|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
08-05-2017, 22:07 | #21 |
Reputacja: 1 | Tak być musi. Ostatnia kolejka: Lannister, Arryn, Hoare. |
08-05-2017, 23:27 | #22 |
Reputacja: 1 | M+1 piechur do doliny arrynów, koń na sobór (do Trydentu hehe;D) zostawiam żeton, z CP* poproszę konia |
08-05-2017, 23:48 | #23 |
Reputacja: 1 | Proszę: ♞ OK, nie spamuję już w mojej własnej sesji. |
08-05-2017, 23:50 | #24 |
Reputacja: 1 | zastanawiam się, Lordzie Targ, po co Ci aż 3 smoki koło mojej stolicy :P |
09-05-2017, 09:54 | #25 |
Reputacja: 1 | KN marszuje na Silverhill Z CP* - poproszę statek do złotej cieśniny oraz piechura do Lannisportu. |
09-05-2017, 12:51 | #26 |
Reputacja: 1 | Zostawiam żeton na Seagardzie i ruszam na Palec Flinta
__________________ "Alea iacta est." ~ Juliusz Cezar |
09-05-2017, 16:06 | #27 |
Reputacja: 1 | Stark realizuje specjalne umocnienie władzy. |
09-05-2017, 16:40 | #28 |
Reputacja: 1 | Manewry. Ćwiczenia. Nie przejmuj się tym. |
09-05-2017, 19:44 | #29 |
Reputacja: 1 | Statek w Lodowej Zatoce i Piechur w Winterfell |
09-05-2017, 19:55 | #30 | |
Reputacja: 1 | Runda 2. I. Faza Westeros 1. Przesunięcie znacznika rundy 2. Losowanie kart Westeros
4. Rozpatrzenie kart Westeros (I) Mobilizacja 8/8 Każdy gracz, w kolejności rozgrywki, werbuje nowe jednostki na każdym kontrolowanym przez siebie obszarze zawierającym Zamek lub Twierdzę. Aby następny gracz mógł rozpocząć swoją mobilizację, obecny gracz musi rozpatrzyć wszystkie możliwe werbunki. (II) Gra o tron Gracze otrzymują żeton władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na kontrolowanym obszarze oraz za każdy przyjazny port, w którym stacjonuje przynajmniej jedna jednostka statków - o ile na połączonym z portem obszarze morskim nie znajdują się wrogie jednostki (Handel z Wolnymi Miastami): Durrandon +3 Lannister +2 Stark +4 Hoare +3 Gardener +2 Martell +3 Arryn +4 Targaryen +3 (III) Kryzys! 8/8 Kartę podejrzał Arryn i odłożył na wierzch talii. Gracze wybierają liczbę żetonów Władzy, jakie przeznaczają do przezwyciężenia Kryzysu. Durrandon 0 Lannister 1 Stark 0 Hoare 3 Gardener 3 Martell 3 Arryn 0 Targaryen 8 Kryzys zażegnany. Wydarzenie: Miasto Złotej Kompanii Targaryen może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza. II. Faza Planowania 1. Przydzielanie rozkazów 8/8 2. Odkrywanie rozkazów 3. Wykorzystanie Kruka Posłańca (opcjonalne) Arrynowie mają możliwość zamiany jednego żetonu rozkazu lub podejrzenia karty kryzysu. Gracz podgląda kartę i odkłada ją na spód talii. III. Faza Akcji 1. Rozpatrzenie rozkazów Najazdu - 3/3 2. Rozpatrzenie rozkazów Marszu oraz bitew - 20/20 3. Rozpatrzenie rozkazów Umocnienia Władzy 14/14 Żetony za realizację rozkazu umocnienia władzy: Durrandon +1 Lannister +3 Stark +2 Hoare +1 Gardener +3 Martell +1 Arryn +3 Targaryen +4 4. Porządkowanie Ostatnio edytowane przez Ril : 07-06-2017 o 18:15. | |