Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Sondy rekrutacyjne
Zarejestruj się Użytkownicy

Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG.


Zobacz wyniki ankiety: Wybierz przygodę:
Mariaż fantasy i sf 7 33.33%
Płaszcz i szpada, odkrycia geograficzne 9 42.86%
Piraci, klasyczni 5 23.81%
Głosujących: 21. Nie możesz głosować w tej sondzie

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-01-2012, 04:15   #1
 
JanPolak's Avatar
 
Reputacja: 1 JanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemu
Który pomysł na przygodę jest najfajniejszy?

Tak ostatnio myślę… może bym coś poprowadził? Miałem na LI dotychczas jedną sesję – wszystkim się bardzo podobała i zdechła. Chodzi mi po głowie kilka pomysłów na przygody i to jest temat, w którym Wy mówicie, który jest najlepszy.

Sesja byłaby raczej szybka – 4 dni na post gracza, posty dość krótkie bez retrospekcji, introspekcji i tasiemcowych dialogów. Scenariusz przygodowy z akcją, eksploracją świata, „filmowymi” scenami. Szczątkowa mechanika w całości po stronie MG.

Takie są założenia techniczne. A pomysły na przygody mam takie:
  1. Mariaż fantasy i sf. Do pseudośredniowiecznego neverlandu przylatuje statek kosmiczny i rekrutuje typowych bohaterów fantasy na gwiezdną misję. No i lecą herosi magii i miecza na obcą planetę, oczywiście o technice, która ich otacza nie wiedzą początkowo nic. Heroic, dużo odkrywania świata, różnych tajemnic. Kiedyś już prowadziłem tę rekrutację, ale nie mogłem jej dokończyć.

  2. Płaszcz i szpada, odkrycia geograficzne. Mamy neverland w epoce płaszcza i szpady, gdzie właśnie odkryto nowy kontynent. Tylko, o ile w tym neverlandzie elementy fantastyczne praktycznie nie występowały, to w nowym świecie żyją potwory i istnieje magia. Zaczyna się badanie, podbijanie i próby zawładnięcia nowym kontynentem. W programie eksploracja świata, trochę tajemnic, szczypta spisków, bieganie po dżungli i krzyżowanie rapierów z tym lub owym adwersażem.

  3. Piraci. Klasyczni. Bez szczególnego dbania o realizm historyczny. Za to dużo akcji, ciekawych postaci, bujania na żyrandolach i popisówy przy okrzykach „arr! arr!” i „niech mnie kule biją!” Najmniej odkrywania świata, najwięcej szans na kreatywność dla graczy - czy to przy wymyślaniu harców i występków, czy to we współkreacji świata.
To jest temat, w którym można pisać, że jestem geniuszem, a Wy zawsze marzyliście o zagraniu w wariant 1/2/3. Można mi zadawać pytania, na które wątpię, by miał odpowiedź. Można też mnie nakierowywać na źródła inspiracji. Różne rzeczy można, jeśli tylko pomogą znaleźć odpowiedź na tytułowe pytanie.

Pozdrawiam,
Jan.
 
__________________
Jestem Polakiem, mam na to papier i cały system zachowań.

Ostatnio edytowane przez JanPolak : 07-01-2012 o 04:20.
JanPolak jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:55.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172