|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: are you in | |||
in | 12 | 70.59% | |
out | 5 | 29.41% | |
Głosujących: 17. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
21-12-2014, 09:35 | #11 |
Administrator Reputacja: 1 | Po co? Założysz sesję dla jedynki; najwyżej jak zabraknie chętnych, to zmienisz edycję |
21-12-2014, 09:38 | #12 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Jak tak ci się podoba mechanika tej jedynki to zakładaj rekrutację do jedynki. Ja trochę poczytałem podręcznik do jedynki i kartę już bym dał radę zrobić. |
21-12-2014, 09:48 | #13 | |
Reputacja: 1 | @Ulli: o, fajnie. Cytat:
Alchemików tak samo nie ma, są jacyś czarodzieje Kolegium Metalu. Kapłanów w znaczeniu kapłanów nieludzi też nie ma.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: wolny czas [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: wolny czas | |
21-12-2014, 09:59 | #14 |
Reputacja: 1 | Toż to kosmetyka. Właśnie sobie uzmysłowiłem jaki jestem stary. Ja WFRP sprowadzałem z Krakowa do ŚKF w Katowicach. Mieliśmy jedno wydanie na cały klub. Oczywiście ksero Mechanika Ied. Najfajniejsze przygody młodości. Dopiero później Kryształy czasu i wszystko inne. I właśnie odnośnie tematu, ja uczyłem się IIed w męce. Ale w sumie różnice są drobne. Mechaniką się nie przejmuj, raczej skupcie się na mięchu. Ja bym zagrał. Na II ed, albo na I ed. Łotewer. Pozdro b .
__________________ Bielon "Bielon" Bielon |
21-12-2014, 10:44 | #15 |
Reputacja: 1 | My zaczynaliśmy mając jedynie skserowany rozdział o tworzeniu postaci i wiedząc o całej reszcie tyle, co nic... E. Ilość chętnych mnie pozytywnie nakręca! Najchętniej rozpocząłbym sesję na przełomie stycznia i lutego, albo i na początku lutego.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: wolny czas [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: wolny czas Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 21-12-2014 o 13:07. |
21-12-2014, 13:39 | #16 |
Reputacja: 1 | grałem także w Karak Azgal Morta i chętnie bym dalej zagrał czy istnieje możliwość przerobienia postaci na I edycję? oczywiście będe potrzebował pomocy.... |
21-12-2014, 13:59 | #17 |
Reputacja: 1 | Przerobić statystyki będzie łatwo (szczególnie jak się weźmie system punktowy z Warpstone'a) - pytanie, jaka profesja? Jak nie będzie jej w poprzedniej edycji, to poszuka się czegoś najbardziej zbliżonego.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: wolny czas [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: wolny czas |
21-12-2014, 14:02 | #18 |
Wiedźmołap Reputacja: 1 | Czarodzieje z kolegium życia pełnią rolę druidów, można powiedzieć i też są tak czasami nazywani. Alchemików i mikstur, niekoniecznie magicznych, masz pełno. Kapłani innych ras też występują.
__________________ "Inkwizycja tylko wykonuje obowiązki, jakie na nią nałożono. Strach przed nią jest zbyteczny; nienawiść do niej, to herezja." - Gabriel Angelos, Kapitan 3 Kompanii Krwawych Kruków. |
21-12-2014, 20:56 | #19 |
Reputacja: 1 | Kapłani innych ras nie występują jako grywalne profesje bez modyfikacji mechaniki. Czarodzieje jako druidzi mnie nie interesują - wolę leśnych dziadków z pierwszej edycji. Alchemików jako profesji również nie ma. Innymi słowy wszystko wrzucone do jednego wora albo uproszczone. EOT, bo to nie temat na wojnę edycji, a tym bardziej mechanik. E. Do rekrutacji będzie dołączony dokument z objaśnieniem tworzenia postaci - na tyle jasny, by każdy mógł go zrozumieć i stworzyć postać. ------------------------------------------------------------------------------------------------- Jak powiedziałem, tak zrobiłem - i to dzisiaj. Dokument pozwoli nawet graczom zupełnie nie orientującym się w pierwszej edycji WFRP na stworzenie postaci. Pomoc MG lub podręcznik będzie potrzebny jedynie przy profesji (schemat rozwinięć, umiejętności i ekwipunek). Postanowiłem też zmienić zaawansowanie postaci - zaczynamy bohaterami ze skompletowaną całą profesją. Zmieniłem też cennik na bardziej mi pasujący - zwiększa siłę nabywczą ZK i eliminuje kilka absurdów, choć idealny też nie jest. A graczom daje trochę większe możliwości dozbrojenia się. A Fyrskar nadesłał mi ładniutki, klimatyczny obrazek w międzyczasie - niech będzie jako zachęta Link nie działał - już działa
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: wolny czas [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: wolny czas Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 21-12-2014 o 21:22. |
21-12-2014, 21:41 | #20 |
Reputacja: 1 | Jak wiemy w 1 nie było obowiązku kompletowania do końca poprzedniej profesji. Co wtedy gdy gracz nie będzie chciał mieć rozwiniętej pierwszej profesji a drugą? Gracz przechodzi na następną profesję i ma schemat rozwoju oraz umiejętności następnej profesji do końca wykupione?
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |