Konto usunięte | SuperHero Stuff - badanie rynku. Cześć!
Jako, że sesja Uncanny Avengers, którą prowadzę, zbliża się do szczęśliwego zakończenia, a ja od jakiegoś czasu otrzymuję zewsząd zapytania o kolejną sesję superbohaterską spod mojej ręki, mam więc dla Was kilka propozycji - myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie . Można głosować na kilka pozycji, a sonda oczywiście da mi pogląd na to, z jaką rekrutacją w niedalekiej przyszłości warto wystartować. Do dzieła zatem. X-MEN: WORLD WAR X Zarys fabularny: Homo Sapiens idą na wojnę z Mutantami po tym, jak Magneto odwrócił bieguny magnetyczne Ziemi i zatopił niemal cały Nowy Jork. Zginęło wielu bohaterów i villainsów (w tym sam Mistrz Magnetyzmu), Fantastic Four nie istnieją, a wszyscy mutanci zostali okrzyknięci terrorystami, ścigani przez Sentinele, Avengers i inne super-grupy. Zdziesiątkowani X-Men (została ich dosłownie garstka) nie mogą zostać w Instytucie, dlatego muszą zejść do podziemia. Zaszyć się gdzieś i kontynuować marzenie Xaviera o koegzystencji homo superior i homo sapiens. Jak poradzą sobie w świecie, w którym są kryminalistami? Czy będą bronić ludzkości, kiedy wszyscy ludzie żądają ich uwięzienia? Uniwersum: Fuzja 616 i Ultimate + moje widzimisię. Gracze i bohaterowie: 5-6 Graczy (nie więcej); postaci oryginalne, bez kanonicznych. G-doc: Decyzję pozostawiam graczom. Format: Storytelling. X-MEN: APOCALYPSE WARS Zarys fabularny: Apocalypse rządzi światem twardą ręką - ludzie, którzy mu się przeciwstawili zginęli, a reszta została uwięziona w tajnych, podziemnych ośrodkach. Mutanci zostali zdziesiątkowani i zmuszeni do wycofania się i ukrycia przed niszczycielskimi siłami En Sabah Nura. Uznani za terrorystów, mają zamiar obalić jego rządy, jednak czy Magneto jest w stanie poprowadzić ich do zwycięstwa, gdy wszyscy inni zawiedli? Uniwersum: Age of Apocalypse. Gracze i bohaterowie: 5-6 Graczy (nie więcej); postaci oryginalne i kanoniczne. G-doc: Decyzję zostawiam graczom. Format: Storytelling. X-MEN: CHILDREN OF THE ATOM Zarys fabularny: Od zera do bohatera. Tworzycie młodych mutantów, których rozwijacie na sesji wg. własnego (wymyślonego przez Was), pięciopoziomowego łańcucha mocy. Co do fabuły, będą to perypetie nastolatków w Szkole dla Uzdolnionej Młodzieży Charlesa Xaviera, w której dość szybko się przekonają, że dzieciństwo skończyło się szybciej, niż sądzili i są zaangażowani w coś, czego do tej pory nie byli świadomi. Sesja odpowiednia dla osób, które potrzebują chwili, by się wkręcić w przygodę i odgrywaną postać oraz dla tych, którzy lubią widzieć rozwój bohatera. W skrócie: wałkowany na milion sposobów patent o tym, jak dzieciaki z supermocami trafiają do szkoły, gdzie uczą się je kontrolować. Uniwersum: 617 (616 z moimi modyfikacjami). Gracze i bohaterowie: 5-6 Graczy (nie więcej); postaci oryginalne, bez koanonicznych. G-doc: Decyzję zostawiam graczom. Format: Storytelling. Zarys fabularny: Po wydarzeniach z Invasion, oryginalna drużyna Young Justice dowodzona przez Nightwinga to już za mało, zatem Batman i jego towarzysze z Justice League postanawiają powołać do życia równolegle działającą ekipę młodych bohaterów - globalną grupę uderzeniową do zadań specjalnych. Uniwersum: Earth 0 (Prime Earth) + DC Animated Universe. Gracze i bohaterowie: 3-5 Graczy; postaci oryginalne, bez kanonicznych. G-doc: Decyzję pozostawiam w rękach Graczy. Format: Storytelling. THUNDERBOLTS: ROUGH JUSTICE Zarys fabularny: Gdy na szóstkę zamaskowanych złoczyńców spada ultimatum - dołączyć do nowoformowanego oddziału Thundebotls, albo skończyć na krześle elektrycznym, wybór okazuje się jasny. Nick Fury i jego zespół superprzestępców do zadań specjalnych zrobią wszystko, by uczynić świat lepszym miejscem. Za wszelką cenę. Czy osadzeni w tajnej bazie S.H.I.E.L.D. w stanie Minnesota, z dala od cywilizacji, będą chcieli uciec, czy może jednak wypełnić swoje przeznaczenie? Uniwersum: Zmodyfikowane 616. Gracze i bohaterowie: 5-6 Graczy (nie więcej); postaci własne. G-doc: Decyzję zostawiam graczom. Format: Storytelling.
I to tyle. Sonda powisi z tydzień, myślę, że to odpowiednio dużo czasu, by się rozeznać, co by najlepiej "zażarło". Z tym, jak prowadzę i piszę możecie zapoznać się w Avengersach (link w podpisie) - w skrócie napiszę tylko, że prowadzę dynamicznie, bez przestojów, lubię dawać graczom dużo swobody i doceniam dobre pomysły. Jest czas na walkę, czas na jakieś luźniejsze momenty, więc typowo komiksowo. Zresztą, najlepiej pytać moich Graczy .
Pozdrawiam i w razie pytań - walcie!
__________________ [i]Don't take life too seriously, nobody gets out alive anyway.[/i]
Ostatnio edytowane przez Kenshi : 05-07-2016 o 13:09.
|