|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: zagrałbym w: | |||
Rodzinę Wschodu | 8 | 36.36% | |
Technokrację | 6 | 27.27% | |
Sabat | 12 | 54.55% | |
nie jestem emo, nie gram w ŚM | 1 | 4.55% | |
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 22. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
02-05-2015, 09:46 | #1 |
Reputacja: 1 | Świat Mroku Znajdzie się trochę czasu by poprowadzić jeszcze jedną sesję. Do wyboru jedna z trzech: 1 Rodzina Wschodu Gracze wcielają się w Kitajczyków - wampiry z Państwa Środka. Historia postaci łączy się w jednym miejscu - wszystkie są ofiarami jednostki 731 (japoński obóz w którym podczas II WŚ przeprowadzano testy medyczne i chemiczne na jeńcach). Po latach postaci graczy, już jako Kueijini dowiadują się, że dowódca jednostki generał Shirō Ishii, który uniknął jakichkolwiek konsekwencji swoich zbrodni (amerykanie im darowali w zamian za wyniki badań), znajduje się w jednym z miast na zachodzie USA (Seattle, San Francisco albo LA). Lata 70te XX wieku. Wu (koteria) postanawia wyruszyć do stanów by spotkać się z dawnym oprawcą, na miejscu odkrywają pewną tajemnicę, która może zatrząść całym Środkowym Królestwem i ewentualna zemsta schodzi na dalszy plan. 2 Technokracja Gracze wcielają się w technokratów - "tych złych", znienawidzonych niemal przez wszystkich nadnaturalnych. Akcja rozgrywa się współcześnie w Hong-Kongu, mieście w którym można spotkać praktycznie każdy rodzaj nadnaturalnych istot. Postaci graczy tworzą oddział "z wiadrem", strzegący porządku i spójności rzeczywistości w tym całym kotle. Nie oznacza to że są na pierwszej linii - przebudzeni magowie są zbyt cenni i rzadcy by ryzykować ich życiem. Działają więc z cienia, mając do dyspozycji całą paletę agentów: od zwykłych najemników poprzez klony, MIBy na HIT-markach kończąc. W pewnym momencie odkrywają coś co może ich zaskoczyć. 3 Sabat Akcja dzieje się na początku lat 90 XX wieku, gdzieś na północy Europy, daleko od wyjących hord biorących czynny udział w Jyhadzie. Gracze wcielają się w członków zakonspirowanej sfory Nodamitów (podążających ścieżką Kaina) poszukujących fragmentu księgi Nod, który rzekomo jest w okolicy. W trakcie poszukiwań napotykają rzeczy, które mogą wstrząsnąć ich światopoglądem. Sporo wampirzej mitologii i manipulacji (albo polowania na) starszych. Nie gramy świeżakami - gracze mają więcej punktów wolnych do wydania. Wszystkie sesje oczywiście 18+. Zapraszam do głosowania! Ostatnio edytowane przez Halfdan : 02-05-2015 o 09:54. |