycji postać umiera. |
W Savage Worlds jest dość prosta mechanika z systemem przebić, a walki dzięki temu naprawdę nie trwają długo. SWEX jest także uniwersalny - można stosować do różnych settingów (czyli np. fantasy, western, sci-fi). link do tzw. Jazdy próbnej. |
Odnośnie Oka Yrrhedesa to system walki jest prosty i przyjemny. Jednak jeśli chodzi strzelanki, to już jest gorzej. Niby jeden test na Zręczność się wykonuje, ale trzeba opracować modyfikatory (plus/minusy) jeśli się chce w miarę "realistycznie pograć". Ale na PBF mechanika Oka jak znalazł. Sam stosuję w sesji. Ot reklama:) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:20. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0