|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: System rozgrywki | |||
PVP | 6 | 46.15% | |
CO-OP | 7 | 53.85% | |
Głosujących: 13. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
13-06-2013, 01:43 | #11 |
Reputacja: 1 | oł kej, żeby nie było, że projekt zamarł czy coś - cały czas jestem na etapie tworzenia komnat (zrobione 11 + wejściowe, czyli mniej więcej połowa), z tym, że idzie mi to coraz wolniej i toporniej, no a w dodatku sesja za pasem. Optymistyczny plan jest taki, że rekrutacja ruszy w weekend, ale niczego nie obiecuję [; |
14-06-2013, 00:07 | #12 |
Reputacja: 1 | CO-OP jest dla słabych. Ja z dziką chęcią pozabijał bym się podźgał i po oszukiwał z innymi graczami. Było by ciekawie wprowadzić jakieś kary za ginięcie (prosty system pkt: pkt na umiejętności i ekwipunek. Kupujesz lepszy ekwipunek, możesz go stracić. Bierzesz więcej umiejętności możesz dostać lekkiej amnezji. Co sądzisz o tym?). Jeśli chcesz to akurat mam trochę wolnego czasu i pomogę ci w komnatach, ale wtedy nie będę miał możliwości zagrać.
__________________ "Ignorance is bliss." ~ Cypher |
14-06-2013, 00:42 | #13 |
Reputacja: 1 | No właśnie nie wiem jak podejść do systemu umiejętności/mocy/ekwipunku. Wolałbym, żeby gracze mogli wykazać się błyskotliwością i unikać sytuacji kiedy jedna drużyna idzie lepiej od drugiej bo jeden z bohaterów ma umiejętność rozbijania ścian głową (to oczywiście tylko wyolbrzymiony przykład). Co do kar za ginięcie to myślę, że utrata kolejki będzie dotkliwa (to w końcu wyścig a śmierć czeka za każdym rogiem) Graczy powinno mi wystarczyć, a dodatkowych pomieszczeń do mapy nigdy dość, więc śmiało możesz słać mi swoje pomysły na pułapki [; |
17-06-2013, 20:07 | #14 |
Reputacja: 1 | Uff, komnata finałowa skończona, będzie hardcore (mam nadzieję) Mapa już prawie gotowa, jutro można się spodziewać rekrutacji. |