lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Space Station 15 (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/14843-space-station-15-a.html)

Gveir 13-12-2014 22:52

Space Station 15
 
Siema wszystkim.

Postanowiłem wystartować z nowym projektem. Zainspirowany grą Space Station 13 w systemie Byond postanowiłem przenieść tą grę w realia RPG.

O czym chciałbyś zrobić sesję?

Będzie to sesja o stacji kosmicznej zawieszonej w systemie Tau Ceti. Korporacja Nanotransen, która w swoim posiadaniu ma wiele takich stacji, zatrudnia ludzi do pracy na nich. Są to dosyć potężne stacje, z masą różnych departamentów.
Korporacja Nanostransen stawia na pracę nad czymś co zwą Blue Space oraz nad Phoronem - łatwopalnym i trującym dla ludzi gazem, uzyskiwanym z rudy Phoronu. Należy dodać, że Phoron jest wysoce wydajnym źródłem energii.
Każda stacja jest obsadzona odpowiednią ilością personelu, z podziałem na departamenty. Jeśli jest tutaj ktoś, kto gra w rzeczoną grę, będzie wiedział jakie dziwactwa potrafią zaistnieć w pozornie spokojnej stacji ;)

Dlaczego tak, skoro pomysł na sesję wydaje się nudny?

Jak już wygadałem się zdanie wyżej, stacja jest celem wielu pomniejszych korporacji czy też splotu dziwnych wydarzeń. Nie mogę wam powiedzieć jakich, ale jeśli trafi się chętna osoba, która miała styczność z Space Station 13, prosiłbym zachować te cukiereczki dla siebie :D Sami wiecie jaka frajda z tego płynie. Generalnie, może zdarzyć się wszystko - jesteście zawieszeni w kosmosie, w nowoczesnej ale nadal kruchej przestrzeni kosmicznej. Przypadkowy deszcz meteorytów, wejście w pas szkodliwego promieniowania? Sabotaż? Kto wie, kto wie.

Więc o co ci chodzi?

Na tą chwilę badam grunt odnośnie chętnych. Klimat SF, połączony z elementami horroru, swoistego przeżycia w nieprzyjaznych warunkach, dla marnej wypłaty od korporacji Nanotransen. Ej, zupełnie jak w Polsce! :D

Baird 13-12-2014 23:58

Brzmi ciekawie. Jakieś informacje o ewentualnych profesjach.

Gveir 14-12-2014 00:18

Cytat:

Napisał Baird (Post 533169)
Brzmi ciekawie. Jakieś informacje o ewentualnych profesjach.


Już odpowiadam.
Jak wspomniałem wcześniej, stacja jest podzielona na departamenty.
Istnieje Dowodzenie, gdzie urzęduje kapitan, Szef Personelu (HoP) i należą do niego również szefowie poszczególnych departamentów.
Pod Szefa Personelu podlega Cargo, wraz z Kwatermistrzem i Górnikami pracującymi na asteroidzie górniczej. Istnieją 4 duże departamenty - Ochrona, Nauka, Inżynieria i Medycyna (o wiele lepiej operować angielskimi nazwami Security, Science, Engineering i Medical). Na czele tychże stoją szefowie (heads): Szef Ochrony (Head of Security HoS), Szef Inżynierów (Chef Enginner CE), Szef Personelu Medycznego (Chief Medical Officer CMO) i Dyrektor Badań (Research Director RD).
Każdy z nich ma pod sobą wielu pracowników.

Ochrona:
Szef Ochrony
Inspektor - Warden
Oficer ochrony - Security Officer
Detektyw

Inżynieria:
Szef Inżynierów
Inżynier pokładowy - Station Engineer
Technik atmosferyczny - Atmospheric Technican

Nauka:
Dyrektor Badań
Naukowiec - Scientist
Robotyk - Roboticist

Medycyna:
Szef Personelu Medycznego
Doktor/Lekarz
Chemik
Genetyk
Wirusolog

Sekcja cywilna:

Zaopatrzenie
Kwatermistrz
Magazynier
Górnik


Obsługa
Woźny
Barman
Kucharz
Botanik

Reszta:
Asystent (śmieszny fakt - w SS13 są nazywani Space Bums i często giną jako pierwsi z racji tego, że jest ich wiele, nie mają określonej funkcji i często sprawiają kłopoty)
Mim*
Klaun*
Kapelan
Bibliotekarz
Prawnik


Oprócz tego stację wspomaga AI - Sztuczna Inteligencja, której podlegają cyborgi.


* nie, nie pytajcie.. po prostu są. Umiejętny gracz potrafi wykreować niesamowitą postać, która nie raz ratowała stację albo wkurzała wszystkich tym samym biorąc na siebie życzenia śmierci od każdego członka załogi.

Zapraszam do zadawania kolejnych pytań, przy okazji wspomnę, że mechanika o jaką miałaby się opierać sesja to MU - Mechanika Uniwersalna.

Suchoklates 14-12-2014 02:56

Coś tam z SS13 znam, więc mniej więcej widzę, co próbujesz zrobić. Ale co z prywatnością? W SS13 zależy nam żeby o niektórych akcjach inni gracze nie wiedzieli, ale jak zamierzasz to zrobić w formie pisemnej? :P

Gveir 14-12-2014 12:49

Rozwiązać można to komunikacją z graczami przez PW. Jak powiedziałeś, będą to niektóre akcje, więc spokojnie je ogarnę. Jeśli gracz będzie chciał taką wykonać, pisze do mnie, ustalamy co i jak, wykonuje ewentualne rzuty na testy i mówię mu rezultaty. Od gracza zależy, aby w odpisie ubrał to tak, aby inni się nie domyślili. Ale chyba wiem o jakie akcje Ci chodzi ;)

Suchoklates 14-12-2014 15:34

No cóż. Jak to ruszy, to z ciekawości zagram. Sam myślałem, o przełożeniu Mush'a na sesję RPG, a SS13, to taki 100 razy bardziej klimatyczny i rozbudowany Mush. :P

Gveir 14-12-2014 15:49

Myślałem nad tym, aby sesję traktować jako jedną zmianę (shift). Bohaterowie będą po raz pierwszy gościć na stacji, po podpisaniu odpowiedniego kontraktu z Nanotransen. Oczywiście, wymagałbym wtedy historii postaci, bo nie liczę na to, że człowiek z ulicy zostanie zakwalifikowany do departamentu Inżynierii na stanowisko Inżyniera pokładowego.

MindTerapy 14-12-2014 17:31

Trochę w Space Station 13 grałem, głównie na mniej odpowiedzialnych profesjach, ale ogarniam temat. Piszę się na to.
Ps: Masz zamiar obstawić wszystkie profesje graczami?

Gveir 14-12-2014 18:48

Nie. Z prostej przyczyny - nie jestem w stanie ogarnąć tylu graczy na raz. Żaden człowiek nie jest, mimo, że pojawi się kilku herosów co powie butnie "co? ja nie ogarnę?! potrzymaj mi mojego kucyka Pony...". Wybór co do profesji zostawiam graczom. Możecie "zamknąć się" w obrębie jednego departamentu, albo pracować w zupełnie innych.
Ci, którzy zdecydują się grać, dostaną odpowiednie informacje ode mnie na PW odnośnie wybranych przez nich profesji.


Ah, zapomniałbym. Przewiduje sesję tak dla 5 graczy.

Gveir 18-12-2014 00:19

Więcej smaczków na zachętę!

Akcja sesji rozgrywa się w roku 2558. Dzięki niezwykłemu postępowi technologicznemu, ludzkość zaczęła kolonizować bliskie systemy takie jak Aplha Centauri, Tau Ceti i Sirius. Dzięki systemowi bram czasowych, czas podróży pomiędzy systemami skrócony został do miesięcy.
Okazało się też, że nie jesteśmy sami..
Skrell - rasa humanoidów, znana z swojej zielonkwej skóry o galaterowatej sktrukturze, dużych migdałowatych oczach i mackach wyrastających z czaszki.
Unathi - rasa humanoidalnych kosmitów o aparycji korokodylopodobnej z zachowaniem podobnym do węży
Tajaran - rasa humanoidalnych kotów.

Dwudziesty szósty wiek przyniósł wiele usprawnień.
Statki kosmiczne są napędzane wydajniejszym źródłem energii, które znajduje się w zainteresowaniu Blue Space. Jak wspomniałem wcześniej, w użyciu znajduje się Phoron, z tym, że silnik są zasilane przetopioną formą tego pierwiastka.
Bramy czasowe są tego najlepszym przykładem, a w mniejszej skali istnieją telportery zdolne bezpiecznie przenosić człowieka wraz z przedmiotami.

Istnieje klonowanie, które mimo pozostawiania pewnych uszkodzeń mózgu (które są niwelowane poprzez leki) działa w sposób niesamowicie skuteczny.
W dodatku istnieje możliwość zastąpienia dowolnego organu mechaniczną protezą. Proteza ręki, nogi, dłoni - wszystko to jest w zasięgu ręki!
Programy cyborgizacji osiągnęły najwyższy poziom, czego przykładem jest uruchomienie pierwszej Sztucznej Inteligencji powstałej z połączenia maszyny i ludzkiego mózgu.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:33.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172