|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Którą z zaproponowanych sesji wybierasz? | |||
Zagadki w ciemnościach | 5 | 21.74% | |
W śmierci, odkupienie | 1 | 4.35% | |
Imperator chroni | 6 | 26.09% | |
Upadek | 2 | 8.70% | |
Galaktyka w Ogniu | 6 | 26.09% | |
Eh, nie jestem zainteresowany Wh40k | 3 | 13.04% | |
Chciałby zagrać w Wh40k, ale nie podoba mi się żaden z konceptów | 3 | 13.04% | |
Ha! A ja mam nawet lepszy pomysł na sesję Wh40k (I podzielę się nim w wątku) | 0 | 0% | |
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 23. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
23-02-2013, 21:35 | #1 |
Reputacja: 1 | Warhammer 40000 - Różne opowieści z ponurej i mrocznej przyszłości Witam serdecznie wszystkich użytkowników tego wspaniałego forum którzy postanowili kliknąć na mój skromny post! Warhammer 40000 to mój ulubiony setting SF w historii. Jest uniwersalny, posiada zarówno heroiczne jak i niezwykle mroczne momenty. Można w nim stworzyć praktycznie dowolną opowieść i będzie ona klimatyczną i dobrą zabawą. Niestety, oznacza to również ogromną ilość potencjalnych pomysłów. I tymiż właśnie pomysłami chciałbym zainteresować, jak i poprosić o waszą opinię o nich. Koncept pierwszy: Zagadki w ciemnościach - Sesja detektywistyczna, jak również z odrobiną horroru, dziejąca się w jednym z wielu miast-kopców Imperium. Seria dziwnie rytualistycznych morderstw przyciąga uwagę lokalnych sił policyjnych, jak i Adeptus Artbites. W wyjątkowym akcie solidarności, obie organizacje łączą swe siły, by wytropić sprawców, nim miasto obróci się przeciwko sobie samemu. Koncept drugi: W śmierci, odkupienie - Sesja wojenna, z elementami psychologicznymi. Armia oblężnicza Korpusów Śmierci z Krieg oblega zdradziecką planetę-fortecę. Choć ich siły zdają się wystarczać, Munitorum postanawia posłać im posiłki w postaci kilku regimentów gwardii, by przyspieszyć proces. A nawet najbardziej doświadczeni weterani nie są przygotowani na sposób prowadzenia wojny według Krieg. Koncept trzeci: Imperator chroni - Sesja wojenna, tym razem nastawiona na akcję. Gracze wcieliliby się w grupę Storm Troopers, należących do batalionu przydzielonego do armii mającej wyzwolić system z rąk chaosu. Najbardziej klasyczny koncept ze wszystkich tu zaprezentowanych. Koncept czwarty: Upadek - Sesja wojenna. Gracze wcieliliby się w Astartes broniąc Pałacu Imperialnego w ostatnich dniach Herezji Horusa. Byłoby to odwzorowanie ostatnich dni chwały Imperium. Ze wszystkich sesji, ta byłaby najkrótsza. Koncept piąty: Galaktyka w Ogniu - Mroczno-Epicka Space Opera. Gracze wcielą się w role Lordów Inkwizytorów trzech największych Ordo. Każdy z nich otrzyma własną świtę, własny okręt, i własne zadanie. Będzie to połączenie sandboxa z moją własną fabułą, a akcję bohaterów zadecydują o losie Imperium. Ze wszystkich sesji ta byłaby potencjalnie najdłuższa, i wymagałaby największej ilości pracy zarówno ze strony mojej jak i graczy. Jeśli któryś z konceptów wam się podoba, i chcielibyście usłyszeć więcej, pytajcie. Z chęcią rozwieję wasze wątpliwości. Zapraszam również do głosowania w sondzie.
__________________ Najczęstszy ludzki błąd - nie przewidzieć burzy w piękny czas. Niccolo Machiavelli |