Warsztaty: Neuroshima Witajcie, doszły mnie słuchy, że znalazłoby się parę osób chętnych na poznanie świata Neuroshimy, więc wychodzę plotkom naprzeciw.Warsztaty byłyby dla osób niemających dotąd styczności z podanym systemem, chcącymi zacząć zabawę... ale bez wiedzy/pomysłu od czego na dobrą sprawę zacząć. Czym jest Moloch, gdzie leży Zielone Piekło? Ile segmentów potrzeba na wyciągnięcie broni i oddanie strzału? Jaka jest różnica między poszczególnymi kolorami Neuroshimy? Dlaczego bieganie po otwartym terenie pod ostrzałem rkmu nie jest najszczęśliwszym pomysłem? Ile gambli trzeba wyłożyć za własnego niewolnika? Na te i wiele innych pytań postaramy się odpowiedzieć w odpowiednim czasie :mrgreen: Kto z Was chciałby wziąć udział w podobnym projekcie, ilu chętnych podjęłoby się roli "mentorów"? Najwcześniej wystartowalibyśmy po nowym roku, czasu na ustalenie detali i badanie rynku jeszcze odrobinę zostało ;) Zapraszam więc do wzięcia udziału w sondzie, oraz dyskusji! |
Jeśli ktoś w ogóle nie zna świata gry i nie wie co to jest, to czy potrzebny jest podręcznik do tego systemu czy też mentorzy będą tłumaczyć dla ciamajd takich jak ja zasady systemem łopatologicznym? /wulgaryzm edytowany |
Grać. Ja. Detroit. Albo San Fran. Posterunek bleee, Moloch stinks :-P Świat trochę znam, bo mam kilka podręczników i regularnie rżniemy z kumplem w Hexa. Ale rzeczą magiczna dla mnie jest mechanika - może jestem zbyt upośledzony po D&D, żeby ogarnąć inną ;) W każdym razie, piszę się jako gracz ;) |
Nic nie ogarniam, biere te fuchę! |
Grałem raz bardzo dawno w realnej rzeczywistości. Z chęcią dowiem się wszystkiego co potrzebne by zatopić się w tym klimacie. Zwłaszcza intryguje mnie omawianie poszczególnych barw z NS. Franek Dolas Z mojego doświadczenia wiem, że żółtodzioby w nowym systemie to najlepszy materiał na bohatera, który nagle stwierdził "Ej, a gdyby tak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady". Podręcznik więc Ci niepotrzebny, chyba że chcesz własnoręcznie przebrnąć przez próbę stworzenia postaci. Niemniej, warto zerknąć na kilka filmów postapo jak denne by nie były. Wracając, zgłaszam się jako gracz z mglistym pomysłem na postać (z racji że posiadam podręcznik i sobie czytałem). |
Hmm czysta neuro wg 1,5? |
Siemka :) - Klikłem tego mentora przy założeniu, że to chodzi o mienie roli mgpodobnej :) - Fajny pomysł te warsztaty. Podoba mnie siem. Mógłbym pomóc jeśli trzeba. Z prowadzeniem jeszcze nie wiem. Nie prowadziłem ani nie brałem udziału w żadnych warsztatach więc niezbyt wiem o co tam chodzi i czym się to różni od zwykłej sesji. Ale jeśli jest w założeniach ogólnych chociaż podobne to chyba mógłbym spróbować. - Chodzi o coś w stylu jak zrobić sobie postać, mechę KP i o co ogólnie chociaz chodzi z tą mechą czy światem neuro? Takie wprowadzenie jak jakaś ściąga? Czy jakoś inaczej? |
Zapewne chodzi o to, aby pomóc od podstaw, poprzez fabułę. Nie wiem co tam w neuro się robi, więc nie znam przykładów za bardzo, ale coś w stylu: - Gracze mają ileśtam Gambli, więc fabularnie podstawiamy im jakiegoś handlarza, żeby zobaczyli co to za waluta. Klimat świata też istotny, w końcu musimy wiedzieć o co chodzi w tym systemie. Tworzenie postaci (a raczej pomoc w tworzeniu) to też raczej wiadome. Muszą się nooby (to ja) uczyć takich spraw :) |
- Hmm... Wiesz Nami? W sumie to masz dobry pomysł, zróbmy jak mówisz :) Czyli może niech Ci co by byli zainteresowani wzięciem udziału po stronie Graczy wypowiedzą się by ci co myślą o roli MG mieli pojęcie co jest potrzebne na tych warsztatach i na co położyć nacisk. No a przynajmniej mnie by to pomogło :) |
Tak jak Nami pisze. :) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:00. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0