Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Rozmowy ogólne na temat RPG
Zarejestruj się Użytkownicy

Rozmowy ogólne na temat RPG Podziel się swoimi uwagami na temat różnych systemów RPG. Opowiedz jakie są Twoje ulubione systemy, a które według Ciebie zasługują na miano najgorszych. Albo po prostu luźno porozmawiaj na tematy powiązane z RPG.


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-08-2012, 17:08   #21
 
caelian's Avatar
 
Reputacja: 1 caelian nie jest za bardzo znany
hey powitac ale moj szalony umysl wymyslil juz 2gi dom chaosu mistrza przemian. ostatnio opisalem dom nawiedzony z ksiegi "4 domostwa..." tym razem prezentuje dom okrutny


OKRUTNY DOM:

1. DOM POJAWIA SIE ZNIKAD W MIESCIE WYMYSLONYM PRZEZ MG/ W KTORYMSA GRACZE. MIESZKANCY TWIERDZA IZ BYL TAM OD ZAWSZE JEDNAK NIKT NIGDY DO NIEGO NIE WSZEDL I NIKT NIE WIE DLACZEGO.
2. ZAWSZE W SRODKU NOCY Z DOMU DOBIEGAJA DZIWNE DZWIEKI I OKROPNE WRZASKI

3. TABELA POKOI

RZUT POKUJ OPIS

1-3 1

KAPLAN MANNANA – CALY CZAS OPUWANY DECHEM GEKOMANDRYUMIERA, JEGO CIALO JEST ZMASAKROWANE I NIE WIDOMO CO I JAK TRZYMA GO PRZY ZYCIU, NORMALNY CZLOWIEK DAWNO BY UMARL, JEDNAKZE GEKOMANDRA CALYCZAS GO OPLUWA OGNIEM I POZERA AZ KAPLAN NIE SKONA, SCENA SIE POWTARZA.

4-6 2

KAPLAN MORA – UWIEZIONY W OLBRZYMIM JEZIORZE CALYCZAS JEST CHWYTANY POZERANY RZYWCEM A POZNIEJ ODZYWA I ZNOW JEST POZERANY, W KAZDYM “NOWYM” ZYCIU KAPLAN PAMIETA POPRZEDNIE SMIERCI I BOL ZE SMIERCIA ZWIAZANY

7-9 3

KAPLANKA MYRMIDII – KOSCIOGRYZ NIEUSTANNIE POZERA KAPLANKE SPRAWIAJAC NIESAMOWITY BOL,CHYBA TYLKO DZIEKI NIESAMOWITEJ SILE WOLI ZACHOWALA ZMYSLY, KOSCIOGRYZ NAJPIERW LAMIE JEJ KAZA MOZLIWA KOSC POTEM JE OBJADA Z MIESA A NA KONIEC ZJADA KOSCI, DOPIERO GDY WSZYSTKO OPROCZ GLOWY ZOSTANIE ZJEDZONE KAPLANKA UMIERA, LECZ PO CHWILI ODRADZA SIE PRZEZYWAJAC TEN SAM KOSZMAR

10-12 4

WYZNAWCA RANALDA – CALY CZAS POZERANY PRZEZ ROJ SZCZOROW OK 100, JAK POPRZEDNIO GINIE DOPIERO GDY ROJ ZJE CALE MIESO Z JEGO CIALA WLICZAJAC TE NA TWARZY WRAZZ OCZAMI, ZOSTAWIAJAC SAM SZKIELET KTORY UMIERA LECZ ODZYWA PO CHWILI A KATORGA ZACZYNA SIE NA NOWO.

13-15 5

ELFKA (KAPLANKA SHALYI) – POZERANA CALYCZAS PRZEZ 2CH SPACZONYCH NIETOPRZY CALYCZAS OGLUSZANA IZJADANA ZYWCEM GDY NIETOPERZE JA ZJADAJA ELFKA ZACZYNA MUTOWAC A TE ZJADAJA JA WRAZ Z MUTACJA, GINIE GDY CALE MIESO ZOSTANIE ZJEDZONE, PO CZYM ODRADZA SIE A KOSZMAR SIE ODNAWIA.

16-18 6
KAPLAN SIGMARA – POZERANY PRZEZ SPACZOSLUZ KTORY NABIERW WYSYSA ZNIEGO KREW A POTEM ROZPUSZCZA RESZTE W SWYM SLUZOWATYM CIELSKU. KAPLAN UMIERA GDY OSTATNIA CZASTKA ZOSTAJE ROZPUSZCZONA, NASTEPNIE ODZYWA A KOSZMAR SIE ODNAWIA.

19-21 7

KAPLAN TAALA – ZJADANY PRZEZ 8 OSOBNIKOW OLBRZYMIEGO SZCZURA, UMIERA GDY SZCZUR POZRE MIESO, NASTEPNIE SIE ODRADZA

22-24 8

KAPLANKA RHYI – POZERANA PRZEZ SZURA ZARAZY, SZCZUR BARDZO WOLNA POZERA OFIARE KTORA WKONCU ZAPADA NA ZGNILIZNE NURGLA, NASTEPNIE SZCZUR ZJADA OFIARE DOKONCA TA UMIERA IODZYWA.

25-27 9

KAPLAN ULRYKA – POZERANY PRZEZ SZCZUROOGRA GINIE CALKOWICIE POZARTY WRAZ Z KOSCIAMI OPROCZ GLOWY.

28-30 10

KAPLANKA VERENY – POZERANY PRZEZ AGRESYWNEGO SZCZUROWILKA TA KAPLANKA PREZYWA SWOJA SMIERC CHYBA NAJBOLESNIEJ ZE WSZYSTKICH POZOSTALYCH OFIAR DOMU OKRONOSCI, GINIE W PODOBNY PRZERAZAJACY SPOSOB CO POZOSTALIPO CZYM SIE ODRADZA.

31-33 11

HEINRIS – PO WEJSCIU GRACZE WIDZA HEINRISA BACZNIE OBSERWUJACEGO POMIESZCZENIE, NASTEPNIE SZYBJKI ATAK TREGARY POWALA GO IJEST NIESAMOWICIE SZYBKO ZYWCEM POZERANY, NASTEPNIE ODRADZA SIE PRZEZYWAJAC TEN SAM KOSZMAR.

34-36 12

ITILDAR – JAK POPRZEDNIO GRACZE WIDZA ITILDARA W POMIESZCZENIU POMIMO IZ JESTZ NIMI. ITILDAR JEST ATAKOWANY PRZEZ WIJA LATARNIOWEGO JAK TYLKO ZBLIZY SIE DO “LAMPY”, POKOJ JEST CALKOWICIE POGRAZONY W CIEMNOSCIACH OPROCZ LAMPKI WIJA. NASTEPNIE JEST POZERANY I SIE ODRADZA.

37-39 13

ALEX – UGRYZIONY PRZEZ JASKINIOWA ZMIJE ZOSTAJE SPARALIZOWANY A NASTEPNIE ZYWCEM POZARTY, ODRADZA SIE A KOSZMAR SIE POWTARZA.

40-42 14

MORT – NIESZCZESNIK WALCZY SAMOTNIE W CIEMNOSCI OTOCZONY 4 SKAVENAMI GDY NIE MA SILWALCZYC SKAVENY POZERAJA GO ZYWCEM A TEN UMIERA DOPIERO JAKOSZKIELET POCZYM SIE ODRADZA PRZEZYWAJAC KOSZMAR POZARCIA

43-45 15

SELENA – POMIMO TEGO IZ DZIEWCZYNA EWIDENTNIE JEST W CIAZY STARA SIE UCHRONIC SIEBIE I DZIECKO PRZED NIEUCHRONNA SMIERCIA ZE STRONY SKAVENOW,GRUPA LICZACA 3 OSOBNIKOW LAKNIE LUDZKIEGO NIEMOWLECIA WYCZEKUJAC PORODU JAK DZIECKO SIE NARODZI MATKA JEST ZABIJANA I POZARTA A NASTEPNIE SIE ODRADZA WIDZAC TO JAKIE OKROPNE EXPERYMENTY SKAVENY WYCZYNIAJA NA JEJ DZIECK. CO WIDOCZNE TO TO IZ STALA PEWNA SIEBIE KOBIETA W WIEKU OK 25 LAT.

46-48 16

CZLOWIEK POSTAC TORTUROWANA PRZEZ SKAVENSKIEGO MISTRZA TORTUR DOPROWADZA OFIARE DO OBLEDU I UTRATY WOLI BLAGA O SMIERC KTORA NIGDY NIE NADCHODZI A KAZDA NASTEPNA TORTURA STAE SIE GORDSZA OD POPRZEDNIEJ.

49-51 17

POSTAC TORTUROWANA PRZEZ SKAVENA ZAMKNIETA W SPACZENIOWEJ ZELAZNEJ DZIEWICY DOSTAJE MUTACJI PRAWIE NATYCHMIAST KOLEJNE TORTURY SA GORSZE IBARDZIEJ WYTWORNE A SMIERC NIGDYNIE NADCHODZI PO ZAKONCZENIU ZABAWY SKAVENA SCENA ROZGRYWA SIE NA NOWO.

52-54 18

POSTAC TORTUROWANA KROPLA PLYNNEGO SPACZENIA, ZNIEKSZTALCONA OHYDLA LEDWO POTRAFIACA MOWIC BLAGALNIE BLAGA O SMIERC KTORA NIENADCHODZI.

55-57 19

POSTAC ELFA UWIESZONEGO W KSZTALCIE LITERE L OPUSZCZANA ZWOLNA NA KRZESLO Z OLBRZYMIM ZIELONKAWYM BOLCEM WBIJAJACYM SIE W ODBYT SPRAWIA NIESAMOWITY OBRZYDLIWY BOL POWIAZANY Z NATYCHMIASTOWA MUTACJA CIALA W NIEWYOBRAZALNYM BOLU CIALO ZMIENIA SIE W KSZTALT NIEWRAZLIWY NA BOLEC PO CZYM WRACA DO NORMY A KOLEJNA TORTURRA SPRAWIA WIEKSZY BOL OD POPRZEDNIOGO. SMIERC NIGDY NIE NADCHODZI.

58-60 20

POSTAC PRZYPIETA REKAMI DO KOLA – KRASNOLUD OPARTY PLECAMI O WYDLUZONE RAMIE PROSTE WCIAGANY JEST NA KOLO SLYCHAC LAMANIE SIE KOSCI I KREGOSLUPA NASTEPNIE SCISKANY PRZEZ DRUGIE KOLO PODOBNEJ WIELKOSCI TYM RAZEM SPACZENIOWE POWODUJE MUTACJE KRASNOLUDA I NIESAMOWITY BOL, PO ZATOCZENIU KOLA MUTACJE USTEPUJA A NASTEPNE LAMANIE JAK TOJUZ BYWA W TYM DOMU JEST GORSZE IBARDZIEJ BOLESNE OD POPRZEDNIEGO.

61-63 21

KOLEJNA POSTAC KRASNOLUDA ZAKOPANA W ZIEMI BLYSZCZACEJ SIE ZIELONKAWY ODBICIEM, KRASNOLUD WRZESZCZY Z BOLU WIDAC JAK ZIELE MROWKOPODOBNE STWORKI POZERAJA GO ZYWCEM A SMIERC NIGDY NIE NADCHODZI GDYZ CIALO NON STOP SIE REGENERUJE SPRAWIAJAC JESZCZE WIEKSZY BOL NIZ POZERANIE PRZEZ MROWKI.

64-66 22

ELFIA POSTAC PRZYWIAZANA DO 2CH KUCY TUNELOWYCH KTORE SA PLOSZONE A NASTEPNIE POSTAC JEST ROZCIGANA I NIE ZOSTAJE PRZERWANA NA SKUTEK DZIALAJACEGOSPACZENIA, BOL ROZCIGANIA STAJE SIE CORAZ WIEKSZY WRAZ Z MNOZACA SIE DLUGOSCIA ELFA WRZESZCZACEGO JAKOSZALALAY Z NIESLYCHANEGO BOLU.

67-69 23

POSTAC NIZIOLKA TORTUROWANA SNEM FAKIRA WBIJA SIEW NIEGO ZIELONKAWE IGLY PRZEPELNIONE CIECZA SPACZENIA ZE WZGLEDU NA WRODZONA ODPORNNOSC NA CHAOS TA SUBSTANCJA SPRAWIA BOL JAKIEGO ZADEN ELF / CZLOWIEK / KRASNOLUD NIGDY NIE DOSWIACZY. NIZIOLEK NIE UMIERA NIE MDLEJE ACZKOLWIEK CIAGLE PRZEZYWA NIESAMOWITY BOL A Z OTWOROW W JEGO CIELE WYPLYWA PLYNNY SPACZEN ZMIESZANYZ JEGO KRWIA.

70-72 24

KOLEJNY NIZIOLEK PRZYWIAZANY DO ZMYSLNEGO URZEDZENIA TRZYMAJACEGO USTA NIZIOLKA W MAXYMALNYM ROZWARCIU, WIDAC TAKZE JAK JEGO POLICZKISA ROZCIETE AZ DO USZU BY POSZERZYC USTA W MIEJSCESKORY WSZCZEPIONA JAKAS DZIWNA TKANKE A NASTEPNIE WPROST DO GARDLA NIZIOLKA WLEWANY JEST KWAS SPACZENIOWY KTORY WYZERA WSZYSTKO WEWNATRZ NIZIOLKA ZAWARTOSC WNETRZNOSCI WYLEWA SIE ODBYTEM I USTAMI NIZIOLEK WYMIOTUJE W BOLACH ZACHLYSTUJAC SIE PLYNNYMIWNETRZNOSCIAMI JAK IKWASEM SPACZENIOWYM.

73-75 25

POKOJ WYPELNIONY PRZEROZNYMI TWORAMI SPACZENIOWYMI MUTANTAMI PO NIEKTORYCH CECHACH MOZNA STWIERDZIC PRZYNALEZNOSC DO RASY JEDNAKZE NIESAMOWICIE ZMUTOANE CIELSKA IKSZTALKY SKUTECNIE TO UNIEMOZLIWIAJA

76-78 26

POSTAC PRZYKUTA DO SCIANY MIZERNA WIDAC ZE WYGLODNIALA JEDNAKZE ZADNA POSTAC NIE BYLABY W STANIE PRZEZYC BEDAC AZ TAK WYGLODZONA, NA JEJ NIESZCZESNCIE PODANE ZOSTAJE JEJ DANIE WYPELNIONE SPACZENIEM A POSTAC POZERA TO W CALOSCI JEDZAC SAMYMI USTAMI NICZYM SWINIA GDYZ RECE MA PRZYKUTE DO SCIANY I ZATOPIONEW BETONIE TO SAMO Z JEJ NOGAMI.

79-81 27

POSTAC ELFA OBDARTEGO Z UBRANIA CALKIEM NAGIEGO. POSTAC ZAWIESZONA NA LINACH A JEGO NOGI W ROZKROTKU PRZYWIAZANE DO SCIANY CZLONEK TAKZE PRZYWIAZANY TAK BY ODSLONIC JAJA. POSTAC NIEUSTANIE OBRYWA OD LINY KONOPNEJ NA KONCUZWIAZANEJ W WEZEL A JEJ DLUGOSC IDEALNIE USTAWIONA TAK BY UDERZALA W JAJA. LINA PRZYWIAZANA JEST DO WCIAZ OBRACAJACEGO SIE KOLA ZE SPORA SZYBKOSCIA NA DOMIAR ZLEGO POSTAC CIAGLE JEST KLUTA WSZELKIMI IGLAMI W PRZEROZNE MIEJSCA. WIODAC JAK KAZDY NASTEPNY CIOS LUB ULUCIE S[RAWIALA KILKUKROTNIE WIEKSZY BOL NIZ POPRZEDNIE A JEJ CIERPIENIE ZDAJE SIE ROSNACW ZASTRASZAJACYM TEMPIE.

82-84 28 GLOWNY HOL

85-87 29

POSTAC KRASNOLUDA – KOWALA RUN, ROZCZLONKOWANA CIAGLE ZYJACA, JEGO SERCE ZAMKNIETEW DZIWNYM MECHANIZMIEWYPALNIONYM SPACZENIOWA CIECZA PRZEBICIE SERCA ZABIJA KRASNOLUDA WYSYLAJAC GO DO VALHALLI, KRASNOLUD ZYJE JUZ KILKA TYSIACLECI ROZCZLONKOWANY NIE MOGACY SIE RUSZYC JEDYNIE OBSERWOWAC NIEZMIENIAJACE SIE OTOCZENIE.

88-90 30

POSTAC KRASNOLUDA SPALANA ZYWCEM PRZEZ OGIEN SPACZENIA, JEDYNIE PRZEBICIE JEGO SERCA SPOWODUJE JEGO SMIERC OGIEN SPACZENIA WYPALAL GOPRZEZ WIEKI KRASNOLUD Z SZALENSTWA POTRAFISIE SLINIC PLAKAC WRZESZCZEC.

91-93 31

NAJWYZSZY KAPLAN SIGMARA – PRZYWIAZANY DO OKROPNEGO STOLY W SMIERDZACYM BIJACYM ZIELONYM BLASKIEM POKOJU TEN KAPLAN JEST OBIEKTEM EXPERYMENTOW MISTRZA CIALOKSZTALTOWANIA, POTWORNY SKAVEN BAWI SIE SWA ZDOBYCZA ULEPSZAJAC JEGOMOSCIA, W PRZECIWIENSTWIE DO POPRZEDNICH POKOJI TUTAJKAPLAN NIE UMIERA NIGDY, MISTRZ CIALOKSZTALTOWANIA DZIEKI MOC SPACZENIA I POMIESZCZENIA JESTW STANIE COFAC NIECHCIANE EFEKTY STWARZAJAC BOL GORSZY ICIEZSZY NIZ TEN WYWOLUJACY SAMA MUTACJE.

94-96 32

NAJWYZSZA KAPLANKA SHALYII – POKOJ BARDZO PODOBNY DO POPRZEDNIEGO, TEN SKAVEN TO MISTRZ MUTATOR BARDZIEJ OCHYDLY I POTWORNY NIZ MISTRZ CIALOKSZTALTOWANIA, JEGO TORTURY, ZABAWY I EXPERYMENTY NA KAPLANCE WYDAJA SIE PO STO KROC OKROPNIEJSZE IOCHYDNIEJSZE NIZ W PRZYPADKU MISTRZA CIALOKSZTALTOWANIA, PODOBNIE MISTRZ JESTW STANIE COFNAC NIECHCIANY EFEKT DOPROWADZAJAC POSTAC DO NIEMAL ZGOU JEDNAK POTEM PRZYWRACA JA DO ZDROWIA PRZYPRAWIAJAC KOLEJNY NIESKONCZENIE OKRUTNY BOL.

97-99 33

NAJWYZSZA KALANKA VERENY – MISTRZ CIALOKSZTALTOWANIA I MISTRZ MUTATOR, WSPOLPRACUJAC STWORZYLI STWORA A RACZEJ CZLOWIECZKE TAK NIESAMOWITA W SSWEJ OKROPNOSCI ZE NIEMAL PIEKNA TA KAPLANKA UBOSTWIA BOL JAKI JEJ ZADAJA MISTRZOWIE, BLAGA O WIECEJ JEDNAKW JEJ OCZACH W GLEBI UMYSLU ISTNIEJE PRAWDA KIM BYLA I JAKO KTO CHCE UMRZEC TE NIESZCZESTNE STWORZENIE POSIADA 2 OSOBOWOSCI LUDZKA ITA STWORZONA PRZEZ SKAVENA, OSZALALA W SWEJ CHOROBIE NIE WIE CZEGO CHCE IAKSIE ZACHOWAC.






4. Tabela wyjsc

RZUT MIESJCE
RZUT MIESJCE
01 AVERLAND
02 HOCHLAND
03 MIDDENLAND
04 MOOT
05 NORDLAND
06 OSTERMARK
07 OSTLAND
08 REIKLAND
09 STIRLAND
10 TALABECLAND
11-12 BRETONIA COURONNE
13-14 BRETONIA LANGUILE
15-16 BRETONIA LYONESSE
17-18 BRETONIA ARTOIS
19-20 BRETONIA GISORFUX
21-22 BRETONIA BORDELEAUX
23-24 BRETONIA BASTONNE
25-26 BRETONIA MONTFORT
27-28 BRETONIA AKWITANIA
29-30 BRETONIA BRIONNE
31-32 BRETONIA QUEENELLES
33-34 BRETONIA CARCASSONE
35-37 ESTALIA POLNOCNA
38-40 ESTALIA POLUDNIOWA
41-43 ESTALIA WSCHODNIA
44-45 ESTALIA ZACHODNIA
46-47 ZIENIE NIEZNANE
48-49 TROLL COUNTRY
50-51 KILSEV POLNOCNY
52-53 KISLEV POLUDNIOWY
54-55 KISLEV WSCHODNI
56-57 KISLEV ZACHODNI
58-59 TILEA WSCHODNIA
60-62 TILEA ZACHODNIA
63-64 TILEA POLUDNIOWA
65-66 TILEA POLNOCNA
67-68 REALM OF CHAOS
69-70 CATHAY
71-72 NIPPON
73-74 THE DARK LANDS
75-76 BORDER PRINCES
77-78 BADLANDS
79-80 MARSHES OF MADNES
81-82 ARABY
83-84 LAND OF THE DEAD
85-86 ARABY DESERT
87-88 LAND OF THE DERVISHES
89-90 SORCERERS ISLANDS
91-92 THE CURSDED JUNGLE
93-94 KINGDOM OF BEAST
95-96 LUSTRIA
97 NAGAROTH
98 NORTHEN WASTES
99 INECVITABLECITY
00-0 BIEGUN POLNOCNY

5. Tabela cz
RZUT IL. MIESIECY
1 2
2 4
3 5
4 8
5 11
6 12
7 14
8 15
9 18
10 21
11 22
12 23
13 25
14 27
15 29
16 30
17 31
18 32
19 33
20 40


* PODOBNIE JAK W PRZYPADKU DOMUNAWIEDZONEGO - gracze wchodza do wybranego przez siebie pokoju wtedy nalezy albo wykonac rzut gdzie trafiaja albo narysowac mapke domostwa z 33 pokojami ponumerowac je iodczytac wynik z mapki i tabeli

**Mort, Ithildar, Alex, selena. Heinrich - postacie graczy i npc im towarzysace jednakze sa nieco starsze.
*** Zasada specjalna dla magow - kazdy odglos wydanyz ust maga nawet najcichszy szept (Mag = 1) powoduje nieznosny glos i halas, nalezywykonac test odpornosci +20 , nieudanytest oznacza krwotokz uszu na skutek peknietych bebenkow, jesli wewnatrz jest mag posiadajacy mag = 2 wtedy test odpornoscina - 10, mag=3 test na -20 i mag = 4 test na -30.


zycze milej gry
 
caelian jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27-08-2012, 17:57   #22
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
1. POKÓJ.
2. Bez "capslock".
3. Z polskimi literami.
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27-08-2012, 18:00   #23
 
caelian's Avatar
 
Reputacja: 1 caelian nie jest za bardzo znany
wybacz polskich liter nie mam jak ustawic bo siedzew anglii
 
caelian jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28-08-2012, 11:36   #24
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
Hej, kolego. Grałeś w Zamek Drachenfels do 1 edycji WH? Jak nie, to zapoznaj się z tym podręcznikiem - to dobry przykład jak należy tworzyć nawiedzone budynki, które dodatkowo mają jakieś osadzenie w świecie gry.

Ja też jestem w Anglii i jakoś nie mam problemu z polskimi znakami, ortografią, interpunkcją i literówkami. Może kwestia tego, że jestem w innym miejscu niż Ty.
 

Ostatnio edytowane przez xeper : 28-08-2012 o 11:39.
xeper jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28-08-2012, 22:28   #25
 
caelian's Avatar
 
Reputacja: 1 caelian nie jest za bardzo znany
to kwestia tego iz mam angielskiego lapka z ang windowsem i ang officem wiec przelaczenie klawiatury na PL nic nie daje ze wzg na wersje jezykowa
 
caelian jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28-08-2012, 22:59   #26
 
Wnerwik's Avatar
 
Reputacja: 1 Wnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetny
No dobra, ale capslock'a chyba się da wyłączyć
Może i by się dało coś z tego zrobić, lecz w obecnej formie to jest nie do przeczytania :/
 
Wnerwik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28-08-2012, 23:10   #27
 
Yzurmir's Avatar
 
Reputacja: 1 Yzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie coś
Wydaje mi się, że paczkę z językiem można ściągnąć przez internet (w Win7, jeśli dobrze pamiętam, bodajże z okna aktualizacji systemu). Ustawienia klawiatury da się chyba zmienić nawet bez tego. Office dostraja się do języka systemu. Firefoksa, który poprawia błędy, możesz ściągnąć w dowolnym języku.
 
Yzurmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29-08-2012, 00:01   #28
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Caelian, pomijając błędy, to twój pomysł jest kiepściutki. Zero akcji, zero fabuły. Nie wiem czy za dużo się nagrałeś w Diablo, ale wiedz jedno, jeśli ktoś w to zagra to będzie to jakiś straszny młodziak, albo jakiś spaczony fan wyżej wymienionej gry komputerowej.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.
Komtur jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01-09-2012, 01:19   #29
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Pomysł bezczelnie ściągnięty od Ignacego Trzewiczka z "Jesiennej Gawędy", przykład mój.
Trzewiczek wskazywał na mocne strony sesji opartych na wyborze dotyczącym postaci Bohatera Gracza, jego istotnych wartości.

Wstęp:
Moi gracze tworzyli drużynę...sąsiadów. Ot, wszyscy pochodzili z ostlandzkiej wioski, bieda wygnała ich w poszukiwaniu przygód. W miarę, jak rośli w potęgę i majątek, wpadali sobie czasami na ojcowiznę. Jeden kupił kawał lasu i dostawał od ojca listy (pisane przez wioskowego kapłana) co do postępów karczunku (przy okazji kapłan dawał w nich światłe rady z których zapowiedział surowe przepytywanie całej drużyny, jak wrócą). Inny został wspólnikiem młynarza itd. Tak to sobie BG hasali po gościńcu, aż nadszedł czas Burzy Chaosu i wtedy - co naturalne - wrócili do domów.

Wybór:
A tam zagwozdka: zostać we wsi i przygotować się do obrony, czy uciekać do miasta? Miasto znacznie lepiej przygotowane do obrony, ale wróg na pewno na nie uderzy. Z kolei wioska jest na wygwizdowie, może być tak, że nie uderzy nikt albo jakaś grupa zwiadowców, a nasi BG zęby zjedli na zdobywaniu PD i mają mocne staty...Ale co, jeżeli grupa napastników będzie zbyt liczna? Problem dzieli wioskę, a nawet rodziny BG. Pojawiają się uchodźcy i wszyscy chcą do miasta; wmieście ceny wynajmu lokali idą błyskawicznie w górę i zapał do przeniesienia się opada, gdy z obliczeń wynika, iż aby przeżyć, trzeba będzie wydać życiowe oszczędności. Władca ogłasza podatek wojenny i trzeba "zniknąć" gdzieś bydło i nierogaciznę. Pojawia się poborca podatków, który za "prezent" wystawia wiosce glejt zwalniający od podatku, po czym wyjeżdża, a następnego dnia przybywa prawdziwy poborca podatków - wieś padła ofiarą szarlatana. BG, jako osoby potężne, najpierw dostają zaproszenie, potem "zaproszenie", a na końcu powołanie do obrony miasta. Nie zostawią jednak rodzin - co jednak mogą zrobić jako dezerterzy skazani na śmierć?

W skrócie, wokół ciągłego myślenia, uciec do miasta czy bronić się we wsi, działo się bardzo dużo. Prosty motyw, a dał dużo emocji, bo chodziło o istotne wartości.
 
Reinhard jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28-09-2012, 21:31   #30
 
secutor's Avatar
 
Reputacja: 1 secutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumnysecutor ma z czego być dumny
Ludzie czesto robia sesje na podstawie gier komputerowych.
Ja prawie koncze robic RPG na podstaiwe gier komuterowych.
Nigdy niegralem jako MG, ale mysle ze niezlym natchnieniem mogla by byc
historia wprowadzajaca pojedynczych graczy.
Zazwyczaj MG wymaga krotkiego opisu co bohater robil przez tym jak dolaczyl do druzyny.
Sprobojcie zrobic na odwrot.
Niech gracze napisza cos w rodzaju opowiadania a nawet ksiarzki jesli chca. Przeczytajcie potem je wszystkie
Z pojedynczych opowiadan wynika tez co gracze oczekuja od MG i samej sesji.
Ci co lubia duzo walki w swoich opowiadaniach napisza wlasnie o nich, ci co lubia, szpiegowskie intryki w opowiadaniu napisza cos z tym wlasnie watkiem w tle.

Bardzo czesto oczekuje sie od MG ze bedzie wymyslal fabule.
A gdyby tak isc jeszcze dalej i kazac jednemu graczowi wymyslic fabule ze swoim bohaterem w roli glownej, ale zeby inni otym niewiedzieli.
Potem kazac tak nastepnemu itd. itp.
A potem zrobic serie sesji, gdzie bohaterem karzdej kolejnej bedzie inny gracz?

secutor.
 
__________________
,,Ruchów na pozór jest wiele, ale tylko nieliczne są możliwe, a każdy kolejny zamyka drogę innym".

Ostatnio edytowane przez secutor : 28-09-2012 o 21:34.
secutor jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:05.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172