lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Nowe Mini gry (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/12351-nowe-mini-gry.html)

JPCannon 19-03-2013 10:17

Tylko na co konkretnie? :P którą grę? Dungeon crawler w roli Palladyna? :) Myślałem, że fantasy Ci nie w smak

Jeśli więcej osób jest za pomysłem by zamiast jednej drużyny były dwie konkurencyjne, to proszę o głosy tutaj. W sumie najbardziej mi zależy by wam się fajnie grało :) Także wam pozostawię decyzję. Co prawda z jednej strony wydaje mi się, że bezpieczniej grało by się w wersji jednej grupy. Jednak biorąc pod uwagę, że większość graczy zna już podstawy mechaniki, to może udało by się uniknąć sprzeczek o rzuty i wersja z dwiema grupami też by była ok :) zdecydujcie. Jest jeszcze trochę czasu do zakończenia Marine Corpse.

Kerm 19-03-2013 10:26

Jestem przeciw konkurencji i zdecydowanie popieram wariant z jedną grupą.

Someirhle 19-03-2013 10:27

...nie pisałem, ale sam w sumie jestem jednak przeciw. W szczególe - to zabije możliwość odgrywania, bo wiadomo, że zgodny Overmind zawsze będzie do przodu wobec bardziej ludzkiej w wyrazie drużyny.
Ale potworek mi wyszedł, no nic, chyba wiadomo o co chodzi.

Edit: Wojownicy przemawiają jednym głosem - bo jak potrafisz tylko gadać i bić wroga, to gadanie staje się cennym materiałem.

JPCannon 19-03-2013 22:44

No to skoro nawet Ty jesteś jednak przeciw to nie ma o czym mówić :) Skor nawet pomysłodawca zrezygnował z pomysłu to raczej sprawa zamknięta. Nadal nie ma jeszcze Palladyna/Kapłana do drugiej ekipy :) także zapraszam serdecznie.

Anonim 20-03-2013 17:03

1. Marines Corps 2.
2. Dungeon Crawl.

Nie widzę problemu z tym, żeby postacie graczy mogły do siebie strzelać, ale wymyśl powód czemu nie powinny do siebie strzelać. Na przykład zastrzelenie postaci innego gracza jest praktycznie samobójstwem. Ale tak fabularnie, a nie wyrzuceniem z gry gracza :)

JPCannon 20-03-2013 23:39

Ale przecież w Marine Corpse jednym z wariantów wygranej jest zabicie pozostałych graczy, tyle, że wtedy nie ma się zbytnich szans na przetrwanie samemu, więc to takie pyrrusowe zwycięstwo :P I na pewno nie do końca pełne. Dawałem graczom pełną swobodę w kwestii zabijania się na wzajem, ale aktualnie chyba żałują tylko, że szybciej nie zaczęli współpracować ;)

Chodziło o problem z grami stricte pvp. Gdyby w Dungeon Crawlerze były dwie drużyny walczący o jeden skarb, to z automatu była by jadka między drużynami :)

Wykonałem już karty postaci. Postanowiłem dać wam chociaż minimum swobody przy tworzeniu postaci. Oczywiście będziecie wybierać imie i wygląd postaci, ale poza tym rasę, przewagi i moce w przypadku magicznych profesji. Co prawda przewag, mocy i umiejętności jest w systemie znacznie więcej, ale uznałem, że około 10 wyborów w pełni wystarczy na początek, żebyście nie mieli jakiś ogromnych dylematów.

Mam jedna pytanie do osób grywających w figurkowe wersji rpgów, lub odgrywający np walki na figurkach. W d&d chodzenie na skos kosztuje tyle co 2 normalne kroki. W Marine Corpse, nie odczułem jakiejś strasznej dysfunkcji gry, przez to, że pozwoliłem na chodzenie na skos tyle co normalnie. Fakt faktem, czasem da się tak gdzieś szybko dojść, ale i tak zazwyczaj trzeba iść też normalnie. Nie wiem jednak czy się w tej kwestii nie mylę, bo nie mam aż takiego doświadczenia w figurkowych wersjach walk. Powinno się według was skosy liczyć jako 2 kroki, czy normalnie jako 1? :)

Someirhle 20-03-2013 23:54

Dobre jest rozwiązanie z pfa, gdzie pierwszy skos kosztuje 1, drugi 2, trzeci znów 1, czwarty 2 itd.

Dałoby się zrobić lochowca, ale mniej tradycyjnego - po prostu jedna drużyna idzie w prawo, druga w lewo i dalej spotykają je różne przygody, ale obydwie ścieżki ostatecznie prowadzą do skarbu. W założeniu wyzwań po drodze powinno być tyle samo dla obu drużyn, a wyzwaniem dla mg byłoby uczynić je jednocześnie różnymi i podobnymi pod względem trudności. No, tylko że w takich warunkach, jak napisałem wcześniej, odgrywka umiera.

AJT 21-03-2013 08:27

Mi się podoba pomysł z dwoma drużynami. Wg mnie doda to dodatkowego smaczku;)

Co do ruchu, to to co Someirhle pisze brzmi sensownie. Matematycznie taki ruch jest bliski półtorej kratki (~1,41), więc dwa ruchy na skos kosztujące 3, będzie chyba najlepszym odwzorowaniem.

JPCannon 21-03-2013 11:01

ehh widzę, że zdania są podzielone w sprawie dwóch drużyn..jednak proponuje na pierwszy raz odegrać starego dobrego klasyka z jedną drużyną :) Najwyżej drugą edycję się złoży z dwóch drużyn, jak z jedną nie będzie problemów.

Co do ruchu to brzmi sensownie to prawda, tylko czy na pewno gracze dali by radę pamiętać by ruszać się raz za 1 a drugi raz za 2? :P

Aktualnie widzę, że jednak Dungeon Crwlera nic nie przebija, więc jak tylko dopracuje karty postaci i listy dostępnych opcji, to tu wrzucę, byście mogli się zapoznać :) Muszę dopisać jeszcze listę opisów poszczególnych mocy, bo w jeździe próbnych prawie żadnych nie ma niestety :)

Avarall 21-03-2013 17:49

Dla większości przewag powinien wystarczyć opis stąd:
http://wydawnictwogramel.pl/download...i%20deluxe.pdf


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:15.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172