|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Co sądzisz? | |||
Grałbym! | 13 | 81.25% | |
Turlaj dropsa. | 3 | 18.75% | |
Głosujących: 16. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
04-10-2016, 23:16 | #1 | |||
Reputacja: 1 | Miecze, mechanika i magia W skrócie
Świat Nieznany świat fantasy po jakiejś, bliżej nieokreślonej apokalipsie. Niemal wszechobecna dzicz od czasu do czasu ustępuje punktom światła - większym i względnie bezpiecznym ośrodkom cywilizacji. Ośrodki te bywają połączone niestabilnymi, nielicznymi szlakami handlowymi, które często dopiero powstają, przetarte przez odważnych awanturników, by za chwilę upaść, pochłaniając kilka kolejnych kupieckich karawan. Ustroje poszczególnych punktów świata bywają najróżniejsze - od demokracji po krwawą tyranię i zmieniają się z dnia na dzień na skutek przewrotów. Niewolnictwo w jednym miejscu bywa normą, w innym jest surowo karane. Cywilizacje rodzą się i upadają w niesamowitym tempie. Uniwersalnym środkiem wymiany są kruszce, ale króluje barter. Poza tym najcenniejsza ze wszystkiego jest informacja, wiedza i specjalistyczne umiejętności. Bezcenne są wieści ze świata, bezcenne są mapy, bezcenne są księgi (zwłaszcza pozostawione przez cywilizacje sprzed apokalipsy). Na sowite wynagrodzenie mogą liczyć przewodnicy, bardzo wysoki status - w co bardziej światłych nie teokratycznych cywilizacjach - mają inżynierowie. Świat jest pełen ruin pozostałych po cywilizacjach sprzed apokalipsy. Ruiny te są łakomym kąskiem dla wszelkiej maści awanturników ze względu na zapomnianą wiedzę, która może się w nich znajdować i inne bogactwa. Postacie w świecie Postacie są awanturnikami z nizin społecznych, którzy chcą odmienić swój los zdobywając bogactwo i przepuszczając je na hulanki i swawole lub zbudowanie czegoś trwalszego - w zależności od fantazji i potrzeb. Grę zaczynają w nieznanym sobie mieście. Czy zaangażują się życie miejskie, czy raczej wykorzystają pierwszą lepszą okazję, żeby wyruszyć w jakąś mogącą przynieść profity wyprawę, to już zależy tylko od nich i od okoliczności, które zaistnieją w trakcie gry. Mechanika Konflikty będą rozgrywane runda po rundzie - często będę odsłaniał stawki, żeby gracz mógł podejmować świadome decyzje. Mechanika jest dynamiczna i śmiertelna, więc zazwyczaj szybko jest po zawodach a jeśli konflikt się przeciąga, to i tak jest dość ciekawie. Pytania rekrutacyjne (odpowiedzi przesłać w prywatnej wiadomości):
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Bo w sumie nie zdecydowałem jeszcze, czy sesja będzie solowa, czy dla większej ilości graczy. Przy czym ta druga opcja absolutnie nie musi oznaczać klasycznej drużyny, w sensie że postacie działają razem - chodzi tylko o to, że się znają. Ich drogi mogą się swobodnie schodzić i rozchodzić w zależności od sytuacji. Jeśli nie bierzesz pod uwagę obu opcji, koniecznie zaznacz to w zgłoszeniu. Terminy Jako że formalnie jest to sonda a nie rekrutacja, toteż i pozwolę sobie nie dawać terminów. Właśnie wyjeżdżam na kilka dni w świat daleki i mogę mieć utrudniony dostęp do internetu. Jeśli będą ciekawe zgłoszenia, to może sesja ruszyć już gdzieś w połowie października. Niemniej niczego na ten moment nie obiecuję, bo przykładowo jeśli niebo zwali mi się na głowę, to kiedyś tam albo wcale. Pytania? Jacyś chętni wariaci?
__________________ Jedyna potrzebna moc to ta, która pozwala powstać po upadku. | |||