lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Sondy rekrutacyjne (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/)
-   -   Neuroshiam + Ołów (http://lastinn.info/sondy-rekrutacyjne/16306-neuroshiam-olow.html)

noboto 05-07-2016 20:45

Neuroshiam + Ołów
 
Zastanawiam się czy jest ktoś zainteresowany zagraniem na zmodyfikowanych zasadach Neuroshimy z Ołowiem.

Oprócz tego akacja nie będzie w post-apo a w naszych czasach
Neuroshima według minie ma dobre zasady do rozgrywania walk strzeleckich z naciskiem na taktykę.

Chciałem poprowadzić coś na kształt kampanii o najemnikach z naciskiem na akcję. Przed każdą misją gracze otrzymywali by kupowali sprzęt następnie była by odprawa, rozpoczęcie misji w punkcie A dotarcie do punktu/Obiektu B zniszczenie/zabranie/eskortowanie/zajęcie go i powrót do punktu A

Pierwsze dwie trzy misje by były w miarę normalne ale w późniejszych mógłby się by zacząć pojawiać zjawiska paranormalne lub jakieś technologie SF albo oba :D

co do zmian mechaniki najwięcej daje ich ołów ale też dodam coś od siebie

Jeśli znajdą się jakieś zainteresowane tym osoby to chętnie odpalę sesję tu lub przez Skype ale to zależy od zainteresowanych

A jestem też otwarty na wszelkie sugestie

Manoni 06-07-2016 22:31

Świetny Pomysł :D
z chęcią zagram

Leminkainen 07-07-2016 08:24

brzmi ciekawie

sam o czymś takim myślałem

noboto 07-07-2016 09:08

http://www.neuroshima.elx.pl/downloa...oshima/OW2.pdf
Link do ołowiu który diametralnie zmienia zasady zawłaszcza obrażeń, stawia na realizm więc kula 9mm w głowi to zgon na miejscu

Arvelus 08-07-2016 17:52

Ja bym chętnie zagrał :-)
Tym bardziej, że Ołów ma zasady które sprawiają, że można się bawić w walkę wręcz :-P
(Poziomy standardowych kar strzeleckich + sztuczka Z szabelką na KaeMy).

noboto 08-07-2016 20:12

A tak, prawda można w końcu podejść do jednego z wrogów i go ubić, a potem przyjąć kule na klatę od jego kumpli :P

Arvelus 08-07-2016 21:31

Well... jak się to źle rozegra to zdecydowanie =P

Jak grałem w MassEffect 3 szturmowcem to szybko się nauczyłem, że na wyższych poziomach, że zwykła szarża to zły pomysł i raczej trzeba wybierać odosobnione cele i to takie aby wejść za osłonę or razu po ubiciu :-P

noboto 08-07-2016 22:14

Ja już sobie wiele rzeczy poukładałem co do zasad więc:

-Można chodzić/truchtać/biec/spowinować i strzelać oczywiście z karą

-Szczęście dodatkowo jeśli gracz ma otrzymać śmiertelny strzał to raz na misję MG je używa by gracza ocalić oczywiście on o tym nie wie a później co mocniejsi NPC będą też to mieć

-Utrata punktów krwi, w ołowi pisze że się je odlicza co 20 tur dal mnie wygodniej jest po prostu pomnożyć punkty krwi gracza razy 20 i odliczać co turę

-co do walki wręcz zamiast ją rozgrywać w systemie z inicjatywą w walce, po prostu by był szybciej gracz mówi ile ataków wykonuje an przeciwnik się broni i koniec, w swojej turze przeciwnik robi co uzna za słuszne

-gdy ktoś koło ciebie przechodzi w zasięgu twojego ataku wręcz a jeszcze masz jakieś segmenty możesz na każdą taką osobę zużyć jeden

-coś co zaproponujesz i będzie miało sens :D

Refusek 08-07-2016 23:57

Jestem chętny, może być ciekawie.

Leminkainen 09-07-2016 01:08

Cytat:

-Utrata punktów krwi, w ołowi pisze że się je odlicza co 20 tur dal mnie wygodniej jest po prostu pomnożyć punkty krwi gracza razy 20 i odliczać co turę
Nie tylko tobie


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:53.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172