Assassin's Creed - Nothing is true. Everything is permitted. Nieco zainspirowany co opem w AC: Unity, stwierdziłem, że w sumie, możnaby zrobić sesyjkę jako członkowie bractwa Asasynów. 3-4 graczy, współpracujących ze sobą. Nic wielkiego, jedno zlecenie, zaczynając od zbierania informacji, przygotowania miejsca zabójstwa, po assassination i ucieczkę. Krótka sesyjka. Jak pomysł wypali to spokojnie można dorobić drugą sesję, kontynuującą. Albo minikampanię. Jak kto woli. W jakich czasach? Cóż, myślałem o Bractwie Altaïra albo Ezia, jako najprostsze założenia. To jeszcze jest płynne, bo np. jeśli gracze chcą grać w jakimś konkretnym czasie/miejscu, to nie widzę problemu tam odtworzyć parę scenek. Sam proponuję powyższe plus: - starożytny Rzym - lata 20-ste Nowy Jork - średniowieczny (szerokie pojęcie xP) Kraków/Wrocław - Wiosna Ludów - coś orientalnego (ale w tym temacie nie siedzę więc musiałbym się doedukować) - może Inkowie, albo Aztekowie? (luźny pomysł) Wszystko jest na razie lekko płynne, bo wiadomo, różne czasy, różne miejsca, wymagają innego podejścia. Ach i zaznaczam, że pierwsze primo - sesja byłaby także dla ludzi nie siedzących bardzo w temacie. Drugie primo - stawiałbym na BARDZIEJ dyskretne działania i morderstwo niż w grze, wiecie, żeby Ukrytość ukrytego ostrza miała sens poza "rule of cool". |
No więc... okej, fajny pomysł, mógłbym się skusić. Co do realiów, to bractwo Ezia byłoby, moim zdaniem, najlepsze. Wrocław/Kraków z jednej strony ok, z drugiej strony... to mogłoby wyjść zbyt a la Sapkowski, a, choć lubię zarówno prozę pana S, jak i AC, to mieszania klimatów nie lubię. Skracając powyższą wypowiedź - przełom XV i XVI wieku i Włochy najbardziej mi odpowiadają. |
Cóż, widać małe zainteresowanie jest. Może kiedyś się za to zabiorę :) Prawdopodobnie w formie "zakon Il Mentore Ezio Auditore da Firenze" |
Szczerze, uważam że jeśli brać się za coś takiego, to raczej w realiach które jeszcze nie były robione. Daleki wschód, jak Japonia w okresie Sengoku. Albo unifikacja Chin przez Qin za Qin Shi Huanga. Albo Trzy Królestwa. Zwłaszcza dwa ostatnie, gdyż zostawiają dużo miejsca na interpretację. Ale to tylko moja opinia. |
Ciekawe. Powiedz więcej. Jakiś pomysł jak rozwiązujemy karty. Mechanika czy ST? Jeśli chodzi o czas to zdecydowanie Ezio ale późniejszym okresie (z revelations). |
@Darth - problemu z realiami nie ma (przynajmniej według mnie), bo nie działałoby się na terenie Rzymu, nawet celowałbym w "nie-Włochy". Raczej byłoby się jednym z asasynów wysyłanych na misje przez Il Mentore tak jak te w Brotherhoodzie i Revelations (no i w III ale tam nie ma naszego kochanego Ezio), które miały X% powodzenia i były bardzo marginalne dla rozgrywki, poza podnoszeniem PD naszym podopiecznym. KP... no właśnie nad tym myślałem różnie, w zależności od okresu. Jeśli faktycznie era Ezio, to myślałem nad storytellem głównie, tudzież uproszczoną mechaniką opisową, proste statystyki i punkty na ich wydanie oraz testy d10(0) modyfikowane o atrybuty. Grunt to dobrze i w miarę uczciwie się bawić, więc wszystko jest do ustalenia. |
Chętnie wziąłbym udział w takim przedsięwzięciu :) Popieram realia w czasach bractwa pana Auditore chociaż możnaby też spróbować z Powstaniem Warszawskim i II W.Ś. W każdym razie można mnie doliczyc do chętnych :) |
Jestem małym fanem assasins creed ten pomysł z sesją był dobry ale trudno by zrobić fabułę . |
:) ktos widzę że mnie ubiegł, bo też planowałem sesje w aska zrobić za jakiś czas, bliżej niesprecyzowany. No ale skoro już piszę to tak: Czasy Ezzia są ok, sam myślałem nad Rzymem, Florencją tego okresu. Realia jako tako byłyby znane. Minusem trzeba dość wiernie odtworzyć te realia, a póki co, nie jestem z tego okresu orłem. Więc odłozony projekt został. Co do Orientu to fakt lepiej by wyszło pod względem że nowa sceneria. Ale trzeba sobie wbić do głowy wszystko o tym okresie i miejscu. Japonia ciekawa by była w okresie Sengoku. Wiosna Ludów i lata 20 to za współcześnie IMO. Już nie ten klimat. Tak samo jak średniowiecze u nas. Wyjdzie z tego Sapek, jak już wspomniano. Rzym jest interesujący. Chyba najbardziej z tego zestawienia. |
Fabuła to mój problem :P I między innymi że to bardzo trudne zadanie zrobić DOBRĄ fabułę. Dlatego chciałem się wziąć na początek za krótką fabułkę, a nie za 15 sekwencji po 3 zabójstwa każda i dodatkowe zlecenia po drodze. Odnalazłem potencjalny "cel" dla graczy, który umarł historycznie między dwoma ważnymi dla mnie datami - zostaniem przez Ezio Il Mentore i jego wyruszeniem do Masyafu. Na razie nie ujawnię kogo. Chyba dodam jakąś ankietę. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:49. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0