|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Czy zagrałbyś/ałabyś przygodę w tym settingu? Wybierz opcje | |||
Tak - przygoda wydana oficjalnie - podaj tytuł. | 6 | 66.67% | |
Tak - przygoda autorska - podaj tytuł. | 0 | 0% | |
Nie - to nie moje klimaty. | 1 | 11.11% | |
Nie wiem - za mało znamy system. | 2 | 22.22% | |
Głosujących: 9. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
08-11-2014, 22:14 | #1 |
Reputacja: 1 | Al-Qadim - znajdą się chętni? Al-Qadim, jeden z settingów do dedeków wzorowany na baśniach z 1001 nocy. Latające dywany, zakrzywione szable, spiski kalifów, dżiny i złodzieje o złotych i szczerych sercach. To świat, gdzie gościnność i honor nie są tylko wartościami wyznawanymi przez pojedynczych ludzi. To pojęcia, które kształtują i wpływają na cały świat i czynią go wyjątkowym i oryginalnym. Tutaj przeznaczenie kieruje życiem bohaterów. Jedni z nim walką, inni przyjmują jego decyzje i poddają się im. To w tym świecie, bardziej niż przynależność rasowa liczy się fakty, czy pochodzi się z nomadzkiego plemienia, czy jest się osobą zamieszkującą w mieście. Mam pytanie, czy znajdą się chętni na grę w takich klimatach? Proponuję do wyboru, albo jedną z oryginalnie wydanych przygód lub mój autorski pomysł. Do wyboru mamy, co następuje: - Golden Voyages - przygody inspirowane i czerpiące pełnymi garściami z historii Sindbada żeglarza; - Assassin Mountain - w tej przygodzie BG staną na przeciwko jednej z najpotężniejszych sekt Zakhary; - A Dozen and One Adventures - to seria trzynastu przygód łączących się w kampanię, gdzie BG będą mieli okazję przemierzyć drogę od Muluk, miasta królów, aż do tajemniczej twierdzy płomieni i w czasie wędrówki poznać wiele sekretów Zakhary; - Secrets of the Lamp - przygoda o dżinach, ich tajemnicach, magii i potężnych władcach; - Ruined Kingdoms - dziewięć przygód pełnych intryg i niebezpieczeństw w czasie, której BG będą mieli okazje poznać sekrety jednego z upadłych królestw; - Cities of Bone - w Zakharze często można usłyszeć o starożytnych grobowcach pełnych skarbów. BG będą mieli okazje zdobyć jeden z nich o ile wystarczy im odwagi, zaryzykować gniew mściwych duchów; - Corsairs of the Great Sea - epickie przygody korsarzy i mameluków; - Caravans - pustynia wielu wydaje się pusta i nudna. Podróżując wraz z karawaną przez piekielnie gorące piaski, BG przekonać się mogą, że także tutaj można przeżyć wiele intrygujących przygód; - Reunion - BG będąc członkami jednego z nomadycznych plemion będą musieli stoczyć walkę w której ceną jest ich wolność i niezależność. To są oficjalne materiały, a ode mnie macie dwie opcje: - Na służbie kalifa - BG wcielają się w rolę zaufanych sług jednego z kalifów, który powierza im bardzo specyficzną misję. Zaważy ona nie tylko na życiu samych postaci, ale także na losach całej Zakhary; - Ostatnia wola - na łożu śmierci bliski przyjaciel BG, ich mentor i nauczyciel, powierza im pewną tajemnicę i prosi o przysługę. Ostatnia wola, to rzecz święta, więc BG zrobią wszystko, aby ją wypełnić.
__________________ "Kupię 0,7, to leczenie paliatywne i pójdę spać, bo w końcu sam sobie zbrzydnę" AJKS |