Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Sondy rekrutacyjne
Zarejestruj się Użytkownicy

Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG.


Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-12-2014, 23:52   #1
Banned
 
Reputacja: 1 Gveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumny
Space Station 15

Siema wszystkim.

Postanowiłem wystartować z nowym projektem. Zainspirowany grą Space Station 13 w systemie Byond postanowiłem przenieść tą grę w realia RPG.

O czym chciałbyś zrobić sesję?

Będzie to sesja o stacji kosmicznej zawieszonej w systemie Tau Ceti. Korporacja Nanotransen, która w swoim posiadaniu ma wiele takich stacji, zatrudnia ludzi do pracy na nich. Są to dosyć potężne stacje, z masą różnych departamentów.
Korporacja Nanostransen stawia na pracę nad czymś co zwą Blue Space oraz nad Phoronem - łatwopalnym i trującym dla ludzi gazem, uzyskiwanym z rudy Phoronu. Należy dodać, że Phoron jest wysoce wydajnym źródłem energii.
Każda stacja jest obsadzona odpowiednią ilością personelu, z podziałem na departamenty. Jeśli jest tutaj ktoś, kto gra w rzeczoną grę, będzie wiedział jakie dziwactwa potrafią zaistnieć w pozornie spokojnej stacji

Dlaczego tak, skoro pomysł na sesję wydaje się nudny?

Jak już wygadałem się zdanie wyżej, stacja jest celem wielu pomniejszych korporacji czy też splotu dziwnych wydarzeń. Nie mogę wam powiedzieć jakich, ale jeśli trafi się chętna osoba, która miała styczność z Space Station 13, prosiłbym zachować te cukiereczki dla siebie Sami wiecie jaka frajda z tego płynie. Generalnie, może zdarzyć się wszystko - jesteście zawieszeni w kosmosie, w nowoczesnej ale nadal kruchej przestrzeni kosmicznej. Przypadkowy deszcz meteorytów, wejście w pas szkodliwego promieniowania? Sabotaż? Kto wie, kto wie.

Więc o co ci chodzi?

Na tą chwilę badam grunt odnośnie chętnych. Klimat SF, połączony z elementami horroru, swoistego przeżycia w nieprzyjaznych warunkach, dla marnej wypłaty od korporacji Nanotransen. Ej, zupełnie jak w Polsce!
 
Gveir jest offline  
Stary 14-12-2014, 00:58   #2
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
Brzmi ciekawie. Jakieś informacje o ewentualnych profesjach.
 
__________________
Man-o'-War Część I
Baird jest offline  
Stary 14-12-2014, 01:18   #3
Banned
 
Reputacja: 1 Gveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumny
Cytat:
Napisał Baird Zobacz post
Brzmi ciekawie. Jakieś informacje o ewentualnych profesjach.

Już odpowiadam.
Jak wspomniałem wcześniej, stacja jest podzielona na departamenty.
Istnieje Dowodzenie, gdzie urzęduje kapitan, Szef Personelu (HoP) i należą do niego również szefowie poszczególnych departamentów.
Pod Szefa Personelu podlega Cargo, wraz z Kwatermistrzem i Górnikami pracującymi na asteroidzie górniczej. Istnieją 4 duże departamenty - Ochrona, Nauka, Inżynieria i Medycyna (o wiele lepiej operować angielskimi nazwami Security, Science, Engineering i Medical). Na czele tychże stoją szefowie (heads): Szef Ochrony (Head of Security HoS), Szef Inżynierów (Chef Enginner CE), Szef Personelu Medycznego (Chief Medical Officer CMO) i Dyrektor Badań (Research Director RD).
Każdy z nich ma pod sobą wielu pracowników.

Ochrona:
Szef Ochrony
Inspektor - Warden
Oficer ochrony - Security Officer
Detektyw

Inżynieria:
Szef Inżynierów
Inżynier pokładowy - Station Engineer
Technik atmosferyczny - Atmospheric Technican

Nauka:
Dyrektor Badań
Naukowiec - Scientist
Robotyk - Roboticist

Medycyna:
Szef Personelu Medycznego
Doktor/Lekarz
Chemik
Genetyk
Wirusolog

Sekcja cywilna:

Zaopatrzenie
Kwatermistrz
Magazynier
Górnik


Obsługa
Woźny
Barman
Kucharz
Botanik

Reszta:
Asystent (śmieszny fakt - w SS13 są nazywani Space Bums i często giną jako pierwsi z racji tego, że jest ich wiele, nie mają określonej funkcji i często sprawiają kłopoty)
Mim*
Klaun*
Kapelan
Bibliotekarz
Prawnik


Oprócz tego stację wspomaga AI - Sztuczna Inteligencja, której podlegają cyborgi.


* nie, nie pytajcie.. po prostu są. Umiejętny gracz potrafi wykreować niesamowitą postać, która nie raz ratowała stację albo wkurzała wszystkich tym samym biorąc na siebie życzenia śmierci od każdego członka załogi.

Zapraszam do zadawania kolejnych pytań, przy okazji wspomnę, że mechanika o jaką miałaby się opierać sesja to MU - Mechanika Uniwersalna.
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 14-12-2014 o 10:14. Powód: Proszę nie używać koloru czerwonego
Gveir jest offline  
Stary 14-12-2014, 03:56   #4
 
Suchoklates's Avatar
 
Reputacja: 1 Suchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skał
Coś tam z SS13 znam, więc mniej więcej widzę, co próbujesz zrobić. Ale co z prywatnością? W SS13 zależy nam żeby o niektórych akcjach inni gracze nie wiedzieli, ale jak zamierzasz to zrobić w formie pisemnej? :P
 
Suchoklates jest offline  
Stary 14-12-2014, 13:49   #5
Banned
 
Reputacja: 1 Gveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumny
Rozwiązać można to komunikacją z graczami przez PW. Jak powiedziałeś, będą to niektóre akcje, więc spokojnie je ogarnę. Jeśli gracz będzie chciał taką wykonać, pisze do mnie, ustalamy co i jak, wykonuje ewentualne rzuty na testy i mówię mu rezultaty. Od gracza zależy, aby w odpisie ubrał to tak, aby inni się nie domyślili. Ale chyba wiem o jakie akcje Ci chodzi
 
Gveir jest offline  
Stary 14-12-2014, 16:34   #6
 
Suchoklates's Avatar
 
Reputacja: 1 Suchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skałSuchoklates jest jak klejnot wśród skał
No cóż. Jak to ruszy, to z ciekawości zagram. Sam myślałem, o przełożeniu Mush'a na sesję RPG, a SS13, to taki 100 razy bardziej klimatyczny i rozbudowany Mush. :P
 

Ostatnio edytowane przez Suchoklates : 14-12-2014 o 16:37.
Suchoklates jest offline  
Stary 14-12-2014, 16:49   #7
Banned
 
Reputacja: 1 Gveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumny
Myślałem nad tym, aby sesję traktować jako jedną zmianę (shift). Bohaterowie będą po raz pierwszy gościć na stacji, po podpisaniu odpowiedniego kontraktu z Nanotransen. Oczywiście, wymagałbym wtedy historii postaci, bo nie liczę na to, że człowiek z ulicy zostanie zakwalifikowany do departamentu Inżynierii na stanowisko Inżyniera pokładowego.
 
Gveir jest offline  
Stary 14-12-2014, 18:31   #8
 
MindTerapy's Avatar
 
Reputacja: 1 MindTerapy nie jest za bardzo znany
Trochę w Space Station 13 grałem, głównie na mniej odpowiedzialnych profesjach, ale ogarniam temat. Piszę się na to.
Ps: Masz zamiar obstawić wszystkie profesje graczami?
 
__________________
Tak, jestem świadom literówki w nicku.
MindTerapy jest offline  
Stary 14-12-2014, 19:48   #9
Banned
 
Reputacja: 1 Gveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumny
Nie. Z prostej przyczyny - nie jestem w stanie ogarnąć tylu graczy na raz. Żaden człowiek nie jest, mimo, że pojawi się kilku herosów co powie butnie "co? ja nie ogarnę?! potrzymaj mi mojego kucyka Pony...". Wybór co do profesji zostawiam graczom. Możecie "zamknąć się" w obrębie jednego departamentu, albo pracować w zupełnie innych.
Ci, którzy zdecydują się grać, dostaną odpowiednie informacje ode mnie na PW odnośnie wybranych przez nich profesji.


Ah, zapomniałbym. Przewiduje sesję tak dla 5 graczy.
 

Ostatnio edytowane przez Gveir : 14-12-2014 o 19:55.
Gveir jest offline  
Stary 18-12-2014, 01:19   #10
Banned
 
Reputacja: 1 Gveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumnyGveir ma z czego być dumny
Więcej smaczków na zachętę!

Akcja sesji rozgrywa się w roku 2558. Dzięki niezwykłemu postępowi technologicznemu, ludzkość zaczęła kolonizować bliskie systemy takie jak Aplha Centauri, Tau Ceti i Sirius. Dzięki systemowi bram czasowych, czas podróży pomiędzy systemami skrócony został do miesięcy.
Okazało się też, że nie jesteśmy sami..
Skrell - rasa humanoidów, znana z swojej zielonkwej skóry o galaterowatej sktrukturze, dużych migdałowatych oczach i mackach wyrastających z czaszki.
Unathi - rasa humanoidalnych kosmitów o aparycji korokodylopodobnej z zachowaniem podobnym do węży
Tajaran - rasa humanoidalnych kotów.

Dwudziesty szósty wiek przyniósł wiele usprawnień.
Statki kosmiczne są napędzane wydajniejszym źródłem energii, które znajduje się w zainteresowaniu Blue Space. Jak wspomniałem wcześniej, w użyciu znajduje się Phoron, z tym, że silnik są zasilane przetopioną formą tego pierwiastka.
Bramy czasowe są tego najlepszym przykładem, a w mniejszej skali istnieją telportery zdolne bezpiecznie przenosić człowieka wraz z przedmiotami.

Istnieje klonowanie, które mimo pozostawiania pewnych uszkodzeń mózgu (które są niwelowane poprzez leki) działa w sposób niesamowicie skuteczny.
W dodatku istnieje możliwość zastąpienia dowolnego organu mechaniczną protezą. Proteza ręki, nogi, dłoni - wszystko to jest w zasięgu ręki!
Programy cyborgizacji osiągnęły najwyższy poziom, czego przykładem jest uruchomienie pierwszej Sztucznej Inteligencji powstałej z połączenia maszyny i ludzkiego mózgu.
 
Gveir jest offline  
Zamknięty Temat



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:40.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172