|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Czy byłbyś chętny na zabawę w Polowanie? | |||
Tak, wampirem z Camarilli! | 6 | 33.33% | |
Tak, wampirem z Sabatu! | 3 | 16.67% | |
Tak, wampirem niezależnym! | 5 | 27.78% | |
Tak, Garou! | 4 | 22.22% | |
Tak, Magiem! | 4 | 22.22% | |
Tak, Łowcą wampirów! | 5 | 27.78% | |
Tak, kimś innym? | 5 | 27.78% | |
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 18. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
08-09-2016, 12:03 | #21 |
Reputacja: 1 | Zasadniczo mechanika łaków jest podobna, różnice pojawiają się przy wchodzeniu do umbry (niektórzy nie mogą sami wejść bez odpowiedniego dary/rytuału), formach (cześć łaków ma mniej form niż wilkołaki), wrażliwości na srebro/złoto. Jak szukasz pełnego zestawu informacji to Changing breed jest tym co potrzebujesz. Mechanika i fabularne mięcho. |
08-09-2016, 12:45 | #22 |
Reputacja: 1 | Spora różnica jest też w potencjale bojowym. Krukołaki, szczurołaki, część kotołaków - w formie odpowiadającej wilczemu Crinos mogą wciąż wyłapać bęcki od zwykłych smiertelników (jakieś bonusy +1 do atr. Fizycznych). Podczas gdy np. Mokolem można się spowergamingować na smoka jak GM pozwoli i bonusy do cech mozna sobie wymyslac do woli, a taki Gurahl zostawia z tyłu wilkołaki
__________________ "Soft kitty, warm kitty, little ball of fur... Happy kitty, creepy kitty, pur, pur, pur." "za (...) działanie na szkodę forum, trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz!" |
08-09-2016, 13:20 | #23 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Port Balifor - przygoda osadzona w świecie Smoczej Lancy - zapraszam do śledzenia! Przez czas bliżej nieokreślony bez dostępu do sieci. Znowu... | |
08-09-2016, 13:46 | #24 |
Reputacja: 1 | W razie co pytaj na pw, bo mam na bieżąco doświadczenie z mieszaniem systemów WODu :P |
10-09-2016, 20:24 | #25 |
Reputacja: 1 | Na WoDa zawsze chętny EDIT: Mam na podorędziu kilka gotowych kart postaci z innych sesji, wystarczyłoby dopasować fabularnie.
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja. Ostatnio edytowane przez Eleishar : 10-09-2016 o 21:12. |
11-09-2016, 11:40 | #26 |
Reputacja: 1 | Bardzo chętnie bym zagrał. Jeszcze nie wiem czym. W mojej ocenie największym problemem będzie zgranie linii czasowej kilku solówek. Zawsze będziesz mieć graczy piszących szybciej i wolniej. I nawet świetna sesja może paść, gdy np. 4 osoby są zastopowane, bo jedna czasowo jest 3 dni w plecy. Prowadzi to też do sytuacji, w której 4 osoby czekają i narasta frustracja, a ta jedna wie, że czegokolwiek nie zrobi, to nie wpłynie to na fabułę, bo przecież tamci są już w przyszłości, a u nich nic się nie wydarzyło. Świetnym rozwiązaniem byłoby zrobić sesje w parach. Dwa wampiry, dwa wilkołaki, dwóch agentów NSA. Dałoby to pewne integracje między postaciami. W mojej ocenie większe zagłębienie w śledztwo. Bez tego wyjdą tylko solówki, które dążą do PvP. No i przy dopuszczeniu par możesz wziąć większą ilość graczy, a jednocześnie poświęcić im mniej czasu, bo zajmą się sobą
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |
11-09-2016, 12:00 | #27 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
To nie wydaje się problemem, to co jedna osoba robi przez tydzień w świecie gry może się równoważyć jednej godzinie innej postaci. A zgranie czasowe? jeśli ktoś jest kilka dni, miesięcy lat, do tyłu, załatwiasz to jednym akapitem albo zdaniem w stylu "przez kolejny rok.... aż do czasu gdy" i tyle, i wszyscy są razem. Bo jeżeli motywem przewodnim sesji jest np, ja nie wiem ściganie jakiejś abomination, to istotne z punktu fabuły jest tylko to, a nie wątki poboczne. A bardziej "gadatliwi" gracze którzy spamią odgrywką mają po prostu więcej światotworzenia i rozwijania pobocznych wątków, toteż każdy wygrywa.
__________________ Our obstacles are severe, but they are known to us. | |
11-09-2016, 14:01 | #28 |
Reputacja: 1 | Mi Raaz masz rację, w pełni się zgadzam z twoim zdaniem. Amon, masz rację... |
11-09-2016, 14:26 | #29 | |
Krucza Reputacja: 1 | Cytat:
| |
11-09-2016, 23:53 | #30 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Jeśli chodzi o zaś o przestoje w grze, to chciałbym zrealizować następujące założenia:
Można? Wszystko można! Jeśli chodzi o pary, przemyślę kwestię
__________________ Port Balifor - przygoda osadzona w świecie Smoczej Lancy - zapraszam do śledzenia! Przez czas bliżej nieokreślony bez dostępu do sieci. Znowu... | |
| |