Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Rozmowy ogólne na temat RPG
Zarejestruj się Użytkownicy

Rozmowy ogólne na temat RPG Podziel się swoimi uwagami na temat różnych systemów RPG. Opowiedz jakie są Twoje ulubione systemy, a które według Ciebie zasługują na miano najgorszych. Albo po prostu luźno porozmawiaj na tematy powiązane z RPG.


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-04-2013, 22:10   #1
Opiekun Savage Worlds
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 301 JPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skał
Oszukać przeznaczenie w stylu rpg

Gdybając z Kermem na temat tego, jak można zabić graczy w bezczelny sposób, wpadliśmy na pomysł zrobienia tematu z takimi pomysłami Nie chodzi jednak o coś w stylu, dać setkę potworów, czy zrzucić fortepian z nieba. Ma być to złożona historyjka z dużą dozą wredoty, lecz z minimalnym zachowaniem realności Do tego prośba by trzymać się jakiś określonych realiów. Najlepiej opisać je na początku swojej propozycji. Tutaj przykład z naszej strony:

Realia fantasy w których występuje proch i ładunki wybuchowe ala dynamit.

Drużyna ma wybrać się do podziemi, w poszukiwaniu przygody i skarbów. Jeden z graczy decyduje się wziąć ze sobą dużą ilość dynamitu, na wypadek przeszkód, odcinających przejście. Było to ryzykowne, jednak gracz był kapłanem i wyprosił u swego Bóstwa ochronę, by nie zginął od własnego dynamitu. Po wejściu w podziemia wszystko szło dobrze. Nagle jednak gracze natrafili na lodową ścianę. Gracz był dumny z siebie, że wziął dynamit. Jego bóstwo chroniło go przed ryzykiem nieudanego wybuchu. Tak się jednak niefortunnie złożyło, że chwilę po tym zginął od strzału z kuszy, od goblinów, które mając raki na stopach, czekały na szczycie ściany, na głupich poszukiwaczy, którzy spróbują wysadzić ich cierpliwie wykutą z lodu przeszkodę. Intelekt goblinów był tak nieokiełznany, że żaden gracz nie miał szansy przeżyć tego przerażającego spotkania. Gobliny górą!

Czekamy na wasze propozycje
 
__________________
Opiekun działu "Savage Worlds"
"Nikt nie będzie za mnie decydował bo nikt potem za mnie nie umrze" podróżnik.
JPCannon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25-04-2013, 22:54   #2
Banned
 
Reputacja: 0 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Czasy współczesne - WoD.

Średnio przypakowana koteria wampirza jedzie samochodem gdzieś, znaczy nie tam gdzie był scenariusz. Chcąc zmusic ekipę do powrotu na tory scenariusza MG wymyślił, że napręzona lina mostowa pęka i uderza w samochód niszcząc go dokumentnie. Ekipa oczywiscie musiała porzucać na obrażenia...
Taaaak złych rzutów to MG nie przewidział. Jedna z postaci wpadła w torpor, dwie były zmasakrowane, a ostatnia rozejrzała się po okolicy, gracz patrzac w oczy MG stwierdził: no ....... pięknie.
 
Aschaar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29-04-2013, 18:21   #3
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 2282 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał JPCannon Zobacz post
Gdybając z Kermem na temat tego, jak można zabić graczy w bezczelny sposób, wpadliśmy na pomysł zrobienia tematu z takimi pomysłami Nie chodzi jednak o coś w stylu, dać setkę potworów, czy zrzucić fortepian z nieba. Ma być to złożona historyjka z dużą dozą wredoty, lecz z minimalnym zachowaniem realności Do tego prośba by trzymać się jakiś określonych realiów. Najlepiej opisać je na początku swojej propozycji.
Zagraj w jedną z gier serii Przetrwaj to! to ja ci pokażę jak łatwo można umrzeć w grze fabularnej.

Co do takich elementów rodem z Oszukać Przeznaczenie to też robiłem taką grę :P ale już nie pamiętam, nie była jedną z tych z górnej półki mojego twórstwa. Nie pamiętam również, żebym kiedykolwiek robił numer "poszedłeś sobie od drużyny, więc umierasz" - gry forumowe mają to do siebie, że bez problemu można dzielić akcję na każdą postać z osobna.

Taki numer z mostem nie jest fajny, gdy postacie graczy nie mają szans - rozumiem, że wypadki się zdarzają, ale jednak na to to bym rzucił kostką z najwyżej 5% szansą, że to się przydarzy. Ewentualnie, gdyby to była sesja z ludźmi ćmami i dało się go wypatrzeć wcześniej...

W sumie to jednak wyobrażam sobie, że jedna z postaci graczy ma ponadprzeciętne zdolności włamywania się, a inna zna kody zabezpieczeń, ale niestety ich działania powodują, że nie dotrą do przebrzydłych kultystów ukrywających się za zamkniętymi drzwiami zanim kultyści przyzwą istoty z Piekła rodem, które wszystkich pozabijają. Albo inaczej: pewien szalony doktor stara się udowodnić wykręcone tezy na temat dodatkowych faz snu wyzwalając poprzez chorego psychicznie mary senne stające się rzeczywistości. Czy może nawet jedna z postaci graczy eksperymentuje z roślinami, które w zamkniętym obiegu klimatyzacji wywołują silne halucynacje mogące wpłynąć na samookolaczenia lub nawet samobójstwa i morderstwa osób zainfekowanych. Ewentualnie samouk teorii wielowymiarów otwiera przejście do innego świata, ale ku jego zgrozie po drugiej stronie już czekał tabun potworów, żeby wkroczyć na naszą stronę lustra.

Wszystko kończy się rzezią. No chyba, że postaciom graczy uda się powstrzymać horror jaki na nich czeka - tylko, z której strony tak naprawdę pochodzi zagrożenie?
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29-04-2013, 22:51   #4
Opiekun Savage Worlds
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 301 JPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skałJPCannon jest jak klejnot wśród skał
Ja jeszcze miałem pomysł w Deadlands, na "pianino z nieba". Drużyna siedzi sobie przed barem przy stoliku i grają w karty sącząc piwo. Na piętrze baru tym czasem, jakiś biedny człek planuje samobójstwo. Przywiązuje sobie pętle do szyi, drugi koniec zaś do nogi pianina z jego pokoju. Chwilę po tym wyskakuje przez okno, chcąc jak najszybciej zostać wisielcem. Niefortunnie okazał się zbyt ciężki, wyciągając za sobą pianino, które rozrywając drewnianą ścianę baru, wypadła za samobójcą, wprost na niczego nie przeczuwających graczy. Drużyna ginie, jednak najsmutniejsze jest to, że samobójca przeżywa
 
__________________
Opiekun działu "Savage Worlds"
"Nikt nie będzie za mnie decydował bo nikt potem za mnie nie umrze" podróżnik.
JPCannon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:12.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166