Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Sondy rekrutacyjne
Zarejestruj się Użytkownicy

Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG.


Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś zainteresowany taką sesją?
Tak jestem, kiedy rekrutacja? 5 31.25%
Tak, ale wolałbym zagrać w normalny Ocean RPG. 0 0%
Pomysł dobry, z małymi poprawkami... 2 12.50%
Świetna realia, tylko wolałbym normalną sesje 7 43.75%
Musze się zastanowić 1 6.25%
Nie jestem zainteresowany 0 0%
Nie i przez 5 stron będę udowadniał, że pomysł jest bez sensu. 1 6.25%
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 16. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06-05-2012, 13:58   #11
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Cytat:
Napisał Anonim Zobacz post
Czemu nie dawało rady? Dawało...
To _naprawdę_ Twoja opinia jako prowadzącego tą rozgrywkę... Mawiają, że każda pliszka swój ogonek chwali...

Jak widać nie tylko ja jako zewnętrzny obserwator mam wątpliwości co do takiego prowadzenia.


Cytat:
Napisał Anonim Zobacz post
a przynajmniej już bardziej nie dało się,
to subiektywna opinia, ale nawet jeżeli byłaby ona obiektywna i był to "the best way ever" to tylko podbija to moje tezy. Przy jednolinijkowcu średnio to się sprawdzało i - w mojej ocenie - bardzo średnio wyszło; więc przy "normalnej" sesji może być tylko gorzej, a pojawiający się znikąd obcy, supermeni i ninja zasypią świat supernowymi i latającymi flakami.

BTW: Anonimie, Twoje święte oburzenie jest trochę nie na miejscu. Jakbym chciał krytykować Twoją sesje to przejechałbym się w podsumowaniu (a byłoby po czym jeździć) - tyle, że mi się nie chciało (i dalej mi się nie chce).
Mój punkt jest zupełnie inny. I na niego w ogóle nie odpowiedziałeś (!) Dwu graczy zamieszcza (prawie) jednocześnie posty, które wzajemnie się wykluczają: jeden wysadza helikopter, a drugi wykorzystuje go do ucieczki. I co? W jednolinijkowcu, gdzie piszę JEDNĄ linijkę da się to jakoś rozwiązać - poświęcam na posta kwadrans (w tym telefon do przyjaciela i przygotowanie kawy), więc "lotto mi", że zmienią się warunki świata. W normalnej sesji - poświęcam na posta znacznie więcej czasu (bo nawet wklepanie tych kilkudziesięciu / kilkuset linijek zajmuje czas). Ten czas jest bezsensownie tracony, bo post kupy się nie trzyma (nie ma czym uciekać - helikopter zmienił się w kulę ognia). To jest problem. Zamiast takiego tracenia czasu wolę poczytać czy iść na spacer czy wypić piwo...

Przerabiałem taki "zmieniający się świat" w sesji Bielona, a pisanie na czas w sesji Sekala - ani jedno ani drugie mi nie odpowiada.


-----
...BlackBerry...
 
Aschaar jest offline  
Stary 06-05-2012, 15:19   #12
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Aschaar Zobacz post
Mój punkt jest zupełnie inny. I na niego w ogóle nie odpowiedziałeś (!) Dwu graczy zamieszcza (prawie) jednocześnie posty, które wzajemnie się wykluczają: jeden wysadza helikopter, a drugi wykorzystuje go do ucieczki. I co? W jednolinijkowcu, gdzie piszę JEDNĄ linijkę da się to jakoś rozwiązać - poświęcam na posta kwadrans (w tym telefon do przyjaciela i przygotowanie kawy), więc "lotto mi", że zmienią się warunki świata. W normalnej sesji - poświęcam na posta znacznie więcej czasu (bo nawet wklepanie tych kilkudziesięciu / kilkuset linijek zajmuje czas). Ten czas jest bezsensownie tracony, bo post kupy się nie trzyma (nie ma czym uciekać - helikopter zmienił się w kulę ognia). To jest problem. Zamiast takiego tracenia czasu wolę poczytać czy iść na spacer czy wypić piwo...

Przerabiałem taki "zmieniający się świat" w sesji Bielona, a pisanie na czas w sesji Sekala - ani jedno ani drugie mi nie odpowiada.


-----
...BlackBerry...
1. Chyba ogólnie nie zrozumiałeś kwintesencji jednolinijkowych: tam nie ma takich sytuacji, bo standardowo elementów światotworzenia przez graczy nie ma. Teraz w Astropolu próbuję wprowadzić takie elementy i pierwsze elementy zostały całkiem ciekawie wprowadzone przez graczy (sposób zabijania obcych i sposób ucieczki).
2. Sesje gracz kontra gracz opierają się na innych zasadach. W przypadku z helikopterem miałeś chyba na myśli, że gracze zwalczają siebie nawzajem. Trzeba by specjalnych zasad, żeby dało się walczyć jak równy z równym.
3. Opisana w tym wątku gra to typowe opowiadanie łańcuchowe. Takie opowiadania mogą być i ciekawe jeśli wszyscy wiedzą co piszą. Czemu mieliby przeciągać na swoją stroną cokolwiek? No chyba, że w opowiadaniu miałoby się swojego głównego bohatera, ale to i tak nie warunkuje uczestnictwa w grze, więc taki główny bohater może umrzeć.
4. "Chciałeś uciec śmigłowcem, ale gdy do niego biegłeś wybuchł. Na szczęście eksplozja cię nie zabiła, bo schowałeś się za podejrzanymi beczkami z napisem "łatwopalne". Co teraz robisz?"
5. Cały problem polega na tym, że robisz jakąś akcję "wsiadam do śmigłowca" ale na opisanie jej poświęcasz setki linijek.
6. Jeśli to opowiadanie łańcuchowe to cały świat jest plastyczny. Jeden śmigłowiec wybucha, a drugim odlatuje drugi gracz.
7. I odpowiedziałem już co o tym wszystkim sądzę tu: http://lastinn.info/360264-post4.html ([otwarta] Space Survival Horror)

Cytat:
Napisał Aschaar Zobacz post
To _naprawdę_ Twoja opinia jako prowadzącego tą rozgrywkę... Mawiają, że każda pliszka swój ogonek chwali...

Jak widać nie tylko ja jako zewnętrzny obserwator mam wątpliwości co do takiego prowadzenia.
Wątpliwości Komiko wywodzą się z tego, że wciąż jest zły, że zginął jako drugi. Jego zarzuty nie mają potwierdzenia w faktach co zostało już udowodnione, więc podpieranie się tym nie jest zbyt rozważne.

Cytat:
Napisał Aschaar Zobacz post
to subiektywna opinia, ale nawet jeżeli byłaby ona obiektywna i był to "the best way ever" to tylko podbija to moje tezy. Przy jednolinijkowcu średnio to się sprawdzało i - w mojej ocenie - bardzo średnio wyszło; więc przy "normalnej" sesji może być tylko gorzej, a pojawiający się znikąd obcy, supermeni i ninja zasypią świat supernowymi i latającymi flakami.
Po to są zasady. Co zresztą już napisałem na początku tego tematu.
 
Anonim jest offline  
Stary 06-05-2012, 15:45   #13
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Naprawdę nie chce mi się bić piany. Starasz się, Anonim, udowodnić, że masz rację. Dobra - masz. Mam ciekawsze rzeczy niż klepanie w klawiaturę dla samego klepania i udowadnia też, które średnio mnie odchodzą.

Niestety przeczysz sam sobie. Piszesz: "Po to są zasady". Jednocześnie pisząc: "Jeden śmigłowiec wybucha, a drugim odlatuje drugi gracz.". Ważniejszym pytaniem od tego: "skąd nagle pojawił się drugi śmigłowiec???" jest to, że zasady - tutaj mechanika "Ocean" ściśle określają co jest, a czego nie ma. Zarówno czy jest drugi helikopter jak i to czy delikwent został ochlapany łatwopalnym czymś.

W całej swojej dywagacji zakładasz, że będzie to sesja jednolinijkowa; jakoś nigdzie tego wcześniej nie zauważyłem. Podobnie jak tego, że ma to być opowiadanie łańcuchowe... To w końcu jednolinijkowiec czy łańcuch???

Ach, nieważne zupełnie - to nie na temat i szkoda klawiszy...


EOT.


-----
...BlackBerry...
 
Aschaar jest offline  
Stary 06-05-2012, 15:58   #14
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Jak byś przeczytał pierwszą moją wypowiedź tu to byś zobaczył, że mówiłem, że trzeba by było do takiej gry specjalnych zasad. Nigdzie nie pisałem o "ocean". Tam nie przeczę sam sobie tylko podaję ci kilka odpowiedzi na twoje wątpliwości. Kilka różnych możliwości. Nie zakładam, że będzie to sesja jednolinijkowa. A drugi śmigłowiec pojawił się stąd, bo takie były zasady. Lub może być tylko jeden, bo takie były zasady. Zależy od zasad.
 
Anonim jest offline  
Stary 06-05-2012, 21:38   #15
 
Radagast's Avatar
 
Reputacja: 1 Radagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnie
Nie będę się rozwodził na temat sesji Anonima, bo primo po pierwsze nie czytałem, primo po drugie nie obchodzi mnie ona, dla jednych sukces, dla innych klapa - życie. Natomiast w temacie.
Wydaje mi się, że wbrew temu co mówi Aschaar mystery i survival horror da się połączyć całkiem dobrze. Ale żeby była tajemnica to musi być... no właśnie ona. Jeśli jestem MG, nawet jednym z wielu, to nie ma dla mnie tajemnic. Nic nie odkrywam. Wymyślam. Podobnie z horrorem - nie boję się o swoją postać w sytuacji gdy jestem niemal wszechmocny. Nie wiem, jak rozwiązuje to mechanika Ocean, ale jestem sceptycznie nastawiony.
Ergo, ostateczna odpowiedź na pytanie Behemota: Dziękuję, postoję. Te klimaty, ale bardziej klasycznie, chętnie.
 
__________________
Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution.
Because I must not allow anyone to stand in my way.
-DN
Dyżurny Purysta Językowy
Radagast jest offline  
Stary 06-05-2012, 21:51   #16
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Prowadziłem już coś podobnego Nazywało się "Ymir" w dziale horrory.

Ale jako opiekun działu horror przyklaskuję z całego serca tej inicjatywie, a jeśli będą zombie lub coś ala - zombie oraz wyrozumiałość ze strony MG i współgraczy, że ktoś udziela się jedynie wieczorami w ograniczonym czasie to może i bym wziął udział

Co do "światotworzenia" graczy. Moim zdaniem w survival horrorach można na to pozwolić JEDYNIE w znacznie ograniczonym stopniu. W Ymirze strach brał dlatego że: gracze nie mieli broni, nie mieli zasobów tlenu i baterii do skafandrów podtrzymujących zycie, nie mieli światła i tym podobnych zasobów. Musieli kombinować. I to kombinowanie dawało mi jako współmistrzowi gry (prowadziłem tą sesje razem z żoną) przeogromną satysfakcję i frajdę. Uwielbiam tą konwencję a to, co robiła nasza ekipa na Ymirze to był majstersztyk.

Jeśli planujesz coś podobnego masz moją klawiaturę i mój udział, o ile granie TYLKO wieczorami i w weekendy Cię nie zrazi i o ile planujesz dociągnąć sesję do końca
 
Armiel jest offline  
Zamknięty Temat



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:15.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172