|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-07-2016, 20:45 | #1 |
Reputacja: 1 | Neuroshiam + Ołów Zastanawiam się czy jest ktoś zainteresowany zagraniem na zmodyfikowanych zasadach Neuroshimy z Ołowiem. Oprócz tego akacja nie będzie w post-apo a w naszych czasach Neuroshima według minie ma dobre zasady do rozgrywania walk strzeleckich z naciskiem na taktykę. Chciałem poprowadzić coś na kształt kampanii o najemnikach z naciskiem na akcję. Przed każdą misją gracze otrzymywali by kupowali sprzęt następnie była by odprawa, rozpoczęcie misji w punkcie A dotarcie do punktu/Obiektu B zniszczenie/zabranie/eskortowanie/zajęcie go i powrót do punktu A Pierwsze dwie trzy misje by były w miarę normalne ale w późniejszych mógłby się by zacząć pojawiać zjawiska paranormalne lub jakieś technologie SF albo oba co do zmian mechaniki najwięcej daje ich ołów ale też dodam coś od siebie Jeśli znajdą się jakieś zainteresowane tym osoby to chętnie odpalę sesję tu lub przez Skype ale to zależy od zainteresowanych A jestem też otwarty na wszelkie sugestie |
06-07-2016, 22:31 | #2 |
Reputacja: 1 | Świetny Pomysł z chęcią zagram |
07-07-2016, 08:24 | #3 |
Reputacja: 1 | brzmi ciekawie sam o czymś takim myślałem
__________________ A Goddamn Rat Pack! |
07-07-2016, 09:08 | #4 |
Reputacja: 1 | http://www.neuroshima.elx.pl/downloa...oshima/OW2.pdf Link do ołowiu który diametralnie zmienia zasady zawłaszcza obrażeń, stawia na realizm więc kula 9mm w głowi to zgon na miejscu |
08-07-2016, 17:52 | #5 |
Reputacja: 1 | Ja bym chętnie zagrał Tym bardziej, że Ołów ma zasady które sprawiają, że można się bawić w walkę wręcz (Poziomy standardowych kar strzeleckich + sztuczka Z szabelką na KaeMy). |
08-07-2016, 20:12 | #6 |
Reputacja: 1 | A tak, prawda można w końcu podejść do jednego z wrogów i go ubić, a potem przyjąć kule na klatę od jego kumpli :P |
08-07-2016, 21:31 | #7 |
Reputacja: 1 | Well... jak się to źle rozegra to zdecydowanie =P Jak grałem w MassEffect 3 szturmowcem to szybko się nauczyłem, że na wyższych poziomach, że zwykła szarża to zły pomysł i raczej trzeba wybierać odosobnione cele i to takie aby wejść za osłonę or razu po ubiciu |
08-07-2016, 22:14 | #8 |
Reputacja: 1 | Ja już sobie wiele rzeczy poukładałem co do zasad więc: -Można chodzić/truchtać/biec/spowinować i strzelać oczywiście z karą -Szczęście dodatkowo jeśli gracz ma otrzymać śmiertelny strzał to raz na misję MG je używa by gracza ocalić oczywiście on o tym nie wie a później co mocniejsi NPC będą też to mieć -Utrata punktów krwi, w ołowi pisze że się je odlicza co 20 tur dal mnie wygodniej jest po prostu pomnożyć punkty krwi gracza razy 20 i odliczać co turę -co do walki wręcz zamiast ją rozgrywać w systemie z inicjatywą w walce, po prostu by był szybciej gracz mówi ile ataków wykonuje an przeciwnik się broni i koniec, w swojej turze przeciwnik robi co uzna za słuszne -gdy ktoś koło ciebie przechodzi w zasięgu twojego ataku wręcz a jeszcze masz jakieś segmenty możesz na każdą taką osobę zużyć jeden -coś co zaproponujesz i będzie miało sens |
08-07-2016, 23:57 | #9 |
Reputacja: 1 | Jestem chętny, może być ciekawie. |
09-07-2016, 01:08 | #10 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ A Goddamn Rat Pack! | |