|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: are you in | |||
in | 12 | 70.59% | |
out | 5 | 29.41% | |
Głosujących: 17. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
20-12-2014, 14:19 | #1 |
Reputacja: 1 | [WFRP] Karak Azgal Hmmmm... Mortarel, który prowadził aż trzy sesje w Karak Azgal zniknął, także zastanawiałem się, czy nie przejąć jego pomysłu i poprowadzić własnej sesji w Smoczej Skale. Znaleźliby się zainteresowani? Założenia (tak na szybko): Edycja: pierwsza. Dlaczego pierwsza, a nie druga? Mimo wieku jarają mnie te wszystkie niuanse, jak chociażby testy improwizacji czy ryzyka, zasady dotyczące ustalania promienia rażenia kaczej stopy, masa umiejętności w stylu różdżkarstwa czy wiedzy o rzekach. Ech te sentymenty. Mechanika: pierwsza edycja i jej dodatki całkowicie by the book, czyli łącznie z takimi dodatkami jak "Potępieniec" (zmodyfikowane zasady walki), "Księga Wiedzy Tajemnej" (rozszerzone zasady broni palnej), czy niewydany u nas "Realms of Sorcery" (gdyby ktoś zechciał czaromiotem grać), itd. itp.. Żadnych własnych zasad domowych, żeby ten, kto przeczytał podręczniki, mógł czuć się swobodnie. Tworzenie postaci: dowolna początkująca postać zgodnie z zasadami WFRP 1. Profesje takie jak w podręczniku głównym i oficjalnych dodatkach (np. przyjaciel zwierząt z "Księgi Wiedzy Tajemnej"). W kwestii statystyk pewnie system punktowy z któregoś Warpstone'a - jak sobie przypomnę to napiszę. Dlaczego akurat tak? Sesja na forum to długoterminowa inwestycja, więc nie będę nikomu narzucał grania randomem. Tempo sesji: 5+2, przyspieszamy na bardziej turowych momentach (dialogach, walce, pościgach, łażeniu po lochach, itp.) Styl gry: jako że to Karak Azgal, to oczywistym będzie eksploracja lochów, jednak nie chciałbym, żeby na tym się skończyło - w końcu osada Martwych Wrót idealnie nadaje się do rozgrywania typowo miejskich przygód, z których znany jest Młotek, a gdy graczom się znudzi, zawsze mogą eksplorować całe Księstwa Graniczne - niewidzialnych ścian oczywiście nie ma, ale odbycie podróży z powrotem do Imperium czy do innego państwa byłoby pewnie wyprawą życia na sto stron gry. Innymi słowy - wszystkie trzy filary staroszkolnego sandboxa city / dungeon / wilderness. Nacisk na którykolwiek zależy od decyzji graczy. Kanon: podręczniki pierwszej edycji i wybiórczo drugiej pod względem fluffu - obrazu Bretonii po wydaniu dodatku "Rycerze Graala" raczej nie zmienię, więc... Ilość graczy: sześciu albo i więcej Długość odpisu: dowolna, ważne żeby z jajem Długość historii / tła fabularnego: długość i forma dowolna - taka, by sprzedać mi swój pomysł na postać i dostać się do gry Start sesji: po nowym roku
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: wolny czas [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: wolny czas Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 20-12-2014 o 15:23. |