Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Sondy rekrutacyjne
Zarejestruj się Użytkownicy Oznacz fora jako przeczytane

Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG.


Zobacz wyniki ankiety: System rozgrywki
PVP 6 46.15%
CO-OP 7 53.85%
Głosujących: 13. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09-06-2013, 20:18   #1
 
eMka's Avatar
 
Reputacja: 1 eMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znany
Are you a retard?

Ostatnio chodzi mi po głowie pomysł na sesję w stylu mini-gry [mapie do warcrafta 3] w którą miałem okazję kiedyś zagrać. Założenia gry były proste: nie robić niczego głupiego i dojść do końca rozwiązując mniej lub bardziej skomplikowane zagadki. Ginęło się na każdym kroku, co było równoznaczne z koniecznością zaczynania od początku, przez co gra nie była zbyt grywalna, aczkolwiek granie w większej grupie dawało spory fun.

W przełożeniu na PBF wyglądałoby to tak, że gracze przemieszczaliby się pomiędzy kolejnymi komnatami jakiegoś hmm... powiedzmy zamku. Rozgrywka byłaby dynamiczna, codzienne odpisy i zwięzłe posty bez większego bawienia się w odgrywanie.

Na chwilę obecną mam trzy problemy:
1. Czy znajdą się jacyś chętni do grania
2. Czy rozgrywka będzie polegała na współzawodnictwie z jednym zwycięzcą czy może będziecie działać wspólnie
3. System śmierci - nie ukrywam, że zakładam wasze częste zgony, to jeszcze zostało do przemyślenia czy po śmierci wasza postać wraca na początek, traci kolejkę czy może ilość zgonów będzie naliczana i na koniec wygra ten z najmniejszą ich ilością.

Discuss
 
eMka jest offline  
Stary 09-06-2013, 20:28   #2
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
1. Myślę, że się znajdą Ogólnie wydaje mi się, że pomysł ciekawy i rodzi dużo możliwości.
2. Ja bym był za rywalizacją. Współdziałanie, tu na forum, często i tak rodzi konflikty
3. Może ta opcja ostatnia, liczenie zgonów. Ale to bardziej będzie wiadomo, jak będzie ten projekt bardziej szczegółowo w rekrutce przedstawiony.
 
AJT jest offline  
Stary 09-06-2013, 22:31   #3
 
eMka's Avatar
 
Reputacja: 1 eMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znany
Też mi się wydaje, że rywalizacja będzie ciekawsza, chociaż wiąże się z dodawaniem mi pracy (trzeba będzie zrobić więcej pomieszczeń)
Minusem jednak może być brak balansu, no ale zobaczymy.

Z tym liczeniem zgonów to chyba nie najlepszy pomysł, bo wtedy ktoś po prostu będzie szedł za drugim graczem i nie popełniał jego błędów.

Aktualnie myślę nad dwoma systemami:
1. Będzie jeden wielki zamek z pajęczyną pomieszczeń, kto pierwszy dojdzie do celu wygrywa; "respawn" trwa jedną turę, po wskrzeszeniu wraca się do ostatniego "checkpointu" czyli początku pomieszczenia w którym się zginęło.
2. Opcja jeszcze mniej realistyczna: Będzie pula powiedzmy 40 komnat. Każdy z graczy wybiera sobie cyferkę i trafia do wybranej komnaty. Po jej przejściu wybiera sobie następną. Wygrywa ten kto pierwszy zaliczy 10 komnat.
 
eMka jest offline  
Stary 10-06-2013, 21:13   #4
 
zabawowy sigmund's Avatar
 
Reputacja: 1 zabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłość
Jak dla mnie kooperacja i czysta zabawa konwencją : p
Jak czyta ktoś Goblinsy, to może być coś przybliżonego do Maze of Many.
Śmierć jednego z graczy oznacza dzień świstaka dla całej drużyny, lub po paru postach okazuje się, że dysponował jakąś zdolnością niezbędną do pchnięcia akcji.
Storytelling, trochę łamigłówek, byle byłoby pomysłowo.
 
zabawowy sigmund jest offline  
Stary 10-06-2013, 21:16   #5
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Kliknąłem "pvp" ale ogółem ode mnie głos też na co-op (choć ogółem tego nie lubię to też ciekawe będzie tu w takim układzie)
 
Anonim jest offline  
Stary 10-06-2013, 21:58   #6
 
eMka's Avatar
 
Reputacja: 1 eMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znany
Wziąłem się za czytaniem Goblinsów, dodatkowych inspiracji nigdy dość :P

Po ankiecie wnioskuję zainteresowanie sesją przekraczające moje możliwości W kooperacji większa ilość graczy nie miałaby dużego znaczenia ale w pvp sprawiałaby problemy, możliwe więc, że połączę oba systemy w jeden, czyli 2,3-osobowe, konkurujące ze sobą drużyny.
 
eMka jest offline  
Stary 10-06-2013, 22:12   #7
 
zabawowy sigmund's Avatar
 
Reputacja: 1 zabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłośćzabawowy sigmund ma wspaniałą przyszłość
Cytat:
[...]czyli 2,3-osobowe, konkurujące ze sobą drużyny.
Czyli stricte Goblinsy : p
Swoją drogą, chwilę ci może z nimi zejść .
 
zabawowy sigmund jest offline  
Stary 11-06-2013, 18:06   #8
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał eMka Zobacz post
Po ankiecie wnioskuję zainteresowanie sesją przekraczające moje możliwości W kooperacji większa ilość graczy nie miałaby dużego znaczenia ale w pvp sprawiałaby problemy, możliwe więc, że połączę oba systemy w jeden, czyli 2,3-osobowe, konkurujące ze sobą drużyny.
Pamiętaj, żeby dać o 1 więcej specjalizacji niż ograniczenie liczbowe drużyny. Dzięki temu każdy wybór i nie-wybór będzie miał znaczenie. (czyli jak 3 osobowe drużyny to żeby był wybór między 4 (albo i więcej!) specjalizacjami).
 
Anonim jest offline  
Stary 11-06-2013, 18:26   #9
 
eMka's Avatar
 
Reputacja: 1 eMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znanyeMka nie jest za bardzo znany
dziś trochę myślałem nad umiejętnościami/mocami graczy. Początkowo myślałem nad tym, żeby każdy mógł sobie wybrać dowolną zdolność ofensywną i defensywną. W sumie jak dam graczom wybór jednej z narzuconych specjalizacji mógłbym wtedy lepiej dostosować do nich pomieszczenia. Z jednej strony daje mi to sporo możliwości, a z drugiej może być ułatwieniem dla graczy. Obecnie zacząłem projektować labirynt, więc wszystko na bieżąco próbuję ogarniać.
 
eMka jest offline  
Stary 11-06-2013, 18:33   #10
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał eMka Zobacz post
dziś trochę myślałem nad umiejętnościami/mocami graczy. Początkowo myślałem nad tym, żeby każdy mógł sobie wybrać dowolną zdolność ofensywną i defensywną. W sumie jak dam graczom wybór jednej z narzuconych specjalizacji mógłbym wtedy lepiej dostosować do nich pomieszczenia. Z jednej strony daje mi to sporo możliwości, a z drugiej może być ułatwieniem dla graczy. Obecnie zacząłem projektować labirynt, więc wszystko na bieżąco próbuję ogarniać.
Ja to zawsze jak takie rzeczy robię to wychodzę z trzech profesji:

Wojownik/Żołnierz
Mędrzec/Naukowiec
Mag/Psion

Dalszy podział tych powyższych wytwarza Strzelca ("Wojownik" specjalizujący się w walce dystansowej), Zwiadowcę ("Naukowiec" specjalizujący się w łamaniu zabezpieczeń, skradaniu się) i Medyka ("Mag" zajmujący się leczeniem innych). Do tego dochodzi Dowódca, który ma wszystkie umiejętności pozostałych, ale za to jest słabszy od nich w ich specjalizacjach.
 
Anonim jest offline  
Zamknięty Temat


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:45.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172