[WFRP 2] Masserschloss
|
Tak jak wcześniej pisałem - chętnie zagram. Ale chyba już się wezmę za pisanie historii postaci, PP się jednak przydają. ;) |
Historie poszczególnych postaci i powiązania między nimi będą pewnie decydującym czynnikiem przy wyborze graczy, bo tym razem nie chcę początku w stylu: "strażnicy karawany", tylko od razu "spersonalizowany" start. Całość ma się kręcić wokół klimatu "oświeconych" z tego artykułu: Cytat:
|
Hmm...Inne miejsce wymaga innego podejścia do postaci...a może jednak nie. Zobaczę. Do piątku zrobię mechanikę, po weekendzie będzie cała karta. Takie pytanko, bo karta postaci Fyrskara wygląda na kopię z podręcznika. Masz coś jeszcze do wyboru? |
Wygląda na kopię z podręcznika, bo Fyrskar tak ją zrobił. :) Jeśli chcesz tak szybko robić postać, to jednak zrób postać pod Middenheim 2502 KI i początkową, z zaledwie jednym rozwinięciem. Tylko ludzie. Profesja taka, jaką chcesz faktycznie wykonywać, nie jaką porzuciłeś dla poszukiwania przygód. Warto mieć w historii jakieś wtręty z kultystami (porwany bliski, bycie więzionym, natrafienie na tajemne zapiski, przyjaciel w potrzebie, dzikie zainteresowania, itd. itp.). Moja koncepcja tej sesji zmienia się z każdym dniem. :mrgreen: W sumie jakby obsługa była łaskawa, to jednak chciałbym odblokować poprzednią sondę i zamknąć tą. :D |
Jak mi dziś czasu starczy to zrobię kolejną kartę. Nadal z Otwinem. A jak zmienisz koncept po raz trzeci, to Cię strzelę, serio... ;) Cytat:
|
Nie zmienię konceptu, obiecuję. :) A po testach walki z zasadami "Jak skrzywdzić bez krytyka" aż chce się grać. <3 Mile widziane postacie nieczarujących uczonych w stylu profesji żaka czy skryby, przydadzą się podczas niejednego śledztwa. Czaromioty równie niemile widziane jak inne rasy. Przyziemny, miejski klimat to jest to. |
ja bym się pisał bo w końcu Warhammer a nie inne nieznane mi systemy pytanko do oświeconych, każdy ma sobie sam wymyśleć jakiś spisek który odkrył, odkrywa? czy po prostu robimy postacie tak jak w Zewie normalne ale otwarte na tego typu "oświecenia"? |
Postacie są drużyną, w sensie, są ze sobą powiązane, znają się, jedynie sobie mogą zaufać jeśli chodzi o badanie tajemnic. Nikt nie wymyśla spisku, tylko ewentualne poszlaki, kontakty z kultystami lub innymi niewyjaśnionymi zjawiskami w przeszłości, z którymi miał do czynienia. Na podstawie tego będę budował dalej, a raczej to kości będą budować za mnie. Mam tylko nadzieję, że nie dostanę postaci w stylu "kultyści wybili mi całą rodzinę, szukam zemsty". :D Sesja nie będzie bynajmniej nienaturalnym stworem pt. "piaskownica z wątkiem głównym / wątek główny, a w przerwie popiszcie sobie światotworzenie" (meh), tylko miejską piaskownica z drużyną o konkretnym profilu i motywacjach, z zasadami prowadzenia pobranymi z takich gier jak Silent Legions, Vornheim, In The Labyrinth czy suplementów Judges Guild. Jakikolwiek "wątek" powstaje tak samo losowo, jak zasadzki k10+2 orków na trakcie. Jak ktoś grał w moje Księstwa Graniczne, to zna tą dziką swobodę. :) Pod uwagę też trzeba wziąć, czy postać jest stąd (tj. z Middenheim), czy dopiero co przybyła do Middenheim i szuka tu lepszego życia lub wyjaśnienia wspomnianych wyżej zagadek. Wybór jak pomiędzy klasycznym szlajającym się awanturnikiem, a bardziej osiadłym typem postaci. No i jak ktoś czytał Middenheim: Miasto Białego Wilka (dlaczego Middenheim: City of Chaos zostało tak przetłumaczone? ;P), to niech zapomni o Purpurowej Dłoni, Jadeitowym Berle i innych firmowych wtrętach z kultystami. e. I jeśli chodzi o edycję, to stety lub niestety mechanika drugiej, realia pierwszej. |
Dobra, bo już się trochę pogubiłem. To Middenheim czy Maaterhose czy jak się to księstwo zwie. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:25. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0