Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Sondy rekrutacyjne
Zarejestruj się Użytkownicy

Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG.


Zobacz wyniki ankiety: Warto otworzyć rekrutacje?
Tak 4 80.00%
Nie 1 20.00%
Głosujących: 5. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-02-2014, 22:09   #1
 
Kawairashii's Avatar
 
Lightbulb [Autorski] Witness

Przedmowa:

"WITNESS"

Jak powiedział Paul, jeden z bohaterów filmu 'Zniknięcia na siódmej ulicy', na jednej z koloni Roanoke, ponad sto kolonistów zniknęło jednej nocy, dosłownie wyparowując w nicość i pozostawiając za sobą jedynie ubrania na ziemi, tajemnicę i jedno słowo wyryte w korze drzewa 'CROATOAN'. Było to nawiązanie które mogło lecz nie koniecznie musiało odpowiadać na pytanie dotyczące złowrogich szeptów i cieni porywających ludzi, i pozostawiających w wielkim mieście jedynie z pięciu ludzi pośród mroku. To słowo mogło tłumaczyć zaistniałą sytuację, jakby wszechświat dawała wiadomość o błędzie jako ostrzeżenie przed resetem. Jak plamka na taśmie ostrzegające operatora przed zmianą rolki. Kto nie chciałby dowiedzieć się znaczenia tego słowa w podobnej sytuacji co Paul? Kto nie chciałby być świadkiem, zdolnym pojąć tajemnicę zaistnienia sytuacji ekstremalnych. Co jeśli to właśnie wam dane będzie dowiedzieć się prawdy? Czy zawalczycie z losem i zagracie do końca by wygrać niewiadomą?

Pomysł na sesje:


[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=tB459qrQ-O4[/MEDIA][media]http://s10.postimg.org/5fazerl8p/poster4c.jpg[/media]
[media]http://s12.postimg.org/s8dh89cnh/Dead_Space_3_Concept_Art_Jason_Felix_09a.jpg[/media][MEDIA]http://s30.postimg.org/97y45y4n5/lostplanet3_poster_jim_taking_a_break.jpg[/MEDIA]

Wyobraźcie sobie że ludzkość stoi w obliczu ogromnej ekspansji technologicznej i naukowej, podbijamy kosmos, kolonizujemy planety, poziom edukacji sięga absurdalnego wymiaru. Poznajemy nowe światy, nowe formy życia. Rozrywka nabiera nowego wydźwięku, powstają specjalne stacje, parki rozrywkowo wypoczynkowe, a jednocześnie arki dla potencjalnych kolonistów nowych światów. Bycie pierwszym na nowej zdatnej do zamieszkania planecie staje się tak luksusem jak i rozrywką dla wybrańców. Co jeśli i wy postawiliście stopę na jednym z nich? Oczywiście na takiej arce nie ma miejsca dla darmozjadów. Każdy ma wytyczoną powinność którą zajmuje się, podczas gdy stacja mknie przez kosmos w zawrotnym tempie, jednak nadal zbyt wolnym by za wyjrzeniem przez okno można było dostrzec śmigające gwiazdy. Siedzący w temacie maszynowni pewnie rozpoznają terminy naruszania prędkości kinetycznej masy sugestywnej, jednak większość z pasażerów określić może status prędkości jako wystarczającej na podawanie drinków bez wylewania. Na arce jest czas na wypoczynek i pracę, ilość miejsc jest wystarczająca na dwukrotne zwiększenie ilości mieszkańców, a ciąg zmian wacht w grafiku jest wyznaczony na tyle zręcznie by każdy z mieszkańców mógł widzieć się z sobą przynajmniej kilkanaście razy w ciągu sześciu lat. Od wyruszenia minęły już trzy pełne obrony zmianowe, a końca podróży jeszcze nie widać. Nikogo by to nie obchodziło, gdyby coś nie naruszyło rutyny owej nirwany.

[media]http://s3.postimg.org/5mo58p1tv/event_horizon_image_s9zx9.jpg[/media]

Przychodzi czas na twoją wachtę odważny bohaterze, nie budzisz się sam, wraz z tobą są i inni. "Hej Richard, Hej Marta, jak się spało stare zwisy" prychasz śmiechem po dobrym śnie, ale sam przyznasz że plecy bolą jak diabli, mimo soku i bioskóry zapobiegającej odleżynom. Wszyscy zachowują się przeciętnie, wszystko odbywa się naturalnie. "Pierd** się" odpowiada rozbawiony mechanik. Dobrze wiesz że kto jak kto, ale on rozumiał twój prostacki humor. Grupa zaczyna się ożywiać, Jednak zauważasz że poprzednia grupa dała dupy. Ktoś nie odłożył kluczy w odpowiednie miejsce, kto inny zauważa brak kilku narzędzi, na zewnątrz jest koszmarnie cicho, czyżby problem z generatorem wschodniego skrzydła? Przy okazji czemu poprzednia warta nie wybudziła was z hibernacji? Komory kriogeniczne wskazują odpowiednią datę, ktoś powinien się po was zjawić. Czyżby zapomnieli? W pustych holach nie ma śladu kroków, a z wentylacji dobiega chłód. Grupa nie wydaje się specjalnie zaniepokojona póki nie natrafia na syczący radioodbiornik zwisający na kablu. W eterze nadajnika słychać powtarzającą się nagraną wiadomość. Ktokolwiek ją nadał znajdował się w ładowni, bo w tle jego skonsternowanych wrzasków i pojękiwań słychać echo symulacji komputerowej wzywającej do izolacji skażonego ładunku, oraz zbliżającej się zguby. Log pokładowy wskazuje utknięcie w miejscu z dotychczasowym grafikiem. Jakieś pół roku temu, sprawy nagle ucichły, jakby ktoś wyłączył prąd. Nowy głos w słuchawce wskazuje na inną zmianę, nawołującą do odezwania się, "halo, czy ktoś mnie słyszy? halo, halo! ...chyba nie działa. Halo!" ręka aż korci po sięgnięcie do stacji i odzew. Prócz was, w zasięgu wzroku nie znajduje się nikt inny, coś jest nie tak.

[MEDIA]http://s4.postimg.org/a3r8w1zrh/env_ds3_spaceship_cockpit.jpg[/MEDIA][MEDIA]http://s30.postimg.org/nve6rf9q9/visceral_games_05.jpg[/MEDIA][MEDIA]http://s29.postimg.org/8pv3x72lz/torpedo_room2.jpg[/MEDIA]

Co dziwne w powietrzu czuć dziwny zapach, czyżby nastąpił wyciek chemikaliów? Czemu podłoga wydaje się kleić do stóp, a w świadomości ciągle wije się wizja rozkładu. Może coś stało się również z komorami w których grupa spędziła poprzednie cztery lata. Już nie jednemu zdarzyło się wrzasnąć na widok czegoś co po chwili ponownie stało się zwykłą ścianą, czy ekranem monitora, w żaden sposób nie wyróżniającej się podłogi, lub kompletnie przeciętnej szmatki. Czyżby to rodząca się panika, szok, strach? Nie bez powodu zmianowi byli wybierani tak by wymieniać się z ludźmi których bardzo dobrze znali, kimś bliskim z kim spędzali, za każdym razem, jeszcze jedną trzecią służby. Były to osoby dla nich szczególne; brat, siostra, ukochany, ukochana, przyjaciele bądź przyjaciółki z dzieciństwa. Ciekawe czy z nimi wszystko w porządku?

Więcej o sesji:

Witam, już od dawna nabieram co raz większej chęci na realizacje tej sesji. Założeniami głównymi są;
  • - Krótka, a powtarzalna sesja o tej samej tematyce, tylko z innymi zakończeniami, elementami zmiennymi będą jedynie decyzje graczy, oraz losowość budowy postaci i ich losu, jako Swój i Obcy.
  • - W sesji nie będą występować postaci NPC.
  • - W sesji można dopatrzeć się wzorców z takich produkcji jak: Event Horizon (1997), Dead Space (2008-2011-2012), The Thing (1982-2011), Virus (1999).
  • - Każda sesja ma mieć długość w sprzyjających wiatrach do półtora, bądź dwóch miesięcy.
  • - Każdy z graczy ma kontrolować dwie postaci, w trakcie sesji obie może stracić poprzez nierozsądne posunięcia(!).
  • - Sesja będzie dzielić się na odcinki w których będą ogłaszane wpisy tylko jednej z grup, póki nie dotrą do kamienia milowego. W grupie jawnej (forum lastinn), opisywane mają być wszystkie wzmianki przez każdego z graczy, natomiast w grupie skrytej (google documents + PM do MG na lastinn) dozwolone są działania propagandowe, ukryte przed innymi graczami poza zasięgiem wzroku. Opis sytuacji pokroju Kamienia Milowego, który wymusza zmianę grup jawnej ze skrytą:
    A) Jeśli w grupie opisującej działania skryte dojdzie do śmierci, bądź ujawnienia i ucieczki jednego z Obcych.
    B) Jeśli w grupie Jawnej dojdzie do spełnienia wytycznej wyznaczonej przez grupę skrytą.
    C) Jeśli w obojętnie której grupie dojdzie do poinformowania kogokolwiek o odkrytych zwłokach.
  • -Jako gracze, będziecie budować swoje postaci poprzez rozdawanie zdolności, gotową listę zdolności do rozdanie zamieszczę na google doc, ale wśród nich możecie spodziewać się takich jak świadomość o tym kogo mamy za plecami i czy jesteśmy zagrożeni, znajdywanie drogi ucieczki której pozostali gracze są nieświadomi, kumulowanie strun głosowy w celu wytwarzanie echa do odwracania uwagi w innych miejscach niż poszukiwane, przeobrażanie kolejnego gracza, duplikacja własnej osoby, wzgląd w voice log grupy skrytej, odkrywanie perków innego gracza, bądź co bardziej śmiercionośne jak górowanie w walce wręcz i cięcie narzędzi użytych w jej trakcie, a także sączenie jadu do czyjegoś ucha by wypowiedział odpowiednie słowa.
  • - Jeśli obie postaci należące do jednego gracza zmarły, sam gracz może ponownie wziąść udział w grze w następnej sesji.
  • - Sesja kończy się w czterech warunkach:
    A) Wszyscy Swoi umrą.
    B) Wszyscy Obcy zostaną wyeliminowani.
    C) Grupa Swoich wykona cztery wytyczne.
    D) Grupa Obcych nie zaspokoi głodu, czyli nie spowoduje śmierci jednego spośród Swoich w ciągu czterech/pięciu własnych odpisów.
  • - Obcy budzą się wmieszani pośród Swoich, nawet oni nie wiedzą kto jest Obcy, a kto nie.

Koszmar przecież musi mieć swój koniec, nawet jeśli ci źli zawsze wstają.
Każdy z nas ma swojego Anioła Stróża, a prędzej czy później ktoś z pewnością poczuje jego dotyk.
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 13-02-2014 o 22:49.
Kawairashii jest offline  
Stary 13-02-2014, 12:49   #2
 
Darth's Avatar
 
Event Horizon oraz The Thing w wzorcach? Hmm...

Dobry pomysł, ale czy wykonalny jako sesja RPG? Zwłaszcza PBF?
 
__________________
Najczęstszy ludzki błąd - nie przewidzieć burzy w piękny czas.
Niccolo Machiavelli
Darth jest offline  
Stary 13-02-2014, 13:19   #3
 
Kawairashii's Avatar
 
Wszystko da się zrobić z odpowiednim podejściem, najpierw tylko chce się dowiedzieć czy pomysł jest wart inwestycji. Jeśli ktokolwiek grał kiedyś w Trouble in Terrorist Town, pewnie rozumie ducha tej zabawy. Liczę na małą ekipę 5 graczy, potrafiących odpisywać (w najśmielszych snach) częściej niż raz tygodniowo, a sesja z pewnością się uda

PS: Niektóre zasady oczywiście mogą ulec zmianie, w zależności od oczekiwań oraz w miarę pojawiania się luk w pomyśle. Rozgrywka ma być interesująca, i wymuszająca przebiegłe planowanie każdego z graczy.
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 13-02-2014 o 13:27.
Kawairashii jest offline  
Stary 13-02-2014, 15:59   #4
 
behemot's Avatar
 
Założenie: no more npc jest nawet dobre, bo wymusza interakcje w drużynie.

Sesja na dwa miesiące brzmi atrakcyjnie jako eksperyment, seria sesji (z założenia wielomiesięczna) to już poważne zobowiązanie. Może lepiej nastawić się na jedną sesje i zobaczyć jak wyjdzie (jeśli sesje są niezależne).

Gra zakłada pvp ale nie ma nic o mechanice konfliktu. :-/ Lepiej żeby była i do tego dość obiektywna.

Moim zdaniem przed otwarciem rekrutacji jeszcze bym opisał jak to miało by wyglądać (mechanika) i zaczął od pojedynczego eksperymentu niż od razu nastawiał się na serię.
 
__________________
Efekt masy sam się nie zrobi, per aspera ad astra

Ostatnio edytowane przez behemot : 13-02-2014 o 16:42.
behemot jest offline  
Stary 13-02-2014, 16:26   #5
Banned
 
Z jednej strony brzmi ciekawie. Z drugiej nieskładnie. I wygląda na cholernie pogmatwane i skomplikowane. Chociaż mniej, niż Eclipse Phase.

Jednak zastanawiam się, jak dokładnie zamierzasz to zmieścić w tak krótkim czasie. Zwłaszcza patrząc po wytycznych. W sesji zawsze wszystko się gmatwa...
 
Bakcyl jest offline  
Stary 13-02-2014, 22:46   #6
 
Kawairashii's Avatar
 
Lightbulb

@behemot - cenna uwaga, faktycznie przydałby się przykład takiej rozgrywki.
W takim razie wezmę się do dzieła i wypiszę takowy, miejcie jedynie na uwadze że zależy mi na daniu wam rozrywki, a nie męczeniu niezręczną mechaniką, jeśli uznajecie pewne rzeczy za zbędę, dajcie znać, może wasz pomysł na rozwiązanie wyda się lepszy.

Oto kilka dodatkowych informacji i pierwsza próba wdrożenia w zasady, jak i zmiany poprzednio obranych decyzji:

Grupa Jawna.
  • Prywatność: Grupa jawna będzie pisać na forum. Niezależnie czy postać jest sama w pokoju, czy w grupie.
  • Publikacja: Odpisy zamieszczane na forum w postaci poczynań postaci z grupy jawnej są pewnego rodzaju change logiem w który mają wzgląd postaci z grupy skrytej. Poczynań grupy jawnej jest świadoma grupa skryta.
  • Umiejętność: Jeśli postać zdecyduje się na użycie umiejętności, umiejętność ta będzie zamieszczona w sesji przez gracza wyróżniającym się kolorowym numerem odpowiednim do umieszczenia tej umiejętności w karcie postaci. Innymi słowy jedynie użycie umiejętności będzie ujawnione innym postaciom, jednak jaka jest to konkretnie zdolność, nie.
  • Spotkanie: W przypadku spotkania się z postacią z grupy skrytej, publikowane są jedynie odpisy grupy jawnej, natomiast odpisy publikowane na google docu przez gracza obsługującego postać z grupy skrytej, będą przechodzić przez MG i przesyłane w formie PM do graczy posługującymi się postaciami z grupy jawnej, którzy z nim wchodzą w interakcje.
  • Kamień Milowy: Po zaistnieniu kamienia milowego, gracze z grupy jawnej otrzymują stworzone przez MG linki do docomentów google, gdzie w zależności czy ich postaci z grupy jawnej były same, czy w grupie będą kontynuować swoją przygodę.

Grupa Skryta.
  • Prywatność: Grupa skryta będzie pisać swe posty na google docu, a inni gracze będą mieli w nie wgląd jedynie jeśli znajdują się z danymi osobami osobami razem. To znaczy że jeśli ktoś odejdzie od innych postaci w grupie skrytej, zaczyna osobną przygodę, póki nie przyłączy się znowu do grupy.
  • Publikacja: Przeżyta przygoda nie będzie opublikowana w żadnym stopniu, jeśli postać podczas tury w grupie skrytej nie utrzymywała kontaktu z nikim w grupie. Co oznacza że może sprawdzić rzeczy których nie mogła gdy była obserwowana, gdyż mogłyby wydać się podejrzane. Bądź być podejrzana jeśli w tym samym czasie ktoś inny zniknął, przykładowo kończąc przygodę z inną postacią na zabiciu jej. Bądź również sprawdzić rzeczy których nie mogła gdy była obserwowana, gdyż mógłby wydać się podejrzane.
  • Umiejętność: Umiejętności które mają miejsce w grupie skrytej nie będą publikowane na google docu nawet jeśli postać ta znajduje się wśród innych osób. Jeśli Obcy chce zabić Swojego, bądź jeśli Swoj chce sprawdzić innego Swojego czy nie jest Obcym, bycie w grupie skrytej to najlepszy moment na zrobienie tego, nie będąc zauważonym. Użycie umiejętności w grupie skrytej odbywa się poprzez PM na forum.
  • Spotkanie: W przypadku spotkania innej osoby z grupy jawnej, odpisy nadal będą zamieszczane na google docu, jednak od czasu spotkania i utrzymywaniu stosunków/interakcji z osoba z grupy jawnej, MG będzie zamieszczać odpisy postaci z grupy skrytej na forum. Podczas gdy osoby z grupy jawnej będą publikować swój odzew normalnie.
  • Kamień Milowy: Podczas zmiany, grupy jawnej na skrytą i odwrotnie, przygoda postaci z grupy jawnej odbywająca się na google doc zostaje opublikowana na forum przez MG o ile znajdowali się w grupach. Postaci bez przygód zaczynają z drobnym opisem swojego początku, takim jak lokacja i status zdrowotny o ile postać przeżyła atak.

Dodatkowe info co do grup.
  • Wymiana postaci: Postać może zmienić grupę tylko jeśli znajduje się w zasięgu innej kontrolowanej przez siebie postaci. Odbywa się to w systemie zamiany identyfikatorów bez których ani rusz po arce, działających bądź nie.
  • Fabularny powód: W imię oszczędzania energii, generatory zapewniają zasilanie i dostęp do sieci wszystkim kolonistom. Jednak poprzez naruszenie funkcjonalności arki, system ten szwankuje. Stąd zasilanie i podłączenie do sieci, a także lokalizowanie członków jednej z grup jest równoznaczne z poświęceniem drugiej grupy, do czasu naprawienia systemu i jednocześnie utracenia połączenia z poprzednią grupą, usterka tego typu będzie się powtarzać. Będzie to taka nasza kamera która prowadzi widzów poprzez zdarzenia. Przymus rejestracji zdarzeń ogranicza się jedynie do grup, a nie jednostek, przy uszkodzonej korze pamięci sprawującej władzę nad daną grupą.
  • Obcy: Po otrzymaniu kart postaci ze zdolnościami dla Swoich, 1 na 5 graczy zostaje wyznaczony, by oboje z jego postaci mogły zamienić swoje zdolności na zdolności Obcych. Bądź 2 na 5 graczy, by jedna z postaci gracza została zamieniona.
    ((W zależności od upodobania, mogę wybrać którekolwiek z rozwiązań, zatem, zatem jeśli gracz A posiadający postać Obcego, inną postacią spotka się z postacią Swojego, którego właściwiej, w tej mierze gracz B stracił inna postać zamordowaną przez obcego we władaniu gracza A. Nie oznacza to natychmiast że druga jego postać jest również przemieniona.))
  • Kara za Ghosting: Postać Swoja należąca do gracza we władaniu Obcego, może pomóc Obcej. Jeśli jednak będzie świadkiem morderstwa dokonanego przez obcego, zostaje automatycznie zabita.
    ((Również jeśli w sytuacji Obcego we władaniu gracza A, który atakuje naszą postać w pomieszczeniu ze Swoim we władaniu gracza A, ucieczka swojego, może nastąpić jedynie przed atakiem Obecgo, nie po. W przeciwnym wypadku, następuje automatyczna śmierć.))
  • Kolizja: W przypadku gdy oboje postaci Obcych spotykają się na osobności. W zależności który z nich zaatakuje drugiego, pierwszy, atakujący traci postać Swojego w ciągu trzech najbliższych postów po czym zyskuje określoną ilość dodatkowych zdolności. Natomiast ofiara traci umiejętność chowania się pośród Swoich, a oboje jego postaci przemienia się w Obcych.
  • Ocalały: Jeśli Swój zabije Obcego, dostaje do pojedynczego użyciu dwóch umiejętności w jednym odpisie, za każdym razem gdy zabije obcego. Prawdopodobnie do 3 umiejętności maksymalnie.

Przykładowa rozgrywka na Forum:


Cytat:
Info:
Grupa Jawna: Brian, Adam, Marta
Grupa Skryta: Rebeca, Hitklif, Mort

Swoi: Gracz A (Brian, Rebeca), Gracz C (Marta, Mort)
Obcy: Gracz B (Adam, Hitklif)

Zdolność w kartach dla MG:
Brian - (4) (Widzi w ciemnościach [Wada: oślepia go pierwsze wejście w światło, paraliż na 2 odpis])
Adam - (2) (Wyczytanie jednej zdolności innych [Umożliwia tylko zidentyfikowanie zdolności użytej przez poprzedniego gracza, w tym samym pokoju, post po użyciu, a także blokada na 3 odpisy bez używania umiejętności)
Rebeca - (2) (Zagłuszenie własnego lokalizatora [Jeśli użyta w grupie Jawnej, natychmiast wymusza 3 tury przebywania w grupie skrytej, jednak można jej użyć tylko raz na turę jawną, jeśli użyta w skrytej, natychmiast gubi pościg])
Hitklif - (7) (Klej w ślinie [umożliwia zatykanie wentylacji, rur i niszczenie urządzeń w celu sabotażu, jak i urządzaniu pułapek. Uwaga, ciecz łatwopalna! po użyciu dwie rundy po dołączeniu do grupy nie można się odzywać.] )
Mort - (2) (Badanie zwłok [Wada: może wyglądać jak kanibalizm, gdyż oglądanie ciała jest bardzo szczegółowe])
MG
Cytat:
Adam i Brian docierają do siłowni, wewnątrz jest zbyt ciemno by biec na oślep. Oboje muszą zwolnić i przystosować oczy do ciemności. Z pewnością gdyby utrzymali poprzednie tempo, padli by twarzą na ziemię. Także wewnątrz jest spory bałagan, można uderzyć się w głowę. Wspomniany wyciek powinien znajdować się na samym końcu siłowni, tuż przy mostku. Podczas gdy Marta wyczekuje w centrali na zdalne otworzenie mostka, w miedzy czasie zauważa poruszenie w korze pamięci magazynu 6. Ktoś wprawił w ruch sztuczną inteligencje holograficznych mew w przy doku, zaraz przy plaży.
Gracz A
Cytat:
Brian
Brian wchodzi do siłowni, pierwsze czego szuka to uszkodzeń które miałyby świadczyć o wycieku o który wspominał Hitklif. Ciągle trzymając Adama w zasięgu wzroku. W pomieszczeniu jest ciemno, używa zatem (4) po czym zmierza w głąb wzdłuż ścian siłowni, plecami do ściany, nie zmniejszając tempa.

Rebeca
~Google doc~
Gracz B
Cytat:
Adam
Podąża za Brianem, trzymając w dłoniach metalowy pręt. Stąpa ostrożnie, wsłuchując się w ciemność, starając się zawsze mieć świadomość o pozycji Briana. Używa (2) "Brian, nie sądzę by ktoś był w siłowni. Możesz wyluzować?" Brian zachowywał się dziwnie, pędząc na złamanie karku bez powodu. Ostatecznie postanawia się wycofać, uznając wchodzenie w ciemność za podejrzanym Brianem za zbyt ryzykowne. Kieruje swe kroki ku wyjściu, pozostawiając za sobą otwarte drzwi. "Wybieram się na zewnątrz, nie lubię ciemności".

Hitklif
~Google doc~
Gracz C
Cytat:
Marta
"Czy ktoś z was znajduje się przy plaży?" Marta czyta voice log, oczekując odzewu, może jest to ktoś z drugiej grupy? W tym czasie stara się uruchomić dane monitoringu z magazynu 6.

Mort
~Google doc~
MG
Cytat:
Brian dochodzi do końca magazynu, w zasięgu wzroku ani śladu po wycieku. W powietrzu nie ma żadnego zapachu chemii, prócz normalnego smrodu siłowni. Na dole widać drzwi, a za nimi ktoś przesuwa jakieś meble. Słychać skrzypienie metalu, z pewnością nie jest to maszyna. Drzwi wydają się zamknięte od wewnątrz, ale porządny kopniak z pewnością je otworzy.
Adam trzymając się holu łączącego jadalnie, siłownie i kilka prycz robotników. Wszędzie cicho, jak się okazuje, schody na powierzchnie zostały odblokowane tak jak prosili drugą ekipę. Powinni być już w drodze do wierzy z nadajnikami, po jej odłączeniu wystarczy tylko obejść zamek na poziomie czwartym do komputera centralnego i wprowadzić uzyskane kody z pryczy kapitańskiej, a problemy z komunikacją znikną. Na zewnątrz było zimno, temperatura spadłą w dół, na klamce czuć było tworzące się sople. Adam doszedł na zaplecze jednej z restauracji w rejonie użytku publicznego. Kuchnia wygląda na czystą, ale chłód jest okropny, ciekawe jak jest na zewnątrz.
Marta odczytuje zapis z monitoringu. W siłowni panuje ciemność, jednak ktoś porusza się pomiędzy cieniami. Natomiast w magazynie 6 widać tylko smugi krwi na ścianach. Czy nic się nie stało w drugiej grupie? Kilka kajut w których dotychczas przebywali jest pustych, a w jednej przebywa zraniony Jack, póki nie otrzęsie się z tego porażenia, był nie zdatny do pomocy. Ale co stało się z osobą która miała się nim opiekować? Marta przelatuje po kamerach, w restauracji w rejonie użytku publicznego nastąpiło poruszenie, ktoś znajduje się wewnątrz. Nazwa restauracji "Copole" serwują wyśmienite krewetki w sosie czosnkowym. Na plaży żadnego poruszenia, ale przynajmniej znalazł się Mort, jest przy plaży zmywa krew z koszuli, i chyba szlocha.
(W tej samej chwili, każdy z postaci w osobnej przygodzie)
Przykładowa rozgrywka na Google Doc:


Gracz A
Cytat:
Brian
~Forum~

Rebeca
Rebeca ucieka przed Mortem, z pewnością nie poradzi sobie z nim, a krew na jego koszuli nie wróży nic dobrego. Lepiej niech trzyma się z dala od niej nim nie znajdą się w grupie. Kto wie co może jej zrobić. Wie że Brian znajduje się w siłowni. Po oczyszczeniu schodów mają wreszcie szansę dojść do wierzy z nadajnikami. Postara się unikać kamer, w końcu Marta zna się na rzeczy, może uda jej się uruchomić zapisy z kamer, co jeśli poinformuje swojego męża, co jeśli są razem? Nie może liczyć na Jacka, nie jest w stanie jej pomóc. Używa (2) gdy tylko zyskuje kilka zakrętów wyprzedzenia nad Mortem.
Gracz B
Cytat:
Adam
~Forum~

Hitklif
Hitklif dociera do szatni, tylne drzwi prowadzą do siłowni. Log pokładowy wskazuje na to że Brian powinien dotrzeć do nich z drugiej strony. Szybko wyszukuje race i ustawia się na przeciw nich. Gdy tylko Brian przedostanie się na drugą stronę Hitklif użyje (7) wprost na niego. Po czym szybko skieruje się do Jacka, nawet jeśli Brian przeżyje, Hitklifa już dawno nie będzie w pomieszczeniu.
Gracz C
Cytat:
Marta
~Forum~

Mort
Ciało które niedawno znalazł było zmasakrowane, z kimkolwiek była Olivia teraz już go tu nie było. Po użyciu (2), był pewien że napastnik czegoś w rodzaju kleju. Był pewien że nie będzie chciał się odzywać, zatem pierwszą osobę którą spotka musi wypytać o rzeczy. Ten drań użył jakiej klejącej substancji by zakleić usta ofierze. Zaschnięte ślady ust na policzkach i nosie Olivi świadczyły na użycie śliny, tak, to musiała być ślina. Jak mógł inaczej wytłumaczyć to Rebece? Ważne że ta potrafiła krzyczeć, to dobrze, choć pewnie nieźle ją nastraszył okrwawioną koszulką. Mort musiał odreagować, tę bieganinę po plaży, Rebeca ni jak nie chciała go słuchać.
Dobrze, w tej przykładowej wymianie postów na forum i google docu, dowiadujemy się że Brian brnie ku swej zgubie, nie ufając Adamowi i włączając widzenie w ciemnościach, podczas gdy Hitklif planuje kolejne zabójstwo po zabiciu Olivi, tym razem będąc pewien że ujdzie mu to na sucho po tym jak dowiedział od Adama że Hitklif użył zdolności której efekt uboczny może być oślepienie przez flare. Mort zostaje uznany za winnego, przez Rebeke, która ukrywa się przed nim, natomiast Marta jest świadkiem dziwnych śladów poruszenia w siłowni, restauracjach i na plaży, wyczekując na zdalne uruchomienie poszczególnych urządzeń dla ekipy. Adam opuszcza Briana po odkryciu jego zdolności, a Mort odnajduje dowody na to że zabójca posługuje się śliną.

Jest to oczywiście przykład, zatem jeśli w jakimś stopniu nie będzie odpowiadać wam jakaś zdolność możecie o niej tutaj podyskutować ze mną i wszystko będzie dostosowane tak by nie było komplikacji.



Jeśli tak wyglądała by normalna sesja, mogłoby być bardzo ciekawie
Czy istnieją jeszcze jakieś nieścisłości?
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 14-02-2014 o 03:05.
Kawairashii jest offline  
Stary 14-02-2014, 23:33   #7
 
Kawairashii's Avatar
 
Mam pytania do osób popierających pomysł.
Byłabym w niebo wzięta gdyby któryś z nich wziął głos i wypowiedział się na temat tego co mu się podoba bądź co wolałby zmienić.
 
__________________
Kawairashii jest offline  
Stary 18-02-2014, 21:41   #8
Banned
 
Problematyczne wydaje mi się utrzymanie spójności czasu dla wszystkich - rozrzucasz rozgrywkę pomiędzy forum, a doca (doce?) do tego dochodzi mechanika pvp, krótkie czasy odpisów, etc.

Próba zagrania Mafii czy innego BSG przez forum jest dla mnie co najmniej karkołomna. Myślę, że na pojedyńczą sesję bym się jeszcze pisał, ale na "serię" - na pewno nie; chociałby dlatego, że gracze zaczną popadać w schematy i w kolejnych sesjach powielać wcześniejsze...
 
Aschaar jest offline  
Stary 18-02-2014, 23:39   #9
Banned
 
Ja osobiście uważam, że rekrutację zawsze warto otworzyć. Moje obawy jednak podobne są do tych, które przedstawił Aschaar.

Sam udziału nie wezmę z powodu skomplikowania tej sesji, ale gdyby powstała, z chęcią będę śledził jej przebieg. Sam nie wyobrażam sobie ogarnięcia tak wielkiego nakładu materiałów i pogodzenia wątków w krótkim czasie.
 
Bakcyl jest offline  
Stary 19-02-2014, 02:05   #10
 
Kawairashii's Avatar
 
Mam oczywiście zamiar rozwinąć ten pomysł poprzez kompromisy. Tylko dla tego że nie ogłosiłam jeszcze dokończonej mechaniki, sprawa ta wydawać się może prosta jedynie dla mnie. Zamierzam uprościć system likwidacji postaci, poprzez ustawianie trzech statusów; naturalnie Śmierci, Śmierci przy kolejnym zranieniu który jest tymczasowy po odniesieniu pierwszej rany, użyciu niektórych zdolności, bądź bycia ofiarą innych, a także Szoku, który jest również statusem śmierci przy kolejnym zranieniu, jednakże ogranicza reakcje postaci do przyjmowania ciosów przez turę bądź dwie. Prędkość poruszania się postaci może być trochę trudny do przekształcenia bez zamieniania rozgrywki w grę planszową, ugodowym rozwiązaniem mogłoby być ograniczenie do jednego pomieszczenia na turę. Także, niezależnie czy akcja dzieje się na forum, czy na google docu, ~gdzie każdy może mieć własną przygodę~ mam nadzieję na jedną turę kończącą się na moim odpisie w poniedziałek i czwartek. Gdzie gracze mogą spokojnie odpisać na samym początku tygodnia, i pod jego koniec. Mały post z nie więcej niż czterema linijkami zdecydowanie wystarcza. Postaci stają i tak w bardzo określonej sytuacji ekstremalnej, nikła łączność, brak żywych na stacji, priorytety stają się oczywiste z biegiem czasu. Grupie pewnie zależeć będzie na dowiedzeniu się prawdy, odblokowaniu barykad, sprawdzeniu stacji, uruchamianie poszczególnych systemów, a gdy to się stanie, miejmy nadzieję że jeszcze ktoś będzie stał na nogach, gdy wśród grupy grasują obcy.

Edytuje ten post gdy tylko ukończę wstępną wersję umiejętności niezbędnych do tworzenia postaci.

Lista umiejętności tworzona w miedzyczasie.
https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing

Zachęcam do udzielania się w kwestii balansowania, jak i składania własnych sugestii.
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 20-02-2014 o 15:17.
Kawairashii jest offline  
Zamknięty Temat



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:34.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168