lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Wojownik Autostrady (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/15907-wojownik-autostrady.html)

Reinhard 18-02-2016 14:09

Wojownik Autostrady
 
Zapewne są na forum osoby, której zetknęły się z "Wojownikiem Autostrady" Joe Devera. Dla mnie te książki to wiele miłych wspomnień i sporo czasu myślałem o wykorzystaniu ich w pbf. Chciałbym spytać, czy byliby chętni na sesję w tych klimatach - dwóch śmiałków w roadsterze, patrolujących okolice kolonii Dallas 1 po zakończeniu zimy nuklearnej. W przeciwieństwie do oryginału, to nie byłby konwój, tylko praca na rzecz wspólnoty ocalonych, misje typu "zbadaj ruiny", "eskortuj ocalonych", "przeprowadź dywersję u bandytów" itp.

Myślałem też, czy świat pozostawić taki jak w grze, czy np. pozwolić agentom HAVOC spowodować nie zagładę nuklearną, a zagrożenie biologiczne, jak w "The Last of Us", żeby nieco urozmaicić "pulę" czyhających na BG niebezpieczeństw.

No i na koniec, pozostaje kwestia mechaniki. Czy pozostawić tą z Wojownika Autostrady, czy oprzeć się na Neuroshimie, czy może na BRP.
Byliby chętni?

Caleb 18-02-2016 14:31

Wychowałem się na tej paragrafówce. Świetna rzecz, do której chętnie bym wrócił. Rozumiem że przewidujesz czysto hardkorowy klimat i zabijanie się o każdą łuskę/prowiant/wodę?
Wstępnie jestem chętny, ale musiałbym poznać konkrety.

Reinhard 18-02-2016 15:02

Pozostanie DC 1 w miejscu zmieniłoby trochę warunki gry. Po pierwsze, ich studnia artezyjska nie wysychałaby, więc problemy z wodą nie byłyby aż tak dojmujące. Jeżeli zostalibyśmy przy wersji z zimą nuklearną, to dostępność jakiegokolwiek ekwipunku, na który może wpłynąć 8 lat mrozów, byłaby niewielka, a te istniejące łatwo by się psuły/ zużywały. Jeżeli byłaby to wersja zarazy, ekwipunek byłby łatwiej dostępny, z wyjątkiem leków.
Na potrzeby gry uznałbym, że co fajniejsze postacie z gry znalazłyby się w DC 1 choć oryginalnie ich tam nie było - np. Eddie Rickenbacker, Haskell, Knott. Nie wprowadzałbym też wątku zemsty Mad Doga na Calu Phoenixie - najprawdopodobniej. Większość ludzi w DC 1 byłaby tam dzięki radiu Popa Ewella.

Mike 18-02-2016 15:05

Pamiętam! :)
Ale dawno temu "czytałem" i tylko 2 pierwsze części więc mam braki fabularne. Nie wiecie gdzie można dziś znaleźć Wojownika autostrady? :)

Caleb 18-02-2016 15:36

Jest w wersji online, ale czasem się buguje:
Wojownik Autostrady
Poza tym już tylko allegro.

Mike 19-02-2016 12:48

Dzięki :)

edit:
Pograłem chwile na ty linku, powróciły wspomnienia :D

Ale i szlag mnie mało co nie trafił jak skosił mnie jeden ganger, a miałem ładne statsy, kupę gratów, pełna apteczkę itp :P To boli. A potem 7 razy zginąłem na moście niedaleko początku :P

Zdecydowanie inna mechanika niż oryginalna w proponowanej sesji :)

Caleb 19-02-2016 13:34

Oryginalna mechanika była bezlitosna, zdecydowanie zbyt łatwo się ginęło. No chyba że MG weźmie 20 graczy i będzie robić przesiew jak na pierwszym roku medycyny ;).

Mike 19-02-2016 14:13

Chyba, że po każdej śmierci wysielibyśmy się w kolejnego mieszkańca osady :)

Reinhard 19-02-2016 17:50

Myślałem nad mechaniką z NS z uproszczoną walką (taką, jaką proponowali w edycji 1.0, bez segmentów). Spowodowane jest to tym, że mam czas praktycznie tylko w weekendy, żeby coś dłużej odpisać. Jako, że byłyby tylko 2 postaci, to trzebaby je trochę podpakować - dodatkowe 30 pkt na umiejętności. No i brak chorób, a obecność medpaków itp.

Mike 19-02-2016 23:08

Może mechanika Fallout PnP?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:14.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172