Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Rozmowy ogólne na temat RPG
Zarejestruj się Użytkownicy

Rozmowy ogólne na temat RPG Podziel się swoimi uwagami na temat różnych systemów RPG. Opowiedz jakie są Twoje ulubione systemy, a które według Ciebie zasługują na miano najgorszych. Albo po prostu luźno porozmawiaj na tematy powiązane z RPG.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-02-2009, 04:35   #1
 
Reputacja: 1 NadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znany
Autorskie Bronie, Potwory, Zaklęcia

W tym temacie chciał bym stworzyć listę swoich autorskich potworów (głównie elitarnych potworów o bardzo wysokim poziomie wyzwania), zaklęć oraz magicznych przedmiotów i broni. Może zainspiruje to któregoś z Mistrzów Gry do wprowadzenia od czasu do czasu w rozgrywkę POWAŻNEGO PRZECIWNIKA, z którym gracze nie walczą dla zdobycia kolejnego levelu, lecz aby pozostać przy życiu.

(Swoją drogą, czy ktoś może polecić naprawdę dobrą (potężną klimatem) muzykę do RPG?)

Potwór -MISTRZ PODZIEMI- siła potwora 4:10

Opis Ogólny :

Świat Chaosu istnieje gdzieś poza a zarazem ponad ludzką wyobraźnią - ocean braku czasu, braku sensu oraz braku formy - wewnątrz panika i szaleństwo.



Dwie twarze - ludzka i demoniczna, trudna do zliczenia ilość ramion oraz abstrakcyjnie zbudowane, larwie ciało o długości 4 metrów - Mistrz Podziemi jest egzystencją która budzi żywe przerażenie wśród mieszkańców świata materialnego.

Przyciągany wibracją chaosu potrafi przenosić swoje ciało do świata fizycznego ; wolna przestrzeń , ściana, zwłoki a nawet żywe ciało, które w momencie wyjścia zostaje rozerwane na kawałki mogą służyć jako portal. Po przeniesieniu się w wymiar fizyczny, Mistrz Podziemi pochłania całą dostępną w przestrzeni i istotach wibracje chaosu, powodując uspokojenie się sytuacji i omdlenia istot chaotycznych oraz zatrzymanie się zaklęć opartych na chaosie. Od tego momentu, cała energia chaosu ulokowana jest w ciele Mistrza Podziemi i na nim podświadomie zostaje skupiona uwaga całego otoczenia (nawet jeżeli potwór pojawia się w trakcie już trwającej walki - konflikt ustaje, a wszyscy wcześniej walczący w poczuciu nadejścia nowego, silniejszego zagrożenia - patrzą w jego stronę).

Mistrz Podziemi nie posiada poczucia przynależności do jakiegokolwiek gatunku istot : Zawsze atakuje bez uprzedzenia, wcześniej szukając istoty najsłabszej i najbardziej podatnej na strach : potwór, zwierze, człowiek : rasa nie ma dla niego znaczenia, idzie tam, gdzie strach jest największy.

Zdolności Mistrza Podziemi :

Aura Paniki i Chaosu (zdolność Pasywna) : W momencie pojawienia się Mistrza Podziemi, wszystkie istoty w pobliżu zostają zmiażdżone wibracją paniki i chaosu na który da się wykonać rzut obronny. W przypadku kostki 1k6 :
1 - Postać wpada w szaleństwo ze strachu, traci zdolność podejmowania świadomych decyzji, traci siłę do ucieczki - zamiera w bezruchu bądź upada na ziemie w przeświadczeniu że niezależnie od tego co zrobi - zginie.
2 - Postać wpada w panikę, traci zdolność podejmowania świadomych decyzji, bezwarunkowo ucieka jak najdalej od Mistrza Podziemi porzucając swoich towarzyszy.
3 - Postać wpada w chwilową panikę, zamiera w bezruchu na czas jednej kolejki drżąc ze strachu. W następnej rundzie ponownie wykonuje rzut obronny 1k6 przed wibracją paniki i chaosu.
4 - Postać zachowuje zimną krew, w następnej rundzie ponownie wykonuje rzut obronny 1k6 przed wibracją paniki i chaosu.
5 - Postać zachowuje zimną krew do końca walki.
6 - Postać zachowuje zimną krew do końca walki oraz otrzymuje zdolność wsparcia swoją wiarą jednego z towarzyszy zwiększając współczynnik jego reakcji o +2.

Bohaterowie o największej w drużynie ilości punktów życia posiada modyfikator + 1 do rzutu obronnego przed wibracją paniki.
Bohaterowie o kapłańskich klasach postaci (Kapłan, Paladyn itp.) posiadają modyfikator + 1 do rzutu obronnego przed wibracją paniki.

Odgryzienie Kończyny (Atak Podstawowy) : Mistrz Podziemi nie zabija swoich przeciwników, lecz odgryza im ręce. Siła szczęk potwora jest na tyle wielka, aby bez trudu pozbawić kończyny wojownika w pełnym pancerzu płytowym. Bohater pozbawiony obu rąk jest porzucany, umiera w przeciągu kilku kolejnych rund od wykrwawienia się. (porzucanie gracza bez rąk tworzy dla Mistrza Podziemi kolejne pokłady energii chaosu, którą zmasakrowany gracz generuje poprzez swoje cierpienie, rozpacz, gniew i bezradność)

Uwielbienie Chaosu (zdolność Pasywna) : Mistrz Podziemi zawsze obiera za swój cel postać o największym współczynniku paniki, jeżeli jest to postać wyrywająca się do ucieczki, zostaje unieruchomiona poprzez wyrastające z ziemi, chwytające za nogi ramiona Mistrza Podziemi.

Wyrastające Ramiona (zdolność Specjalna) : 8 ramion, zdolnych go chwytania, unieruchamiania, przewracania oraz duszenia mogą wyrastać na dowolnym nieorganicznym podłożu, takim jak ściany i podłogi. Mistrz Podziemi może używać pary ramion do chwycenia biegnącego przeciwnika za nogi, doprowadzając do jego upadku. Kolejne dwa wyrastające z ziemi ramiona mogą unieruchomić ręce postaci zabierając jej możliwość jakichkolwiek działań.
Ramiona posiadają małą ilość punktów życia, a obrażenia im zdane przekładają się na ramiona znajdujące się na łbie Mistrza Podziemi (Raniąc Wyrastające Ramiona - Rani się Mistrza Podziemi - przecinając jedno z wyrastających ramion w pół, jedno z ramion na głowie potwora zostaje przecięte w pół.) Siła Ramion jest na tyle duża, aby w ciągu 2 tur udusić postać bądź rzucić nią z dużą siłą o ścianę.



Pożarcie Przez Chaos
(krytyczna zdolność specjalna) : Postać znika z planu materialnego, pojawiając się w chaotycznym świecie wewnętrznym Mistrza Podziemi. Bohater jest oddzielony od walki a jedynym sposobem na uwolnienie go jest zabicie Mistrza Podziemi. Uwięziona Postać traci 5 punktów życia na turę.

Organiczny Wymiar, pozbawiony grawitacji, którego ściany zbudowane są z żylastego, oddychającego ciała. Naprzeciw Uwięzionej postaci, ogromne, zaginające się, lekko drgające kły, między nimi zniekształcona twarz ludzka wielkości zamku. Wysoko nad nią, para ciągle skupionych oczu. Cała przestrzeń przepełniona odorem zgnilizny oraz wilgocią. Potwór potrafi przemawiać do istoty zamkniętej wewnątrz zdolności, ruszając wtedy swoim ciałem które stanowi cały wymiar - widok ten potrafi wyprowadzić z równowagi nawet najsilniejszego psychicznie bohatera : nastrzępiona zębami, oddalona o wiele kilometrów paszcza, mówiąca całą otaczającą rzeczywistością...

Wzorce Zachowań :

Mistrz Podziemi jest istotą Chaotyczną Złą, która przekłada zły rozum ponad bezmyślną agresje. Potwór dąży do zdominowania sytuacji, rozbrojenia swoich przeciwników a następnie pastwienia się nad nimi. Zawsze wybiera najsłabszego przeciwnika i zawsze pozostawia go przy życiu - po tym jak odgryzie mu obie ręce. Im więcej zadaje krzywdy i im większą ma przewagę w walce, tym większa jest jego dzika radość i zapał do krzywdzenia. W wypadku zobaczenia w drużynie postaci kobiecej, potrafi zarzucić ją sobie na plecy i zdzierać z niej ubrania swoimi wieloma parami ramion, śmiejąc się szyderczo z pozostałych graczy i pokazując im jak bardzo są bezradni. Ogromną kontrole nad otaczającą rzeczywistością dają mu wyrastające z ziemi ramiona - to dzięki nim unieruchamia swoje ofiary. (Ponad to, potrafi przy ich pomocy wykonywać bardziej skomplikowane ataki specjalne jak np. złapanie postaci za nogi i rzucenie nią z całej siły w stronę mistrza podziemi który bierze zamach i uderza w lecącą postać swoim łbem jak młotem - Takie roztrzaskanie potrafi być dla postaci kończące).

Kiedy Mistrz Podziemi jest na skraju śmierci, przemawia w wybuchu gniewu i ego, nie dając po sobie poznać ciężkich obrażeń : "Bracia" mówi jakby w pustkę, gdzieś w dal "ŚMIERTELNE ŚCIERWA CZUJĄ SIĘ ZBYT PEWNIE - CHODŹCIE DO MNIE BRACIA. ZAATAKUJMY ICH W GRUPIE" Po czym wchodzi w podłogę bądź ścianę, uciekając z pola walki. (Zawołanie to jest skierowane w pustkę i nie spotka się z żadną reakcją, służy jedynie jako manipulacja psychiczna)

Mistrz Podziemi będzie wtedy czekać pod ziemią bądź gdzieś w ukryciu, obserwując sytuacje - Jeżeli gracze zaczną przeżywać emocjonalnie nadchodzące nowe i większe zagrożenie - Mistrz Podziemi będzie karmić się powstającą energią paniki i chaosu, uzupełniając swoje punkty życia po to, aby po chwili powrócić i zaatakować w najsłabszy punkt. Jeżeli Gracze nie spanikują z powodu tej prowokacji, Mistrz Podziemi opuści wymiar fizyczny pozostawiając graczy w spokoju.

Mistrz Podziemi jako istota bardzo inteligentna, nigdy nie da się zabić - zawsze ucieknie z pola walki w sytuacji zagrożenia życia.

Punkty doświadczenia za walkę nie powinny być przydzielane - nagrodą za wygranie konfrontacji jest pozostanie przy życiu, więcej nagród nie trzeba.
 

Ostatnio edytowane przez NadaLex : 26-02-2009 o 05:10.
NadaLex jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:12.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172