Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Sondy rekrutacyjne
Zarejestruj się Użytkownicy

Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG.


Zobacz wyniki ankiety: Czy chcesz zagrać w GSy?
Nie chce, nie mogę zagrać w GSy 2 6.90%
Potrzebuje sesji szkoleniowej, zanim zagram na serio 6 20.69%
Może bym i zagrał, ale u innego MG 1 3.45%
Zagrałbym w dowolne GSy (co MG podejdzie) 4 13.79%
Zagrałbym i mam pomysł w co 3 10.34%
Jak zrobisz rekrutację to przeczytam 13 44.83%
Głosujących: 29. Nie możesz głosować w tej sondzie

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24-01-2013, 02:19   #1
 
behemot's Avatar
 
Reputacja: 1 behemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwu
Another Sun fade to dust!

A tak mnie naszło, że ja właściwie lubię prowadzić w świecie Gasnących Słońc, a jeśli by się znaleźli chętni to czemu by nie wrócić do tej szlachetnej tradycji.

Sondę i temat zakładam z przyczyn oczywistych.
A także, jeśli by się znaleźli chętni, to zawsze fajnie przeprowadzić wywiad preferencji.
Inna sprawa, że choć mam parę pomysłów, żaden nie wydaje mi się doskonały, więc zawsze jest nadzieja, że ktoś z graczy zaproponuje idealną formułe sesji. I w ogóle mam taką wizję, że najfajniej jak fabułą płynie od graczy/postaci.

A jeśli chodzi o dotychczasowe pomysły:

I. Fading Suns & Burning World*.
Gracze wcielali by się w osobowości jednej z skrajnych planet, która stała by się przedmiotem inwazji symbiotów. I to by był główny motyw sesji, walka z zagrożeniem i ogólną entropią. Bo bliskość zagrożenia była by też katalizatorem eksplozji innych napieć pośród mieszkańców. A napięć i konfliktów w GSach zwykle nie brakuje. Gracze nie stanowili by drużyny per se, ale nikt nie chce zostać pożarty więc kooperacja będzie lepsza niż konflikt.

II. Houses of Blooded Fading Suns.
Znowu pojedynczy układ gwiezdny, ale tym razem gracze tworzą koterię możnych, którzy pragną jeszcze więcej. Sesja nastawiona na knucie, pojedynki, romanse i zdrady. Fajnie by było gdyby klimacik sesji był trochę legendarny/mityczny (coś jak Hamlet in Spaaaace) a nie skończyło się na tradycyjnym asekurancwtwie i budowaniu wiatraków. Całkiem prawdopodobne, że stanowili by oni członków jednego z pomniejszych rodów (typu Van Genler)

III. Firefly in Known Worlds
Sesja trochę simowata, a może nawet sandboxowa (w roli hexów występują planety). Gracze tworzą drużynę, załogę statku, która z różnych przyczyn podróżuje razem jednym frachtowcem imając się zleceń na poszczególnych planetach (niekoniecznie legalnych). Scenariusz dość luźny, trochę nadziei że historię postaci dostarczą pomysłów, np każda z postaci musi albo czegoś szukać, albo przed czym uciekać. A najlepiej oba. A może po prostu skorzystam z jakiegoś generatora by był pełen oldschool.

IV. Wewnętrzny Krąg
Drużyna tworzy sabat psioników, którzy mają swoje własne cele, głównie to urządzić się w miarę dobrze i nie skończyć na stosie czy jako koreczek na czubku wideł dzikiego chłopstwa. Trochę też koteria, ale z znacznie większym naciskiem na power and responsibility.

V. Szpony Feniksa
Sesja nastawiona na akcję, być może nawet na dungeon crawl w pewnym sensie ( a co).
Drużyna to elitarny oddział szturmowy Inkwizycji albo innego carskiego oka. Oddział, który wysyła się w najgroźniejsze rejony Imperium. Goście, którzy najpierw strzelają a potem zadają pytania (zawsze jest chwila by pogadać zanim ofiara się wykrwawi). Dużo akcji, niekoniecznie bardzo mądrej.

VI. Proste Historie.
Przygoda zapewne niezbyt skomplikowana, a tym bardziej oryginalna. Ale wszystko i tak już było, a świat się konczy.
Gracze będą stanowić zbieraninę najętych na umowę/zlecenie prawdopodobnie by znaleźć jakiś posążek, znaleźć autora trupa, wybić 16 szczurów z piwnicy czy coś w ten deseń. Po prostu szara rzeczywistość poszukiwacza przygód.

VII. Tam gdzie nie dotarł żaden Vorox! Drużyna tworzy załogę statku pod auspicjum federacji/imperatora (niepotrzebne skreślić) z misją by badać co się kryje poza wrotami, których dawno nikt nie otwierał(bo nie był głupi), ewentualnie wytłuc to co się tam zalęgło pogrzebaczem i ogólnie pozamiatać.

VIII. Szatański Pakt
Sesja o tym jak wiele postacie są skłonne poświęcić by osiągnąć cel. Troszkę eksperymentalna w formie (aka udziwniona nie wiadomo po co). Część graczy wcieliła by się w charaterników, którzy weszli w pakt z demonami, kto inny byłby samym demonem oferującym sławę i bogactwo w zamian za duszę, ktoś jeszcze mógłby być aniołem czy też kumplem Fausta, który będzie się starał uratować wariata przed nim samym.

IX. This is my story!
Ta sesja wymaga, aby ktoś mi podesłał koncept postaci wokół którego zostanie zbudowana sesja, zwykle wiąże się to z realizacją jakiś planów tejże postaci. Niestety postać musi mi się najpierw spodobać.

X. Jeśli wszystkie powyższe pozycje posysają jak czarna dziura w centrum Galaktyki to zapewne wymyślę coś innego. Ewentualnie ktoś z potencjalnych graczy, mógłby zaproponować.

EXI. Sesja szkoleniowa. Tak widzę, że jest nawet sporo osób, co to by pograły ale nie wiedzą jak. I stąd pomysł na sesje szkoleniową. Sesja była by dziwna bo rozgrywała by się na przestrzeni dziesiątek lat (jak saga). Gracze zaczynaliby jako dzieciarnia z wioski na niskim techu. Ich świat nie różniłby się od życia chłopa z warhammera, może tylko zwierzoludzi jakby mniej. Jednak los nie byłby dla nich łaskawy. Co jakiś czas akcja by przeskakiwała o kilka latek do przodu. Trochę myślę o nastroju realizmu magicznego czy też Thorgala. Nawet nie skupiałbym się na fabule, ale właśnie na scenach czy samych obrazach, gdzie technologia jest nierozróżnialna od magii.

Wszystkie sesje były by w tempie turka na tydzień. Podział mniej więcej po połowie.
Posty jak zawsze "na awatar" czyli nie za długie, ale żeby już coś w nim było, i żeby akcja się mimo wszystko turlała do przodu.
Też gracze mogą sobie pohulać i pokreować świat, żeby dociągnąć do końca awatarka.

Jak by był na to popyt to można by też pomyśleć o bardziej zajadłej formie, z częstszym poszczeniem. Zwłaszcza w pomysłach nastawionych głównie na akcje.

Wszystkie sesje miały by jakąś mechanikę, a konkretnie mechanikę całkiem GSową choć z moim zestawem dryfów typu agregowanie stadka nieprzydatnych umiejek w jedną nieprzydatną umiejkę. Możliwe, że niektóre pomysły wymagały by dodatkowych zasad, jak np koszt budowania wiatraków w pdkach i inne przydatne rzeczy.

Osoby zainteresowane sesją proszę o aktywność w temacie. Właściwie im więcej powiecie w co tak właściwie chcecie zagrać tym ja łatwiejsze będę miał zadanie.
 
__________________
Efekt masy sam się nie zrobi, per aspera ad astra

Ostatnio edytowane przez behemot : 03-02-2013 o 15:55.
behemot jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:51.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172