Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Sondy rekrutacyjne
Zarejestruj się Użytkownicy

Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG.


Zobacz wyniki ankiety: Zagrałbym w...
Zew Cthulhu: Pavor Nocturnus 2 4 8.51%
Zew Cthulhu: Nocna Zmiana 9 19.15%
Neuroshima: Głód Długi 5 10.64%
Warhammer: Poszukiwania Bielona 15 31.91%
Przetrwaj to! 5 15 31.91%
Wojny Żywych Trupów 4 11 23.40%
Szaman 4 8.51%
LunakraImperialis/Tunelarz 2 3 6.38%
Astropol: Statek Gadzin 10 21.28%
Żul Zaciemnienie: Odmęty Artystyczne 9 19.15%
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 47. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-11-2015, 13:08   #1
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 2060 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up Propozycje Anonima 2015/2016

Także od grudnia będę miał czas, żeby poprowadzić kolejną sesję i tak się zastawiam właściwie co mogłoby liczyć na ewentualną popularność pod względem rekrutacji. Fajnie by było jakbyście napisali komentarz co sądzicie o pomysłach nawet jeżeli ostatecznie żaden wam się nie podoba - jak macie co komentować to komentujcie.

Zastanawiam się dodatkowo nad prowadzeniem czegoś z długimi odpisami, moje poprzednie sesje długoodpisujkowe były sukcesem, choć głównie ze względu na specyficzną atmosferę tych gier i wczucie się graczy - mowa tutaj o obu edycjach Żula Zaciemnienie (Wesołych Świąt i Wyścig Wyborczy). Myślę, że też ludzie dobrze bawili się we wszystkie trzy edycje Wojen Żywych Trupów i już trochę czasu minęło i jakbym zrobił rekrutację to nie będzie "co za dużo to niezdrowo" zwłaszcza, że to gra nastawiona na szybkie odpisy i nie zabiera zbyt wiele dni. Ciekawym pomysłem byłaby też kolejna edycja Przetrwaj to! które wcześniej cieszyło się chyba największą popularnością z gier, które proponowałem... no, ale to tytułem wstępu. Ach, i jeszcze jedno - cyferki przy nazwach sesji oznaczają kolejną sesję w danej mechanice/systemie/realiach, a nie ciąg dalszy fabuły - chyba że zaznaczę inaczej. W żadnym wypadku znajomość mechaniki nie jest konieczna i to co będzie potrzebne to będzie wyjaśnione. Teraz propozycje:

Długoodpisujkowe (odpisy MG co 7 dni, gdoc może być jeżeli gracze sami sobie założą - ja nie znam się - i jak dadzą mi odnośnik i będę potrzebny to jestem w sieci niemal codziennie, żeby odpisać na każde pytania, opcje dialogowe i takie tam)

1. Zew Cthulhu: Pavor Nocturnus 2 - sesję już w tym stylu prowadziłem ([Zew Cthulhu] Pavor Nocturnus), choć nazwałbym ją umiarkowanym sukcesem - ważne było to, że dobrnęliśmy do końca. Pomysł nadal uważam za dobry i, wydaje mi się, że sporo nauczyłem się prowadząc poprzednią wersję i jestem gotów, żeby spróbować raz jeszcze. Poprzednio zabrakło sporej części śledztwa, które powinno być, a zamiast tego było trochę akcji-horror i sci-fi. Tym razem to będzie typowe śledztwo z czasowym ograniczeniem - w przypadku porażki śledztwa ostatnim etapem będzie szybkie i szalenie niebezpieczne sceny rodem z filmów akcji/horrorów.
W tej sesji postacie graczy to pacjenci (maksymalnie dwóch), osoby towarzyszące chorym lub pracownicy kliniki do badań schorzeń związanych ze snem. W klinice już od pierwszej nocy dzieją się niepokojące sprawy, ale nie na tyle niepokojące, aby zrezygnować z leczenia, czy, tym bardziej, porzucić swoje miejsce pracy. Łatwo je poza tym przeoczyć, bo dotyczy koszmarów sennych.
Opcjonalnie: postacie graczy to badacze tajemnic, które bezpośrednio przed początkiem Pavor Nocturnus zakończyli z sukcesem śledztwo, ale w związku z tamtymi wydarzeniami jeden lub dwóch z nich doznało uszczerbku na zdrowiu psychicznym objawiającym się bezsenności i koszmarami sennymi. Ich umysły są otwarte na nadprzyrodzone, więc jak tylko zaczyna się coś dziać niepokojącego to postanawiają to zbadać.

2. Zew Cthulhu: Nocna Zmiana - dawno wymyślony przeze mnie horror pasujący jak ulał do tego systemu. Postacie graczy to pracownicy fizyczni lub praktykanci ze studiów inżynierskich, którzy w związku z grafikiem zadań (i odpowiednią, wcześniejszą praktyką) pracują na nocnej zmianie w fabryce zajmującej się wytapianiem detali plastikowych. Właściciel pomimo, że posiada tylko tą jedną fabrykę to równocześnie jest niemalże światowej sławy inżynierem zajmującym się rozwojem nowych technologii związanych z wytapianiem plastiku (dokładniej: maszynami do wytopu i formami) i w związku z tym w firmie rozwinięty jest dział projektów i badań inżynierskich. Fabryka nie zawiera żadnych tajemnic państwowych, choć posiada certyfikat pozwalający podejmować pracę dla wojska (firma nawet startowała w kilku przetargach, ale ze względu na skorumpowanie władz nigdy nie otrzymała zamówienia). Dział projektów i badań inżynierskich zazwyczaj nie pracuje w nocy, choć zdarzało się, że któryś z inżynierów zostawał do późna lub sam właściciel przesiadywał tam, czy przechadzał się po firmie i doglądał czy nikt nie pije albo nie śpi (właściciel mieszka w pobliżu).
Tej konkretnej nocy zapowiadana była olbrzymia nawałnica, która ogarnie większość część kraju i może powodować podtopienia (nie w waszej okolicy) i zaniki prądu (wasze miejsce pracy posiada własne zasilanie awaryjne zdolne utrzymać napięcie przez 24 godziny na obrotach, na których firma pracuje w czasie nocnej zmiany - czyli niezbędnych dla fabryki).
Postacie graczy przychodzą do pracy około godziny 18:00 na dwunastogodzinną zmianę. Praca jest łatwa, ale wymaga nieustannego siedzenia w jednym miejscu, a każda przerwa powoduje straty w towarze (dopuszczalne w pewnym zakresie w związku z konieczności odejścia pracownika ze stanowiska pracy na przykład do ubikacji, sprawdzenia odczytów na maszynie, dosypania materiału, czy wymiany pudełek - pracownicy od razu pakują detale). Z wyjątkiem sytuacji awaryjnych jak ktoś jest wprawny to mógłby wszystko robić z zamkniętymi oczami.
Około godziny 22:00 zaczyna popadywać, a z radia płyną wieści o katastroficznej nawałnicy, która dokonała znacznych zniszczeń zagranicą, a teraz uderza w kraj. Zgodnie z tymi informacjami pełne uderzenie do waszej okolicy dotrze około północy.

3. Neuroshima: Głód Długi - aktualnie w toku jest gra o tym tytule i ma się dobrze. W odróżnieniu od innych moich sesji ta ma scenariusz - nie jest to w żadnym razie gra linearna (hy, aktualnie drużyna spotkała grupkę uchodźców - w scenariuszu oni mają opisaną swoją historię, statystyki, ekwipunek, a tym czasem w sesji w większości to jedynie trupy, kolejne ofiary bezlitosnego, postapokaliptycznego świata), ale pomyślałem, że skoro mam tyle materiału to można wypróbować to samo, ale z długimi odpisami i zobaczyć co będzie. Znajomość sesji z krótkimi odpisami nie szkodzi, bo spotkania zawsze można zaprojektować odrobinę inaczej i już wszystko jest inne.

4. Warhammer: Poszukiwania Bielona - w pewnym obskurnym, brudnym, śmierdzącym i mrocznym miasteczku umówiliście się na sesję gier fabularnych. Ogółem to nawzajem słabo się znacie, a jedyne co was łączy to zainteresowanie grami fabularnymi, w których możecie się wcielać w postacie w fikcyjnym świecie zwariowanej przyszłości gdzie są tylko ludzie, gówno płynie kanałami zamiast rynsztokiem, broń palna nie tylko nie zacina się to jeszcze można strzelać serią, a i siły chaosu są o wiele bardziej zakamuflowane. Różni was wiele, ale to jedno was łączy. Spotykacie się rzadko, dlatego gdy tylko odezwał się do was listownie Bielon to wszyscy potwierdziliście mu obecność i w trymigi tak wszystko w swoim życiu ułożyliście, żeby stawić się na czas w TYM miasteczku i w TEJ karczmie. Bielona jednak nie ma. Karczmarz podał wam list od niego przedstawiający początek przygody i zapowiadający, żebyście zaczęli, a on "zaraz wróci". Minęła jednak godzina, a kolejna już kolejka piwa została wychylona. Czas poszukać Bielona! Z pewnoścą jest na terenie tego obskurnego, brudnego, śmierdzącego i mrocznego miasteczka, bo on nigdy się z niego nie rusza. Trzeba tylko powęszyć. Problem polega na tym, że zapadł już zmrok, a niektórzy nie zareagują łaskawie, gdy grupa pijaków zacznie się do nich dobijać. Jednak: kij im w oko - ktoś musi wiedzieć gdzie jest Bielon!


Krótkoodpisujkowe vel Jednolinijkowce - tak naprawdę te gry nie są jednolinijkowe, bo jest tu niewiele osób, które w pełni potrafią docenić uroki pisania jednego zdania a za to z trzema odpisami dziennie. No ja jestem taką osobą, więc jeżeli to czytasz i jesteś oburzony, bo przecież ty też lubisz to odezwij się na PW i jak więcej takich osób znajdzie się to zrobię ofertę specjalną. Wracając jednak do propozycji dla wszystkich, którzy to czytają. Jednolinijkowe na tym forum w moim wykonaniu polegają raczej na odpisach na kilka linijek i mniej więcej to tak powinno wyglądać ([Jednolinijków VI] Przetrwaj równoległe rzeczywistości!). Odpisy codziennie lub co drugi dzień. Poniższe sesje z wyjątkiem Przetrwaj to! 5 (tu nalegałbym na odpisy codzienne) i Wojny Żywych Trupów 4 (tu można umówić się na odpisy co 2 dni) mogą być odgrywane również w systemie "odpisy co 3-4 dni, ale ciut dłuższe", ale to wymaga waszego zgłoszenia do mnie, bo domyślnie odpisy co 1-2 dni.

5. Przetrwaj to! 5 - to czym jest ta sesja najlepiej reprezentują gry skrywające się za odnośnikami, które znajdziecie w moim profilu (J3, J4, J5, J6 i Pt!4). Do tej gry potrzeba jak najwięcej graczy, a żeby Przetrwać to! trzeba całkiem sporo rozumu, ale też trochę szczęścia. Gra jest tak zaprojektowana, żeby każdy ruch miał swoje konsekwencje, a czasami i każde słowo się liczy. Pomimo tego, że gra rozgrywa się w 99% jawnie to premiowane jest kłamanie, oszukiwanie i mataczenie współgraczy, aby sami wyeliminowlai swoje postacie zanim wasza postać padnie. Gra nie pozwala na bezpośrednie zabicie postaci współgracza, ale tło gry jest na tyle niebezpieczne, że i tak walka o przetrwanie własne zaprząta więcej czasu niż myślenie jakby tu przetrwać dłużej. Żeby tego wszystkiego było mało to w grupie łatwiej przetrwać! I tu pojawia się problem: czy pozbyć się (przez nie pomaganie) kumpla, czy pomóc mu, bo razem macie większą szansę niż ta trzecia osoba? Pozwolę sobie skopiować propozycje przetrwajek z mojego tematu sprzed 3 lat. (Intertemporum) Od tamtego czasu zostały zrealizowane Równoległe Świat i Koniec Podróży, ale można to powtórzyć ze zmianami (no: na początek Koniec Podróży na statku kosmicznym, a nie w studiu filmowym ze scenografią statku kosmicznego ). Wybierając niniejszą opcję napiszcie w komentarzach, które realia Przetrwaj to! najbardziej was interesują! - Domyślnie wasz głos zostanie zaliczony na Przetrwaj to! 5 Klasycznie!

a) ... statek widmo!
- realia: współczesność
- postacie graczy przetrwały katastrofę morską, dryfują kilka godzin na szczątkach swojej jednostki. Pojawia się na horyzoncie statek. Wchodzą na pokład statku, który sprawia wrażenie opuszczonego. Nie jest to prawda. Paranoiczni czy naiwni - wszyscy muszą walczyć o przetrwanie.

b) ... koniec podróży!
- realia: sci-fi, statek kosmiczny (tym razem nie w studiu! )
- budzicie się z hibernacji, bo dolatujecie do planety, do której zmierzaliście. Niestety tylko wy przeżyliście hibernację, a reszta zamieniła się w krwiożercze żywe trupy - czy zdołacie przetrwać na tyle długo, aby obrona planetarna was uratowała?

c) ... jam nieumarły!
- realia: postapokalipsa żywych trupów (~10 lat po apokalipsie)
- w niewielkiej społeczności zbudowanej na gruzach świata zniszczonego przez apokalipsę żywych trupów wychodzi na jaw, że jeden z jej mieszkańców jakimś sposobem stał się całkowicie rozumnym nieumarłym żerującym jednak na ludzkim mięsie. Został odkryty i unicestwiony, ale wygląda na to, że miał wspólnika. Czy to któryś z was? A co jeśli ci nowi rozumni nieumarli nie są atakowani przez tych zwyczajnych szwędających się po okolicy? Jeżeli nieumarli zostaną wpuszczeni do środka prawdopodobnie wszyscy zginą...

d) ... pierwotny strach!
- realia: głęboka prehistoria
- w Wielkim Lesie żyje wasze plemię władające tymi okolicami, ostatni kontakt z ludźmi spoza waszego plemienia odbył się dwa pokolenia wcześniej, ale teraz znów pojawili się w Wielkim Lesie... są jednak odmienieni, rozprzestrzeniają wściekliznę i próbują was zjeść!
- możliwe tylko proste narzędzia: kamienie i kije, wszystko ponad to wymaga testów inteligencji podobnie jak bardziej skomplikowane taktyki
- system wspomagający działanie wspólne

e) ... lot 414!
- realia: współczesność, ale co później?
- od samego początku mieliście złe przeczucie co do tego lotu, ale musieliście wsiąść na pokład. Wydaje się, że tylko wy orientujecie się, że coś jest nie tak. Ale co? Czy dowiecie się co stanowi zagrożenie i jak to przetrwać zanim wszyscy zginiecie?
- część gry toczy się przez PW: to przez to otrzymujecie wizje pchające was do dalszych podejrzeń, ale... nie wszystkie wizje są prawdziwe i lepiej polegać na tym co bezpośrednio postrzegacie
- opcjonalnie jeden z was wcale nie wsiadał z wami do tego samolotu, pojawił się już w czasie lotu choć nikt tego nie zauważył

f) ... równoległe światy!
- realia: równoległe rzeczywistości i na wszystkich prócz ostatniej trwa apokalipsa
- a gdybyście znaleźli przejście do równoległej rzeczywistości? Gdybyście mogli zjeżdżać na tysiące innych światów - zawsze do tego samego miejsca i w tym samym czasie, ale w równoległych wymiarach. Pech chciał, że uciekliście od zagłady... większy pech chce, że na każdej równoległej rzeczywistości trwa zagłada, a to co was przerzuca pomiędzy światami to... no właśnie, dlatego lepiej trzymać się razem i postarać się jak najdłużej przetrwać szaleństwo wielu wymiarów!

g) ... oblężenie!
- realia: magiczne średniowiecze, podobnie jak w J4:PtMiM
- wielkie ilości żywych trupów już od jakiegoś czasu oblegają zamek, w którym schroniliście się, na niewielkich przestrzeniach powstało osiedle uchodźców i jedynie szczęście sprawiło, że żaden żywy trup jeszcze nie przedostał się do wnętrza. Wszyscy jednak obawiają się, że w końcu nieumarli jakimś sposobem przebiją się! I chwila ta nadchodzi!

h) ... to klasycznie!
- realia: współczesność jak w J3:Pt
- na niewielkim fragmencie miasteczka musicie przetrwać apokalipsę żywych trupów, która właśnie rozgrywa się. Teren dla was otoczony jest nieprzeniknioną i trującą Mgłą Wojenną, której najwyraźniej nikt inny oprócz was nie widzi, ani nie czuje... jednakże, gdy inni zamieniają się w żywe trupy przy najmniejszym chociażby zadrapaniu to wy nawet przy odgryzieniu dłoni pozostajecie żywymi ludźmi... przynajmniej dopóki wasze zimne truchło nie padnie na trotuar.
- "niewielki fragment miasteczka" jest ze szczegółami opisany i istnieją plany każdego budynku i pomieszczenia

i) ... pavor nocturnus
- realia: współczesność, ale trochę inna
- każdy z was ma jakieś schorzenie związane ze snem. Zgłosiliście się do kliniki snów. Wszystko jest w porządku... tak jakby... no bo to gra o przetrwanie... czy zdołacie zorientować się o co chodzi zanim będzie za późno?
- uwaga: gra wymaga przychodzenia co wieczór do kliniki i spędzaniu tam całej nocy, aż do ranka, zagrożenie może nie przyjść pierwszej nocy

6. Wojny Żywych Trupów 4 - znane i lubiane (trzy poprzednie wersje gry są wymienione w moim profilu) walki taktyczne z dozą czarnego humoru. Gra się na moim autorskim systemie - zaczyna się z jednym Władcą Żywych Trupów, który gdy zabije żywego człowieka to dołącza go do swoich sług. Co dziesiąty sługa oznacza zwiększenie mocy waszego Władcy objawiającej się: nową mocą (coś jak magia) i jednym punktem nieumarłości (coś jak dodatkowe życie, potężniejsze moce WŻT w jednym uderzeniu potrafią wielokrotnie kogoś zabić co nie brzmi tak dziwnie gdy ma się sporo punktów nieumarłości). W grze można współpracować z innymi, ale zasoby są ograniczone tak samo jak ograniczona jest ilość poziomów postaci jakie można zdobyć.

7. Szaman - Gracze odgrywają Bohaterów Wioski Dobrych, która jest atakowana przez złowieszcze siły Wioski Złych. Realia to stereotypowa epoka kamienna. To nie są Flintstonowie, a poważna sprawa. Dla ułatwienia gry można przyjąć, że język jest identyczny z dzisiejszym ALE postacie niekoniecznie umieją nazwać to co widzą i w związku z tym odpisy na temat tego co postacie widzą pojawiają się w formie opisowej. Gra zaczyna się w momencie kiedy Szaman Wioski Dobrych umiera i nie ma następcy z uwagi na to, że jego uczeń zginął kilka dni wcześniej, a Bohaterowie Wioski Dobrych to jedyne osoby, które oddalały się od wioski wgłąb Wielkiego Lasu. W centrum Wielkiego Lasu jest formacja skalna z wysoką, naturalną "wieżą", która jest widoczna z każdego punktu Wielkiego Lasu (a jak jej nie widać to znaczy, że wkroczyło się do Lasu Szamanów i należy natychmiast zawracać, bo demony, duchy i w ogole strach!). Po drugiej stronie Wieży, na drugim krańcu Wielkiego Lasu jest Wioska Złych ze Złym Szamanem (teraz już: jedynym Szamanem). Gra polega na obronie Cywili Wioski Dobrych - albo poprzez pokonanie sił Wioski Złych albo ucieczkę z Wielkiego Lasu - oraz na pokonaniu Szamana. Dodatkowe kwestie to zbadanie pieczar Wieży, zbadanie terenów przy jeziorze, czy zapuszczenie się do Lasu Szamanu (Szaman i jego uczeń tam chodzili, ale oni znali się na magii, a wy nie).

8. Lunakra Imperialis 2 / Tunelarz 2 - świat stworzony w jakieś kilkadziesiąt minut w celu poprowadzenia sesji w realiach "fantasy" przyniósł spore sukcesy ([Jednolinijków II] Lunakra Imperialis), podobnie jak i Tunelarz, którego koniec nie był dobry, ale grało się przez dłuższy czas całkiem przyjemnie ([Tunelarz] Lochy Złamanej Fajki) - pomyślałem, że te dwa pomysły można połączyć w jeden i stworzyć kolejne, unikatowe realia pokazujące, że można temat potraktować inaczej niż robią to zazwyczaj na zachodzie. W przeciwieństwie do pierwszej części Tunelarza ta będzie toczyła się i w niewielkim miasteczku (jak w Lunakra Imperialis) i w pobliskich lochach zajętych przez siły zla (jak w Tunelarzu) przy czym fabuła będzie bardziej rozbudowana niż w Tunelarzu i łatwiej zrozumiała niż w Lunakra Imperialis (bo tam był międzywymiarowy spisek z atakami terrorystycznymi, zdradą, niebezpiecznymi sektami, opętaniem i w końcu próbą przyzwania całego krwawego narodu zapieczętowanego w piekielnym wymiarze). Gra jest inspirowana obrazkiem z nowego Tomb Raider, który odzwierciedla klimaty jakie mam na myśli.

9. Astropol: Statek Gadzin - Astropol jest to gra stworzona przeze mnie o przygodach polskich żołnierzy, naukowców i psioników w kosmosie inspirowana w głównej mierze serialami Stargate SG1 i Stargate Atlantis, ale i niektórymi elementami ze Star Treka i nowego Battlestar Galactica. Realia Astropola dzieją się w latach 90 XX wieku w alternatywnej rzeczywistości, w której III Rzesza Niemiecka za sprawą interwencji statku kosmicznego (tytułowego Astropola) nie podbiła Państwa Polskiego, choć do pierwszych dni września 1939 roku wszystko rozgrywało się jak w naszym świecie. Zmiana ta doprowadziła do tego, że świat podzielony jest w ostatniej dekadzie XX wieku na strefy wpływów sześciu mocarstw (USA-UK, Niemcy, Japonia, Polska, Indie, Arabia) i kilku krajów raczej niepodległych (kraje Ameryki Południowej, RPA, Nigeria, Etiopia, Australia, Tybet, Kambodża, Afganistan) lub autonomicznych (główne to niemieckie Włochy i Hiszpania, amerykańska Kuba, arabskie Turcja i Iran i jedynie formalnie pozostające pod polską władzą tysiace państewek na wschód od Moskwy, a na zachód od rzeki Leny pozostałe po upadku Związku Radzieckiego). Powyższe informacje to jednak tylko tło, bo postacie graczy to polscy żołnierze, naukowcy i psionicy eksplorujący kosmos, dzięki technologiom Astropola (do którego udało się dotrzeć w latach 80 XX wieku), a w tym przede wszystkim czasoprzestrzennemu skrótowi znanemu jako Astralne Przejście (dzięki któremu można też podróżować nie tylko w trójwymiarowej przestrzeni, ale i pomiędzy równoległymi rzeczywistościami).
Astropol: Statek Gadzin rozpoczyna się w momencie, gdy postacie graczy zostają pokonani w kosmicznej walce przez statek należący do przebrzydłych gadzich istot. W momencie, gdy upadły systemy wojenne i obronne Polaków to gady wyłączyły swoje pole siłowe w celu dokonania desantu. Na ten moment jednak wyczekiwał dowódca postaci graczy, który użył wciąż działającego teleportera do podmienienia atmosfery na Statku Gadzin na taki pozwalający żyć ludziom (a nie kosmicznym wrogom). Część z gadów miała już jednak swoje kombinezony na sobie i już pojawiła się na waszym statku. Dowódca włączył odliczanie autodestrukcji i na szybko przeteleportowaliście się na Statek Gadzin. Po chwili wasz statek wybuchł z pozostałymi przy życiu wrogami. Spory sukces, ale co teraz skoro nikt z was nie potrafi obsługiwać Statku Gadzin? Trzeba się szybko nauczyć, a potem znaleźć swoich!

10. Żul Zaciemnienie: Odmęty Artystyczne - po uprzednich sukcesach sesji w tym najlepszym ze Światu Mroków (do sprawdzenia w moim profilu, wcześniejsze sesje miały podtytułu Wesołych Świąt i Wyścig Wyborczy, nie trzeba znać poprzednich fabuł, żeby grać tutaj) wątek związany z walką z pedofilami trwa. Tym razem okazuje się, że pewne męty związe z szeroko pojęty szołbiznesem brzydko bawią się z córką jednego z postaci graczy (i nic nie szkodzi, że to było dziecko poza małżeńskie, na które i tak nie płaciło się alimentów, bo nie miało się z czego) - dzieci, a w szczególności rodziny nikt nie powinien ruszać. Problem polega na tym, że te męty artystyczne są mocno chronione jak to celebryci co ogranicza typowy sposób działania (w ryj i na kopy) - z resztą to dlatego w ogóle dawna partnerka odnalazła was, żebyście pomogli. Policja pomóc w tym przypadku nie potrafiła, a do tego ochrania te mendy! Sama dziewczyna jest chętna, ale pewnie ją naćpali czymś, czy napoili wódą, a z resztą dzieci i ryby głosu nie mają. Zwykłe porwanie nie wchodzi w rachubę - trzeba przeniknąć za linię wroga incognito, zdobyć jak najwięcej informacji i szantażem sprawić, aby się odczepili (albo młotkiem w łeb i uciszyć ich na wieczność, ale to wymaga dodatkowych planów jak uniknąć odpowiedzialności!). Na domiar złego tych mętów jest wielu (w tym kobiety!) i trzeba ich wszystkich uciszyć, czy tam zaszantażować.
Propozycja związana z Żul Zaciemnienie może być ogrywana też jako Długoodpisujkowa gra jeżeli takie życzenie wyrażą osoby w rekrutacji.

GŁOSOWAĆ! KOMENTOWAĆ! GRAĆ!

Dziękuję z góry za wszystkie głosy i komentarze.
Mam nadzieję, że cokolwiek wam tutaj przypadnie do gustu,
a jeżeli nie to, że i tak się wypowiecie.
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 01-11-2015 o 13:27.
Anonim jest offline  
Stary 01-11-2015, 13:32   #2
 
MistrzKamil's Avatar
 
Reputacja: 65 MistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znanyMistrzKamil wkrótce będzie znany
Przetrwaj koniec podróży
 
__________________
Pływał raz po morzu kucharz
w rękach praktyk był onana
a załoga się dziwiła
skąd w kawie śmietana
MistrzKamil jest offline  
Stary 01-11-2015, 13:47   #3
Krucza
 
corax's Avatar
 
Reputacja: 12909 corax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputację
... jam nieumarły!
... lot 414!
... pavor nocturnus
 
corax jest offline  
Stary 01-11-2015, 13:53   #4
Opiekunka Inności
 
Nami's Avatar
 
Reputacja: 17022 Nami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputacjęNami ma wspaniałą reputację
Ja zagram w to, co corax :>
 
__________________
Gram: [BRP] Saga Tytanów ; Lake Hills ;
Nami jest offline  
Stary 01-11-2015, 13:58   #5
Krokodyl
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 2614 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Anonim, zapisz sobie w pamięci jeden dodatkowy głos na Przetrwaj to! Oblężenie.
 
__________________
Krok za krokiem wchodzisz do wody. Nogi zapadają się w cuchnące błoto. No, nareszcie możesz płynąć. W pewnej chwili słyszysz dziwne odgłosy. Jakby ktoś wrzucał deski do wody: klap, klap, klap! Przyspieszasz. Za kępą zarośli dostrzegasz zagadkowe ruchy wody. „To na pewno nic dobrego” - myślisz.
Fyrskar jest offline  
Stary 01-11-2015, 14:04   #6
Krucza
 
corax's Avatar
 
Reputacja: 12909 corax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Nami Zobacz post
Ja zagram w to, co corax :>
Ekstra - zaciera łapki -
 
corax jest offline  
Stary 01-11-2015, 14:13   #7
 
BoYos's Avatar
 
Reputacja: 199 BoYos ma w sobie cośBoYos ma w sobie cośBoYos ma w sobie cośBoYos ma w sobie cośBoYos ma w sobie cośBoYos ma w sobie cośBoYos ma w sobie cośBoYos ma w sobie cośBoYos ma w sobie cośBoYos ma w sobie cośBoYos ma w sobie coś
...lot 414
 
BoYos jest offline  
Stary 01-11-2015, 16:24   #8
 
Kauamarnica's Avatar
 
Reputacja: 12 Kauamarnica nie jest za bardzo znanyKauamarnica nie jest za bardzo znanyKauamarnica nie jest za bardzo znanyKauamarnica nie jest za bardzo znanyKauamarnica nie jest za bardzo znanyKauamarnica nie jest za bardzo znany
Astropol i Żywe trupy. Dziwne, że pamiętam hasło do konta.
 
Kauamarnica jest offline  
Stary 01-11-2015, 17:09   #9
 
t0m3ek's Avatar
 
Reputacja: 61 t0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znanyt0m3ek wkrótce będzie znany
WŻT, Przetrwaj to lot 414 i Astropol. W tej kolejności.
 
t0m3ek jest offline  
Stary 01-11-2015, 17:35   #10
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 2654 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
Oddałem głos na Żula, bo co to za grudzień bez Żula: Zaciemnienie na lastinnie.

Skłonny jestem też zagrać w Przetrwaj To: Koniec podróży, oblężenie
 
Stalowy jest offline  
Zamknięty Temat



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:29.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164