lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Propozycja 3 sesji (oWod, fantasy, StarWars) (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/14781-propozycja-3-sesji-owod-fantasy-starwars.html)

Brilchan 14-11-2014 14:18

Jak najbardziej się zgadzam Ereb wszystko należy przemyśleć i odegrać z umiarem zdecydowanie nie jestem fanem depresyjnego wampira który przeklina swoją długowieczność :D zresztą teraz gram w sesji przygodowej Dzieci Drakuli 80letnim nibydzieckiem które przemieniono w wieku 10 lat i bardzo się z takiego nieżycia cieszy :D

Ale też pomyślałem żeby opisać jakich problemów musiał doświadczyć i jak się z nimi zmagał

Cytat:

Wszystko rozbija się o szczegóły, gdyż moim zdaniem nasze postacie muszą mieć znaczną pozycję i pokolenie, aby móc stanowić jakikolwiek realny sposób przeciwstawić się temu sabatnikowi, a nie być dla niego tylko mięsem armatnim.
cytat z posta Halfdan:

Cytat:

Gracze przy tworzeniu postaci dostaną więcej punktów wolnych niż normalnie.
Czyli nasze postaci będą odpowiednio silne :D


Cytat:

Ewentualnie można się pokusić o odegranie nudy długowieczności, ale żeby to pokazać trzeba by poprowadzić długą kampanię na przestrzeni wieków i dobrze ją przemyśleć, bo wcale nie jest to tak łatwo pokazać.
Zgadzam się jak najbardziej ale patrząc na to jak świat idzie do przodu wcale nie muszą mijać wieki wystarczą dziesięciolecia popatrz choćby na ludzi którzy urodzili się w latach 50tych czy 60ych niektórzy są bardzo nowocześni i lubią nowinki a innych denerwują komputery :P

Nie trzeba rozpisać a nawet nie należy moim zdaniem pisać esejów o egzystencjalnym cierpieniu nieumarłych ale przynajmniej ja za najciekawsze w tym settingu uważałem to jaki wpływ ma odmienny stan ciała czy to w wampirze na umysł i poglądy na świat\rzeczywistość

Ale to oczywiście tylko moja opinia i nie mówię że jest jedyna i prawidłowa :)

Halfdan 14-11-2014 20:31

Cieszę się że jest zainteresowanie :)
Brilchan spokojnie możesz zbudować sobie bunkier, postać jak najbardziej do zaakceptowania. Wiem z doświadczenia że granie świeżakami jest męczące po piątym razie. Dlatego dam więcej punktów wolnych, powiedzmy 42 dla niezależnych i 49 dla Camarilli i anarchistów. Chciałbym żeby postaci były mocno osadzone w mieście, miały pozycję, znajomości, nieruchomości, trzodę, wrogów itp. Ktoś chce bunkier? załatwione. Ktoś chce prowadzić Elizjum? kropek wystarczy. Primogen klanu Toreador z własną salą wystaw malarskich? proszę bardzo. Niewidoczność na maksa? Kiedyś trzeba użyć tych piątych kropek. Zakładam tylko że w Nowym Świecie wampirów poniżej 8 pokolenia jest jak na lekarstwo, więc raczej nie będzie ich na takim zadupiu.
Dlaczego niezależni mają mniej punktów? Żeby zachęcić graczy do grania Camarillą. Wolałbym uniknąć "zoo połączonego z muzeum" czyli 2 salubrich, 3 prawdziwych brujah, 6 cudem ocalałych kapadocjan, jeden zwampirzony szczurołak i jeden maruder łowca pokemonów itp. Nie chcę postaci "oryginalnych" na siłę, których inność polega na tym że są z rzadkiego klanu i niczym więcej.

Nie lubię tego klimatu użalania się nad sobą. I ja i moi gracze nigdy tak nie graliśmy. Fajnie jak zrobicie postaci z dobrze naszkicowanym charakterem i je odpowiednio odegracie. Ale to nie znaczy że mają być sami melancholicy. Jak w życiu, jedni są wesołkami inni pragmatykami, jeszcze inni okazują mrok w swoim sercu w opisach na gg. Jeśli zrobicie same udręczone dusze które duszą się w egzystencjonalnym cierpieniu i chcą je koniecznie pokazać innym to niech i tak będzie. Ja tak nie będę robił (z drugiej strony wampirów w mieście też nie dużo zostało więc i tak nie miałbym kim). Nasz rzeczywisty świat jest dostatecznie mroczny i nie trzeba dolewać czarnej farby.

Ale Co do siły sabatnika i dlaczego jeszcze żyjecie: nie będę zbyt wiele o nim pisał by nie popsuć zabawy, ale nie musicie się martwić. Dawanie graczom zadania które jest niewykonalne nie ma sensu. To nie jest walka z bossem, że rzucicie się na niego w piątkę i przegracie. Sabatnik będzie rozpisany już na samym początku (właściwie już jest), ma swoje silne i słabe strony. Jeśli złapiecie go na tych słabszych to wygracie. Nie będzie ratowania go na siłę bo taki jest skrypt. Najwyżej sesja szybko się skończy. Nie raz zdarzyło mi się że gracz mając tylko pazury i animalizm rozwalił jednym ciosem starego wampira który miał robić problemy przez następne 5 sesji

Brilchan 14-11-2014 23:47

Ok super :D ja zdecydowanie chcę grać Camarilą, wydaje mi się że jest na tyle chętnych że można zakładać rekrutacje? W każdym razie spróbuje sklecić historię. Tylko zastanawiam się czy warto inwestować w wielopoziomowy bunkier kropki ? Bo raczej nie użyjemy go w sesji w innej roli niż motywator dla postaci która chcę bronić swojej własności.


Cytat:

Nie lubię tego klimatu użalania się nad sobą. I ja i moi gracze nigdy tak nie graliśmy. Fajnie jak zrobicie postaci z dobrze naszkicowanym charakterem i je odpowiednio odegracie. Ale to nie znaczy że mają być sami melancholicy. Jak w życiu, jedni są wesołkami inni pragmatykami, jeszcze inni okazują mrok w swoim sercu w opisach na gg. Jeśli zrobicie same udręczone dusze które duszą się w egzystencjonalnym cierpieniu i chcą je koniecznie pokazać innym to niech i tak będzie. Ja tak nie będę robił (z drugiej strony wampirów w mieście też nie dużo zostało więc i tak nie miałbym kim). Nasz rzeczywisty świat jest dostatecznie mroczny i nie trzeba dolewać czarnej farby.
Popieram ja się nie będę na tym skupiać chodziło mi bardziej o to żeby zachować równowagę i jak widzę zostanie zachowana więc I'm in a moja postać nie będzie jakimś wielce depresyjnym melancholikiem raczej więc nie musicie się martwić ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:52.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172