Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Rozmowy ogólne na temat RPG
Zarejestruj się Użytkownicy

Rozmowy ogólne na temat RPG Podziel się swoimi uwagami na temat różnych systemów RPG. Opowiedz jakie są Twoje ulubione systemy, a które według Ciebie zasługują na miano najgorszych. Albo po prostu luźno porozmawiaj na tematy powiązane z RPG.


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-02-2009, 04:35   #1
 
NadaLex's Avatar
 
Reputacja: 1 NadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znany
Autorskie Bronie, Potwory, Zaklęcia

W tym temacie chciał bym stworzyć listę swoich autorskich potworów (głównie elitarnych potworów o bardzo wysokim poziomie wyzwania), zaklęć oraz magicznych przedmiotów i broni. Może zainspiruje to któregoś z Mistrzów Gry do wprowadzenia od czasu do czasu w rozgrywkę POWAŻNEGO PRZECIWNIKA, z którym gracze nie walczą dla zdobycia kolejnego levelu, lecz aby pozostać przy życiu.

(Swoją drogą, czy ktoś może polecić naprawdę dobrą (potężną klimatem) muzykę do RPG?)

Potwór -MISTRZ PODZIEMI- siła potwora 4:10

Opis Ogólny :

Świat Chaosu istnieje gdzieś poza a zarazem ponad ludzką wyobraźnią - ocean braku czasu, braku sensu oraz braku formy - wewnątrz panika i szaleństwo.



Dwie twarze - ludzka i demoniczna, trudna do zliczenia ilość ramion oraz abstrakcyjnie zbudowane, larwie ciało o długości 4 metrów - Mistrz Podziemi jest egzystencją która budzi żywe przerażenie wśród mieszkańców świata materialnego.

Przyciągany wibracją chaosu potrafi przenosić swoje ciało do świata fizycznego ; wolna przestrzeń , ściana, zwłoki a nawet żywe ciało, które w momencie wyjścia zostaje rozerwane na kawałki mogą służyć jako portal. Po przeniesieniu się w wymiar fizyczny, Mistrz Podziemi pochłania całą dostępną w przestrzeni i istotach wibracje chaosu, powodując uspokojenie się sytuacji i omdlenia istot chaotycznych oraz zatrzymanie się zaklęć opartych na chaosie. Od tego momentu, cała energia chaosu ulokowana jest w ciele Mistrza Podziemi i na nim podświadomie zostaje skupiona uwaga całego otoczenia (nawet jeżeli potwór pojawia się w trakcie już trwającej walki - konflikt ustaje, a wszyscy wcześniej walczący w poczuciu nadejścia nowego, silniejszego zagrożenia - patrzą w jego stronę).

Mistrz Podziemi nie posiada poczucia przynależności do jakiegokolwiek gatunku istot : Zawsze atakuje bez uprzedzenia, wcześniej szukając istoty najsłabszej i najbardziej podatnej na strach : potwór, zwierze, człowiek : rasa nie ma dla niego znaczenia, idzie tam, gdzie strach jest największy.

Zdolności Mistrza Podziemi :

Aura Paniki i Chaosu (zdolność Pasywna) : W momencie pojawienia się Mistrza Podziemi, wszystkie istoty w pobliżu zostają zmiażdżone wibracją paniki i chaosu na który da się wykonać rzut obronny. W przypadku kostki 1k6 :
1 - Postać wpada w szaleństwo ze strachu, traci zdolność podejmowania świadomych decyzji, traci siłę do ucieczki - zamiera w bezruchu bądź upada na ziemie w przeświadczeniu że niezależnie od tego co zrobi - zginie.
2 - Postać wpada w panikę, traci zdolność podejmowania świadomych decyzji, bezwarunkowo ucieka jak najdalej od Mistrza Podziemi porzucając swoich towarzyszy.
3 - Postać wpada w chwilową panikę, zamiera w bezruchu na czas jednej kolejki drżąc ze strachu. W następnej rundzie ponownie wykonuje rzut obronny 1k6 przed wibracją paniki i chaosu.
4 - Postać zachowuje zimną krew, w następnej rundzie ponownie wykonuje rzut obronny 1k6 przed wibracją paniki i chaosu.
5 - Postać zachowuje zimną krew do końca walki.
6 - Postać zachowuje zimną krew do końca walki oraz otrzymuje zdolność wsparcia swoją wiarą jednego z towarzyszy zwiększając współczynnik jego reakcji o +2.

Bohaterowie o największej w drużynie ilości punktów życia posiada modyfikator + 1 do rzutu obronnego przed wibracją paniki.
Bohaterowie o kapłańskich klasach postaci (Kapłan, Paladyn itp.) posiadają modyfikator + 1 do rzutu obronnego przed wibracją paniki.

Odgryzienie Kończyny (Atak Podstawowy) : Mistrz Podziemi nie zabija swoich przeciwników, lecz odgryza im ręce. Siła szczęk potwora jest na tyle wielka, aby bez trudu pozbawić kończyny wojownika w pełnym pancerzu płytowym. Bohater pozbawiony obu rąk jest porzucany, umiera w przeciągu kilku kolejnych rund od wykrwawienia się. (porzucanie gracza bez rąk tworzy dla Mistrza Podziemi kolejne pokłady energii chaosu, którą zmasakrowany gracz generuje poprzez swoje cierpienie, rozpacz, gniew i bezradność)

Uwielbienie Chaosu (zdolność Pasywna) : Mistrz Podziemi zawsze obiera za swój cel postać o największym współczynniku paniki, jeżeli jest to postać wyrywająca się do ucieczki, zostaje unieruchomiona poprzez wyrastające z ziemi, chwytające za nogi ramiona Mistrza Podziemi.

Wyrastające Ramiona (zdolność Specjalna) : 8 ramion, zdolnych go chwytania, unieruchamiania, przewracania oraz duszenia mogą wyrastać na dowolnym nieorganicznym podłożu, takim jak ściany i podłogi. Mistrz Podziemi może używać pary ramion do chwycenia biegnącego przeciwnika za nogi, doprowadzając do jego upadku. Kolejne dwa wyrastające z ziemi ramiona mogą unieruchomić ręce postaci zabierając jej możliwość jakichkolwiek działań.
Ramiona posiadają małą ilość punktów życia, a obrażenia im zdane przekładają się na ramiona znajdujące się na łbie Mistrza Podziemi (Raniąc Wyrastające Ramiona - Rani się Mistrza Podziemi - przecinając jedno z wyrastających ramion w pół, jedno z ramion na głowie potwora zostaje przecięte w pół.) Siła Ramion jest na tyle duża, aby w ciągu 2 tur udusić postać bądź rzucić nią z dużą siłą o ścianę.



Pożarcie Przez Chaos
(krytyczna zdolność specjalna) : Postać znika z planu materialnego, pojawiając się w chaotycznym świecie wewnętrznym Mistrza Podziemi. Bohater jest oddzielony od walki a jedynym sposobem na uwolnienie go jest zabicie Mistrza Podziemi. Uwięziona Postać traci 5 punktów życia na turę.

Organiczny Wymiar, pozbawiony grawitacji, którego ściany zbudowane są z żylastego, oddychającego ciała. Naprzeciw Uwięzionej postaci, ogromne, zaginające się, lekko drgające kły, między nimi zniekształcona twarz ludzka wielkości zamku. Wysoko nad nią, para ciągle skupionych oczu. Cała przestrzeń przepełniona odorem zgnilizny oraz wilgocią. Potwór potrafi przemawiać do istoty zamkniętej wewnątrz zdolności, ruszając wtedy swoim ciałem które stanowi cały wymiar - widok ten potrafi wyprowadzić z równowagi nawet najsilniejszego psychicznie bohatera : nastrzępiona zębami, oddalona o wiele kilometrów paszcza, mówiąca całą otaczającą rzeczywistością...

Wzorce Zachowań :

Mistrz Podziemi jest istotą Chaotyczną Złą, która przekłada zły rozum ponad bezmyślną agresje. Potwór dąży do zdominowania sytuacji, rozbrojenia swoich przeciwników a następnie pastwienia się nad nimi. Zawsze wybiera najsłabszego przeciwnika i zawsze pozostawia go przy życiu - po tym jak odgryzie mu obie ręce. Im więcej zadaje krzywdy i im większą ma przewagę w walce, tym większa jest jego dzika radość i zapał do krzywdzenia. W wypadku zobaczenia w drużynie postaci kobiecej, potrafi zarzucić ją sobie na plecy i zdzierać z niej ubrania swoimi wieloma parami ramion, śmiejąc się szyderczo z pozostałych graczy i pokazując im jak bardzo są bezradni. Ogromną kontrole nad otaczającą rzeczywistością dają mu wyrastające z ziemi ramiona - to dzięki nim unieruchamia swoje ofiary. (Ponad to, potrafi przy ich pomocy wykonywać bardziej skomplikowane ataki specjalne jak np. złapanie postaci za nogi i rzucenie nią z całej siły w stronę mistrza podziemi który bierze zamach i uderza w lecącą postać swoim łbem jak młotem - Takie roztrzaskanie potrafi być dla postaci kończące).

Kiedy Mistrz Podziemi jest na skraju śmierci, przemawia w wybuchu gniewu i ego, nie dając po sobie poznać ciężkich obrażeń : "Bracia" mówi jakby w pustkę, gdzieś w dal "ŚMIERTELNE ŚCIERWA CZUJĄ SIĘ ZBYT PEWNIE - CHODŹCIE DO MNIE BRACIA. ZAATAKUJMY ICH W GRUPIE" Po czym wchodzi w podłogę bądź ścianę, uciekając z pola walki. (Zawołanie to jest skierowane w pustkę i nie spotka się z żadną reakcją, służy jedynie jako manipulacja psychiczna)

Mistrz Podziemi będzie wtedy czekać pod ziemią bądź gdzieś w ukryciu, obserwując sytuacje - Jeżeli gracze zaczną przeżywać emocjonalnie nadchodzące nowe i większe zagrożenie - Mistrz Podziemi będzie karmić się powstającą energią paniki i chaosu, uzupełniając swoje punkty życia po to, aby po chwili powrócić i zaatakować w najsłabszy punkt. Jeżeli Gracze nie spanikują z powodu tej prowokacji, Mistrz Podziemi opuści wymiar fizyczny pozostawiając graczy w spokoju.

Mistrz Podziemi jako istota bardzo inteligentna, nigdy nie da się zabić - zawsze ucieknie z pola walki w sytuacji zagrożenia życia.

Punkty doświadczenia za walkę nie powinny być przydzielane - nagrodą za wygranie konfrontacji jest pozostanie przy życiu, więcej nagród nie trzeba.
 

Ostatnio edytowane przez NadaLex : 26-02-2009 o 05:10.
NadaLex jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26-02-2009, 22:36   #2
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 1 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
MP jako stworek... dobre
Ale jakby się zastanowić to tak, jakby walczyć z bogiem wszelkiego istnienia, bo tym właśnie jest MP na sesjach.

Cytat:
Napisał NadaLex Zobacz post
(Swoją drogą, czy ktoś może polecić naprawdę dobrą (potężną klimatem) muzykę do RPG?)
Polecam ścieżkę dźwiękową z gry Wiedźmin, a także muzykę z edycji rozszerzonej tejże gry. Potężna klimatem to dobre określenie dla tej właśnie muzyki.
 
Gettor jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27-02-2009, 00:04   #3
 
NadaLex's Avatar
 
Reputacja: 1 NadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znany
Nazwa potwora "Mistrz Podziemi" znaczy to samo , co Mistrz Gry, lecz w wypadku tego potwora nie jest tym samym. Potwór posiada taką a nie inną nazwę po części z powodu chaosu (który nie zabroni mu się tak nazywać), po części, z powodów nawet mnie nie znanych.
 

Ostatnio edytowane przez NadaLex : 27-02-2009 o 00:06.
NadaLex jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27-02-2009, 18:01   #4
 
Almena's Avatar
 
Reputacja: 1 Almena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputację
Lol, skądś znam ten obrazek mistrza podziemi! Szkoda, że podpis autora okroiłeś z obrazka [ładnie to tak? ] Ale zdolności twórcze, nie powiem, fajne
 
__________________
- Heh... Ja jestem klopotami. Jak klopofy nie podoszają za mną, pszede mnom albo pszy mnie to cos sie dzieje ztecytowanie nienafuralnego ~Dirith po walce i utracie części uzębienia. "Nie ma co, żeby próbować ukryć się przed drowem w ciemnej jaskini to trzeba mieć po prostu poczucie humoru"-Dirith.
Almena jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-03-2009, 18:33   #5
 
Nekron's Avatar
 
Reputacja: 1 Nekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumny
Lol, podoba mis sie takie coś, ale trzeba by się nieżle namęczyc żeby takie coś zabic. Troche przesadzony potwór i dlatego robi wrażenie !!
 
Nekron jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-03-2009, 11:18   #6
 
NadaLex's Avatar
 
Reputacja: 1 NadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znany
Nekron dzięki za motywacje.

Stalowy Demon -Revolva- siła potwora 2:10



"Są przypadki, w których śmierć jest cenniejsza niż drugie życie."

Opis Ogólny

Ciężko jest pisać o potworze tak specyficznym jak Revolva - każda informacja jest ważna i powinna zostać napisana jako pierwsza.

- Revolva kiedyś była istotą ludzką, po przemianie zanika 95% jej świadomości, istota staje się zwierzęciem ze ślepym instynktem agresji, nad którym jest tylko ślepy posłuch względem czarnego maga.
- Revolva jest istotą nieumarłą o stalowym ciele, odpornym na większość fizycznych ataków.
- Tylko jeden człowiek na świecie jest zdolny do stworzenia Revolvy : zaklęcie przemiany zwłok w Stalowego Demona jest techniką zakazaną (z racji na naturę zaklęcia sam fakt jego używania jest poza prawem).
- Revolva podróżuje w zorganizowanym oddziale sięgającym do 20 istot, świadomość zbiorowa oddziału przypomina zachowaniem watahę wilków, gdzie *samcem alfa* jest czarny mag z reguły oddalony od oddziału.
- Revolva intuicyjnie rozumie rozkazy swojego pana, bez słów ani innych materialnych-widzialnych komponentów. Komendy są wydawane mentalnie.

Technika Zakazana

Mag chwyta zwłoki jedną ręką za łeb - tak rozpoczyna się proces przemiany - wierzgające się martwe ciało, niczym dotkliwie raniony żywy człowiek - miota się we wszystkie strony, rozrywa się i pęka. Z pod starego, organicznego ciała - wychodzi nowe - metalowe ciało. Metal oszczędza jedynie miejsca stawów - których natura staje się nieumarła (wzrost siły). Gdy proces przemiany się wypełnia, mag wypuszcza z dłoni już nienaturalnie wydłużony, metalowy łeb demona który tempo patrzy na swojego nowego właściciela. "Będziesz mi służyć i takim będzie twoje życie wieczne" - To pierwszy przekaz mentalny, jaki Demon otrzymuje po swoim ponownym narodzeniu. Od tego momentu, wiernie będzie podróżować za czarnym magiem, bezmyślnie mordując i w razie potrzeby, ginąc na rozkaz.

Zdolności

Ataki Podstawowe Opierają się na sile oraz wadze demona. Osiągając dużą prędkość tratuje, przewraca i miażdży. Jego stalowe pazury zharmonizowane z prędkością i siłą potrafią rozrywać nie tylko ciało, ale i pancerz.

Istota Nieumarła Revolva posiada siłę ośmiu ludzi. Nie zna strachu ani zmęczenia. Walczy niezależnie od tego, jak ciężkie posiada obrażenia.

Ciało-Zbroja waży ponad 200 kg. Zapewnia niewrażliwość na ataki fizyczne. Zranienie Revolvy w walce bezpośredniej jest niemal niemożliwe - nie dość, że jest na tyle zręczna, aby spróbować wykonać unik - istnieje ogromna szansa, że atak odbije się od metalowego ciała. Jedyne słabe punkty znajdują się w miejscach stawowych.

(Wyjątkiem rodzaju broni do walki w zwarciu, który potrafi ranić revolve jest broń obuchowa - Uderzenie wielkiego młota bojowego zada dotkliwe obrażenia niezależnie od pancerza)

Wzorce Zachowań

Stalowy Demon zachowuje się podobnie do wilka, wszystkie działania w trakcie walki wykonywane są intuicyjnie - ataki oraz uniki zachodzą z ogromną bezwarunkowością. Nekromatyczne energie pozwalają Revolvie poruszać się z szaloną prędkością mimo wielkiej wagi ciała. Rozwścieczona jest w stanie wykonywać skoki na wysokość 3 metrów. Nie uznaje przeszkód terenowych takich jak np. ściany budynków - tworzy nowe przejścia siłą.

Z pleców Revolvy wystaje kilka długich kolców. Jeżeli jakiś demon z oddziału polegnie, Revolva nabija sobie na plecy zwłoki ludzkie, które przynosi do czarnego maga w celu stworzenia nowej, zastępczej Revolvy.

To tyle.
 

Ostatnio edytowane przez NadaLex : 04-03-2009 o 12:23.
NadaLex jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-03-2009, 22:48   #7
 
Nekron's Avatar
 
Reputacja: 1 Nekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumnyNekron ma z czego być dumny
Normalnie Awesome !!!! Na pewno kiedyś jak będe z kimś grac wykorzystam te Revolvy , ale oczywiście jak gracz będzie miał naprawde wysoki poziom lub jak graczy będzie troche więcej, a Mistrz Podziemi jest dla naprawde potężnych postaci. Oby dwa stwory robią na mnie wielkie wrażenie. Może i ja nad czymś popracuje !!!!!
 
Nekron jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-03-2009, 19:24   #8
 
JohnyTRS's Avatar
 
Reputacja: 1 JohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputację
Brawo!!! Coraz ciekawiej się robi.Czekam na więcej "misiów" od NadaLexa. Tak trzymać.
 
__________________
Ten użytkownik też ma swoje za uszami.
JohnyTRS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-03-2009, 02:38   #9
 
NadaLex's Avatar
 
Reputacja: 1 NadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znanyNadaLex nie jest za bardzo znany
Kiedy podróżuje się po miastach kontynentu, można usłyszeć wiele nieprawdopodobnych historii, opowiadających o Czarnej Zjawie która pojawia się w deszczowe noce, siejąc klątwę i śmierć... Ludzie którzy przeżyli spotkanie z Czarną Zjawą, relacjonują straszne chodź pewnie nieprawdziwe historie... Tą najbardziej popularną jest opowieść o Zmorze, która lewitując nad ziemią zabiera życie każdemu, kogo napotka na swojej drodze. Inne historie mówią o tym, że Zjawa podróżuje po świecie wraz z oddziałem nieśmiertelnych istot. Podobno ten kto na nią trafi, może doznać losu gorszego niż śmierć - zostać skazany na potępione życie wieczne. Nie należy jednak popadać w panikę, opowiastkom nie zawsze warto wierzyć.

Czarny Mag -Zjawa ze Stali- skala wyzwania 3:10


Uczeń a zarazem prawa ręka Kolekcjonera Przekleństw, pośród mieszkańców cywilizowanego świata nazywany 'Zjawą ze Stali'. Czarny mag, poszukiwacz skarbów. Swoją siłę zdobywał poprzez poświęcanie ciemnym energiom coraz to kolejnych części swojej istoty. Były to poświęcenia : Wiary, Emocjonalności, Czucia, Węchu, Ego, Duszy oraz Mowy.

Całe swoje życie poświęcił na rzecz poznania praw rządzących światem - ścieżką wyczerpania, cierpienia i upokorzenia stał się mistrzem mocy tajemnych. Podróżował po innych wymiarach, tworzył własne zdolności i zaklęcia, studiował pradawne cywilizacje. Ceną coraz to kolejnych osiągnięć był mrok stopniowo pochłaniający duszę.

Jest mistrzem walki taktycznej oraz walki w ciemnościach, posiada zdolność rozróżniania prawdy od kłamstwa. Pomimo braku zdolności mowy, potrafi komunikować się telepatycznie do istot o czystych umysłach - może to robić jednak wyłącznie w czasie, kiedy dotyka osoby do której przemawia, zachodzi to najczęściej poprzez położenie ręki na ramieniu.

Wraz z oddziałem podlegających mu Stalowych Demonów podróżuje po krajach kontynentu, gdzie fortelem i przemocą zdobywa magiczne przedmioty. Posiada unikatową zdolność panowania nad żelazem i stalą, co łączy z wiedzą okultystyczną oraz nekromancją. W swojej ścieżce wiedzy tajemnej dąży do poznania prawdy o stworzeniu świata i życia. Uważa, że prawda o świecie ukryta jest gdzieś dalej, a wyznawani powszechnie bogowie nie są niczym więcej, jak tylko bardzo potężnymi stworzeniami które przypisały sobie boskie prawa.

---------------------------------------------------------------------------
Zdolności :

Zaklęcie : Niewidzialność (instant) Zjawa ze Stali potrafi znikać (Zaklęcie Rzucane jest niemal błyskawicznie, a postać zostaje uwidoczniona dopiero w momencie wykonywania gwałtownego ruchu, ataku bądź zdolności). Czarny Mag używa niewidzialności po to, aby unikać bezpośredniej walki. Stara się wzywać swoje demony, samemu pozostając w ukryciu, z którego wykonuje śmiertelne, lecz niedostrzegalne ataki.
Zaklęcie : Przemiana Ciała w Stal Jest używane w ostateczności, kiedy Czarny Mag nie ma możliwości kolejnego ukrycia się/ucieczki/zasłonienia za podległe mu demony. Przemiana zachodzi na poziomie ramienia, zamieniając je w ciężkie ostrze o dużej ilości obrażeń.
Zaklęcie Runiczne : KaTai (rozbrojenie) (instant) Ruchem ręki i wypowiedzeniem słów "KaiTai" Czarny Mag rozbraja istniejące, bądź rzucane zaklęcie / umiejętność magiczną. Najczęściej używane jest , kiedy zaklęcie skierowane jest bezpośrednio w Zjawę ze Stali.
Zakazana Technika : Sztylet Astralny nie jest zaklęciem spektakularnym. Zaklęcie jest przygotowywane przez kilka minut, co Zjawa robi najczęściej pozostając w niewidzialności. Atak kończący, o nieograniczonym zasięgu (Jeżeli Zjawia zobaczyła Twoją twarz, jej ostrze może dosięgnąć Ciebie niezależnie od tego, jak daleko uciekniesz). Sztylet astralny, to sztylet który przebija serce. Źle wykonany rzut obronny na siłę woli, prowadzi do arytmii a chwile później zawału serca - śmierci postaci.
Zaklęcie : Rozbicie Stali (instant) - kiedy Czarny Mag dotknie dłonią broni bądź pancerza swojego przeciwnika - te rozpadną się na kawałki. Rozbicie działa na Żelazo i Stal, jest podstawową zdolnością służącą do rozbrajania wrogów.
Zakazana Technika : Powołanie Demona Esencyjnego Zdolność opisana przy Revolvie.

----------------------------------------------------------------------------

Wzorce Zachowań :

Marzenia - Zjawa ze Stali posiada 3 *marzenia* które pragnie zrealizować. Pierwszym jest poznanie prawdziwej prawdy o świecie, jego powstaniu, rozmiarze i tym, czym było pierwotne źródło. Drugim marzeniem jest zdobycie Runy Kontroli - Symbolu który pozwala dominować inteligencje i siłę woli innych istot. Runa ta pozwoliła by Czarnemu Magowi na tworzenie większej ilości Stalowych Demonów, oraz, co najważniejsze : Tworzenie 'generałów', to znaczy Stalowych Demonów o większym potencjale, które dzięki działaniu runy pozostały by pokorne swojemu twórcy. Trzecim marzeniem jest nieśmiertelność.
Podróże - Czarny Mag na swojej ścieżce poznania tajemnic świata, zwiedził bardzo wiele krain, trafił również do więzienia o nazwie Klatka : największego więzienie w wielowymiarowym świecie. Najlepiej strzeżone - Gdyż Klatka jest CAŁĄ planetą. Ucieczka jest niemożliwa z powodu grawitacji oraz ograniczeń magicznych. Czarny Mag uciekła z Klatki (którą opisze może innym razem) z której zabrał dwa artefakty : Obrożę Pożeracza oraz Berło Zniszczenia. Żaden z tych przedmiotów nie jest obecnie w posiadaniu Czarnego Maga - przeklęte przedmioty trafiły do Kolekcjonera Przekleństw, którego Zjawa ze Stali jest prawą ręką.
Walka ... W tym temacie największym ograniczeniem jest wyobraźnia mistrza gry. Można jednak z góry nakreślić niektóre z możliwości, jakie posiada ta postać. Podstawową siłą jest zorganizowany oddział nieśmiertelnych (Stalowych) demonów które spełniają się jako zwiadowcy oraz wojownicy. Czarny Mag wzywa je w czasie zagrożenia, samemu wchodząc w stan niewidzialności. Pozwala walczyć swojej armii, samemu nie narażając się na walkę. Jeżeli Zjawa ze Stali jest odcięta od Stalowych Demonów, Dąży do ukrycia się i walki przy pomocy Astralnego Sztyletu. Jeżeli Postać jest ustawiona pod ścianą - próbuje rzuć na siebie niewidzialność i uciec. Dopiero w ostateczności Zjawa konfrontuje się z przeciwnikiem, używając wtedy zdolności Zamiany Ciała w Stal, Rozbicia Stali oraz Runy KaTai.

Zjawa ze Stali nosi przy sobie zapieczętowaną Księgę Czarnej Magii. Jeżeli zostanie ona otwarta w niewłaściwy sposób, dojdzie do wybuchu o sile dość dużej bomby - jest to zabezpieczenie, służące do zacierania śladów gdyby mag został zabity. ( jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że ten kto zabije czarnego maga, będzie chciał położyć łapy na jego księdze.)

Postać Czarnego maga może posiadać zdolność mowy o ile mistrz gry uważa to za bardziej odpowiednie.
 

Ostatnio edytowane przez NadaLex : 11-03-2009 o 18:28.
NadaLex jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-03-2009, 00:33   #10
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 1 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
Hmm... tak sobie myślę...

Czy można swoje autorskie wymysły też wrzucać, czy zastrzegasz sobie prawa do tego tematu?
 
Gettor jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:51.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172