|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
13-12-2014, 23:52 | #1 |
Banned Reputacja: 1 | Space Station 15 Siema wszystkim. Postanowiłem wystartować z nowym projektem. Zainspirowany grą Space Station 13 w systemie Byond postanowiłem przenieść tą grę w realia RPG. O czym chciałbyś zrobić sesję? Będzie to sesja o stacji kosmicznej zawieszonej w systemie Tau Ceti. Korporacja Nanotransen, która w swoim posiadaniu ma wiele takich stacji, zatrudnia ludzi do pracy na nich. Są to dosyć potężne stacje, z masą różnych departamentów. Korporacja Nanostransen stawia na pracę nad czymś co zwą Blue Space oraz nad Phoronem - łatwopalnym i trującym dla ludzi gazem, uzyskiwanym z rudy Phoronu. Należy dodać, że Phoron jest wysoce wydajnym źródłem energii. Każda stacja jest obsadzona odpowiednią ilością personelu, z podziałem na departamenty. Jeśli jest tutaj ktoś, kto gra w rzeczoną grę, będzie wiedział jakie dziwactwa potrafią zaistnieć w pozornie spokojnej stacji Dlaczego tak, skoro pomysł na sesję wydaje się nudny? Jak już wygadałem się zdanie wyżej, stacja jest celem wielu pomniejszych korporacji czy też splotu dziwnych wydarzeń. Nie mogę wam powiedzieć jakich, ale jeśli trafi się chętna osoba, która miała styczność z Space Station 13, prosiłbym zachować te cukiereczki dla siebie Sami wiecie jaka frajda z tego płynie. Generalnie, może zdarzyć się wszystko - jesteście zawieszeni w kosmosie, w nowoczesnej ale nadal kruchej przestrzeni kosmicznej. Przypadkowy deszcz meteorytów, wejście w pas szkodliwego promieniowania? Sabotaż? Kto wie, kto wie. Więc o co ci chodzi? Na tą chwilę badam grunt odnośnie chętnych. Klimat SF, połączony z elementami horroru, swoistego przeżycia w nieprzyjaznych warunkach, dla marnej wypłaty od korporacji Nanotransen. Ej, zupełnie jak w Polsce! |
14-12-2014, 00:58 | #2 |
Reputacja: 1 | Brzmi ciekawie. Jakieś informacje o ewentualnych profesjach.
__________________ Man-o'-War Część I |
14-12-2014, 01:18 | #3 |
Banned Reputacja: 1 | Już odpowiadam. Jak wspomniałem wcześniej, stacja jest podzielona na departamenty. Istnieje Dowodzenie, gdzie urzęduje kapitan, Szef Personelu (HoP) i należą do niego również szefowie poszczególnych departamentów. Pod Szefa Personelu podlega Cargo, wraz z Kwatermistrzem i Górnikami pracującymi na asteroidzie górniczej. Istnieją 4 duże departamenty - Ochrona, Nauka, Inżynieria i Medycyna (o wiele lepiej operować angielskimi nazwami Security, Science, Engineering i Medical). Na czele tychże stoją szefowie (heads): Szef Ochrony (Head of Security HoS), Szef Inżynierów (Chef Enginner CE), Szef Personelu Medycznego (Chief Medical Officer CMO) i Dyrektor Badań (Research Director RD). Każdy z nich ma pod sobą wielu pracowników. Ochrona: Szef Ochrony Inspektor - Warden Oficer ochrony - Security Officer Detektyw Inżynieria: Szef Inżynierów Inżynier pokładowy - Station Engineer Technik atmosferyczny - Atmospheric Technican Nauka: Dyrektor Badań Naukowiec - Scientist Robotyk - Roboticist Medycyna: Szef Personelu Medycznego Doktor/Lekarz Chemik Genetyk Wirusolog Sekcja cywilna: Zaopatrzenie Kwatermistrz Magazynier Górnik Obsługa Woźny Barman Kucharz Botanik Reszta: Asystent (śmieszny fakt - w SS13 są nazywani Space Bums i często giną jako pierwsi z racji tego, że jest ich wiele, nie mają określonej funkcji i często sprawiają kłopoty) Mim* Klaun* Kapelan Bibliotekarz Prawnik Oprócz tego stację wspomaga AI - Sztuczna Inteligencja, której podlegają cyborgi. * nie, nie pytajcie.. po prostu są. Umiejętny gracz potrafi wykreować niesamowitą postać, która nie raz ratowała stację albo wkurzała wszystkich tym samym biorąc na siebie życzenia śmierci od każdego członka załogi. Zapraszam do zadawania kolejnych pytań, przy okazji wspomnę, że mechanika o jaką miałaby się opierać sesja to MU - Mechanika Uniwersalna. Ostatnio edytowane przez Kerm : 14-12-2014 o 10:14. Powód: Proszę nie używać koloru czerwonego |
14-12-2014, 03:56 | #4 |
Reputacja: 1 | Coś tam z SS13 znam, więc mniej więcej widzę, co próbujesz zrobić. Ale co z prywatnością? W SS13 zależy nam żeby o niektórych akcjach inni gracze nie wiedzieli, ale jak zamierzasz to zrobić w formie pisemnej? :P |
14-12-2014, 13:49 | #5 |
Banned Reputacja: 1 | Rozwiązać można to komunikacją z graczami przez PW. Jak powiedziałeś, będą to niektóre akcje, więc spokojnie je ogarnę. Jeśli gracz będzie chciał taką wykonać, pisze do mnie, ustalamy co i jak, wykonuje ewentualne rzuty na testy i mówię mu rezultaty. Od gracza zależy, aby w odpisie ubrał to tak, aby inni się nie domyślili. Ale chyba wiem o jakie akcje Ci chodzi |
14-12-2014, 16:34 | #6 |
Reputacja: 1 | No cóż. Jak to ruszy, to z ciekawości zagram. Sam myślałem, o przełożeniu Mush'a na sesję RPG, a SS13, to taki 100 razy bardziej klimatyczny i rozbudowany Mush. :P Ostatnio edytowane przez Suchoklates : 14-12-2014 o 16:37. |
14-12-2014, 16:49 | #7 |
Banned Reputacja: 1 | Myślałem nad tym, aby sesję traktować jako jedną zmianę (shift). Bohaterowie będą po raz pierwszy gościć na stacji, po podpisaniu odpowiedniego kontraktu z Nanotransen. Oczywiście, wymagałbym wtedy historii postaci, bo nie liczę na to, że człowiek z ulicy zostanie zakwalifikowany do departamentu Inżynierii na stanowisko Inżyniera pokładowego. |
14-12-2014, 18:31 | #8 |
Reputacja: 1 | Trochę w Space Station 13 grałem, głównie na mniej odpowiedzialnych profesjach, ale ogarniam temat. Piszę się na to. Ps: Masz zamiar obstawić wszystkie profesje graczami?
__________________ Tak, jestem świadom literówki w nicku. |
14-12-2014, 19:48 | #9 |
Banned Reputacja: 1 | Nie. Z prostej przyczyny - nie jestem w stanie ogarnąć tylu graczy na raz. Żaden człowiek nie jest, mimo, że pojawi się kilku herosów co powie butnie "co? ja nie ogarnę?! potrzymaj mi mojego kucyka Pony...". Wybór co do profesji zostawiam graczom. Możecie "zamknąć się" w obrębie jednego departamentu, albo pracować w zupełnie innych. Ci, którzy zdecydują się grać, dostaną odpowiednie informacje ode mnie na PW odnośnie wybranych przez nich profesji. Ah, zapomniałbym. Przewiduje sesję tak dla 5 graczy. Ostatnio edytowane przez Gveir : 14-12-2014 o 19:55. |
18-12-2014, 01:19 | #10 |
Banned Reputacja: 1 | Więcej smaczków na zachętę! Akcja sesji rozgrywa się w roku 2558. Dzięki niezwykłemu postępowi technologicznemu, ludzkość zaczęła kolonizować bliskie systemy takie jak Aplha Centauri, Tau Ceti i Sirius. Dzięki systemowi bram czasowych, czas podróży pomiędzy systemami skrócony został do miesięcy. Okazało się też, że nie jesteśmy sami.. Skrell - rasa humanoidów, znana z swojej zielonkwej skóry o galaterowatej sktrukturze, dużych migdałowatych oczach i mackach wyrastających z czaszki. Unathi - rasa humanoidalnych kosmitów o aparycji korokodylopodobnej z zachowaniem podobnym do węży Tajaran - rasa humanoidalnych kotów. Dwudziesty szósty wiek przyniósł wiele usprawnień. Statki kosmiczne są napędzane wydajniejszym źródłem energii, które znajduje się w zainteresowaniu Blue Space. Jak wspomniałem wcześniej, w użyciu znajduje się Phoron, z tym, że silnik są zasilane przetopioną formą tego pierwiastka. Bramy czasowe są tego najlepszym przykładem, a w mniejszej skali istnieją telportery zdolne bezpiecznie przenosić człowieka wraz z przedmiotami. Istnieje klonowanie, które mimo pozostawiania pewnych uszkodzeń mózgu (które są niwelowane poprzez leki) działa w sposób niesamowicie skuteczny. W dodatku istnieje możliwość zastąpienia dowolnego organu mechaniczną protezą. Proteza ręki, nogi, dłoni - wszystko to jest w zasięgu ręki! Programy cyborgizacji osiągnęły najwyższy poziom, czego przykładem jest uruchomienie pierwszej Sztucznej Inteligencji powstałej z połączenia maszyny i ludzkiego mózgu. |