|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: W co byś zagrał? | |||
Szaleństwo | 5 | 35.71% | |
Ławnicy | 8 | 57.14% | |
Paranoja | 5 | 35.71% | |
Szał Psychotyczny | 3 | 21.43% | |
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 14. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-08-2015, 22:58 | #1 |
Reputacja: 1 | Propozycje 2015 Pomyślałem, że bym zaczął nową grę. Niestety nadal nie mam czasu, żeby prowadzić taką z codziennymi/48h odpisami, ale raz na parę dni mógłbym odpisać. Mam kilka pomysłów i nie wiem czy którekolwiek z nich znajdzie graczy dlatego piszę ten temat. Post scriptum choć w tym miejscu: pytanie w ankiecie też oczywiście do dziewcząt i kobiet. Od jakiegoś czasu myślałem o grze "Szaleństwo". W skrócie: każdy gracz jest w głowie jednej postaci, dorosłego mieszkańca współczesnego miasta (takiego jak w Wojnach Żywych Trupów 3, w sensie mapki). Byłaby jakaś ogólna misja dla wszystkich w stylu "zrobić zakupy", a równocześnie poboczne, tajne i indywidualne dla każdego. Gra polegałaby na tym, że w głowie tego typa co turę byłaby dyskusja co robić dalej. W sumie do tego pasowałaby mechanika z Cold City jeśli ktoś to zna tylko zamiast interesów kilku szpiegów w jednej organizacji byłyby interesy kilku osób w głowie jednej osoby. Jeszcze raz podkreślam: ta dyskusja rozgrywałaby się w głowie i ostatecznie by przechodził jakiś "wyrok" działania. Inne pomysły to: Ławnicy - w alternatywnej, współczesnej Polsce postanowiono spróbować z systemem ławy przysięgłych jak na filmach amerykańskich, ale z tą różnicą, że Ławnicy mogą zadawać pytania. Z uwagi, że jest to eksperyment specjalnie zupełnie losowo wybrano ludzi i wrzucono zupełnie losowe sprawy na dwudniową sesję obejmujące zakres spraw Sądów Rejonowych z pionów cywilnego i karnego (znaczy się: nie zbrodnie i nie sprawy o miliony, nie sprawy rodzinne i nie sprawy pracownicze i ubezpieczeń społecznych). Z uwagi, że to gra postacie graczy mogą pomiędzy sobą prowadzić dyskusję w trakcie spraw, komentować wypowiedzi świadków, przekonywać do racji innych - ten element gry w prawdziwym swiecie byłby w pokoju narad i by wyglądał jak w filmie Dwunastu Gniewnych Ludzi tylko bez przynoszenia noża. Paranoja - a co gdyby postacie graczy spodziewały się apokalipsy, inwazji żywych trupów, wilkołaków, kosmitów, czy innego syfu, ale coś takiego nie nadeszłoby? Witajcie w Paranoi, gdzie spodziewając się Przetrwaj To! trzeba zmagać się z codziennym życiem, a równocześnie zachować daleko idące środki ostrożności. A jeśli jednak mimo wszystko to jest Przetrwaj To! tylko zamiast wielu odpisów opisujących walkę o przetrwanie kilku-kilkunastu osób wszyscy (minus 1) zginą w finalnych dwóch? Trzeba się przygotować! A jeśli nie? Czy postacie graczy są zdolne poświęcić swoje życie w społeczeństwie dla uratowania siebie w spodziewanej apokalipsie? Szał Psychotyczny - także postacie graczy na jednej z imprez zażyli sporą ilość różnych narkotyków i dopalaczy. Przeniosło to ich na wyższe stany świadomości gdzie łatwo można zgubić się żeglując po nieskończonym morzu grzybów, przelatując wśród wichrów czasu i myśląc że się jest prawdziwym, gdy jest się tylko legendą. Nagi Lunch spotyka Wkraczając w Pustkę spotyka Po Drugiej Stronie Lustra spotyka Tideland spotyka Human Traffic - a to wszystko w Sliders. Czasu jest mało, a ucieczka pomiędzy światami może oznaczać, że niektórzy zostaną w tyle i ostatecznie znikną z tej rzeczywistości. Co jest prawdą? Co jest fałszem? Którą bramkę wybrać jeżeli piłka jest okrągła, a szafa nie jest lwem? W tym całym zamieszaniu jednak jesteście razem, a odpowiedzi są uchwytne, gdzieś na granicy postrzegania. Ucieczka jest możliwa, choć trudno będzie przetrwać Szał Psychotyczny! Ostatnio edytowane przez Anonim : 16-08-2015 o 23:03. |