lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Mechawojownik (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/15938-mechawojownik.html)

Pipboy79 08-03-2016 22:18

Cytat:

Ja lubię mechanikę.
- Ja w sumie też :) A przynajmniej cyferki. Cyferki to konkret i mi pozwala oszacować każdą sutuację. Więc jak mój mech zasuwa powiedzmy 55 km/h a ten drugi 40 km/h no to wiem, że jestem szybszy ale z wyścigówką nie mam szans. No albo jak na jakiejś speed = 5 albo prędkość = 4 czy, że to działko ma dmg 4 a tamto 5 ale mniejszy zasięg czy co. No w kazdym razie nie znam tej mechyb od tych gierek ale jakieś cyferki choćby na samej KP by wolał bo to własnie konkret jest. A samymi słowami, że ten jest lepszy od tamtego no to tak mętne zawsze mi się wydaje.

- A obrazki i filmiki fajne :)

Leminkainen 08-03-2016 22:48

brzmi fajnie ale nie znam uni. :/

choć do wielkanocy może coś nadrobię

Asmodian 09-03-2016 10:46

Cytat:

Cyferki to konkret
I konkrety będą. Prędkość w milach lub km, zasięg w metrach itd.
Żadnych danych z systemu bitewnego odnośnie mechaniki(heksy, damage itd), chyba, że ktoś wcześniej znał i pamięta lub ma podręczniki (wyszło ich tyle, że nie zawsze wszystko jest aktualne - polska wersja Battletecha to czasy 3025r, więc cała technologia klanowa jest poza tym podręcznikiem:-P Zresztą, liczę, że się w tym pogubicie;) )

Cytat:

brzmi fajnie ale nie znam uni
Liczę na taką nieznajomość. Planowana sesja ma pokazać te uniwersum.

-2- 09-03-2016 13:09

Patrząc na podstawie screen'ów i porównując z własnymi, bardzo, bardzo mglistymi wspomnieniami...

Jak bardzo 3 ed.?

Jak bardzo retro, w znaczeniu dobrego klimatu, odrobinę większego stawiania tak na teatralność (również świata, którego w sumie nie pamiętam) jak i wiarygodność, jak dużo RPG w RPG (nie zrozum mnie źle, jestem pierwszy do taktycznych wyzwań, które przecie w "normalnych" RPGach, ale żeby mi zależało zawsze potrzeba mi kontekstu...), jakie stylistycznie (np. w wydaniach naszej rzeczywistej historii, albo nawet filmów) zabarwienie i podejście do wojny wojny (bo Mechwarrior ciężko żeby dawał jednoznaczną odpowiedź na ten temat) i w ogóle, jeden obrazek za 1000 słów:

Oddaje moje pytania pod tym kątem, że dla mnie lepszy, niż zamieszczone screeny razem... Może przez większą umowność w miejsce fotorealizmu, i mniej światła, jedno i drugie zapewniające więcej umowności... nie wiem...

...i dlatego pytam. ;)

Asmodian 09-03-2016 15:00

Cytat:

Jak bardzo 3 ed.?
To tylko mechanika. W dodatku bardzo prosta ale na tyle skomplikowana, bym mógł wziąć kości, i rozstrzygnąć kwestię jednym rollem bez sterty tabelek.

Bardziej zależy mi na tworzeniu postaci za pomocą modułów "life path" (dzieciństwo, wczesne lata, - w najgorszym razie osoba nie znająca systemu postać może wylosować - z moją niewielką manipulacją aby nie było jakichś absurdów. System life path lub jego elementy widziałem też w innych systemach(Mutant Chronicles, CP2020 np.) więc wiem, jak to działa i ,że działa;) Nie jestem nawet pewien, czy ostatecznie w sesji nie użyję np. mechaniki AToW.
W przypadku systemu archetypów w innych edycjach- osobiście nie przypadł mi do gustu bo wymaga nieco wiedzy o świecie i systemie by optymalizować postaci aby były w miarę grywalne.
Pracuję nad tym, aby gracz stosunkowo szybko mógł zaprojektować KP bez wielkiej i szczegółowej wiedzy o systemie i świecie. Tyle.

-2- Ciekawe pytania. Jedno, wiele....FASA miała zawsze talent do nieodpowiedniego portretowania swoich wyrobów;)
Anyway - Not my way.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:07.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172