|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Czy zagrałbyś w którąś z poniższych propozycji? Jeżeli tak, to w którą. | |||
[Krew na Toporze] Posępne Zamczysko | 3 | 33.33% | |
[Ravnika] Oni nadchodzą | 2 | 22.22% | |
[Krew na Toporze] Wyzwanie: Wąż morski | 0 | 0% | |
[Krew na Toporze] Wyzwanie: Hydra Mangrowa | 1 | 11.11% | |
Nie mam czasu/Nie moje klimaty/Itd. | 3 | 33.33% | |
Głosujących: 9. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
03-10-2014, 03:26 | #1 |
Reputacja: 1 | Co dalej po "Krwi na Toporze"? Powoli zbliża się finał mojej pierwszej przygody, którą prowadzę na LI. Z pewnością jednak nie będzie to przygoda ostatnia. Dlatego teraz, mimo że troszkę do końca "Wyprawy Doktora Symeona" zostało, zadam pytanie: Co dalej? Pierwsza opcja: [Krew na Toporze] Posępne Zamczysko Baron Ramon Ostrogóry był znany na całych Spornych Ziemiach ze swoich hedonistycznych zapędów i twardej ręki do poddanych. Miał też jednak zmysł do władzy - wiedział co robić, jak to robić i kiedy robić, by jego majętności rosły, a wpływy się rozszerzały. Aż do pewnej feralnej nocy, gdy gwarny zamek Ostrogóra zamilkł. I nikt kto wszedł do środka, nie wrócił, by rzec, co się stało. Pod Ostrogórą zgromadzili się wasale barona, oczekujący na to, co się stanie, niektórzy chętni sięgnąć po jego władzę. Jak to na spornych ziemiach bywa, pojawili się i agenci gardłujący za Storkią lub Altamarią, a także przedstawiciele ościennych Baronii. Wkrótce wiadomym stało się, że po władze sięgnie ten, kto dowie się co stało się na zamku. Każda frakcja zbiera najlepszych wśród swoich, pojawiają się też wyszkoleni najemnicy, chętni do rozwikłania zagadki za odpowiednią kwotę... Tak to właśnie będą gracze! Przygoda planowana na klimat gotyckiej grozy, dla 3 do 6 graczy, z możliwością przyłączenia się tych, którzy przeżyją "Wyprawę" - nie będzie widać dużych rozbieżności w cyferkach między nimi, a świeżakami. Druga opcja: [Ravnika] Oni nadchodzą Budynki sięgające nieba, miasto pokrywające cały glob... choć często to tylko ruiny zamieszkałe przez pół-dzikie bandy. Medycyna, która uleczyć może niemal wszystko. Rządy upadły dawno temu, a władza nad tą olbrzymią metropolią jest w rękach dziesięciu... echem, przepraszam dziewięciu gildii. Bo kto by wierzył w teorie spiskowe? Zaklęcie Paktu, rzucone ponad dziesięć tysięcy lat temu zapobiega większym wojnom między gildiami, co zdarzało się wcześcniej. Spiskują, czasem nawet walczą w mniejszym czy większym stopniu, ale wciąż jest pokój. Nie tak jak kiedyś. Skąd to wiem? Wiem. Ale to wszystko, bo historia starożytna jest zakazana, podobnie jak wymarłe języki. Ale to się zmienia. Czuję to. Nadchodzą przybysze, którzy zatrzęsą posadami Paktu i rzucą wyzwanie wszechwładnym gildiom. I nic ich nie powstrzyma! Przygoda dla 3 do 6 graczy, którzy wcielą się w agentów gildii. Mogą, a nawet powinni się nie lubić, ale będą zmuszeni współpracować, podobnie jak ich mocodawcy. Całość w prostej, autorskiej mechanice, podobnie jak świat - luźno wzorowanej na pięciu kolorach magii z MTG. Nie wykluczam jednak zmiany mechaniki na DDkową czy młotkową, ale wymagało by to ode mnie dodatkowej zabawy z dostosowaniem. Krótki opis i ilustracje ze świata Krótka animacja w klimatach Ravniki 1: Ogólnie Krótka animacja w klimatach Ravniki 2: Senat Azoriański, Kult Rakdosa, Zgromadzenie Selesnaji, Rój Golgari, Liga Izzet Krótka animacja w klimatach Ravniki 3: Kombinat Simik, Klany Grulli, Kościół Orzhovii, Dom Dimir, Legion Boros. Trzecia opcja: [Krew na Toporze] Wyzwanie: Wąż Morski Spin-off głównej linii przygód w świecie KnT. W "Wyprawie Doktora Symeona" śmiałkowie sprytnie umknęli wężowi morskiemu, unikając walki z bestią na pokładzie okrętu... ale co jeżeli ta sztuka by nie wyszła? Zaproszę 1-4 graczy do zmierzenia się z tym wyzwaniem w mini sesji. W przypadku postaci, które ukończą "Wyprawę" - śmierć tutaj będzie dla nich tak samo realna jak i we właściwej przygodzie, jednakże dla nich będzie przewidziana specjalna nagroda, zaś świeżo stworzeni bohaterowie będą mieli okazję się "ochrzcić". Zabawa będzie krótka, myślę że góra tydzień, ale możliwe też, że skończymy w jedno dobre posiedzienie w docu, po którym graczy poproszę o śliczne posty. Uwaga: Czarny Mag z zaklęciem "Uśmiercenie potwora" lub inny czarodziej z jednostrzałową zabijaczką wielkich bestii nie zostanie dopuszczony do "Wyzwania" Czwarta opcja: [Krew na Toporze] Wyzwanie: Hydra Mangrowa Spin-off głównej linii przygód w świecie KnT. W "Wyprawie Doktora Symeona" nasza drużyna zobaczyła Hydrę z daleka, nawet im do głowy nie przyszło by spróbować ją zaatakować. Nie podejrzewałem graczy o samobójcze instynkty, ale na wszelki wypadek statystyki bestii miałem pod ręką. Siedem głów, wielkość budynku i wysoko rozwinięta zdolność regeneracji, pozwalająca nawet "odrosnąć" głowę. Jaki wariat by się z tym zmierzył? Na pewno nie samotny... Zaproszę szóstkę do dziesiątki graczy, by zmierzyli się z tą potwornością, choć tylko pod warunkiem, że któryś z moich aktualnych graczy pomoże mi to ogarniać jako drugi prowadzący! Nie spodziewam się szybkiego zakończenia, raczej wielorundowej, epickiej walki z nikłą szansą na zwycięstwo. Uwaga: Czarny Mag z zaklęciem "Uśmiercenie potwora" lub inny czarodziej z jednostrzałową zabijaczką wielkich bestii nie zostanie dopuszczony do "Wyzwania"
__________________ Bez podpisu. Ostatnio edytowane przez TomaszJ : 03-10-2014 o 16:33. |
03-10-2014, 16:27 | #2 |
Reputacja: 1 | Jak dla mnie "Oni nadchodzą" brzmi świetnie. Z MTG miałem do czynienia kilka lat temu, a więc z chęcią skuszę się na sesje w tych klimatach. |
03-10-2014, 16:53 | #3 |
Reputacja: 1 | Świat będzie "na motywach" Ravniki - miejsca, zdarzenia, czy przedmioty mogą mieć miejsce, lecz nie muszą. Technicznie całość będzie się działa w roku 9960, na czterdzieści lat przed okrągłą rocznicą podpisania Paktu, oraz akcji pierwszego storyline'a ze świata karcianego. Jeżeli zebrałaby się duża grupa chętnych do Ravniki w mechanice D&D - nie wykluczam, ale musiałbym mieć drugiego MG, tzw. technicznego
__________________ Bez podpisu. |
06-10-2014, 14:30 | #4 |
Reputacja: 1 | Ja tam jestem za Posępnym Zamczyskiem. Co prawda poczciwy Wat nie znajdzie, nawet jeśli przeżyje wyprawę, dla siebie miejsca w tej sesji, ale wszak ma syna który może podołać wyzwaniu Ps co do samych wyzwań to Wat chętnie spróbuję .
__________________ Nowa sesja dark sci-fi w planach zapraszam do sondy Ostatnio edytowane przez czajos : 06-10-2014 o 14:59. |
07-10-2014, 13:28 | #5 |
Reputacja: 1 | Wat ma "Dziką kartę" podobnie jak każdy z tych co przeżyją "Wyprawę"
__________________ Bez podpisu. |
12-10-2014, 15:28 | #6 |
Reputacja: 1 | Co do wyzwań, to jako gracz na pewno nie (sesja-sama walka nie dla mnie), ale jakbyś uznał, że moja pomoc jako drugi prowadzący byłaby cokolwiek warta (być może za duzo zachodu będzie z tłumaczeniem szczegółów zasad, ale to już sam osądzisz.) to możesz na mnie liczyć. Byłby to taki mój pierwszy mały kroczek w kierunku MG. |